*

Αποστολέας Θέμα: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 127810 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4839
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #280 στις: Ιουνίου 12, 2025, 11:02:21 pm »
Πολύ συχνά εκπαιδευτικοί της παράλληλης μπερδεύουν κάποια όρια και κάνουν κραυγαλέες παρεμβάσεις, εγω ως φιλόλογος έχω δει υπαγόρευση απαντήσεων με άψογη  φιλολογική διατύπωση που δεν γράφει έτσι ούτε ο απουσιολόγος. Όμως ξέρω καλά ότι ενίοτε οι συνάδελφοι νιώθουν ότι πρέπει να το κάνουν αυτό επειδή έχουν αντιληφθεί ότι ο εκπαιδευτικός της τάξης δεν έχει κατανόηση απέναντι στις ανάγκες του μαθητή και ίσως τον κόψει. Για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια ανοιχτή συζήτηση ώστε και η σχολική μονάδα να μην βρεθεί ξανά στην ίδια κατάσταση και οι εκπαιδευτικοί να αντιληφθούν καλύτερα τον ρόλο τους αλλά και να μπουν κάποια πράγματα συη θέση τους γενικα σχετικά με τις προσδοκίες πιυ έχουμε από τους μαθητες ΕΑΕ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:09:53 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #281 στις: Ιουνίου 12, 2025, 11:58:40 pm »
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα! Αρχικά τα γραπτά υποθέτω πως ανήκουν σε παιδιά με μαθησιακές. Αν έστω και ένα από αυτά δεν ανήκει σε τέτοιον μαθητή, τότε έχει γίνει πλαστογραφία γραπτού κ δεν θα το συζητήσουμε καν πως είναι παράνομο και πρέπει να γίνει καταγγελία. Αφήνουμε την ακραία αυτή περίπτωση και πάμε στην πιο πιθανή, αυτή του να αφορούν όλα τα γραπτά παιδιά με μαθησιακές και παράλληλη. Τότε θα πρέπει να υποθέσουμε πως τα παιδιά αυτά προτίμησαν να εξεταστούν γραπτά για να τα διορθώνει ο συνάδελφος (γιατί;). Τότε έγινε πάλι πλαστογραφία βέβαια, αλλά είναι χαμηλότερης βαρύτητας (αν και πάλι εμπλέκει την παράλληλη και τους επιτηρητές). Αν κάποιος θέλει να κάνει ζημιά, δεν τον ενδιαφέρει, θέτει τα γραπτά σε φάκελο και τα καταθέτει προς ενημέρωση στον διευθυντή, που πρέπει να καλέσει παράλληλη και επιτηρητές και να διερευνήσει τι συνέβη (ο νόμος δεν δίνει δικαίωμα σε παράλληλη να γράφει εξ ονόματος μαθητή σε τελικές και δεν είναι δυνατόν να πρέπει προκαταβολικά να εξηγούμε τα αυτονόητα). Παρόλα αυτά, εγώ δεν θα το έκανα, αν οι βαθμοί που αντιστοιχούν στα γραπτά αυτά (τα παραποιημένα) είναι της κατηγορίας του να περάσει ο μαθητής απλά την τάξη. Μιλάμε για μαθηματικά τώρα, αν είναι οι ασκήσεις λυμένες για 17 και πάνω, θα είχα θέμα. Αλλιώς, απλά θα μιλούσα με την παράλληλη (αν θεωρούσα πως προσπάθησε όλη τη χρονιά) ή μόνο με τον διευθυντή (αλλά αφού τα διόρθωνα και αν ήξερα πως δεν έχει προσωπικά θέματα με την παράλληλη ή με επιτηρητές εκείνης της μέρας και λέγοντάς το απλά για να μην ξαναγίνει, όχι να αποδοθούν ευθύνες). Οι επιτηρητές έχουν επίσης ευθύνη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 13, 2025, 12:00:49 am από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #282 στις: Ιουνίου 13, 2025, 10:34:44 am »
Μπορεί κάποιος μαθητής να μην εμφανιστεί καθόλου στις απολυτήριες εξετάσεις χωρίς δικαιολογία και να περάσει με τον μ.ο των τετραμήνων?

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 806
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #283 στις: Ιουνίου 13, 2025, 09:07:12 pm »
Όχι με τον μ.ο. των τετραμήνων.
Θα βαθμολογηθεί με άσσο στις εξετάσεις και θα βγει κανονικά ο ετήσιος βαθμός για κάθε μάθημα.
Δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.
https://dide-new.flo.sch.gr/ti-ischyei-gia-tous-mathites-pou-den-pros/
Αν οι βαθμοί του σε όλα είναι τουλάχιστον 10 (ή ο γενικός μέσος όρος τουλάχιστον 13), περνάει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:09:53 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4839
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #284 στις: Ιουνίου 13, 2025, 10:10:01 pm »
Μπορεί κάποιος μαθητής να μην εμφανιστεί καθόλου στις απολυτήριες εξετάσεις χωρίς δικαιολογία και να περάσει με τον μ.ο των τετραμήνων?

