0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το θέμα είναι αν η αξιολόγηση δεν προβλέπει αυξήσεις τότε γιατί δεν συζητιέται αυτό ώστε να φανεί ο εμπαιγμός?Διότι το μόνο που έχει φανεί είναι όχι στην αξιολόγηση γενικά και αόριστα.Ούτε γιατί δεν την θέλουμε, ούτε αν έχουμε εναλλακτική ούτε τίποτα...Τι ρωτάω και εγώ για να πεις γιατί δεν θέλεις κάτι θέλει ανάγνωση και συνδυασμό στοιχείων από έγγραφα για να αποδείξεις κάτι.Οσο για το εναλλακτικό εκεί να δεις μελέτη....Οπότε λέμε ένα εύκολο ΟΧΙ σε όλα και συγκινούμε τα πλήθη μέχρι να έρθει η σφαλιάρα... εκεί τότε θα ξεσηκώσουμε για απεργίες, αυτές θα ακυρωθούν και μετά ζητάμε εκλογές...ΥΓ. Το έργο έχει ξαναπαιχτεί οπότε έχει καταντήσει σαπουνόπερα...
Γιατί δεν έχουμε μάθει ποτέ να συζητάμε επί της ουσίας!Γιατί είμαστε χωρισμένοι σε ομάδες συμφερόντων!Γιατί καθένας κοίταζε και θα κοιτάζει την πάρτη του!
Mα εγώ προσωπικά δεν έχω αδικηθεί. Πως να κάνω μήνυση;Εσύ όταν με το καλό διοριστείς κάντους όσες θες άμα αδικηθείς προσωπικά.Και ελπίζω να δικαιώνεσαι πάντα και άμεσα.
αυτή η καραμέλα ότι οι σύμβουλοι και οι διευθυντές είναι κομματικοί και άχρηστοι και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, πιστεύω ότι την πιπιλάνε ορισμένοι για κυρίως 2 λόγους, ο πρώτος έχει να κάνει με το ότι δεν την παλεύουν στο σχολείο, ξέρουν ότι έπρεπε να κάνουν κάτι παραπάνω αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούν, έτσι λέγοντας ότι αυτοί οι άχρηστοι θα τους αξιολογήσουν δίνουν άλλοθι στον εαυτό τους για την οποιαδήποτε πιθανή μη αρεστή κρίση μπορεί να έχουν. Ο άλλος βασικός λόγος είναι ο φθόνος αφού θα ήθελαν αυτοί να είναι στην θέση τους.Σίγουρα υπάρχουν και σύμβουλοι, διευθυντές που έχουν θέματα όπως και ο κάθε ένας από εμάς αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας. Υ.Γ. άκουσα και την περίπτωση να δοθούν βαθμοί αλλά χωρίς το οικονομικό αντίκρισμα υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Ε,τότε γιατί διαμαρτύρεσαι;Κάτσε στην άκρη και άσε αυτούς που έχουν τα κότσια να τα βάλουν με το σύστημα!Εσύ πάντως δεν ανήκεις σ αυτούς!Όσο για το 30άρι του ΑΣΕΠ,ποιός σου είπε πως συνδέεεται με την διαθεσιμότητα;Το ΣτΕ στην απόφαση του για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών λαμβάνει υπόψη του όλους τους εκτός ασεπ παράνομους διαγωνισμούς!Επειδή,την δίκη στο ΣτΕ για την αξιοόγηση δεν την έκαναν οι ασπίτες,αλλά οι συνδικαλιστές, ισχύει η παλιά ελληνική παροιμία πως πήγαν για μαλλί και βγήκαν...καράφλες!!!
