0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εγω εδωσα χθες.απογοητευτηκα τελειως,μου φανηκαν δυσκολα κι εχω ανακαλυψει αρκετα λαθη που εκανα.δεν το βλεπω να περναω.θωρω οτι οι ερωτησεις ειχαν πολλη λεπτομερεια.να ρωτησω,μπορουμε να δωσουμε ξανα οσοι δεν περασουμε?πωςε γινεται?ξερει κανεις?
πέρασα-περασα-περασα!!οχι οτι ενδιαφερει κανεναν αλλα απο τη χαρα μου!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑ...καλη επιτυχια σε οσους περιμενουν αποτελεσματα!!προσοχη σε καποιες υπουλες για οσους δεν εχουν δωσει ακομα...εγω προσωπικα διαβασα μια καλη αναγνωση το υλικο κι εκανα και τα τεστακια που κυκλοφορουν ακομα κι αυτα που ηταν καποτε β επιπεδο συγκεντρωμενο κι οχι β1 οπως τωρα..καμια φορα βοηθαει να δεις απευθειας τι λαθη κανεις οπως στα ετοιμα τεστακια γιατι στρεφει περισσοτερο την προσοχη σου σε σχεση με το απλο διαβασμα..τουλαχιστον σε εμενα λειτουργει..σαν συμβουλη αν βοηθαει κανεναν..
serton,συγχαρητήρια!1. Συμφωνώ ότι υπάρχουν κάποιες ύπουλες ερωτήσεις. Χρειάζεται πολλή προσοχή σε κάθε απάντηση, χωρίς βιασύνη. 2. Ναι, αν έχεις διαβάσει καλά τη θεωρία, τότε ρίχνεις και μια ματιά στα τεστάκια για να εντοπίσεις λεπτομέρειες που πιθανόν να σου διαφεύγουν.
έδωσε κανεις σήμερα συσταδα 4; μαθαίνω απο όλους σας ότι η διατύπωση των ερωτήσεων είναι το θέμα.
Εγώ εχθές έδωσα συστάδα θεωρητικών επιστημών και μου φάνηκαν τα θέματα καλύτερα απ' ότι τα περίμενα (σε σχέση μάλιστα με τα quiz που κυκλοφορούν στο internet). Χρειάζεται όμως να έχεις διαβάσει το υλικό των συνεδριών.
Όχι, αλλά πέφτει συμπεριφορισμός, εποικοδομητική μάθηση, τεχνοκρατικό μοντέλο, ολιστικό κλπ. Όλα αυτά είναι στο υλικό των συνεδριών.
πέφτουν ερωτήσεις με το τι είπε ο πιαζε, ο βιγκοτσκι κτλ; αυτά δεν υπάρχουν στο υλικο των συνεδριων
Τέτοιες ερωτήσεις δεν είχε.Ειχε αρκετές όμως με παραδείγματα του τύπου ένας εκπαιδευτικός κάνει στην τάξη του αυτό κ αυτό κ χρησιμοποιει τα ψηφιακά μέσα /διαδραστικά βιβλία έτσι κ έτσι. Ποια προσέγγιση ακολουθεί πχ συμπεριφορική, επικοδομιστικη, κοινωνικοπολιτισμική , αν χρησιμοποιει τα εκάστοτε λογισμικά ως ανοιχτού ή κλειστού τύπου .Συνάδελφος μαθηματικός μου είπε ότι είχε ερωτήσεις για μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών ( παραδοσιακο-τεχνοκρατικο , τεχνοκρατικό -στοχαστικο, στοχαστικό -κριτικο).Γενικά , οι ερωτήσεις είναι μέσα από το υλικό των συνεδριών.