*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 462276 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #686 στις: Αύγουστος 23, 2014, 11:57:34 πμ »
και στη δική μας περιοχή εγινε το ίδιο.
οργανικό κενο του κλάδου ΠΕ04 το άφησαν κενο,δεν υπήρχε η συγκεκριμένη ειδικότητα να το παρει και εγω που το ειχα δηλώσει έμεινα στη διάθεση..
παω για ένσταση;
Δεν ξέρω τι να απαντήσω σ΄αυτό που ρωτάς.
Πάντως και στο δικό μας ΠΥΣΔΕ όσα κενά ΠΕ04 έμειναν μετά τις οριστικές, χαρακτηρίστηκαν "εναπομείναντα" και θα δοθούν λέει τώρα σε όλους ανεξαρτήτως ειδικότητας, (υποθέτω) με σειρά μορίων.
Όπως μου είπαν κι εμένα οι συνάδελφοι, κάνε μια ένσταση, δεν κοστίζει!
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:48:47 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #687 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:01:01 μμ »
όχι (χοντρό να γίνει κάτι τέτοιο, κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται βέβαια σε καμία περίπτωση ακόμα και αν έχει γίνει), πολλές φορές γίνονται λάθη στα μόρια (δεν λαμβάνουν υπόψη μόρια εντοπιότητας συνυπηρέτησης που  πρέπει να προστίθενται στα υπόλοιπα σταθερά μόρια μόνο για τα σχολεία των αντίστοιχων δήμων), διορθώνοντας αυτά τα λάθη δημιουργούνται και καραμπόλες στις τοποθετήσεις και συνήθως ο/οι τελευταίος/οι μένουν μπουκάλα (στη διάθεση) ;D.
Ευχαριστώ  silkcut για την απάντηση. Το πιο πιθανό είναι μάλλον να είχε γίνει λάθος στα μόρια κάποιου και ο θιγόμενος έκανε ένσταση.  :)
  

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #688 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:01:37 μμ »
μπορεί ένας να ζήταγε βελτιωση - και αυτός να φαινόταν στην κατάσταση μορίων - αλλά στο ίδιο σχολείο να είχε χαρακτηρισθεί υπεράριθμος κάποιος άλλος. Οι υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται ονομαστικά και όχι αφηρημένα - πχ ένας φιλόλογος στο γυμνάσιο Άνω Ραχουλας.....
επομένως αν αυτός που πήρε βελτίωση εφυγε τότε παύει να υφίσταται η υπεραριθμία του άλλου - που δεν φαινόταν στους πίνακες.
Όχι bitch μου, στο σχολείο δεν εμφανιζόταν υπεραριθμία καθόλου!
Χιλιοτσεκαρισμένο.
Το έγραψα και πιο πάνω, αλλά το νήμα τρέχει γρήγορα σήμερα και πού να τα δεις όλα! ;)
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #689 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:05:00 μμ »
Μήπως έχει εύκαιρη κανείς την νομοθεσία;
ΠΔ 100/97 (ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΔ 50/96)
Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
άρθρα 16 και 15 (παρ.9 και 10, 14 και 15 κυρίως).
http://www.mpratis.gr/2010/bpd10097.pdf
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:48:47 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #690 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:12:43 μμ »
Όχι bitch μου, στο σχολείο δεν εμφανιζόταν υπεραριθμία καθόλου!
Χιλιοτσεκαρισμένο.
Το έγραψα και πιο πάνω, αλλά το νήμα τρέχει γρήγορα σήμερα και πού να τα δεις όλα! ;)

από πού τσέκαρες τις υπεραριθμίες του συγκεκριμένου σχολείου; Διότι αν υπηρχε υπεραριθμία και ο καθηγητής επέλεξε να παραμείνει ων υπεράριθμος προφανώς δε θα φαινόταν κάπου...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #691 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:15:04 μμ »
Όχι bitch μου, στο σχολείο δεν εμφανιζόταν υπεραριθμία καθόλου!
Χιλιοτσεκαρισμένο.
Το έγραψα και πιο πάνω, αλλά το νήμα τρέχει γρήγορα σήμερα και πού να τα δεις όλα! ;)