Εγώ έχω πάντως να προτείνω κάτι. Αφού δε μας καλύπτει τίποτα κι αφού ο ισοπεδωτισμός και το τσουβάλιασμα έχει καταλήξει να θεωρείται η υψηλή σκέψη της εποχής, προτείνω ξεκάθαρα σε όσους δεν τους καλύπτει καμιά πρόταση από το υπάρχον πολιτικό και συνδικαλιστικό πεδίο: ας κάνουν μια δική τους ΟΛΜΕ. Σοβαρολογώ. Δεν το λέω καθόλου αστεία. Ας βγουν μπροστά οι ίδιοι και ας φτιάξουν καινούριο σωματείο. Ας θέσουν τις απόψεις τους και τις προτάσεις τους στους συναδέλφους και αν μπορούν ας εκτοπίσουν τις δεδομένες δομές. Να φύγουν οι πουλημένοι της ΟΛΜΕ, της ΠΕΑ, της ΠΑΣΑΦ, της ΠΕΚΑΔΕ και δεν ξέρω εγώ ποιοι άλλοι και να αναλάβουν εκείνοι.Αυτό όμως δε θα γίνει μέσω φόρουμ...Όποιος λοιπόν έχει όρεξη και νομίζει ότι γνωρίζει και κατέχει τα του κλάδου, ας μαζέψει κόσμο και ας καταθέσει νέα πλατφόρμα. Γιατί από μηδενισμούς και αφορισμούς και κάθε είδους απαξίωση απέναντι στους ίδιους μας τους εαυτούς χορτάσαμε. Διαφορετικά, καλύτερα να σιωπήσουμε όλοι, γιατί τελικά πίσω από τις "κορώνες", τις ειρωνείες και τους κυνισμούς στα φόρουμ προσπαθούμε να κρύψουμε την αποχαύνωση και την αδυναμίας μας.Απλά μια ερώτηση θέτω. Μιλάμε σε δεκάδες σελίδες για την αξιολόγηση. Ποιος έχει διαβάσει τη διεθνή εμπειρία που υπάρχει γύρω από το παρόν θέμα; Ας δοθούν απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση. Και μετά συζητάμε όποια επιμέρους πτυχή θέλετε.
Τις απαντήσεις καλό είναι να τις δόσουν οι φορείς σε αυτούς που ζητάνε αξιολόγηση παντού.Και να τους πείσουν για τα δίκαια τους.Να πουν πως ήταν εξω και πως έγιναν.Και να πουν πως είναι εδώ και πως πάνε να γίνουν.Από κει και πέρα η πλειοψηφία θα αποφασίσει αν είναι ικανοποιημένη με αυτό που έχει ή με αυτό που πάει να γίνει ή τέλος πάντων αν θέλουν κάτι άλλο...ΥΓ1. Οταν όμως ζητάς τους μισθούς που παίρνουν έξω είσαι αποφασισμένος να εργαστείς και με τον τρόπο και τις συνθήκες που εργάζονται έξω. Οταν επίσης συγκρίνεις τους μισθούς που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί έξω καλό είναι να τους συγκρίνεις και με τους μισθούς που παίρνουν οι υπόλοιποι επαγγελματίες έξω. Και να δεις τόσα χρόνια οι καθηγητές έκαναν τίποτα για τους μισθούς των υπολοίπων επαγγελματιών εδώ? Αν όχι τότε ίσως να μην δικαιούνται να απαιτούν να καταλάβουν και οι άλλοι γιατί πρέπει να παίρνουν οι καθηγητές περισσότερα... Αν λοιπόν θέλεις να είσαι δίκαιος παίρνεις όλους τους μισθούς που ισχύουν έξω και τους συγκρίνεις με όλους τους μισθούς που ισχύουν εδώ... αλλιώς ζούμε στην γυάλα μας... ΥΓ2. Εγώ ο αποχαυνωμένος και ο αδύναμος παίρνω τα ίδια με εσάς που δεν είστε... άρα στο ελληνικό Δημόσιο είμαι πιο έξυπνος από εσάς (απλά ίσως ήμουν λιγάκι άτυχος που δεν μπήκα πριν 10-20 χρόνια για να παίρνω περισσότερα)... και απαιτώ αυτό να συνεχιστεί γιατί άμα αλλάξει κάτι θα γίνει όπως έξω... Το ότι φίλε μου κοροιδεύω ένα σύστημα και αυτό το σύστημα δεν εχει βρει τρόπο να με κάνει να δουλέψω όπως θα έπρεπε ή να με σουτάρει αποτελεί αδυναμία του συτήματος ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Αν ΌΧΙ συμφωνούμε ότι όλα πάνε καλά αν ΝΑΙ τότε κάτι πρέπει να αλλάξει. Και η ερώτηση είναι εγώ δεν έχω πρόταση άρα δεν γίνομαι ΟΛΜΕ, η ΟΛΜΕ δεν έχει πρόταση κατά πως φαίνεται αρα τι πιο εύκολο για την όποια Κυβέρνηση να περάσει την δική της... Εγώ λοιπόν είμαι αδύναμος, η ΟΛΜΕ μάλλον και αυτή άρα ότι είναι να γίνει θα γίνει και καλό είναι να έχουμε κάνει κάποια καβάντζα μέχρι τότε ή μια εναλλακτική γιατί πολλοι θα πούμε το ψωμί ψωμάκι και δεν θα έχουμε την πολυτέλεια όχι να γράφουμε εδώ αλλά να πάρουμε ανάσα...γι αυτό λέω ρεαφήστε την φιλοσοφία και ψάξτε να δείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε γιατί το καθηγητιλίκι όπως το ξέρατε πέθανε...