*

Αποστολέας Θέμα: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)  (Αναγνώστηκε 7878 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 11, 2008, 07:53:50 pm »

Επίσης χρόνια τώρα (τον τελευταίο καιρό σταμάτησε επειδή υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι μας ΠΕ 19-20 αδιόριστοι) εκπαιδευτικοί διάφορων ειδικοτήτων δίδασκαν πληροφορική!Στα παιδιά του δημοτικού σίγουρα δεν χρειάζεται να διδάξει κάποιος "προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο, ούτε κατασκευή ιστοσελίδας"!
Ως ΠΕ19 έχω να πω ότι αυτό είναι απλά απαράδεκτο! Το μάθημα της πληροφορικής ανατίθεται μόνο σε καθηγητές ΠΕ19 και ΠΕ20 και σε κανέναν άλλο. (εκτός κι αν εννοείς του συναδέλφους που παλιότερα έκαναν μετάταξη από άλλες ειδικότητες σε ΠΕ19-20. αυτοί είναι καθ'όλα νόμιμοι διότι άλλαξαν ειδικότητα)

Συγνώμη αν είμαι σκληρή μαζί σου συναδέλφισσα, αλλά να ξέρεις ότι κάποιοι από μας θα διδάσκαμε ακόμη και "κινέζικα" για να επιβιώσουμε!

τώρα θα γίνω εγώ σκληρή μαζί σου συναδέλφισσα...
Να με συγχωρείς πολύ, αλλά το θέμα εδώ δεν είναι η επιβίωση των δασκάλων και καθηγητών. Είναι η ποιότητα της παιδειάς που προσφέρουμε στα παιδιά. Άμα είναι για να "επιβιώσουμε" να μπαίνει όποιος να'ναι στην τάξη να κάνει "ότι να'ναι" (όπως είπε και η Anast77 ) , τότε να πάμε να γίνουμε καθαρίστριες να επιβιώνουμε χωρίς να κάνουμε κουρκούτι το μυαλό των παιδιών. Και να πάρουμε τις τωρινές καθαρίστριες να τις βάλουμε στην τάξη να διδάσκουν στα παιδιά του δημοτικού ιστορία και μαθηματικά και ότι άλλο, διότι αφού τελειώσανε γυμνάσιο θα είναι ικανές να το κάνουν. Άλλωστε δεν χρειάζεται να μάθεις διαφορικές εξισώσεις στα πρωτάκια (κατά το: "Στα παιδιά του δημοτικού σίγουρα δεν χρειάζεται να διδάξει κάποιος "προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο, ούτε κατασκευή ιστοσελίδας"!")

Τέτοια θέματα όταν ανακύπτουν τα εξετάζουμε ΠΡΩΤΑ από την πλευρά που αφορά τα παιδιά, και μετά από την πλευρά που αφορά εμάς τους εκπαιδευτικούς. Οι νόμοι που ορίζουν τις αναθέσεις των μαθημάτων ανά ειδικότητα και την γενικότερη λειτουργία του σχολείου έχουν φτιαχτεί όχι μόνο για να διασφαλίζουν τα δικαιώματα των εκπαιδευτικων, αλλά κυρίως των παιδιών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 11, 2008, 09:19:18 pm »
Κάποιες διευκρινήσεις:

1. Όταν κάποιος ωρομίσθιος δεν συμπληρώνει το ωράριό του, μπορεί να σταλεί σε όμορο δήμο ή κοινότητα (και όχι φυσικά όμορο νομό) και αν αυτό δεν είναι εφικτό, απασχολείται σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου.

Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα του Νόμου 2817/2000
( http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_education/7_educ_atom_eid_ekp_anages-arthra5-6-7-8.htm ):

Άρθρο 8
Θέματα προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των, κλάδων Αγγλικής, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και Φυσικής Αγωγής, που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στο σχολείο που υπηρετούν, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία μαθημάτων της ειδικότητάς τους, τα οποία λειτουργούν στον ίδιο ή γειτονικό δήμο ή κοινότητα με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που έχουν διορισθεί με τη διαδικασία του άρθρου 41 του ν. 1143/1981 (ΦΕΚ 80 Α'), εφόσον δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας τους μπορεί να διατίθενται μερικά ή ολικά σε άλλα δυσπρόσιτα σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής διορισμού, με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Στις περιπτώσεις που είναι ιδιαιτέρως δυσχερής η παραπάνω διάθεση, οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν υπηρεσία, μέχρι τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου ή του γραφείου ή της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται για κάθε περίπτωση ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση."


