*

Αποστολέας Θέμα: Δεν ξέρω τι να κάνω...  (Αναγνώστηκε 14740 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maria_

• Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Δεν ξέρω τι να κάνω...
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2008, 01:35:56 am »
Καλησπέρα σας!

Είμαι ΠΕ19 και φέτος τελειώνω το μετπτυχιακό μου που μου δίνει 2 μόρια. Είμαι άσχετη με τη διαδικασία διορισμού. Ξέρω τα βασικά και προσπαθώ να ενημερώνομαι σιγά σιγά. Το 2007 έγιναν εξετάσεις ασεπ αλλά οι πληροφορικάριοι ήμαστε απέξω γι αυτό ελπίζω την επόμενη φορά.

Λοιπόν, το πρόβλημά μου είναι το εξής:
Τελειώνοντας τα υποχρεωτικά μαθήματα του μεταπτυχιακού και ξεκινώντας τη διπλωματική έχω επιτέλους το χρόνο να δουλέψω και να αξιοποιήσω ό,τι έμαθα όσο μπορώ. Έκανα αίτηση σε μια πολύ καλή εταιρία και με δέχθηκαν και έχω κανονίσει να ξεκινήσω δουλειά στις 15 φλεβάρη. Και εκεί που επιτέλους έχω αρχίσει να ονειρεύομαι το αυτοκινητάκι που θα αγοράσω με το μισθό μου με παίρνουν σήμερα το πρωί από την πρωτοβάθμια και με καλούν ως ωρομίσθια σε ολοήμερο 12 ώρες!

Εκεί που ημουν ήσυχη ότι η λύση του ιδιωτικού τομέα ήταν η καλύτερη για τώρα μιας και είναι πολύ καλά λεφτά, ο τομέας μου και δουλειά μόνιμη και όχι περιστασιακή. Και εκεί που θεωρώ ότι ΄πήρα την πιο σωστή απόφαση σύμφωνα με τις επιλογές μου σήμερα το πρωί αλλάζουν όλα.

Δέχθηκα τις ώρες και αύριο ξεκινάω.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

• Ιστορικό μέλος
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:46 »

Αποσυνδεδεμένος geochem

• Ιστορικό μέλος
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 05, 2008, 01:56:26 am »
Ξεκίνησα να δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα.Το έκανα για 7 χρονάκια.Χημικός γαρ δούλεψα σε εργοστάσια χημεία κλπ.πέρασα καλά έβγαλα λεφτα κλπ...έδωσα ασεπ στον τελευταίο διαγωνισμό.πήγα καλά και είμαι κοντα σε διορισμό.(από τους πρώτους επιλαχόντες)