*

Αποστολέας Θέμα: Αν ήσουν εσύ το κράτος, πώς θα επέλεγες καθηγητές για τα σχολεία σου;  (Αναγνώστηκε 5330 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ε τοτε να συμπληρωσω και εγω..να προσληφθουν οσοι ειναι νεοι και κουκλοι..ετσι θα αναβαθμιστουν τα σχολεια κατα πολυ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chloi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ε τοτε να συμπληρωσω και εγω..να προσληφθουν οσοι ειναι νεοι και κουκλοι..ετσι θα αναβαθμιστουν τα σχολεια κατα πολυ!

...............και ωριμες ασχημούλες; μμμμμμμ καλό μου φαινεται
και από την ανάποδη φοριεται η φαντασία

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Γιατί να υπάρχει αυτή η διαδικασία επιλογής;;;;Το πτυχίο από μόνο του δεν είναι πιστοποίηση εν δυνάμει καλών εκπαιδευτικών;;Πρέπει να μπούμε στο σκεπτικό της απαξίωσης των πτυχίων μέσω διαφόρων διαδικασιών επιλογής;;Στηρίζω κατηγορηματικά αναλογία των αποφοίτων με τις θέσεις εργασίας...
[/quot
Και πώς να περιοριστεί ο αριθμός των αποφοίτων; Στενότερη είσοδο στα ΑΕΙ/ ψηλότερες βάσεις εισαγωγής; Και μετά επετηρίδα;

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Nα μπαίνουν στις σχολές όσοι πρέπει ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες...Στο Πανεπιστήμιο θυμάμαι ότι σε ένα μάθημα συζητούσαμε στατιστικές σύμφωνα με τις οποίες η Ελλάδα είναι η χώρα των περισσότερων πτυχιούχων και ταυτόχρονα των περισσότερων αναλφάβητων.Κατ'επέκτασιν δεν υπάρχει ουσιαστικά μέση κατάσταση,ή αν υπάρχει είναι ασήμαντη ως προς τα ποσοστά.Χαρακτηριστικά υπήρχαν στατιστικά που απεδείκνυαν ότι οι πτυχιούχοι ανώτατων σχολών της Ελλάδας ξεπερνούσαν τους πτυχιούχους άλλων χωρών.Συμπέρασμα:η συνήθεια του Ελληνικού κράτους να προκηρύσσει πολύ περισσότερες θέσεις στα πανεπιστήμια από όσες χρειάζεται αυξάνοντας τα επίπεδα της ανεργίας,γι'αυτό στους περισσότερους κλάδους (ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν σχεση με την εκπαίδευση) εισάγωνται εξετάσεις.Για να αποδωθούν σε καθένα από εμάς οι ευθύνες της επαγγελματικής αποκατάστασης και να απομακρυνθούν από την εν λόγω ανεπάρκεια...
   Δώσαμε πανελλήνιες,περάσαμε στο πανεπιστήμιο,πήραμε πτυχίο,κάποιοι προχωρήσαμε σε μεταπτυχιακά για να αποδειχθεί μέσω εξετάσεων ότι δεν "αξίζουμε" διορισμό;;Γιατί όταν συγκεκριμένα από τους 14000 περίπου φιλολόγους οι 10000 περίπου είναι κάτω από τη βάση ουσιαστικά αυτό είναι απαξίωση πτυχίων.
   Επομένως μείωση θέσεων στα πανεπιστήμια ειδικά σε κλάδους που έχει επέλθει κορεσμός.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ταξίδευα και διαπίστωσα, διαβάζοντας αρκετές από τις απαντήσεις σας, ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού κάτι έχασα στο δρόμο  ::) ??? ??? ::)

Maryk, απαντώντας σε αυτό που γράφεις περί μείωσης των εισακτέων στα πανεπιστήμια δεν συμφωνώ γιατί πιστεύω ότι είναι λάθος να συνδέεις τις σπουδές στο πανεπιστήμιο με αποκλειστικό κριτήριο τις θέσεις και τις ανάγκες της αγορά εργασίας. Είναι κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει συνδέοντας την εκπαίδευση στο Λύκειο αποκλειστικά και μόνο με την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Δεν είναι αυτή η λύση γιατί κατά την άποψη μου η εκπαίδευση και η παιδεία γενικότερα είναι αγαθό στο οποίο πρέπει να έχουν όλοι πρόσβαση και γιατί η "ανταλλακτική" της αξία δεν μετριέται μόνο με την πρόσβαση στην αγορά εργασίας.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
  Συμφωνώ με την άποψη περί του αγαθού της παιδείας! Αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά!Τα τελευταία χρόνια έμπαιναν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση άτομα που δεν μπορούσαν να γράψουν το όνομά τους μόνο και μόνο για να αποδειχθεί ότι το νέο σύστημα είναι πολύ καλό και προσφέρει παιδεία και ευκαιρίες σε όλους κτλ.Κάποιος που "διψάει" για γνώση θα τα καταφέρει και αν όχι την πρώτη φορά δε θα το βάλει κάτω.
   Συζητούσα με άτομα που ζούν στη Γερμανία και μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να άφηναν ποτέ να φτάσει ο αριθμός σε 17000 και βάλε που ήταν στον προηγούμενο διαγωνισμό οι αδιόριστοι φιλόλογοι... Και αν συνεχιστεί έτσι φαντάσου τί θα γίνει σε λίγα χρόνια.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Ταξίδευα και διαπίστωσα, διαβάζοντας αρκετές από τις απαντήσεις σας, ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού κάτι έχασα στο δρόμο  ::) ??? ??? ::)