2. Συμφωνώ απολύτως στο να βοηθήσεις συναδέλφους και διεύθυνση, αν συμβεί κάτι απρόοπτο. Διαφωνώ στο να το κάνεις επ' αόριστον, πόσο μάλλον όταν οι νόμοι ορίζουν το αντίθετο, όχι μόνο χάριν της προστασίας των δικαιωμάτων των εργαζόμενων εκπαιδευτικών, αλλά και χάριν της προστασίας του δικαιώματος των μαθητών σε ποιοτική παιδεία. Το να διδάσκει ο κάθε εύκαιρος εκπαιδευτικός το οτιδήποτε ανήκει στο παρελθόν, όπου το εκπαιδευτικό προσωπικό ήταν δυσέρευτο. Ακόμη παλαιότερα είχε εφαρμοστεί και η τακτική να διδάσκουν παλαιότεροι μαθητές τους μικρότερους. Δεν πιστεύω να θέλουμε να επαναφέρουμε τέτοια πράγματα. Στη δε συγκεκριμένη περίπτωση και ο νόμος είναι αντίθετος και η ΔΟΕ είμαι σίγουρη ότι θα εκφράσει παρόμοια θέση και, όπως δείχνουν τα πράγματα, και ο προΐσταμένος το θεωρεί παράνομο (κι αυτό λέει πολλά).

3. Αν δεν υπάρχει καθηγητής ειδικότητας, τότε ο νόμος και οι σχετικές εγκύκλιοι
( http://www.ypepth.gr/docs/programma_spoydon_oloimeroy.pdf ) ορίζουν ότι τα μαθήματα γίνονται από δάσκαλο που έχει σχετική επιμόρφωση και αν δεν υπάρχει τέτοιος, τότε το εν λόγω μάθημα δεν διδάσκεται και στη θέση του ο δάσκαλος διδάσκει άλλο αντικείμενο.

4. Μην μπερδεύουμε τις αναθέσεις στη δευτεροβάθμια, που έχουν μια στοιχειώδη λογική, με τη συμπλήρωση ωραρίου στην πρωτοβάθμια. Είναι σαφές ότι άλλο πράγμα να διδάσκει κάποιος της Αγγλικής Φιλολογίας ιστορία (αν και δεν θα έπρεπε) και άλλο να διδάσκει πληροφορική ή μουσική, αντικείμενα παντελώς άσχετα με την ειδικότητά του.

5. Άκουσα πολλές φορές το επιχείρημα ότι κάνε τα πάντα και ότι θα είσαι αχάριστη, τη στιγμή που υπάρχει έξω τόση ανεργία, να θέτεις όρους.
Το επιχείρημα της ανεργίας ισχύει όμως και για τους παλαιότερους εργαζομένους  και όχι μόνο για τους νεοπροσληφθέντες. Αυτοί γιατί δεν θεωρούνται αχάριστοι, όταν αρνούνται καταστρατήγηση των δικαιωμάτων τους; Ξέρετε πόσοι πενηντάρηδες είναι άνεργοι;
Ένα πράγμα κατάλαβα: ότι τα όρια του παραλογισμού είναι απεριόριστα, όταν κάποιοι θέλουν να βολευτούν εις βάρος άλλων.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 11, 2008, 11:22:24 pm »
ipermahia περα από το ότι σίγουρα ταλαιπωρείσαι στη δουλειά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρεπει να κοιτάμε όχι μόνο το καλύτερο αλλά απλά και το φυσιολογικό. και εγώ όταν πρωτοξεκίνησα στη δουλειά πριν 10 χρόνια ήμουν σε ένα ροζ συννεφάκι κι έκανα τα πάντα. και να σου πω την αλήθεια αυτό ακόμα κάνω. ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω φτιάχνω πράγματα για το σχολείο. ΟΜΩΣ καταλαβα σιγα σιγα πως όλα και ολοι στηριζονται στην πλατη μας και κανενας όχι μονο δεν θα μας βοηθησει άλλα ουτε θα μας υποστηριξει σε καποιο προβλημα (βλ καταγγελιες γονεων)

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 11, 2008, 11:44:38 pm »
Γιατί να είσαι αχάριστος όταν διεκδικείς τα δικαιώματά σου;;;
Με μέσο διοριστήκαμε;;; Διαβάσαμε, γράψαμε, μπήκαμε!
Δε χρωστάω σε κανέναν για εδώ που είμαι και θα διεκδικώ τα δικαιώματά μου και θα υπερασπίζομαι τον εαυτό που όπου αδικούμαι!

Ειδικά από τη στιγμή που παλαιότεροι συνάδελφοι θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι μπαχτσέ!

