0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άρθρο 20Μαθητές μη προσερχόμενοι στις γραπτές εξετάσεις1.Μαθητής που απουσιάζει ή προσέρχεται μετά την ανακοίνωση των θεμάτων σε κάθε είδους εξέταση δεν γίνεται δεκτός σε αυτήν και βαθμολογείται από το Σύλλογο Διδασκόντων με τον κατώτερο βαθμό «κακώς» μηδέν (0).2.Κατ’ εξαίρεση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου:Μαθητές που απουσιάζουν δικαιολογημένα από την εξέταση μαθήματος λόγω ασθενείας ή άλλου αποχρώντος λόγου, με αίτηση του κηδεμόνα ή των ιδίων, εφόσον είναι ενήλικοι, που υποβάλλεται στον Διευθυντή του Λυκείου, εξετάζονται άλλη ημέρα εντός της εξεταστικής περιόδου του Ιουνίου, την οποία ορίζει με απόφασή του ο Σύλλογος των διδασκόντων. Η ασθένεια βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 7 του άρθρου 5 της με αρ. πρωτ. ΣΤ5/71/1986 (
1,2,6,8 λενε τα φιρμανια. Και διορθωση γραπτων σε 2 μερες, που τη μια μερα μπορει να επιτηρεις και πανελληνιες! Στους καθηγητες των γυμνασιων να κρεμασουν και μια ταμπελα "μουλαρι για ολες τις δουλειες, χτυπατε αλυπητα".
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος πώς θα γίνει η εξέταση στο μάθημα της Νεολληνικής Γλώσσας και των Κειμένων; Θα δοθούν ξεχωριστες κόλλες αναφορας, θα προηγηθεί το ένα μάθημα και μετά το άλλο ή μοιράζονται αρχικά και τα δύο και επιλέγει ο μαθητής με ποιο θα ξεκινησει; Ξέρω ακούγονται λίγο αστεία ολα αυτά, αλλά υπάρχει σαφής οδηγία;