Maryk, απαντώντας σε αυτό που γράφεις περί μείωσης των εισακτέων στα πανεπιστήμια δεν συμφωνώ γιατί πιστεύω ότι είναι λάθος να συνδέεις τις σπουδές στο πανεπιστήμιο με αποκλειστικό κριτήριο τις θέσεις και τις ανάγκες της αγορά εργασίας. Είναι κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει συνδέοντας την εκπαίδευση στο Λύκειο αποκλειστικά και μόνο με την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Δεν είναι αυτή η λύση γιατί κατά την άποψη μου η εκπαίδευση και η παιδεία γενικότερα είναι αγαθό στο οποίο πρέπει να έχουν όλοι πρόσβαση και γιατί η "ανταλλακτική" της αξία δεν μετριέται μόνο με την πρόσβαση στην αγορά εργασίας.

τα πανεπιστήμια δεν προσφέρουν γενική παιδεία. προσφέρουν ειδίκευση σε μία συγκεκριμένη επιστήμη. τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά προσφέρουν εξειδίκευση σε ένα θέμα/ζήτημα/κλάδο της εν λόγω επιστήμης.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Τα τελευταία χρόνια έμπαιναν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση άτομα που δεν μπορούσαν να γράψουν το όνομά τους μόνο και μόνο για να αποδειχθεί ότι το νέο σύστημα είναι πολύ καλό και προσφέρει παιδεία και ευκαιρίες σε όλους κτλ.Κάποιος που "διψάει" για γνώση θα τα καταφέρει και αν όχι την πρώτη φορά δε θα το βάλει κάτω.
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος enigma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
    • Προφίλ
Το κύριο ερώτημα  απ' ότι κατάλαβα δεν είναι πώς θα λύναμε το πρόβλημα της ανεργίας, αλλά ποιος κάνει για εκπαιδευτικός και ποιος όχι.

Πολύ σωστά λέει η mat ότι ένα πτυχίο π.χ. φυσικής δε σε καθιστά ικανό να διδάξεις π.χ.φυσική! Άλλο πράγμα είναι να είμαι ο σούπερ ουάου επιστήμονας που κάνω τα καλύτερα πειράματα, κι άλλο διδάσκω στους άλλους πώς να κάνουν τα καλύτερα πειράματα.

Το δεύτερο, δηλαδή η ικανότητα μετάδοσης γνώσεων και η προσπάθεια καλλιέργειας δεξιοτήτων εξασφαλίζεται με άρτια θεωρητική παιδαγωγική κατάρτιση(π.χ.μεταπτυχιακά στη διδασκαλία) και σαφώς περισσότερο με επαρκή πρακτική άσκηση -διδασκαλία/παρακολούθηση διδασκαλίας- για τουλάχιστον ένα χρόνο μετά από τις σπουδές στο αντικείμενο.

Μόνο σ'αυτές τις "επιδόσεις" θα έδινα λοιπόν βάση και όχι στο βαθμό πτυχίου(αν κ λόγω αυτού διορίστηκα εκεί που ήθελα).

Γιατί να μην υπάρχει ΑΣΠΑΙΤΕ για όλους;;;

Αναφορικά με το ζήτημα της ανεργίας: ακόμα και οι θέσεις των εισακτέων στις καθηγητικές σχολές να ήταν ίσες με τις θέσεις  εργασίας, δεν θα εξασφαλιζόταν η επιλογή των κατάλληλων εκπαιδευτικών!


Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
και σαφώς περισσότερο με επαρκή πρακτική άσκηση -διδασκαλία/παρακολούθηση διδασκαλίας- για τουλάχιστον ένα χρόνο μετά από τις σπουδές στο αντικείμενο.

Σε αρκετές καθηγητικές σχολές πλέον γίνονται πρακτικά μαθήματα.Θα μιλήσω σίγουρα για κάποια φιλολογικά τμήματα που το ξέρω από πρώτο χέρι και για τα παιδαγωγικά τμήματα που μου το έχουν επιβεβαιώσει..