Συναδέλφισσα διαικδίκισε! Πήγαινε και στον σχολικό σύμβουλο Α/θμιας, εκεί να δεις τι θα γίνει!
Κάτι παρόμοιο έχω υπόψη μου, να γίνεται η ξένη γλώσσα πρώτη ώρα για να αργεί η δασκάλα (η παλιά, ήθελε λέει να κοιμάται, το δικαιούτε μετά από 25 χρόνια...), και μόλις το έμαθε ο σύμβουλος έγινε χαμός!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ipermahia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • "Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα"
    • Προφίλ
    • ΠΑΝ.ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜ & ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 12, 2008, 06:28:39 am »
ipermahia περα από το ότι σίγουρα ταλαιπωρείσαι στη δουλειά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρεπει να κοιτάμε όχι μόνο το καλύτερο αλλά απλά και το φυσιολογικό. και εγώ όταν πρωτοξεκίνησα στη δουλειά πριν 10 χρόνια ήμουν σε ένα ροζ συννεφάκι κι έκανα τα πάντα. και να σου πω την αλήθεια αυτό ακόμα κάνω. ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω φτιάχνω πράγματα για το σχολείο. ΟΜΩΣ καταλαβα σιγα σιγα πως όλα και ολοι στηριζονται στην πλατη μας και κανενας όχι μονο δεν θα μας βοηθησει άλλα ουτε θα μας υποστηριξει σε καποιο προβλημα (βλ καταγγελιες γονεων)

Μάλλον παρεξηγήθηκαν οι προθέσεις μου όχι τόσο από σένα αλλά κυρίως από τον συνάδελφο zafiri!Κανείς δεν ζήτησε από την συναδέλφισσα να παραιτηθεί από την διεκδίκηση όπως και σε καμία περίπτωση οι νέοι είτε ανήκουν στο μόνιμο προσωπικό είτε στο έκτακτο θα γίνουν υπηρέτες των παλαιότερων!

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν συμπληρώνει ωράριο!Άρα λοιπόν ή θα πρέπει να συμπληρώσει σε άλλο σχολείο ή με μαθήματα δεύτερης ανάθεσης ή γραμματειακή υποστήριξη!

Όποιος έχει δίκιο πιστεύω πως το ζητάει γραπτώς!Όλα τα άλλα είναι διαδικασίες κουτσομπολιού! Είπε ο ένας που σίγουρα μπορεί να μην έχει καλές σχέσεις με κάποιον άλλο να κάνει αυτό ή το άλλο!

Όμως αν πρόκειται για εξυπηρέτηση κάποιων συναδέλφων νομίζω πως δεν τίθεται θέμα!Είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμο δάσκαλο για έναν μήνα ή μια εβδομάδα ή κάποιον συνάδελφο ειδικότητας!

Εγώ όμως θα έλεγα κάτι παραπάνω!Να σταματήσει να μπαίνει σε διαδικασίες κουτσομπολιού και να γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης όχι τόσο για τη δουλειά (μια εβδομάδα περνάει εύκολα )αλλά να χρησιμοποιείται από άλλους που δεν έχουν και τις καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις!

Δεν ξέρω τι θα πει ο προϊστάμενος ή σχολικός σύμβουλος,(σίγουρα είναι δύσκολο να προκαλεί δυσλειτουργία σε άλλα σχολεία του όμορου δήμου ή κοινότητας ή δεν υπάρχει κενή θέση) αλλά σίγουρα θα πρέπει να φροντίσει από το επόμενο σχολικό έτος να έχει πλήρες ωράριο απασχόλησης για να αποφύγει τις συγκρούσεις, εφόσον δεν επιθυμεί να διδάξει μάθημα δεύτερης ανάθεσης!
Είναι δικό της δικαίωμα!

Σχετικά με το θέμα της διεκδίκησης ένα θα πω! Είμαι 10 χρόνια συνδικαλίστρια! Και ως ωρομίσθια αυτό που πλέον για όλους τους ωρομίσθιους έγινε πλέον στερεότυπο είναι το πρόγραμμα! Συνήθως το πρόγραμμα φτιάχνεται για να βολεύονται οι παλαιότεροι και δεν θα κάτσει κάποιος να ασχοληθεί με έναν ωρομίσθιο!

Τι έχω ακούσει;Αυτό είναι και άμα θέλεις!Αυτό γίνεται και στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια και οπουδήποτε προσλαμβάνεσαι ως ωρομίσθιος!Δεν μπορούν να βολέψουν ένα δίωρο!

