*

Αποστολέας Θέμα: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου  (Αναγνώστηκε 591690 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1064 στις: Ιούνιος 22, 2014, 11:04:07 πμ »
Από φιλολόγους, κανείς δεν έχει να πει τίποτα;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:43:43 »

Αποσυνδεδεμένος garfieldnt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1065 στις: Ιούνιος 22, 2014, 01:32:46 μμ »
Σε δύο φυσικους το θέμα του σεναρίου ήταν ο Νόμος του Coulomb(Γυμνάσιο), σε έναν Νόμος του Ohm (δεν ξέρω αν ήταν γυμνάσιο ή λύκειο όμως).
Όσον αφορά το βιβλίο Φυσικής της Α Γυμνασίου, δεν πρόσεξα αν υπήρχε, γιατι ήταν όλα μαζί τα αρχεια βιβλία μαθητή και καθηγητή από όλα τα μαθήματα  Π04  σε γυμνάσιο και λύκειο.
Αλλά αν μπει θέμα από Α γυμνασίου, λογικά θα δίνεται το βιβλιο.
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1066 στις: Ιούνιος 22, 2014, 02:05:37 μμ »
Ευχαριστούμε. 
Αν έχεις να δώσεις άλλες συμβουλές , ευπρόσδεκτες .  :)
εγώ είχα διαβάσει καλά Σαλονικίδη, δεν είχα χρόνο να διαβάσω τους 2 τόμους θεωρίας που είχα από τα σεμινάρια, ένα για το αντικείμενό μου και το άλλο που ήταν γενικό μέρος, κατά τα λοιπά έκανα μια επανάληψη όλα τα λογισμικά που είχαμε διδαχθεί μέσω φύλλων εργασίας και σημειώσεων από τα σεμινάρια, στο τέλος έκανα ανάγνωση  κάποιες σημειώσεις γενικού μέρους (σε μορφή power point), η αλήθεια είνει ότι σε τρέχει ο χρόνος και δεν προλαβαίνεις να ψάχνεσαι πολλή ώρα στα αρχεία των σχολικών βιβλίων μαθητή και καθηγητή (που αν κατάλαβα καλά δίνονται φέτος στους εξεταζόμενους) , πρέπει να ξέρεις που θα βρεις αυτό που ψάχνεις όσο πιο γρήγορα γίνεται....,   πέρσι για πρώτη φορά έπεσαν στο γενικό μέρος πολλές ερωτήσεις για διαδραστικούς πίνακες, γενικά η αίσθηση που είχα όταν πήγα να δώσω ήταν ότι το διάβασμά μου ήταν ελλιπές, κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα και περισσότερο διάβασμα,
στο σενάριο το μυστικό είναι να προλάβεις να αναπτύξεις όλες τις ερωτήσεις που σου δίνουν, μεγάλο πρόβλημα ο χρόνος, μη καθυστερήσεις στο αυτοματοποιημένο, να αφιερώσεις μόνο 1 ώρα από τις 4 σε αυτό, τις άλλες 3 για το σενάριο, αν δεν προλάβεις να κάνεις φύλλα εργασίας, να περιγράψεις τον τύπο των δραστηριοτήτων που θα έβαζες σύμφωνα και με την ανάπτυξη των προηγούμενων ερωτήσεων,
πάντως ξέρω συνάδελφο που έχει κοπεί 2 φορές γιατί στο σενάριο έγραψε μόνο φύλλα εργασίας!!!!!
καλή τύχη :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2014, 02:07:13 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1067 στις: Ιούνιος 22, 2014, 02:16:31 μμ »
μερικές ερωτήσεις και πληροφορίες για το αυτοματοποιοιημένο μέρος (από συνάδελφο που συμμετείχε στις περσινές εξετάσεις):
Διαφορές web1 & web2
«Το Web 1.0 ήταν το εμπόριο. Το Web 2.0 είναι οι άνθρωποι».
Στο Web 1.0 ο χρήστης απλά περιηγείται και διαβάζει ιστοσελίδες, δηλαδή είναι ένας παθητικός "αναγνώστης".
