*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 14957 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουαρίου 10, 2008, 11:40:49 pm »
Πάντως, το 8 ως καμπανάκι αφύπνισης αδιάφορων και προκλητικών μαθητών πιάνει. Το δοκίμασα πρώτη φορά πέρσι σε παιδιά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:07 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 12:06:10 am »
Αν δε μπορούν να κλίνουν ούτε το άρθρο, τότε (δυστυχώς) πρέπει να σταματήσουν το Λύκειο και να πάνε να ψάξουν τι επάγγελμα θα κάνουν.
Γιατί στο τέλος, στο 99% των περιπτώσεων, ο εντελώς αδιάφορος λύνει μια άσκηση 2ας δημοτικού, του λέμε μπράβο και τον περνάμε στην επόμενη τάξη.
Έχουμε καταντήσει βιομηχανία παραγωγής ηλιθίων, που ούτε τους ενδιαφέρει να μάθουν το οτιδήποτε, ούτε ασχολούνται με κάτι που να τους τραβάει επαγγελματικά.
Μήπως τελικά αυτός θέλουν να είναι ο ρόλος των σχολείων μας και γενικότερα του τρόπου ζωής των νέων;

Όταν τους λές να διαβάσουν 2 ορισμούς για το διαγώνισμα, βάζεις από έναν σε κάθε ομάδα και από σύνολο 33 ατόμων το γράφει μόνο ένας, το 6 ή το 8 μικρή σημασία έχει στο να κεντρίσει το ενδιαφέρον...
Συγνώμη, αλλά συμφωνεί και η θεωρία : "Θα υποστούν τις λογικές συνέπειες των πράξεών τους."
Επειδή είμαι νεοδιόριστος και δεν έχω συνηθίσει στη λογική του να βαθμολογώ τους μαθητές μου, (νόμιζα) ότι θα ήμουν ο "καλός" του σχολείου που ξεκίνησα από 9 στο Λύκειο. Με έκπληξη είδα ότι σχεδόν κανένας φιλόλογος δεν έβαλε κάτω από τη βάση, ενώ αντιμετώπιζαν την ίδια αδιαφορία από κάποιους.
Και κάνω μια απλή ερώτηση : Αν ο άλλος γράφει άσους, δε διαβάζει, δε συμμετέχει και του βάζεις 10 και 11, πόσο χειρότερο βαθμό φαντάζεται ότι μπορεί να πάρει; Στη χειρότερη, κάνει τα ίδια και παίρνει πάλι 10-11, ή και 12 με τον πληθωρισμό του β' 4μήνου.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 06:57:55 am »
Γνωρίζει κάποιος πως βαθμολογείται με ακρίβεια η έκθεση στη Γ' Λυκείου? Ξέρουμε ότι το 50% αφορά σε περίληψη (25%) και ασκήσεις θεωρίας(25%) ενώ το άλλο 50% είναι η έκθεση το οποίο όμως μοιράζεται σε κάποια επιμέρους ποσοστά(έκφραση, δομή περιεχόμενο).
Νομίζω πως αυτές οι ποσοστώσεις αναφέρονται με ακρίβεια στις οδηγίες που δίνονται στους βαθμολογητές των πανελληνίων. Έχει υπ' όψιν του κάποιος σχετικά στοιχεία ν' αναφέρει?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 10:32:33 am »

Τηλέμαχε, ενώ όσα λες όντως έχουν βάση, η elranna έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο -και νομίζω ότι η καθημερινή διδακτική πράξη στα περισσότερα σχολεία τη δικαιώνει απόλυτα: με το 6 έχεις ουσιαστικά διώξει το παιδί, αν όχι από το σχολείο, σίγουρα από το μάθημά σου και από κοντά σου (το σχόλιο δεν είναι  ούτε "διδακτικό", ούτε συμβουλευτικό και κυρίως δεν σε κατακρίνει καθόλου -πολλές φορές θέλησα να βάλω έναν πολύ χαμηλό βαθμό και σε καταλαβαίνω απόλυτα). 