Ποτέ μου δεν μαλώνω!Τι λέω;Αλλαγή στο πρόγραμμα!Αν δεν γίνει τότε σίγουρα τους ενημερώνω ότι θα τους καταγγείλω για διακριτική μεταχείριση και θα ζητήσω την παρέμβαση του εισαγγελέα για να δω αν κάποιος άλλος έχει εξυπηρετηθεί!

Συμφωνώ με τον zafiris  ότι το σχολείο δεν τσιφλίκι κανενός!

Πιστεύω όμως πως γίνεται πολύ φασαρία για το τίποτα!

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 12, 2008, 06:31:09 am από ipermahia »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 12, 2008, 12:28:03 pm »

Και ως ωρομίσθια αυτό που πλέον για όλους τους ωρομίσθιους έγινε πλέον στερεότυπο είναι το πρόγραμμα! Συνήθως το πρόγραμμα φτιάχνεται για να βολεύονται οι παλαιότεροι και δεν θα κάτσει κάποιος να ασχοληθεί με έναν ωρομίσθιο!

Τι έχω ακούσει;Αυτό είναι και άμα θέλεις!Αυτό γίνεται και στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια και οπουδήποτε προσλαμβάνεσαι ως ωρομίσθιος!Δεν μπορούν να βολέψουν ένα δίωρο!



Καλή μου , αυτό δεν γίνεται μόνο στους ωρομίσθιους, αλλα γενικά στους νέους . Δυστυχώς ! Φέτος , που βρέθηκα σε σχολείο με παλιούς , κατάλαβα οτι το κλίμα είναι όμοιο με αυτό που περιγράφουν για το στρατό . Ο παλιός εχει πολύ περισσότερα δικαιώματα , διαλέγει και όλη η αγγαρεία στους νέους .


Στο πρόγραμμα έχω συνέχεια τελευταίες ώρες (τοποθετήθηκα τελευταία) και οταν ζήτησα ευγενικά , να γίνει ρύθμιση (μαθηματικά μόνιμα τελευταίες ωρες ?) , μου απάντησε ο συνάδελφος με επιθετικότητα : Αυτό είναι και αμα σου αρέσει . Είσαι η νεότερη και στο σχολείο υπάρχουν συνάδελφοι με πολλά χρόνια προυπηρεσίας ! Τι σημασία έχει αν είναι μαθηματικά ? Ο καλλιτεχνικός έχει 16 χρόνια προυπηρεσία !!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 14, 2008, 08:59:31 pm »
Αχ τι μου λες k_k...
Πληροφορική, μονόωρο μάθημα μόνιμα 7η ώρα.... Είκοσι λεπτά με το ζόρι.....
Νέος προσοχή!

Υ.Γ. Μάλλον είναι αυτό που λέει μια "παλιά" φιλόλογος, φταίει που δεν έχω παιδιά και δε χρειάζεται να φεύγω από τις 10:30 για να μαγειρέψω.... Να δω όταν θα κάνω τα παιδιά τι θα λέει....

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 14, 2008, 10:05:11 pm »
αυτή η καραμελα παλι με τα παιδιά;; αμαν πια. λες και λεει ο νόμος πουθενα ότι οσοι δεν εχουν παιδια θα ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης. δηλ και να μην εχεις ,δεν εχεις αλλα τρεχαματα; απο πότε μπαινουμε από μόνοι μας σε.. μια άλλη επετηρίδα ;; εχεις παιδια; καλό ωραριο. δεν εχεις; να κανεις!

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 15, 2008, 03:59:21 pm »
Συνηθίστε στην ιδέα ότι αυτό είναι το δημόσιο σχολείο. Έχετε ακούσει να γίνονται τέτοια στα ιδιωτικά; Όχι, γιατί εκεί υπάρχει πίεση, πειθαρχία, ή αλλιώς ζόρι. Για όποιους αντέχουν.

Miss Elenious

  • Επισκέπτης
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 15, 2008, 07:04:58 pm »
αυτή η καραμελα παλι με τα παιδιά;; αμαν πια. λες και λεει ο νόμος πουθενα ότι οσοι δεν εχουν παιδια θα ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης. δηλ και να μην εχεις ,δεν εχεις αλλα τρεχαματα; απο πότε μπαινουμε από μόνοι μας σε.. μια άλλη επετηρίδα ;; εχεις παιδια; καλό ωραριο. δεν εχεις; να κανεις!