Στο Web 2.0 ο χρήστης συμμετέχει και αλληλεπιδρά στις σελίδες του Web. H αρχιτεκτονική βασίζεται σε "social software", όπου οι χρήστες παράγουν περιεχόμενο αντί να το καταναλώνουν. Είναι ένας "τόπος" όπου η κυρίαρχη πλατφόρμα είναι ο Web και όχι το desktop.
CMS_LMS
Παρόλο λοιπόν που και τα δυο συστήματα ενσωματώνουν την ηλεκτρονική μάθηση εν τούτοις το ένα σύστημα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το άλλο λόγω των ανόμοιων μαθησιακών δραστηριοτήτων που υποστηρίζουν. Είναι απαραίτητο να γίνει κατανοητό ότι η εκπαίδευση κερδίζει σε μακροπρόθεσμη γνώση, ενώ η επιμόρφωση κερδίζει γνώση για άμεση εφαρμογή. Συνεπώς, το CMS υποστηρίζει μακροπρόθεσμες συνεδρίες μαθημάτων, ενώ το LMS υποστηρίζει έναν αριθμό από σύντομα επιμορφωτικά γεγονότα.
Social bookmarking – Κοινωνική Σελιδοσήμανση
Ο φάκελος με τους σελιδοδείκτες (bookmarks) του φυλλομετρητή, που διαθέτει ένας χρήστης, αποθηκεύεται στον υπολογιστή του και προσφέρεται μόνο όταν αυτός βρίσκεται σε λειτουργία. Αν ο χρήστης χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερους υπολογιστές, αντιμετωπίζει το πρόβλημα να υπάρχουν στους σελιδοδείκτες του διαφορετικές διευθύνσεις. Θα πρέπει λοιπόν να συγχρονίσει αυτούς τους φακέλους και να τους διατηρεί συγχρονισμένους, πράγμα πολύ κουραστικό. Οι κοινωνικές υπηρεσίες σελιδοσήμανσης (social bookmarking) λύνουν αυτό το πρόβλημα και προσφέρουν τη δυνατότητα του εύκολου διαμοιρασμού των σελιδοδεικτών με άλλους.
Η ιδέα είναι να μπορεί κάποιος να παρακολουθεί ειδήσεις και θέματα που τον ενδιαφέρουν και να τα μοιράζεται με άλλους. Έτσι, μπορεί να δημιουργήσει μια κοινότητα με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με αυτόν. Φυσικά, εφόσον κάποιος δεν θέλει, μπορεί να κρατήσει ιδιωτικούς ορισμένους σελιδοδείκτες του, επιλέγοντας ?Do not share?.
Βάζοντας συνδέσμους προς ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες, ενθαρρύνονται και άλλοι χρήστες να επισκεφθούν αυτές τις σελίδες και αυξάνεται η κίνηση σε ιστοσελίδες που έχουν προτιμηθεί και επισημανθεί με σελιδοδείκτη. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της προβολής των δικτυακών τόπων μιας επιχείρησης. Επιπλέον, οι επαγγελματίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Delicious για να ανταλλάξουν πηγές που αφορούν επιχειρηματικές δραστηριότητες. Αλλά και πολλοί που σερφάρουν χρησιμοποιούν το Delicious για να βρίσκουν πηγές που θεωρούν σχετικές και ποιοτικές.
Αν κάποιος χρησιμοποιεί για φυλλομετρητή Firefox θα χρειαστεί να εγκαταστήσει την πρόσθετο delicious. Παρόμοια διαδικασία υπάρχει και για τον Internet Explorer. Ύστερα από μια γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση, εμφανίζονται δύο κουμπιά στην μπάρα εργαλείων του φυλλομετρητή, ένα για την αποθήκευση και το άλλο για να βλέπει ο χρήστης και να επεξεργάζεται τους σελιδοδείκτες του.