σε πληροφορω οτι το παιδι τις τελευταιες μερες ,(το οποιο σημειωτεον δεν ανηκει στην κατηγορια των χαζων και ανικανων, αλλα των προκλητικως αδιαφορων) εχει στρωθει στο διαβασμα και προσπαθει αρκετα...εχει γινει πολυ πιο ησυχος στην ταξη , μου φερνει ασκησεις ,μου κανει αποριες.ξερει οτι πρεπει να ανεβασει αρκετα το βαθμο του για να περασει την ταξη..αυτο απο οτι εμαθα συμβαινει μονο στο δικο μου μαθημα..στους αλλους εξακολουθει το ιδιο βιολι αφου μαλλον εχει καταλαβει οτι τους εχει του χεριου του...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:07 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 10:44:06 am »
Επειδή είμαι νεοδιόριστος και δεν έχω συνηθίσει στη λογική του να βαθμολογώ τους μαθητές μου, (νόμιζα) ότι θα ήμουν ο "καλός" του σχολείου που ξεκίνησα από 9 στο Λύκειο. Με έκπληξη είδα ότι σχεδόν κανένας φιλόλογος δεν έβαλε κάτω από τη βάση, ενώ αντιμετώπιζαν την ίδια αδιαφορία από κάποιους.
Και κάνω μια απλή ερώτηση : Αν ο άλλος γράφει άσους, δε διαβάζει, δε συμμετέχει και του βάζεις 10 και 11, πόσο χειρότερο βαθμό φαντάζεται ότι μπορεί να πάρει; Στη χειρότερη, κάνει τα ίδια και παίρνει πάλι 10-11, ή και 12 με τον πληθωρισμό του β' 4μήνου.

καλη δυναμη συναδελφε και συνεχισε να εισαι αντικειμενικος... ;)
με αυτη τη νοοτροπια αν ο μαθητης του 6 παιρνει 12 λογικα ο μαθητης του 12 λογικα πρεπει να παρει 16 ο μαθητης του 16 19-20...και ο μαθητης του 20 ποσο;25;

τα πραγματα γινονται τραγικοτερα στην γ'λυκειου...εκει οπου ''οι καλοι σαμαριτες'' αυξανονται....περυσι ενας μαθητης της τεχνολογικης κατευθυνσης ειχε μεσο ορο στους βαθμους του σχολειου στα πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα 16,5...κατι που με εκανε να απορω γιατι εχοντας τον μαθητη στην α' λυκειου οι επιδοσεις του ηταν ηταν για πολυ πιο κατω...οι γονεις του καταευχαριστημενοι και μαλιστα εμαθα οτι ειρωνευονταν τους καθηγητες του φροντιστηριου του μαθητη που τους ελεγαν οτι δεν εχει μεγαλες ελπιδες με το διαβασμα που κανει...ερχονται οι πανελληνιες και συγκεντρωνει καπου 8.700 μορια...φυσικα δεν περασε πουθενα και απλα περασε με το ζορι την ταξη με τους βαθμους των ενδοσχολικων μαθηματων...παμπολλα τετοια παραδειγματα υπαρχουν σε ολη την ελλαδα...
αυτη η νοοτροπια ζημιωνει πολλαπλως το μαθητη δυστυχως...

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 12:21:42 pm »
Καλημέρα σε όλους.
Διαβάζοντας σχετικά με την βαθμολόγηση, θυμήθηκα κάτι για το οποίο είχα ρωτήσει απ'δω κι απο εκεί και μου είχαν απαντήσει να πράξω κατά βούληση.  Πρόεκιται για τη βαθμολόγηση στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών Γ Λυκείου,΄γενικής παιδείας.  Έχω μια μαθήτρια (μικρό σχολείο), η οποία παρακολουθεί την τεχνολογική κατεύθυνση.  Οι μοναδικές οδηγίες που υπάρχουν για το συγκεκριμένο μάθημα (Επιτάφιο) είναι του 2003, τότε που το μάθημα ήταν κατεύθυνσης.  Είναι, όμως, δυνατό, να εξετάζω συντακτικό και γραμματική στην τρίτη Λυκείου, όταν στη δευτέρα, στην Αντιγόνη, δεν εξατάζεται καν;  Υποθέτω πως δεν είναι δυνατό.  Αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει κάτι, θα ήμουν ευγνώμων.
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 12:31:31 pm »
Καλημέρα.
Εννοείται ότι πράττεις κατά βούληση. Διδάσκω κι εγώ Επιτάφιο και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με γραμματική και συντακτικό, μη σου πω ούτε καν με τη μετάφραση. 5 λεπτά προσπαθώ να βγάλω τη μετάφραση μαζί με τους 2-3 μαθητές που δεν με αγνοούν επιδεικτικά και μετά ασχολούμαι μόνο με σχολιασμό. Μέχρι τώρα δουλεύει. Υπόψιν, είμαι σε μεγάλο σχολείο, με 5 τμήματα Γ' λυκείου. Όλοι το ίδιο πράγμα κάνουμε.