Λες και αλλιως δε μεγαλωνουν. Μονο τα παιδια των εκπαιδευτικων εχουν αναγκες!! Αν εισαι και ειδικοτητα και ατεκνος/η την εχεις βαψει...!!! ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 15, 2008, 11:16:34 pm »
Αναρωτιέμαι γιατί τόση εμπάθεια για τους συναδέλφους που έχουν παιδιά? Αν αντιμετωπίζετε με τέτοια νοοτροπία τα παιδιά των συναδέλφων τα υπόλοιπα πως τα βλέπετε?
Ειλικρινά απαντήστε στον εαυτό σας αν είναι ίδιες οι συνθήκες και οι ανάγκες διαβίωσης κάποιου που έχει οικογένεια και παιδιά σε σχέση με κάποιον που είναι μόνος του?
Δεν έχω οικογένεια και παιδιά αλλά το θεωρώ πολύ «λίγο» από πλευράς μου να μην κάνω λίγο πιο εκεί για κάποιον που έχει σαφώς περισσότερες υποχρεώσεις και ευθύνες από εμένα. Κανένας νόμος δεν μπορεί να επιβάλλει την ανθρωπιά και το σεβασμό στον ίδιο μας τον εαυτό πρώτα από όλα και μετά στους υπολοίπους. Γι αυτό και κανένας νόμος δεν λέει πως οι μη έχοντες οικογένεια και παιδιά είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης…. :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 15, 2008, 11:23:42 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 15, 2008, 11:25:33 pm »
που την ειδες την εμπαθεια; ίσα ίσα που το αντίθετο συμβαίνει. ξερεις πόσοι εκπαιδευτικοί ρίχνουν στο ολοημερο κάποιον μόνο και μόνο επειδη δεν έχει παιδιά; δεν καταλαβα δηλαδή, θα πρεπει να έχει και άποψη ο καθένας για το πως θα δουλεψουμε σύμφωνα με το τι οικογένεια έχουμε; και βγαζω σπυράκια όταν ακούω του τύπου εχω μαγείρεμα και άλλα. τόσες γυναίκες δουλευουν 8ωρο και 12ωρο. ε όχι να μην προλαβαίνει να κάνει τις δουλειες της η εκπαιδευτικός! και άν κάποιος δεν θελει η δεν μπορεί να κάνει παιδιά τί θα γίνει δηλ θα τρεχει σε ότι περισσευει στο σχολείο;;

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #40 στις: Απριλίου 15, 2008, 11:27:07 pm »
Αναρωτιέμαι γιατί τόση εμπάθεια για τους συναδέλφους που έχουν παιδιά? Αν αντιμετωπίζετε με τέτοια νοοτροπία τα παιδιά των συναδέλφων τα υπόλοιπα πως τα βλέπετε?
…. :-X


τι να απαντήσω γιαυτό το σχόλιο........

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ίντριγκες και άλλα... (μια ιστορία για γέλια και για κλάματα..)
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 15, 2008, 11:43:55 pm »
που την ειδες την εμπαθεια; ίσα ίσα που το αντίθετο συμβαίνει.
Ε όχι που είδα την εμπάθεια ::)


τόσες γυναίκες δουλευουν 8ωρο και 12ωρο. ε όχι να μην προλαβαίνει να κάνει τις δουλειες της η εκπαιδευτικός!

Mήπως υποβαθμίζεις και υποβιβάζεις τη δουλειά του εκπαιδευτικού με αυτό το σχόλιο?

ξερεις πόσοι εκπαιδευτικοί ρίχνουν στο ολοημερο κάποιον μόνο και μόνο επειδη δεν έχει παιδιά; δεν καταλαβα δηλαδή, θα πρεπει να έχει και άποψη ο καθένας για το πως θα δουλεψουμε σύμφωνα με το τι οικογένεια έχουμε; και βγαζω σπυράκια όταν ακούω του τύπου εχω μαγείρεμα και άλλα. ..... και άν κάποιος δεν θελει η δεν μπορεί να κάνει παιδιά τί θα γίνει δηλ θα τρεχει σε ότι περισσευει στο σχολείο;;
Δεν είπα ο καθένας να αποφασίζει... είπα πως και μόνοι μας μπορούμε να δίνουμε λίγο χώρο... άλλωστε ούτε και οι συνάδελφοι σου είναι ο καθένας :-[. Επειτά δεν κατάλαβα κάτι η δουλειά στο ολοήμερο είναι το ότι περισσεύει? Γιατί δεν βλέπεις λίγο πιο θετικά τα πράγματα πχ αυτός που δεν θέλει ή δεν μπορεί να κάνει παιδιά μπορεί να κάνει ίσως αν το θέλει πολύ περισσότερα πράγματα για τη δουλειά του....
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 15, 2008, 11:48:27 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.