*

Αποστολέας Θέμα: Αν ήσουν εσύ το κράτος, πώς θα επέλεγες καθηγητές για τα σχολεία σου;  (Αναγνώστηκε 5262 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
δεν συμφωνω απολυτα με τη διαδικασια του ασεπ, αλλα διαφωνω απολυτα με την τοοοοσο μεγαλη επετηριδα. τουλαχιστον τωρα υπαρχει η δυνατοτητα για εναν νεο να το παλεψει. βεβαια σε μια μεγαλη επετηριδα καταληγει παλι το συστημα.. το οποιο πολυ απλα θα λυνοταν αν διοριζανε οσους χρειαζοταν και λιγους παραπανω για αναπληρωση σε περιπτωση ασθενειας και μονο. ουτε συμφωνω με τη γερμανια η αλλες χωρες που ο καθε δημος επιλεγει τους εκπαιδευτικους του. θεωρω απαραιτητη την διαρκη επιφορφωση για να ξανανιωνουμε λιγο μεσα στην ταξη και να δινουμε τον καλυτερο εαυτο μας.. υπαρχουν και απλα πραγματα που βοηθανε σ αυτο. πχ για τους νηπιαγ που τωρα δεν εχουν ουτε 5 λεπτα ησυχια.. στην κυπρο υπαρχουν καποια κενα την εβδομαδα τα λεγομενα off  κατι το οποιο στην ελλαδα δεν ισχυει. ...κανενας εκει δεν παραπονιεται για τους μισθους....2000 νομιζω τουλαχιστον το μηνα.. ομως εχουν το εντελως απαραδεκτο συστημα του επιθεωρητη ακόμα και την πληρη μονιμοτητα του διευθυντη. ξεφυγα λιγο ...αλλα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
σε άτομα που έχουν αξιολογηθεί ήδη από τα Πανεπιστήμια, που έχουν προσπαθήσει...............................
.......................................

...........γιατί να περνάμε από αυτή τη διαδικασία;;;

Θα κανω μια παρατήρηση για την ειδικότητα μου . (ΠΕ03)
Ενω τα μαθηματικά του ΑΣΕΠ είναι πολύ εύκολα και είναι κυρίως μαθηματικά Γ λυκείου με λίγες εξαιρέσεις (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος , γιατί μια φορά έδωσα) , γνωρίζω συνάδελφους μαθηματικους που δουλεύουν στα φροντιστήρια χρόνια , που έχουν ξεχάσει οτι μάθανε στο Πανεπιστήμιο και δεν μπορούν να γράψουν καλά στις εξετάσεις . Χάνουν (στην καλύτερη περίπτωση) αυτά τα ελάχιστα θέματα που είναι εκτός Γ λυκείου , που όμως παραμένουν ευκολα και είναι απαραίτητα για την κατανόηση εννοιών που διδασκονται στο σχολείο .

Αν λοιπον το ΑΣΕΠ αποτελεί κίνητρο για μια μικροεπανάληψη , δεν είναι κακό !!

Γιατί ο καθηγητής πρέπει να γνωρίζει καλά το αντικείμενο του για να εμπνέυσει τους καλούς μαθητές . Θυμάμαι τους μαθηματικούς στην Γ (σχολείο - φροντιστήριο) που τους ρώτησα ως μαθήτρια αν μια συνάρτηση μπορεί να είναι ολοκληρώσιμη χωρίς να είναι συνεχής και δεν γνωρίζανε . ??? ??? ??? ??? ??? Μάλιστα μου είπανε : πλέον οτι ξέρεις - ξέρω . :-\ :-\


Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μια μικρή παρένθεση...Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται στα μαθηματικά αυτό αλλά γνωρίζω άτομα που κατέχουν σε τεράστιο βαθμό κάποιο αντικείμενο και στο τέλος ,εκεί που νομίζουν ότι έχουν "σκίσει" στο διαγωνισμό, βρίσκονται αρκετά κάτω από τη βάση.Επίσης γνωρίζω άτομα που δίνουν χωρίς να έχουν διαβάσει καθόλου,πρώτη φορά και διορίζονται...Νομίζω όλοι έχουμε ακούσει αντίστοιχες περιπτώσεις.Όσο για την επανάληψη συμφωνώ .Αλλά επειδή σίγουρα αρκετές φορές στη ζωή μας θα χρειαστουμε επαναλήψεις δε νομίζω ότι κάθε φορά θα πρέπει να δίνουμε εξετάσεις...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
.Επίσης γνωρίζω άτομα που δίνουν χωρίς να έχουν διαβάσει καθόλου,πρώτη φορά και διορίζονται...Νομίζω όλοι έχουμε ακούσει αντίστοιχες περιπτώσεις.