Ανάλογα με τους βαθμούς του, μπορεί.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #285 στις: Ιουνίου 13, 2025, 10:11:15 pm »
Θα ήθελα να θέσω κι εγώ ένα ερώτημα αναφορικά με τη διαχείριση επαναληπτικών εξετάσεων, σε περίπτωση μαθητή που απουσιάζει δικαιολογημένα λόγω ασθένειας σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις. Η ερώτηση δεν αφορά το νομικό πλαίσιο, αλλά την εμπειρική εφαρμογή του στην πράξη.

Συγκεκριμένα, σε περιπτώσεις όπου υπάρχει μόνο ένας μαθητής που απουσίασε, παρατηρείται γενικευμένα η τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών; Δηλαδή, κατά την ημέρα της αναπλήρωσης της εξέτασης, συντάσσονται εκ νέου θέματα αντίστοιχης δυσκολίας κατόπιν συμφωνίας των διδασκόντων;
Επιπλέον, πώς διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα της εξέτασης όταν ο μαθητής εξετάζεται μόνος, χωρίς την παρουσία άλλων μαθητών και ενδεχομένως με λιγότερους επιτηρητές, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει υπόνοιες ή έδαφος για πιθανή παρέκκλιση από την αμεροληψία της διαδικασίας;

Ρωτώ με βάση μια διαφορετική εικόνα που μου παρουσιάζεται ως συνηθισμένη πρακτική, και όχι θεωρητικά ή βάσει κανονισμών. Υπάρχει σχετική εμπειρία που να επιβεβαιώνει την τήρηση ή την απόκλιση από τις καθιερωμένες διαδικασίες σε παρόμοιες περιπτώσεις;
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2709
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #286 στις: Ιουνίου 13, 2025, 10:35:09 pm »
Θα ήθελα να θέσω κι εγώ ένα ερώτημα αναφορικά με τη διαχείριση επαναληπτικών εξετάσεων, σε περίπτωση μαθητή που απουσιάζει δικαιολογημένα λόγω ασθένειας σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις. Η ερώτηση δεν αφορά το νομικό πλαίσιο, αλλά την εμπειρική εφαρμογή του στην πράξη.

Συγκεκριμένα, σε περιπτώσεις όπου υπάρχει μόνο ένας μαθητής που απουσίασε, παρατηρείται γενικευμένα η τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών; Δηλαδή, κατά την ημέρα της αναπλήρωσης της εξέτασης, συντάσσονται εκ νέου θέματα αντίστοιχης δυσκολίας κατόπιν συμφωνίας των διδασκόντων;
Επιπλέον, πώς διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα της εξέτασης όταν ο μαθητής εξετάζεται μόνος, χωρίς την παρουσία άλλων μαθητών και ενδεχομένως με λιγότερους επιτηρητές, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει υπόνοιες ή έδαφος για πιθανή παρέκκλιση από την αμεροληψία της διαδικασίας;

Ρωτώ με βάση μια διαφορετική εικόνα που μου παρουσιάζεται ως συνηθισμένη πρακτική, και όχι θεωρητικά ή βάσει κανονισμών. Υπάρχει σχετική εμπειρία που να επιβεβαιώνει την τήρηση ή την απόκλιση από τις καθιερωμένες διαδικασίες σε παρόμοιες περιπτώσεις;

Στο δικό μου σχολείο τηρήθηκε ο νόμος μέχρι τέλους. 2 επιτηρητές μέσα ώστε να είναι αμερόληπτη η διαδικασία. Στην τελική και κανονικά όταν γράφουν όταν υπάρχουν 2 επιτηρητές στο τέλος μπορεί να παραμείνει μαθητής μόνος του και δεν είναι απαραίτητο οι 2 τελευταίοι να φύγουν μαζί.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #287 στις: Ιουνίου 13, 2025, 10:40:51 pm »
@victor123
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα θέματα, γεγονός που με ενδιαφέρει επίσης, ήταν όντως τελείως διαφορετικά;
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2709
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #288 στις: Ιουνίου 13, 2025, 11:13:13 pm »
@victor123
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα θέματα, γεγονός που με ενδιαφέρει επίσης, ήταν όντως τελείως διαφορετικά;

