*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 4141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anast77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Μαρτίου 15, 2008, 08:29:22 pm »
Σε πολλά σχολεία αυτές τις μέρες δίνονται βαθμοί.
Πώς αντιμετωπίζετε το όλο θέμα; Είστε γενικά ελαστικοί ή αυστηροί με τους βαθμούς; Πώς χειρίζεστε έναν γονιό που έρχεται φουριόζος να παραπονεθεί για χαμηλούς βαθμούς στο παιδί του;
Τι περιστατικά σας έχουν τύχει και πώς τα αντιμετωπίσατε;

Προσωπικά το θέμα με προβληματίζει πολύ - αν και βλέπω πολλούς συναδέλφους που αρνούνται να ρισκάρουν κόντρες με γονείς και μαθητές και κυριολεκτικά χαρίζουν άριστα αδιακρίτως...
Έχω μπει κάποιες φορές στη λογική τους, αλλά γενικά πιστεύω ότι επειδή ο βαθμός μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στο μαθητή, είτε θετικά είτε αρνητικά, δεν είναι σωστό ούτε να "χαριζεται" ούτε να χρησιμοποιείται ως μέσο εκδίκησης (το έχω ακουσει κι αυτο..), ούτε να μπαίνει επιπόλαια.

Στο σχολείο που είμαι φέτος τοποθετήθηκα στις αρχές του β' τριμήνου. Μόλις πριν λίγες μέρες πηρα λοιπόν στα χέρια μου τη βαθμολογία της συναδέλφου που είχε τα τμήματα μου στο α'τρίμηνο και ... έπεσα από τα σύννεφα! Υπήρχαν τμήματα που ΟΛΟΙ είχαν 10! Αναμεσά τους και μαθητές που στα τεστ μου έγραψαν 7, ακόμα και λευκή κόλλα! :o
Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό η συγκεκριμένη συνάδελφος έδωσε άριστα σχεδόν σε όλους, το θέμα είναι ότι βρέθηκα σε δίλημμα και τελικώς αποφάσισα να βαθμολογήσω όπως πίστευα εγώ σωστό, συχνά χαμηλώνοντας 1-2 μονάδες τους βαθμούς.
Δε σας κρύβω ότι έχω αγχος για τη στιγμή που θα έρθουν κάποιοι γονείς λέγοντας "Γιατί η κυρία ταδε τους είχε άριστα κι εσεις 8;;", αλλά επειδή πιστεύω ότι έπραξα όπως έπρεπε, θα τους αντιμετωπίσω ψύχραιμα... Ελπίζω δηλαδή... :-\
     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:45:31 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 16, 2008, 12:43:10 pm »
Ολοι 10 , ε?
Γιαυτό έρχονται μετά στο γυμνάσιο και μεχρι να προσαρμοστούν περνάει στην καλύτερη περίπτωση το Α τρίμηνο .

Προτείνω να προετοιμαστείς και να τους αντιμετωπίσεις υπερασπίζοντας αυτό που κάνεις .
Στους γονείς που θα διαμαρτυρηθούν , τόνισε τους οτι αυτό που θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει κυρίως είναι οι δεξιότητες και η μάθηση που το παιδί απέκτησε αυτή τη χρονιά και να εστιασουν στο να αποκτήσει  το παιδί αγάπη για τη γνώση και να προσαρμοστεί σιγά-σιγά στις σχολικές απαιτήσεις .
Να  υποδείξεις σε κάθε γονιό τα σημεία που το παιδι του χρειάζεται να δουλεψει περισσότερο και τα σημεία που το παιδί του έχει κλίση , ωστε να συμβάλλουν και η ίδιοι στην προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο , που είναι και το ζητούμενο .

Τι τάξη είναι τα παιδιά ? Αν είναι Α ή

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 16, 2008, 02:56:54 pm »
Γιατί στο γυμνάσιο κάνουμε κάτι διαφορετικό;;;
Η λογική είναι να πάρει το απολυτήριο να τελειώνει με την υποχρεωτική (που το είπανε και στα ΠΕΚ πέρυσι). Και βέβαια η τάση να περνάνε όλοι συμπαρασύρει και τους υπολοιπους βαθμούς.
Οπότε το 15-16 γίνεται 17-18 και μετά στο λύκειο 14...