αυτό τι σημαινει; ότι ετυχε ή ότι ειχαν μεσο; θεωρω ότι όταν καποιος διαβαζει και ενημερωνεται για το αντικειμενο του παντα ακόμη και να μη σκιστει στο διαβασμα τις μερες του ασεπ μπορει και να περασει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
αυτο που ολοι δεν διαβαζουν αλλα ειναι στους διοριστεους του Ασεπ..ενω εμεις εχουμε λιωσει στο διαβασμα και δεν μπορουμε να τα καταφερουμε...δεν μπορω να το χωνεψω!ολοι ειναι τοσο τυχεροι..ή πρεπει να αμφιβαλλω και για την τυχη μου αλλα και για τις πνευματικες μου ικανοτητες;Συγγνωμη που ειναι εκτος θεματος!Απλα παρασυρθηκα!

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αυτό τι σημαινει; ότι ετυχε ή ότι ειχαν μεσο; θεωρω ότι όταν καποιος διαβαζει και ενημερωνεται για το αντικειμενο του παντα ακόμη και να μη σκιστει στο διαβασμα τις μερες του ασεπ μπορει και να περασει.
Aυτό το ανέφερα ως προς το ότι δεν βοηθάει ο διαγωνισμός ως προς επανάληψη ή επέκταση της γνώσης.Τώρα το ότι κάποιοι διορίζονται με μέσον είναι αναμφισβήτητο,όπως επίσης ότι ευνοούνται από την τύχη ή τις ορέξεις των διορθωτών...κτλ.Πόσοι είδαν τα γραπτά τους και διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε παρέμβαση διορθωτή στο γραπτό τους;;;Πάντως τα θέματα των φιλολόγων κατά τη γνώμη μου δεν ήταν τέτοια ώστε να διορίζεται κάποιος απλά από ενημέρωση του αντικειμένου του..
 
Και αναφέρω πάλι ...

ή πρεπει να αμφιβαλλω και για την τυχη μου αλλα και για τις πνευματικες μου ικανοτητες;Συγγνωμη που ειναι εκτος θεματος!Απλα παρασυρθηκα!