Από τις γνωστές ερωτήσεις πέρσι έπεσαν ελάχιστες. Κάποιες από τις νέες ερωτήσεις αφορούν:
1.   Τους διαδραστικούς πίνακες.
2.   Portfolio και web 2 και συμπεριφοριστική μάθηση.
3.   Table Top και πού χρησιμοποιείται (διαθεματικά)
4.   Web2 και εικονικοί κόσμοι.
5.   Ηλεκτρονικά λεξικά.
6.   Διαφορά CMS από LMS
7.   Στην κοινωνιοπολιτισμική προσέγγιση η αλληλεπίδραση δασκάλου-μαθητή κατέχει σημαντική θέση;
8.   Bookmarking = Κοινωνική Σελιδοσήμανση.
9.     Διαφορές web1.0 και web2.0
10.   Ένας δάσκαλος υποστηρίζει τη δυσχρηστία (κάνουν σκιά, είναι ακριβοί, προϋποθέτουν ειδικές εγκαταστάσεις) των διαδραστκών και ότι δεν εξασφαλίζουν το "ανοικτό μάθημα" αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθούν παραδοσιακά…-ΣΩΣΤΟ
11.   Podcast αναφέρει ότι είναι αρχείο video που φυσικά είναι λάθος.
12.   To web 2.0 αυξάνει ή μειώνει το ιντερνετικο χάος;
13.   Κριτήρια αξιολόγησης ιστοσελίδων (επιλογή 2 από 4).
14,   Το ολιστικό ή πραγματολογικό μοντέλο ενδεικνύεται για τη νηπιακή και πρώτη σχολική ηλικία; (το ολιστικό)
15.   Ο δάσκαλος που δεν τον ενδιαφέρουν οι γνώσεις των μαθητών (σε …..περιβάλλον) εκφράζει: γνωστικές θεωρίες μάθησης; εποικοδομισμό; κοινωνικό εποικοδομισμό; εγκαθιδρυμένη μάθηση;
16.   Τα κλειστού τύπου λογισμικά σε σχέση με του ανοιχτού απαιτούν: λιγότερο, περισσότερο, ίδιο χρόνο εκμάθησης;
17.   Υπάρχει copyright στο διαδίκτυο; (ναι)
18.   Υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι από τη χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης που πολλές φορές ο χρήστης δε γνωρίζει. (Σωστό)
19.   Η ερώτηση ανέφερε τα μειονεκτήματα των διαδραστικών πινάκων (κόστος….) και ζητούσε να απαντήσουμε αν ήταν ορθή ή λανθασμένη η άποψη του εκπαιδευτικού.
20.   Ανέφερε τα μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση και πρότεινε 3 απαντήσεις. Η σωστή: Τεχνοκρατικό-πληροφορική προσέγγιση, Ολιστικό-μέσο, Πραγματολογικό-μέσο και αντικείμενο
21.    Ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή ένωση δεν εκτίμησε σωστά την χρησμότητα των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και έτσι χάθηκε πολύτιμος χρόνος. (Λάθος)
22.   Οι ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες είναι πολυμεσικές ή υπερμεσικές εφαρμογές; (υπερμεσικές)
23.   Κάποιες ερωτήσεις ήταν για το πιο λογισμικό θα χρησιμοποιήσουμε σε μια εποικοδομητική διδασκαλία, κλειστά, ανοιχτά λογισμικά και αντίστοιχες θεωρίες μάθησης κλπ.
24.   Ο δημιουργός του wiki είναι ο μόνος που μπορεί να προσθέσει, διαγράψει ή να αλλάξει κάτι. (Λάθος)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2014, 02:22:16 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:43:43 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1068 στις: Ιούνιος 22, 2014, 03:46:12 μμ »
Ευχαριστούμε. 