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 16, 2008, 03:18:05 pm »
πριν λίγες μέρες μια φίλη μου δασκάλα μου είπε ότι θα έβαζε κι αυτή 10άρια γιατί είχε ακούσει ότι οι γονείς διαμαρτύρονται. συνήθως όταν έχουν τα παιδιά καλούς βαθμούς στα βασικά, δεν δεχονται να δουν 7 ή 8 αλλού. έτσι προκειμένου να έχει φασαρίες θα ακολουθούσε το δρόμο των άλλων. και εγώ σαν "ασχετη" με το δημοτικό ρωτω... πρέπει το παιδί να έχει γονιό με μεγάλη γλώσσα για να πάρει βαθμό; το άλλο το καημένο που ο γονιός του δεν πατάει στο σχολείο θα είναι κ σ αυτό αδικημένο; ή θα μπούν παντού 10αρια για να υπάρχει ισότητα;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:45:31 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 16, 2008, 05:00:52 pm »
Εγώ πάντως στο Λύκειο που στο Α'τετράμηνο βαθμολόγησα με σκανδαλώδη επικείκεια, παρασυρμένος από τις βλακείες που ακούσαμε στα ΠΕΚ αλλά και τη λογική των άλλων, "παλιών" συναδέλφων τύπου: "τα καημένα τα παιδιά /να τα βοηθήσουμε /ποιος ακούει τους γονείς /μην πάθουν ψυχολογικό τραύμα / μην αφήσουν το σχολείο κλπ" το μετάνιωσα όσο λίγα πράγματα στη ζωή μου. Οι μόνοι μαθητές που άλλαξαν στάση και διάβασαν περισσότερο ήταν αυτοί οι 1-2 στους οποίους έβαλα τελικά 09 (γιατί ήταν τόσο μα τόσο αδιάφοροι που δεν μου πήγαινε με τίποτα να τους περάσω). Είναι και οι μόνοι που κάνουν κάτι τέλος πάντων. Οι υπόλοιποι, σίγουροι ότι δεν κινδυνεύουν πια ("σιγά μην μας κόψετε στο
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Anast77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 16, 2008, 08:08:51 pm »
Τα παιδιά στα οποία αναφέρθηκα στο πρωτο μου ποστ ήταν Ε' και Στ' δημοτικού, μια ανάσα δηλαδή από το γυμνάσιο... Συμφωνώ απόλυτα kk ότι έχοντας στο τσεπακι τόσα δεκάρια αυτά τα παιδιά έρχονται μετά σε σας με παράλογες προσδοκίες.
Εκεί είναι η μεγαλύτερη ενστασή μου όταν συζητώ με συναδέλφους που "χαρίζουν" βαθμούς.

Επίσης συμφωνώ με την Kathyk ότι οι γονείς δεν μπορούν να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι το παιδί τους μπορεί να έχει άριστα στα βασικά μαθήματα, ενώ στα δευτερεύοντα (π.χ. ξενη γλώσσα που είναι το δικό μου) να έχει χαμηλότερο του 10...
Ναι, όμως αυτό το μεταδιδουν και στο παιδί το οποίο έρχεται τελικά στο "δευτερεύον" μάθημα απροετοίμαστο και εντελώς αδιάφορο... >:(

Νομιζω ότι στο θέμα των βαθμών πρέπει να αλλάξει άρδην η δική μας τακτική κι έπειτα αυτή των γονιών. Από εμάς ξεκινά μεγάλο μέρος του προβλήματος κι ας μη θέλουμε να το παραδεχτούμε...
 

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 16, 2008, 10:26:32 pm »
ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ
Συνάδελφοι , θα σας ξαναπώ την άποψή μου :
 Μετά από πολλά χρόνια και πολλά πειράματα στον εαυτό μου , φέτος έβαλα και 08.Σε ένα τμήμα της

Αποσυνδεδεμένος Anast77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 17, 2008, 03:07:37 pm »

 καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η καλή διδασκαλία πρέπει να συνοδεύεται από εξίσου καλή αξιολόγηση του μαθητή κάθε μέρα και συγκρατημένη δίκαιη βαθμολογία στα τερτάμηνα.