...ότι ο θεσμός του ΑΣΕΠ είναι ικανός να μας κάνει να αμφιβάλλουμε για τις προσπάθειές μας και τους εαυτούς μας..
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Θα κανω μια παρατήρηση για την ειδικότητα μου . (ΠΕ03)
Ενω τα μαθηματικά του ΑΣΕΠ είναι πολύ εύκολα και είναι κυρίως μαθηματικά Γ λυκείου με λίγες εξαιρέσεις (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος , γιατί μια φορά έδωσα) , γνωρίζω συνάδελφους μαθηματικους που δουλεύουν στα φροντιστήρια χρόνια , που έχουν ξεχάσει οτι μάθανε στο Πανεπιστήμιο και δεν μπορούν να γράψουν καλά στις εξετάσεις . Χάνουν (στην καλύτερη περίπτωση) αυτά τα ελάχιστα θέματα που είναι εκτός Γ λυκείου , που όμως παραμένουν ευκολα και είναι απαραίτητα για την κατανόηση εννοιών που διδασκονται στο σχολείο .
Αν λοιπον το ΑΣΕΠ αποτελεί κίνητρο για μια μικροεπανάληψη , δεν είναι κακό !!
Κατά την άποψη μου και κυρίως βάση προσωπικής εμπειρίας, το πρόβλημα των «μεγάλων» υποψηφίων και δεν μιλώ μόνο για τους μαθηματικούς , δεν είναι ότι έχουν ξεχάσει τι μάθανε στο Πανεπιστήμιο. Το κυριότερο πρόβλημα είναι ότι μετά από κάποια χρόνια είσαι εκτός κλίματος γραπτών εξετάσεων. Το ΑΣΕΠ δεν σε ωθεί ακριβώς στο «φρεσκάρισμα» γνώσεων  αλλά,  πρώτον  κυρίως  σε αναγκάζει να μπεις σε αυτή την πολύ επώδυνη διαδικασία εξέτασης που για να επιτύχεις πρέπει να ανταποκριθείς με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Για παράδειγμα, για μένα το θέμα δεν ήταν αν θυμάμαι το αντικείμενο σπουδών μου μετά από τόσα χρόνια που έχουν περάσει αλλά ότι είχα ξεχάσει πως γράφει κανείς  σε συγκεκριμένου τύπου εξετάσεις. Δεύτερον, και σε αυτές τις  εξετάσεις σε αναγκάζουν να «τζογάρεις» αρκετά σε σχέση με το ποιος θα διορθώσει το γραπτό σου (τουλάχιστον για τη δική μου ειδικότητα που είναι καθαρά θεωρητική).
Έχει δίκιο η maryk που λέει  ότι δεν χρειάζονται εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ για να κάνεις επανάληψη στις γνώσεις σου.  Ούτε εγώ είμαι υπέρ των εξετάσεων μέσω ΑΣΕΠ, παρόλο που τελικά αναγκάστηκα να τις αντιμετωπίσω και να διοριστώ μέσω αυτών. Για χρόνια τις αρνιόμουν αυτές τις εξετάσεις  έχοντας πολύ θυμό καθώς είμαι από εκείνους που με την κατάργηση της επετηρίδας σε μια  νύχτα (καλή του ώρα του Αρσένη ;D) βρέθηκα αλλού για αλλού. Έτσι πολύ θυμωμένη που ήμουν, δεν κατάλαβα πως λέγοντας τους εξοργισμένη «αει στο καλό εσείς και ο γρύλος σας»  το μόνο που είχα καταφέρει είναι να τιμωρήσω τον εαυτό μου.
Αλλά, για να μην ξεφεύγω  πιστεύω πως εξετάσεις  τύπου ΑΣΕΠ κάθε άλλο παρά αξιόπιστες  είναι προκειμένου να κριθεί ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει για εκπαιδευτικός. Γι αυτό και στην απάντησή μου στο ερώτημα του θέματος δεν ανέφερα πουθενά τη λέξη εξετάσεις. Αντίθετα μίλησα για απαραίτητες επιπλέον σπουδές (δεν με απασχολεί το όνομα του τμήματος που θα παρακολουθούν οι υποψήφιοι), για ουσιαστική πρακτική άσκηση και «προυπηρεσιακή» αξιολόγηση. Αν και δεν είναι τόσο επιτυχής η παρομοίωση που σκέφτομαι θα έλεγα να ακολουθούν κι εκπαιδευτικοί κάτι ανάλογο με τους γιατρούς, "αγροτικό και ειδίκευση". Όπως δεν γίνεται κάποιος χειρούργος γιατί παρακολούθησε επιτυχώς 5 χρόνια (τόσα δεν είναι?) την Ιατρική έτσι δεν μπορεί να γίνεται και κάποιος εκπαιδευτικός μόνο γιατί παρακολούθησε επιτυχώς 4 ή 5 χρόνια αντίστοιχα κάποιο τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2008, 07:46:19 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν και δεν είναι τόσο επιτυχής η παρομοίωση που σκέφτομαι θα έλεγα να ακολουθούν κι εκπαιδευτικοί κάτι ανάλογο με τους γιατρούς, "αγροτικό και ειδίκευση". Όπως δεν γίνεται κάποιος χειρούργος γιατί παρακολούθησε επιτυχώς 5 χρόνια (τόσα δεν είναι?) την Ιατρική έτσι δεν μπορεί να γίνεται και κάποιος εκπαιδευτικός μόνο γιατί παρακολούθησε επιτυχώς 4 ή 5 χρόνια αντίστοιχα κάποιο τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Εγώ θα θεωρήσω άκρως πετυχημένη την παρομοίωσή σου και θα τη στηρίξω...Δυστυχώς όμως, αντί να ακολουθήσουμε εμείς το παράδειγμα της ειδίκευσης των γιατρών ακολουθούν αυτοί το δικό μας αφού πρωωθούν και εκεί ρύθμιση επαγγελματικής αποκατάστασης μέσω εξετάσεων...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
maryk, για αυτό κι εμείς κάνουμε προπόνηση να γίνουμε κράτος  :P και ν' αλλάξουμε τα πράγματα προς εκεί που πρέπει ;) όχι εκεί που τα πάνε
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
maryk, για αυτό κι εμείς κάνουμε προπόνηση να γίνουμε κράτος  :P και ν' αλλάξουμε τα πράγματα προς εκεί που πρέπει ;) όχι εκεί που τα πάνε