Φυσικά ήταν διαφορετικά. Το τι επιπέδου ήταν ο εισηγητής το ξέρει. Δεν μπορεί κανείς να επέμβει.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3637
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #289 στις: Ιουνίου 13, 2025, 11:19:25 pm »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι. Σας έχει τύχει να προσέλθει στις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής χωρίς χαρτί γιατρού αλλά με υπεύθυνη δήλωση γονέα ότι το παιδί απουσίαζε για κάποιον λόγο; Προβλέπεται;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4839
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #290 στις: Ιουνίου 14, 2025, 07:33:24 am »
Εμείς όσους ασθένησαν τους βάζουμε να γράψουν την ίδια μέρα στην ίδια αίθουσα. Οπότε δεν γράφουν μόνοι τους. Συνήθως είναι 2-3 διαφορετικά παιδιά.
Φυσικά βγάζουμε διαφορετικά θέματα, είναι δυνατόν να μην γίνει αυτό;

Γοατι λετε για δυο επιτηρητές;
Αφού η νομοθεσία πλέον επιτρέπει έναν.
Σας περισσεύουν τόσοι καθηγητές για να έχετε δυο;
Εμείς όταν γράφουν δυο τάξεις ταυτόχρονα ουσιαστικά επιτηρούμε όλοι εκτός από τους εισηγητές και όσους είναι στις πανελλήνιες και στο γραφείο είναι μόνο όποιος έχει εισήγηση για τη 2η βάρδια, και οι επιτηρητές που δεν έχουν εξεταζόμενα, συνήθως επιτηρούν και τις δυο βάρδιες.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #291 στις: Ιουνίου 14, 2025, 10:25:09 am »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι. Σας έχει τύχει να προσέλθει στις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής χωρίς χαρτί γιατρού αλλά με υπεύθυνη δήλωση γονέα ότι το παιδί απουσίαζε για κάποιον λόγο; Προβλέπεται;
Ναι, "ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα ή του ίδιου του μαθητή αν είναι ενήλικος, που αναφέρει τους λόγους για τους οποίους δεν προσήλθε στις δοκιμασίες και εφόσον πρόκειται για μη προσέλευση μέχρι δύο ημερών"

@ Έσπερος
Υπήρξε μόνο μια μαθήτρια που έλειψε στο σύνολο των μαθημάτων, οπότε μόνη της θα γράψει.
Εμείς έχουμε 2 επιτηρητές ακόμη, όπως παλιότερα, μετά από απόφασή μας επειδή τα 3/4 περίπου των μαθητών μας εξαντλεί το σύνολο του χρόνου που προβλέπεται για να γράψει, οπότε στο τέλος γίνεται χαμός. Επιπλέον, έχουμε πολλούς βαθμοθήρες γονείς, που μπορούν να αμφισβητήσουν τη διαδικασία. Τέλος,  μας αρέσει να κόβουμε φλέβες με παρέα, όπως φαίνεται.
Ποτέ δεν είχαμε μαθητή να γράφει εντελώς μόνος του πάντως. Οι συνάδελφοι ζήτησαν (χωρίς να το ανακοινώσουμε στον διευθυντή) να βάλουμε τροποποιημένα τα θέματα που έχουμε βάλει ήδη. Αυτό επειδή είμαστε από τα λίγα σχολεία που βγάζουν θέματα την ίδια μέρα και επειδή έχουμε μοιραστεί τα γνωστικά αντικείμενα και έτσι θα ταλαιπωρηθούμε όλοι. Εγώ διαφώνησα  και μου παρουσίασαν μια διαφορετική πρακτική στα υπόλοιπα σχολεία (πως όλοι βάζουν τροποποιημένα θέματα τέλος πάντων)
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4839
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #292 στις: Ιουνίου 14, 2025, 12:07:49 pm »
Δεν σας φεύγουν επιτηρητές για πανελλήνιες;
Εμείς ειμαατε πραγματικά οριακά. Αν για κάποιον λόγο λείψει κάποιος, περισσεύει μόνο η υποδιευθύντρια για επιτήρηση, τις περισσότερες ημέρες. Όμως ο χαμός σ εμάς γίνεται στην αρχή, μέχρι να τακτοποιηθούν, που εκεί πέρα από τους επιτηρητές και τους διαδρόμους επιβλέπει και η διοίκηση. Μετά όσο λίγοι και να μείνουν, πάντα θα περιμένει κσι κάποιος για προφορικα ή θα υπάρχει το πήγαινε έλα του διαδρόμου που συντονίζει τα προφορικα κλπ, δεν τίθεται θέμα αν θα μείνει κάποιος μόνος του. Θέλω να πω πάντως ότι στο σχολείο μου που φοιτούν πάντα παιδιά εκπαιδευτικών, είχαμε βάσιμες υποψίες έως αποδείξεις για απόπειρες διακίνησης θεμάτων, ποτέ όμως δεν θα θεωρούσαμε ότι κάποιος θα πέσει τόσο χαμηλά ώστε να κάνει κάτι τόσο κραυγαλέο όπως το να βοηθά μαθητή σε κοινή θεα, παρολο που σε τετοια θέματα ενίοτε έχουμε πέσει πολύ χαμηλά. Αντικειμενικά δηλαδή θεωρώ ντροπή για τους εκπαιδευτικούς ενός σχολείου να θεωρείται ότι μπορεί να κάνουν κάτι τόσο εξόφθαλμα, και το λέω αυτό με πλήρη επίγνωση του ότι έχω δει να πιάνει πάτο η ντροπή σ εμάς λόγω του επαρχιωτισμού. Αλλα αν είναι να έχετε το κέφαλο σας καλυμμένο από κακοπροαίρετους και σας βγαίνουν οι αριθμοί, καλά κάνετε. Αντικειμενικά δυο επιτηρητές χρειάζονται ούτως ή άλλως, αλλά για άλλους λόγους.

