0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν κάνεις λάθος, μισθολογικές αυξήσεις δεν προβλέπονται όσο τα ποσοστά ανεργίας δεν πέφτουν κάτω από 10%, και με ποσοστά ανεργίας της τάξης του 27-30% καταλαβαίνουμε όλοι τι σημαίνει αυτό πρακτικά.Σαφώς και οι λέξεις εθελοντισμός και υποχρεωτικότητα έχουν χάσει το νόημά τους, όπως έγινε και στην περίπτωση της ΑΕΕ, και παρόλο το μισθολογικό πάγωμα λόγω μεγάλων ποσοστών ανεργίας είναι βέβαιο ότι χιλιάδες συνάδελφοι θα "επιθυμήσουν" να αξιολογηθούν, στην ουσία δεν πρόκειται για "θέλω" αλλά για "πρέπει".Μην ξεχνάμε ότι το παιχνίδι παίζεται πλέον με τους όρους που έχει επιβάλλει η κεντρική εξουσία εφόσον δεν προνοήσαμε να συνδιαμορφώσουμε τους όρους αυτού του καθοριστικού για τις ζωές μας "παιχνιδιού".
Να δούμε πόσοι θα αξιολογηθούν με άριστα!
Η στρατηγική της εθελοντικής αξιολόγησης είναι έξυπνος συμβιβασμός από πλευρά του κράτους, λέγετε και δούρειος ίππος. Αν ο αντίλογος μας είναι η κλήρωση όπως είπε ο προηγούμενος συνάδελφος τότε έχει χαθεί το παιχνίδι.Πρέπει να αποσυνδεθεί η αξιολόγηση από τον βαθμό-μισθό όσο αυτό δεν συμβαίνει έχουμε πρόβλημα ασχέτως αν επιθυμούμε ή όχι την αξιολόγηση
Θέλετε αξιολόγηση για να ανέβετε βαθμό;;; ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ να επιλέγεται ποιος και από ποιόν θα αξιολογηθεί!Kαι φυσικά οι αξιολογητές-σύμβουλοι πρέπει να περνούν τακτικά ειδικές πανελλήνιες εξετάσεις ΑΣΕΠ, και από τους επιτυχόντες να ορίζονται αξιολογητές για ένα-δυο χρόνια μόνο όσοι περάσουν και από το στάδιο υποδειγματικών διδασκαλιών όπου θα καταγράφεται και θα δημοσιοποιείται τι ακριβώς κάνουν στην τάξη όλοι αυτοί οι φερέλπιδες κριτές όλων μας. Και μάλιστα όχι σε τάξεις δοκιμαστικού σωλήνα, αλλά σε ΤΥΧΑΙΕΣ παιδαγωγικά δύσκολες τάξεις, που θα τις έχουμε προτείνει εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί της βάσης.
οπότε συνάδελφε τι αντιπροτείνεις ?δεν θέλουμε την υποχρεωτική, δεν θέλουμε την εθελοντικήκάτι πρέπει να πούμε. Προσωπικά θεωρώ σημαντικότερο το κομμάτι "συνέπειες" παρά τον "τρόπο".Θεωρώ ότι τις συνέπειες της αξιολόγησης πρέπει να κυνηγήσουμε και όχι με ποιον τρόπο θα γίνει. Αν καταφέρουμε να αποσυνδέσουμε την αξιολόγηση με βαθμό-μισθό καθώς και με απολύσεις τότε όλα τα άλλα μπορούμε να τα βρούμε.Αλλά διάολε κάτι πρέπει να αντιπροτείνουμε ως κλάδος. Το όχι σε όλα οδηγεί στο ναι σε ότι θέλει η άλλη πλευρά.
Ίσως λίγο άσχετη η ερώτηση:Για μονιμοποιηθεί κάποιος μετά τη διετία πρέπει να αξιολογηθεί ή μονιμοποιείται αυτοδικαίως;
Ο διευθυντης του σχολειου που υπηρετει του συντασει και υποβαλει μια εκθεση αξιολογησης (σχεδον παντα θετικη) και γινεται μονιμος. Ειναι τυπικο το θεμα μεχρι τωρα.
Ο Κυριάκος είναι ξεκάθαρος για το τι έρχεται...ειδικά η τελευταία παράγραφος τα λέει όλα...και αναιρεί όλα τα παραμύθια που ακόμη πιστεύουν κάποιοι...http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/667643/meta-to-pasha-to-nomoshedio-gia-ton-tropo-epilogis-proistamenon-sto-dimosio/Πλέον, με τις οργανικές στα σχολεία που σχεδιάζεται θα παίζει το "άσμα"..."Χάνεται η οργανική σου...χάθηκες κι εσύ"...Και ΟΛΑ τ άλλα είναι τρίχες κατσαρές...!!!Καλό βράδυ σ όλες και όλους...