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 12:35:18 pm »
Ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαίωση.  Εξάλλου, ακόμη και να έπρεπε να διδαχθεί και η μετάφραση, με 1 ώρα εβδομαδιαίως... θα ήταν δύσκολα τα πράγματα.
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 12:50:44 pm »
  Είναι, όμως, δυνατό, να εξετάζω συντακτικό και γραμματική στην τρίτη Λυκείου, όταν στη δευτέρα, στην Αντιγόνη, δεν εξατάζεται καν; 
Στη δευτέρα, στην Αντιγόνη, εξετάζεται η γραμματική και το συντακτικό, απλά "πιάνουν" 2 μονάδες στις 20. Όσον αφορά την αξιολόγηση του Θουκυδίδη, το παλιό βιβλίο οδηγιών, όπως πολύ σωστά αναφέρεις, αντιμετωπίζει το Θουκυδίδη ως αντικείμενο της κατεύθυνσης. Το καινούργιο όμως παρέχει σαφείς οδηγίες για την αξιολόγηση του Θουκυδίδη ως μαθήματος γενικής παιδείας. Αντιγράφω τα βασικά από τις "Οδηγίες..." 2006-7, σελ. 73:
Τρόπος εξέτασης:

Ι. Δίνεται στους μαθητές ένα απόσπασμα πρωτότυπου διδαγμένου κειμένου 15-20 στίχων με νοηματική συνοχή και απόσπασμα μεταφρασμένου κειμένου με νοηματική συνοχή έως και 15 στίχων και ζητείται:
α) να μεταφράσουν στη νεοελληνική γλώσσα ένα τμήμα 8-10 στίχων από το δοθέν πρωτότυπο κείμενο, και
β) να απαντήσουν σε:
ι. Τρεις (3) ερωτήσεις ερμηνευτικές, από τις οποίες οι δύο (2) αφορούν το πρωτότυπο κείμενο και η μία (1) το μεταφρασμένο. Οι ερωτήσεις μπορούν να αναφέρονται σε ιδέες/ αξίες/ προβλήματα, στη στάση/ ήθος/ χαρακτήρατων προσώπων, στο ιστορικό/ κοινωνικό/ πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή/ σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά/ αισθητικά θέματα, με βάση ολόκληρο το απόσπασμα.
ιι. Μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος, στο οποίο ανήκει το κείμενο, στο συγγραφέα ή το έργο του και
ιιι. Δύο (2) ερωτήσεις λεξιλογικές - σημασιολογικές (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα).
ΙΙ. Η βαθμολογία ορίζεται ως εξής:
α) Η μετάφραση του κειμένου βαθμολογείται με 40 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
β) Το σύνολο των ερωτήσεων βαθμολογείται με 60 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας, ήτοι 10 μονάδες για καθεμία από τις έξι (6) ερωτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 12:55:22 pm »
Πού θα τις βρούμε τις οδηγίες 2006-2007; Όλοι στο δικό μου λύκειο λειτουργούμε με του 2003!

Από σύγχιση θα πεθάνω  με τη δουλειά που διάλεξα!

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 12:59:49 pm »
Εγώ τις πήρα από το περσινό μου Λύκειο. Κανονικά (κανονικά!) έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον ένα αντίγραφο σε κάθε Λύκειο. Και δυστυχώς δεν είδα να υπάρχουν πουθενά στο διαδίκτυο.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 01:02:19 pm »
ΟΚ. Στο δικό μου δεν υπάρχει, θα ψάξω μήπως το βρω μέσω συναδέλφων σε άλλα σχολεία.
Αν δεν το βρω, να σου στείλω pm, να σε ταλαιπωρήσω λιγάκι με μερικές ερωτήσεις για τα μαθήματα που κάνω φέτος;  :-[

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 05:38:38 pm »
Ναι, βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος Λυδία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #27 στις: Ιουνίου 21, 2009, 10:44:35 am »
Ερώτηση:

Όταν διορθώνουμε γραπτά μαθητών Λυκείου,τα βαθμολογούμε με βάση την κλίμακα του 0-100 και μετά τον βαθμό τον ανάγουμε στην κλίμακα του 0-20.Γίνεται συμψηφισμός;Στο Γυμνάσιο αν κάποιος γράψει π.χ. 16,7,το στρογγυλοποιούμε προς τα πάνω και το κάνουμε 17. Συμβαίνει το ίδιο και στο Λύκειο;Αν κάποιος σου γράψει 15,5,το κάνεις 16 ή αν κάποιος σου γράψει 19,13,το κάνεις 19 ή γενικά αφήνεις τους βαθμούς ως έχουν;Έχω φάει σκάλωμα τώρα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.