Γιατί να μην υπάρχει ΑΣΠΑΙΤΕ για όλους;;;
Γιατί να μή δίνουμε εξετάσεις κάθε χρόνο μέχρι τη σύνταξη για να αποδείξουμε ότι δικαίως πήραμε το πτυχίο;;;;
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σε αρκετές καθηγητικές σχολές πλέον γίνονται πρακτικά μαθήματα.Θα μιλήσω σίγουρα για κάποια φιλολογικά τμήματα που το ξέρω από πρώτο χέρι και για τα παιδαγωγικά τμήματα που μου το έχουν επιβεβαιώσει..
Δεν μιλάω για μαθήματα που θα προστεθούν στο γενικό προγραμμα σπουδών αλλά για επιπλέον Σπουδές στην Εκπαίδευση (Εducation Studies) που υφίστανται αν όχι σε όλες, στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Επιπλέον σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρομαι στα Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Νηπιαγωγών και Παιδαγωγικής αλλά σε όλες τις άλλες ειδικότητες των τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Παράθεση
Γιατί να μή δίνουμε εξετάσεις κάθε χρόνο μέχρι τη σύνταξη για να αποδείξουμε ότι δικαίως πήραμε το πτυχίο;;;;
Ε.. καλά τώρα,  μίλησε κανείς μας για κάτι τέτοιο?  Έχε όμως υπόψη σου ότι έχει σημασία ως εκπαιδευτικός να σου δίνει το κράτος, η πολιτεία που σε πληρώνει για αυτή τη δουλειά, τη δυνατότητα να επανεκπαιδεύεσε, τόσο στο αντικείμενο σου,  όσο και σε θέματα διδακτικής και παιδαγωγικής,  διαρκώς. Kαι αφού θα υπήρχε τέτοιο ελληνικό κράτος  τότε μόνο θα δικαιούται να σε αξιολογεί κιόλας.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχε όμως υπόψη σου ότι έχει σημασία ως εκπαιδευτικός να σου δίνει το κράτος, η πολιτεία που σε πληρώνει για αυτή τη δουλειά, τη δυνατότητα να επανεκπαιδεύεσε, τόσο στο αντικείμενο σου,  όσο και σε θέματα διδακτικής και παιδαγωγικής,  διαρκώς. Kαι αφού θα υπήρχε τέτοιο ελληνικό κράτος  τότε μόνο θα δικαιούται να σε αξιολογεί κιόλας.
Σαφώς και δεν είμαι κατά της διαρκούς εκπαίδευσης.Ίσα ίσα που το θεωρώ  αναγκαίο.Αλλά αυτό γίνεται και κατόπιν επαγγελματικής αποκατάστασης.Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι δεν είναι δίκαιο και σωστό κατά τη γνώμη μου να περνάν οι εκπαιδευτικοί από διαδικασίες απόδειξης της αξίας τους και των γνώσεών τους (που ουσιαστικά δεν είναι τη παρούσα χρονική στιγμή απόλυτα αξιοκρατικές) πρίν την επαγγελματική τους αποκατάσταση. Η προηγούμενη απάντησή μου ήταν στην πρόταση να υπάρχει ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλους...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
  Συμφωνώ με την άποψη περί του αγαθού της παιδείας! Αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά!Τα τελευταία χρόνια έμπαιναν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση άτομα που δεν μπορούσαν να γράψουν το όνομά τους μόνο και μόνο για να αποδειχθεί ότι το νέο σύστημα είναι πολύ καλό και προσφέρει παιδεία και ευκαιρίες σε όλους κτλ.Κάποιος που "διψάει" για γνώση θα τα καταφέρει και αν όχι την πρώτη φορά δε θα το βάλει κάτω.
   Συζητούσα με άτομα που ζούν στη Γερμανία και μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να άφηναν ποτέ να φτάσει ο αριθμός σε 17000 και βάλε που ήταν στον προηγούμενο διαγωνισμό οι αδιόριστοι φιλόλογοι... Και αν συνεχιστεί έτσι φαντάσου τί θα γίνει σε λίγα χρόνια.

πωε λες ότι όποιος διψαει για μαθηση θα δωσει ξανα πανελληνιες.. ενω στον ασεπ...;; τι;;  δεν χρειαζεται να ξαναδωσει; με την ιδια λογικη κ οποιος διψαει για διορισμο θα δωσει ξανα ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στόχος των πανελληνίων είναι η τριτοβάθμια εκπαίδευση.Δεν ξέρω εγώ προσωπικά κανέναν που να δίνει χωρίς να θέλει να περάσει σε κάποια σχολή.Τώρα για τον ΑΣΕΠ μιλάμε για έναν διαγωνισμό που απευθύνεται σε ήδη πτυχιούχους,σε άτομα που έχουν αξιολογηθεί ήδη από τα Πανεπιστήμια, που έχουν προσπαθήσει...Και πάλι εξαιτίας της ανάγκης για "επιβίωση" δεν το βάζουν κάτω και δίνουν ξαναδίνουν...,αμφιβάλλοντας πολλές φορές για τον ίδιο τους τον εαυτό την στιγμή που κάποιοι απαξιώνουν τις προσπάθειές τους...Και τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει αξιοκρατία.Και αφού έκανες την επισήμανση θα σε ρωτήσω με τη σειρά μου, αφού φτάσαμε ώς εδώ έχοντας δώσει τόσες και τόσες εξετάσεις,έχοντας προσπαθήσει τόσο και τόσο γιατί να περνάμε από αυτή τη διαδικασία;;;
ΠΕ02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162187
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 686
Σύνολο: 704

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.