Αν είναι έτσι θα σε προτείνω για Υπουργό απασχόλησης..
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος palelos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εμένα πάντως  εξεταστής του ασέπ  σήμερα μου είπε πως  ο  ασέπ στους δασκάλους είναι με οδηγία  περάστε τους.
Νηπιαγωγός μόνιμη πλέον μου είχε πει παλιά ότι ήταν επιτυχών αλλά μη διοριστέα και μάλιστα είχε δύο φορές τον ίδιο βαθμό.
Τρείς φορές επιτυχών αλλά μη διοριστέα, κατάφερε  να μην δουλεύει εδώ και πέντε χρόνια ούτε ως ωρομίσθια  επειδή στην ειδικότητά της οι θέσεις  αναπλήρωσης  έγιναν λίγες.
Εδώ έκαναν ασέπ και ........ ξέχασαν να δώσουν τις σωστές απαντήσεις..... πριν μερικά χρόνια.
ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ?
Πια αξιοκρατία να πιστέψω  εγώ  μετά  μέσω ασέπ?

Ρωτήστε όσους είναι στους πίνακες και έχουν και μόρια από ασέπ αν θα πάνε από ευχαρίστηση να ξαναδώσουν ασέπ.
Ρωτήστε τους αν σέβονται  τη σειρά κατάταξης του πίνακα προκειμένου  να διοριστούν αλλά μόλις η προυπηρεσία τους τους το επιτρέψει.

Αλλιώς μιλάμε για κατάργηση των πινάκων άρα της όποιας μεθόδου όπου ο καθένας μπορεί να μιλάει για διαφάνεια.

Η εμπειρία στην σχολική αίθουσα  σε συνδυασμό με την όποια επιμόρφωση  για βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου είναι η καλύτερη απόδειξη  για ένα καλύτερο ποιοτικά εκπαιδευτικό έργο.
Ι am back..   Σας  έλλειψα?

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
maryk, για αυτό κι εμείς κάνουμε προπόνηση να γίνουμε κράτος  :P και ν' αλλάξουμε τα πράγματα προς εκεί που πρέπει ;) όχι εκεί που τα πάνε

Αν είναι έτσι θα σε προτείνω για Υπουργό απασχόλησης..
Εγώ και η λαική αηδόνα που έλεγε: "ψηφίστε με ψηφίστε με.... ":P
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
       Καλά θα ήταν πάντως να μετράει κάτι παραπάνω και ο βαθμός πτυχίου. Αν κανείς δεν μπορεί να στρωθεί να διαβάσει και να περάσει τα μαθήματα της σχολής με αξιοπρεπείς βαθμούς (δεν μιλάμε φυσικά για περιπτώσεις ανόητων παλαιολιθικών καθηγητών που βάζουν 5 σε όλους, ή ατυχίας στις εξετάσεις εξαμήνου), τότε δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να πείσει τον οποιονδήποτε ότι αγαπάει το αντικείμενό του και είναι γνώστης του διδακτικού σπορ...
   Νομίζω ότι οι εξετάσεις της σχολής είναι οι καλύτερες εξετάσεις για να κρίνουν τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Άλλωστε, πραγματοποιούνται σε χώρο  που είναι ο αρμόδιος να εκπαιδεύσει (άρα και να αξιολογήσει) υποψήφιους καθηγητές, και χρόνο δίκαιο για όλους (φοιτητής. όχι παντρεμένος, όχι χρόνια μετά το πτυχίο, όχι τρίτεκνος, δίτεκνος ν-τεκνος). Αρκεί να υπήρχαν και μερικά ίδια μαθήματα (ως προς την ύλη) στα πανεπιστήμια, για να είναι δίκαια τα πράγματα (να διαβάζουν πχ όλοι οι φοιτητές καθηγητικών σχολών την ίδια ύλη στα παιδαγωγικά και να εξετάζονται - αυτό δεν κάνει ουσιαστικά  και ο ΑΣΕΠ;)