Κάποιος με φετινά θέματα ;   :)

Το web2 ας βοηθήσει να μάθουμε καμιά ερώτηση ή σενάριο .  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2014, 03:49:41 μμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος garwas74

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Για ποια ανθρώπινα ιερά μάς εγκαλείτε;
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1069 στις: Ιούνιος 30, 2014, 10:26:58 πμ »
Μήπως μπορεί κάποιος απο τους συναδέλφους που εξετάστηκαν στην παρούσα φάση να μας γράψει
α) τι περίπου ζητούσαν στο κλειστού τύπου (έμοιαζαν με τα θέματα που "κυκλοφορούν" ) ;
β) στο σενάριο τι επιτρεπόταν να έχεις μαζί σου; τα θέματα απαιτούσαν να θυμάσαι απέξω το λογισμικό που θα χρησιμοποιούσες; 
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ...

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1070 στις: Ιούνιος 30, 2014, 10:42:49 πμ »
Οι ερωτήσεις κλειστού τύπου δεν είναι παντού ίδιες. Στην πλειοψηφία τους οι συνάδελφοι που συμμετείχαν λένε ότι το θεωρητικό μέρος της εξέτασης ήταν σχετικά βατό. Πολλές ερωτήσεις θύμιζαν τις ερωτήσεις του Σαλονικίδη. Γενικά, για κάποιον που έχει μελετήσει τις θεωρίες μάθησης και τη θεωρία που μας είχε δοθεί στα πλαίσια της επιμόρφωσης, οι ερωτήσεις κλειστού τύπου 'βγαίνουν'.

Όσον αφορά το σενάριο, απ' όσο ξέρω υπάρχουν αποθηκευμένα σε κάθε υπολογιστή τα βιβλία μαθητή και καθηγητή. Πέραν τούτου, δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις και να συμβουλευτείς κανένα άλλο υλικό. Και φυσικά, αφού δεν υπάρχει δυνατότητα περιήγησης στο διαδίκτυο, πρέπει να θυμάσαι απ' έξω τα λογισμικά.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1071 στις: Ιούνιος 30, 2014, 12:31:44 μμ »
Βρε παιδιά , μήπως γνωρίζει κανείς τι θα γίνει τελικά με το Α επίπεδο; Να το ξεχάσουμε εμείς τα φτωχά δηλαδή; Δεν πρόκειται να γίνει; Κάτι για Σεπτέμβριο που είχε ειπωθεί εδώ μέσα, ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1072 στις: Ιούλιος 02, 2014, 08:25:19 πμ »
Βρε παιδιά , μήπως γνωρίζει κανείς τι θα γίνει τελικά με το Α επίπεδο; Να το ξεχάσουμε εμείς τα φτωχά δηλαδή; Δεν πρόκειται να γίνει; Κάτι για Σεπτέμβριο που είχε ειπωθεί εδώ μέσα, ισχύει;

Καλύτερα να το ρωτήσεις στο σχετικό θέμα για την Επιμόρφωση Α επιπέδου εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=161.0;topicseen.

Για την επιμόρφωση Β επιπέδου, θέλω να ρωτήσω το εξής: οι 8 (νομίζω) διδακτικές παρεμβάσεις που πρέπει να κάνουμε στην τάξη, πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί υποχρεωτικά μέχρι την λήξη της επιμόρφωσης; ή έχουμε περιθώρειο και μετά τη λήξη της επιμόρωσης (πχ μέχρι και πριν την πιστοποίηση, ή μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους).

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1073 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:50:12 πμ »
Μπορείς και μετά. Εγώ είχα μια εκκρεμότητα και την κάλυψα καμιά εικοσαριά μέρες πριν δώσω. Βέβαια, για να γίνει δεκτή η παρέμβασή σου, θα πρέπει να την αναρτήσεις στην ανάλογη φόρμα (φόρμα 3 στο μενού επιλογών) στο σύστημα.

http://b-epipedo2.cti.gr/mis/ (για να μπεις, χρειάζεσαι κωδικό και όνομα χρήστη).
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος debra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1074 στις: Ιούλιος 02, 2014, 10:00:58 μμ »
Μήπως γνωρίζει κανείς κάποια ελεύθερα θέματα που έπεσαν στη Χημεία Γυμνασίου; Ό,τι άλλο γνωρίζει κανείς ευπρόσδεκτο γιατί δίνω αυτό το Σάββατο. :-[

Αποσυνδεδεμένος debra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1075 στις: Ιούλιος 04, 2014, 09:57:32 πμ »
Τίποτα;; Κανείς για το ελεύθερο θέμα στη Χημεία;;;; Δίνω αύριο ΗELP :o

Αποσυνδεδεμένος psm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1076 στις: Ιούλιος 04, 2014, 03:22:45 μμ »
κατι ακουσα για "εδαφος και υπεδαφος"

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1077 στις: Ιούλιος 04, 2014, 04:15:59 μμ »
Αυτοί που έχουν περάσει το ΤΠΕ Β επιπέδου πριν από ένα χρόνο, έχετε πάρει το επίσημο χαρτί;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.