*

Αποστολέας Θέμα: Ανεύθυνη και αδιάφορη διευθυντρια:τι κανουμε?  (Αναγνώστηκε 5611 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kofia

• Πλήρες μέλος
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ανεύθυνη και αδιάφορη διευθυντρια:τι κανουμε?
« στις: Ιανουαρίου 23, 2008, 12:21:21 pm »
Γεια σας παιδια..
 θελω να εκφρασω ενα προβλημα που αντιμετωπιζω και μερικες αποριες που εχω, πιστευω οτι θα εχετε καποιες πληροφοριες να μου δωσετε...

Είμαι ωρομίσθια καθηγητρια φυσικης αγωγης σε ενα ολοημερο δημοτικο, σε χωριο της Ροδου.
Εχω αρκετα παιδια, μεσα σε αυτα και ενα παιδακι, δευτερας δημοτικου, το οποιο αντιμετωπιζει σοβαρα ψυχολογικα (και ποιος ξερει τι αλλα...) προβλήματα..Κάνει μάθημα στο πρωινο σε τμημα ένταξης, αλλα και στο κανονικο προγραμμα, οπου αποτελει σημαντικο προβλημα για την τάξη.
Ο διευθυντης πριν φυγει τον Νοέμβριο(για να αντικατασταθει απο μια αλλη πρωην υποδιευθυντρια), είπε στην υπεύθυνη του ολοήμερου να γινει δεκτη η αιτηση του παιδιου να ερθει στο ολοημερο(αν και η προθεσμία είχε παρέλθει) διότι ¨εκτελουμε κοινωνικο εργο¨. Αποτελεσμα ηταν να καθεται το παιδακι αυτο μεχρι τις 4.15 καθε μερα στο σχολειο, και να δημιουργει σοβαρα προβληματα.
 Ενδεικτικα θα αναφερω τα εξης: α)κατεβαζει αρκετα συχνα τα παντελονια του στα παιδια της 2ας και 3ης πάντα απουσία δασκάλων, και μετα αυτα ερχονται τρομοκρατημενα και το λενε β)αυτο εγινε μπροστα στα ματια μου, την ωρα του ολοημερου που ηταν μεσα μαζι με αλλα παιδια, και υποτιθεται διαβαζε, περνωντας απο τον διαδρομο τον ειδα να κραταει ενα ψαλιδι με το οποιο επιανε τα αυτια των παιδιων και ηθελε να τα κοψει!αμεσως τον επιασα, και η υπευθυνη του ολοημερου, που εκανε μαθημα πιο περα, δεν ειχε παρει χαμπαρι...
Στο δικο μου μαθημα δεν δημιουργει ιδιαιτερα προβληματα (εκτος απο τις βρισιες δηλαδη) καθοτι τρεχει συνεχεια σε καθε ασκηση και φαινεται να του αρεσει και να εκτονωνεται.Ωστόσο, είναι εντελώς ασταθής, μπορεί να φαινεται ηρεμος και την αλλη στιγμη να πνιξει κανενα παιδακι...