Και για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις ότι "υπάρχουν παιδιά από κατώτερα στρώματα/με οικονομικά προβλήματα/κτλ που δεν έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν και μπλα,μπλα..." γνωρίζω φοιτητή, που ο μπαμπάς του ήταν αγράματος βοσκός σε ένα χωριό (κοινωνικό κεφάλαιο μηδέν δηλαδή), παμφτωχος (οικονομική στήριξη καμία απολύτως και από πουθενά), το παιδί πέρασε στις πανελλήνιες χωρίς φροντιστήρια, έμενε στην εστία, τελείωσε καθυστερημένα τη σχολή επειδή δούλευε (για να έχει να φάει και όχι να πληρώνει το playstation), αλλά τελείωσε με εναν αξιοπρεπέστατο βαθμό, σε αντίθεση με κάτι χαιδεμένα που ήρθαν στην επαρχία για να κάνουν φοιτητική ζωή, πατούσαν στη σχολή μια φορά το εξάμηνο και τελείωσαν τη σχολή με 5 επειδή στο τέλος τους είχαν βαρεθεί οι καθηγητές και τους πέρασαν.

  Και για να μην το κάνω ταινία του Ξανθόπουλου, και να μην πολυλογώ πολύ ακόμα (που το συνηθίζω)νομίζω γενικά ότι ένας φοιτητής του 8 που προσπαθούσε και αγαπούσε το αντικείμενο και ένας φοιτητής του 5 που ξυνότανε και τελείωσε επειδή τον έπρηξαν οι δικοί του ή τον απείλησαν ότι θα κόψουν το χαρτζιλίκι αν δεν πάρει ένα "χαρτί" δεν μπορούν να μπαίνουν στην ίδια μοίρα.
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αντίθετα μίλησα για απαραίτητες επιπλέον σπουδές (δεν με απασχολεί το όνομα του τμήματος που θα παρακολουθούν οι υποψήφιοι), για ουσιαστική πρακτική άσκηση και «προυπηρεσιακή» αξιολόγηση.

Οι προτάσεις σου mat δεν είναι καθόλου κακές . Θα τις υποστήριζα πλήρως , με μια επιφύλαξη για την προυπηρεσιακή αξιολόγηση . Μεγάλη επιφύλαξη θα έλεγα , διότι δυστυχώς στην Ελλάδα μεχρι στιγμής , ο μόνος τρόπος για να περιοριστει η αξιολόγηση βάση ''βύσματος'' είναι οι γραπτές εξετάσεις . Μακάρι αυτό να αλλάξει κάποτε , αλλα αυτή τη στιγμή κάθε άλλη αξιολόγηση θα οδηγήσει σε ''βολέματα δικών μας'' .

(γιαυτό υποστηρίζω τον ΑΣΕΠ χωρίς να θεωρώ οτι είναι ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης , αλλα ένας τρόπος που τα βύσματα έχουν περιορισμένη δράση (το καθόλου στο Ελλάντα μάλλον είναι ανέφικτο προς το παρόν))

Βέβαια και ο βαθμός πτυχίου , όπως ανέφερε ο selas , αξιολογεί αρκετά την κατάκτηση του γνωστικού αντικειμένου , με την διαφορά οτι οταν οι βαθμοί προέρχονται απο διαφορετικά Πανεπιστήμια (π.χ.Αθήνας, Αιγαίου) δεν είναι συγκρίσιμοι .

Προφανώς δεν εννοώ οτι ο καλός επιστήμονας είναι και καλος δάσκαλος και υποστηρίζω πληρως τις δύο πρώτες προτάσεις σου . (και ίσως στο μέλλον να υποστηρίξω και την τρίτη......θα την ζήσω αυτή τη μέρα ?  ??? ??? ??? ??? Μακάρι . )

Τέλος απο την στιγμή που η επετηρίδα οδηγούσε σε αδιέξοδο (στους μαθηματικούς είχε κλείσει) , προφανώς κάποια άλλη λύση έπρεπε να βρεθεί . Ισως το λάθος ήταν που αφήσαν το πρόβλημα να πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις και δεν δώθηκε λύση νωρίτερα .
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2008, 06:30:07 μμ από k_k »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160966
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.