Αυτό για παρόμοια θέματα το ακούω πρώτη φορά. Το πιο τεμπέλικο που έχει γίνει σε εμάς είναι να πάρουν τα θέματα του περσινού Ιουνίου. Γενικα όμως δεν σπαταλάται η ίδια φαιά ουσια για τις επαναληπτικές. Οι καλοί μαθητες δεν χάνουν τις εξετάσεις λόγω ασθένειας συνήθως, αυτοί που λείπουν είναι μέτριοι ή και πιο κάτω και σίγουρα βαριούνται που πρέπει να ασχοληθούν μια μέρα παραπάνω με το σχολείο. Οπότε αν πρέπει να βγουν 9 θέματα και ξέρουμε ότι ο μαθητής αποκλείεται να διαλέξει τα πιο δύσκολα, τα 2 πιο δύσκολα που θα μπουν μπορεί να είναι τετοια, που κανονικά δεν θα επέλεγε κανεις, που δεν μπορείς να τα βάλεις σε όλο το σχολείο. Εγω πάντως όταν με ρωτάνε τα παιδιά τι θα γίνει αν λείψουν, τους λέω ότι μπαίνουν δυσκολότερα θέματα γιατί τα σωστά ισορροπημένα μπήκαν μια φορά. επειδή σ εμάς αν λείψει κάποιος πιθανότατα θα είναι επειδή κοιμήθηκε και έφερε χαρτι γιατρού.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #293 στις: Ιουνίου 14, 2025, 08:51:48 pm »
Δεν είμαστε τόσο μεγάλο Γυμνάσιο, οπότε μπορούμε να επιτηρήσουμε με τον συνήθη μέχρι τώρα τρόπο. Η διεύθυνση δεν συμμετέχει στην επιτήρηση με κανένα τρόπο, αλλά δεν έχουμε τμήμα ένταξης, ούτε πολλούς μαθητές για προφορική εξέταση (αν και έχουμε πολλούς με μαθησιακές που επιτρέπουν προφορική). Επειδή είμαστε επαρχία και όλοι είναι γνωστοί ή συγγενείς, ναι υπάρχει η ντροπιαστική πιθανότητα βοήθειας δια ζώσης. Θέματα παλιότερα δεν ανακυκλώνουμε, επειδή υπάρχει η βαθμοθηρία και ένα ισχυρό δίκτυο μαθητών που κρατούν αρχείο παλιότερων θεμάτων. Το θεωρώ αυτονόητο πως η επαναληπτική θα πρέπει να έχει πιο δύσκολα θέματα από την κανονική και αυτό το έχουμε αποδείξει σε μια παλιότερη χρονιά, όπου με χαρτί γονέα η μισή τάξη, σε μάθημα που δεν βόλευε ημερολογιακά για καλή επανάληψη, είχε πάει σε επαναληπτική. Μετά από εκείνη τη χρονιά, που είδαν ότι καλύτερα να μην είχαν σκεφτεί πονηρά, δεν είχαμε ξανά τέτοιο κρούσμα (προτιμούν να έρθουν λιγότερο καλά διαβασμένοι στην πρώτη εξεταστική). Φέτος είναι μόνο μια μαθήτρια σε όλα τα μαθήματα που θα δώσει και πρόκειται για μαθήτρια με υψηλότατο βαθμό. Επειδή είχαμε μια δύσκολη εξεταστική με πολλούς εισηγητές σε κάθε μάθημα, όλοι θέλουν να μην την ξαναπεράσουν. Προσπαθώ να μην φωτογραφίσω την περίπτωση, αλλά η μαθήτρια φαίνεται να μπορούσε να αποφύγει να βρεθεί σε δεύτερη εξεταστική, είναι σε θέση να γνωρίζει μέσω φίλων τα θέματα που μπήκαν φέτος και επίσης κάποιοι λίγοι από εμάς πιστεύουν πως δεν αξίζει τους προφορικούς βαθμούς που έμπαιναν όλο αυτό τον καιρό. Κάπως έτσι...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185315
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 633
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.