 

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!! ;)

Νομίζω ότι αυτά που έγραψε ο MATH ισχύουν για όλες τις βαθμίδες.
Και σε μας στο δημοτικό το βλέπω, αν σε ένα παιδί δωσεις όλο άριστα χωρίς να το αξίζει πραγματικά, αυτό επαναπαύεται, χαλαρώνει και σταματά την προσπάθεια. Πέρα του ότι συχνά αποθρασύνεται και μέσα στην τάξη...

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 17, 2008, 03:48:14 pm »
και εγω λυπαμαι για καποιους καλους βαθμους που εβαλα..δυστυχως διαπιστωσα οτι οδηγησα καποια παιδια στην αδιαφορια με αυτο το τροπο!ενω καποια παιδια στα οποια οι βαθμοι μου ηταν πιο συγρατημενοι, βελτιωνονται μερα με την ημερα!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 17, 2008, 09:13:58 pm »
Σήμερα στα ΠΕΚ παρακολούθησα ένα μάθημα σε κάποιο Γυμνάσιο της πόλης της Ρόδου.
Συνειδητοποίησα πόσο έχω ρίξει τον πήχη στο σχολείο που δουλεύω και παρόλ'αυτά ένα σωρό παιδιά κινδυνεύουν να μείνουν.
Η καλύτερη μαθήτρια στο Γυμνάσιο που δουλεύω, θα ήταν μια χρυσή μετριότητα στο τμήμα που μπήκα σήμερα...

Η δικαιολογία της πριμοδότησης λόγω 9ετούς υποχρεωτικής παιδείας εμένα δε με πείθει για τίποτα.
Αν το κράτος ήθελε όλοι να τελειώνουν το Γυμνάσιο χωρίς να μένουν, θα είχε βάλει κλίμακα από 10 εώς 20.

Στο πρώτο τρίμηνο ξεκίνησα από 08, στο 2ο από 09 (όλα αυτά για τους εντελώς αδιάφορους, που παρουσιάζουν και προβλήματα συμπεριφοράς).
Νομίζω ότι γενικά ήμουν επιεικής.
Κάποιος μαθητής/τρια μάλλον θεώρησε ότι τον αδίκησα και μου έσκασε το λάστιχο (δίνω ένα 5% οι 2 τρυπίτσες να έγιναν από...πευκοβελόνα).
Το γεγονός με προβλημάτισε, δεδομένου ότι δεν έχω κόντρα με κάποιον μαθητή (ίσα-ίσα, έχω πολύ καλές σχέσεις με όλους), ούτε δέχθηκα παράπονα από κάποιον γονιό. Σε σημείο που να αρχίσω να αναρωτιέμαι αν όντως κάποιον τον έκρινα πολύ αυστηρά.

Η σημερινή εμπειρία των ΠΕΚ με επανέφερε στην πραγματικότητα, που επί 2 τρίμηνα προσπαθώ να παραβλέψω και να βρω θετικά εκεί που δεν υπάρχουν.
Δεν είμαι εκδικητικός.
Θεωρώ όμως σημαντικό να γνωρίζει ο κάθε μαθητής την αλήθεια για την επίδοσή του.
Γιατί, κάποιος που χτίζει από τα 12 του (ή και από νωρίτερα) πάνω στα ψέματα, είναι δύσκολο να βρει δυνάμεις να ξαναρχίσει το χτίσιμο από την αρχή όταν φτάσει στα 15-16-17.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος vaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 17, 2008, 09:18:06 pm »
Είναι σωστό να δοθούν οι βαθμοί την Πέμπτη όπως αρχικά είχε προγραμματιστή?  Την Πέμπτη είναι μέρα απεργίας. Μήπως θα πρέπει να δοθεί σε άλλη ημερομηνία?
Θέλω τις γνώμες σας.


Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 17, 2008, 11:37:30 pm »
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Τ α παιδιά πρέπει να παίρνουν αυτό που τους αξίζει. Μικρούς βαθμούς να δεν προσπαθούν αλλά να επιβραβεύονται και αρκετά όταν προσπαθούν και ας παίρνουν και βαθμό που δεν αξίζουν όταν βάλουν τα δυνατά τους.
Είχα πετσοκόψει την πέμπτη στο προηγούμενο τρίμηνο. Τους πείραξε πάρα πολύ αλλά έχω σύστημα να τους ανακοινώνω τους βαθμούς και την αιτιολογία πριν τους πάρουν και πιστέψτε με τους αρέσει πάρα πολύ αυτή η τακτική.
Δεν ξ'ερω. Το να κάνω τα παράπονά μου στους γονείς και όχι στον άμεσα ενδιαφερόμενο ανεξαρτήτου ηλικίας μου κάνει κάτι από χαφιέ. Είμαι λίγο υπερβολική ίσως !!!

Μαθητής μου μου είπε: Κυρία , η μάνα μου τα παίρνει που μου βάζετε χαμηλό βαθμό στα αγγλικά αλλά εμένα μ'αρέσει που μας ξεχωρίζετε. Είναι πιο σωστό.
 
Το συγκεκριμένο τμήμα προσπ'αθησε πάρα πολύ στο 2ο τρίμηνο. Εξαφανίστηκαν τα περίφημα φυσοκάλαμα και έδειξαν προθυμία ακόμα και οι πιο τεμπέληδες, και βέβαια ανταμείφθηκαν δεόντως. Ανέβασα ως και δύο βαθμούς όλους. Συγκινήθηκα πολύ πουβ τα είδα να χοροπηδάνε από την χαρά τους και να μου λένε ευχαριστώ παρόλο που τα διαβεβαίωσα ότι δεν χρειαζόταν να με ευχαριστούν για κάτι που άξιζαν.

όσο λοιπόν και εάν συνάδελφοι επιμένουν ότι δεν βοηθάει ο βαθμός εγώ διαφωνώ γιατί το έχω δει στην πρ'άξη
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 17, 2008, 11:55:48 pm »
Μαθητής μου μου είπε: Κυρία , η μάνα μου τα παίρνει που μου βάζετε χαμηλό βαθμό στα αγγλικά αλλά εμένα μ'αρέσει που μας ξεχωρίζετε. Είναι πιο σωστό.

Την "έδωσε" κανονικά τη μάνα του ο πιτσιρικάς ;)...
"από μικρό κι από τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια ;)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 18, 2008, 01:01:37 am »
Προσωπικά, συνάδελφοι, αποφασίζω την αρχή και το τέλος της κλίμακας σε σχέση με το σχολείο και το κάθε τμήμα ξεχωριστά. Υπάρχουν τμήματα όπου ξεκινώ από το 10 και τμήματα που ξεκινώ από το 8. Ένα δεν έχω κάνει ως τώρα: να αφήσω παιδί Γ' Γυμνασίου για Σεπτέμβριο (όσο κι αν κάποιοι το αξίζουν!).
Αυτό που προσέχω (μέχρι εξαντλήσεως) είναι να μην εξισώσω μεταξύ τους άτομα που δεν αξίζουν ή δεν προσπαθούν εξίσου. Να υπάρχει δηλ. μια κατάταξη των μαθητών που να είναι αποδεκτή και από τα ίδια τα παιδιά (όλα ξέρουν μέσα τους επακριβώς πόσο αξίζουν- λίγα όμως το ανακοινώνουν!). Όταν είσαι δίκαιος, σε παίρνει να είσαι όσο αυστηρός θες. Αυτό που προσέχουν τα παιδιά είναι η απόσταση από αυτόν που θεωρούν λίγο καλύτερο ή λίγο χειρότερο απ' αυτά. (Το ξέρω και από τα δικά μου!).
Ωστόσο και η αδικία (που είναι αναμενόμενη και ανθρώπινη) δίνει κάποτε ώθηση! Αρκεί να ομολογείται και να επανορθώνεται από τον καθηγητή στο επόμενο τρίμηνο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182561
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.