Συναδέλφισσα τα μισά μηνύματα που έγραψες εδώ συμπληρώνουν μια ωραία ένσταση.
Λοιπόν την κάνεις και μας λες τι απάντησαν.
Αλλιώς σου είπα τι ώρες έδωσε το σχολείο και ποια τα ωράρια των εκπαιδευτικών πριν φύγει κάποιος με βελτίωση.
Μόνο έτσι θα καταλάβεις να σου έπαιξαν παιχνίδι ότι και να λέμε εμείς τώρα...
ΤΟ ΠΥΣΔΕ τα ξέρει όλα αυτά.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #692 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:18:18 μμ »
από πού τσέκαρες τις υπεραριθμίες του συγκεκριμένου σχολείου; Διότι αν υπηρχε υπεραριθμία και ο καθηγητής επέλεξε να παραμείνει ων υπεράριθμος προφανώς δε θα φαινόταν κάπου...
Αυτό που λες δεν ισχύει,
η υπεραριθμία στην ειδικότητα φαίνεται οπωσδήποτε όταν ανακοινώνεται ο πίνακας κενών/πλεονασμάτων και βάσει αυτού του πίνακα χαρακτηρίζονται κατόπιν ονομαστικά οι υπεράριθμοι,
αν υπήρχε υπεραριθμία στην ειδικότητα χ στο σχολείο ψ ( πλεόνασμα τουλάχιστον 12 ωρών στην α ανάθεση) αυτό θα φαινόταν ως 1Π (πλεόνασμα) ή ως +ω ώρες όταν βγήκε ο πίνακας κενών / πλεονασμάτων, αν το πλεόνασμα ήταν <12 ωρών θα συνέβαινε αυτό, και σε αυτή την περίπτωση δεν το λέμε υπεραριθμία με την κλασική έννοια του όρου:
http://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg806468#msg806468
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2014, 12:24:48 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος dragadroun

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 362
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #693 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:42:13 μμ »
Να κάνω άλλη μία ερώτηση. Για τα λειτουργικά κενά το Σεπτέμβρη προτεραιότητα έχουν όσοι έχουν χαρακτηριστεί ονομαστικά υπεράριθμοι στις οργανικές τους ή όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χωρίς οργανική; Και δεύτερον, αν εγώ ως οργανικά υπεράριθμος τοποθετηθώ σε ένα σχολείο με πχ 10 μόρια και στη συνέχεια γίνει τροποποίηση της τοποθέτησής μου παίρνω για όλη τη χρονια τα 10 μόρια; Ή γίνεται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα των 5 ημερών όπως στους αποσπασμένους από άλλο ΠΥΣΔΕ;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2014, 12:48:23 μμ από dragadroun »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #694 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:55:43 μμ »
Αυτό που λες δεν ισχύει,
η υπεραριθμία στην ειδικότητα φαίνεται οπωσδήποτε όταν ανακοινώνεται ο πίνακας κενών/πλεονασμάτων και βάσει αυτού του πίνακα χαρακτηρίζονται κατόπιν ονομαστικά οι υπεράριθμοι,
αν υπήρχε υπεραριθμία στην ειδικότητα χ στο σχολείο ψ ( πλεόνασμα τουλάχιστον 12 ωρών στην α ανάθεση) αυτό θα φαινόταν ως 1Π (πλεόνασμα) ή ως +ω ώρες όταν βγήκε ο πίνακας κενών / πλεονασμάτων, αν το πλεόνασμα ήταν <12 ωρών θα συνέβαινε αυτό, και σε αυτή την περίπτωση δεν το λέμε υπεραριθμία με την κλασική έννοια του όρου:
http://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg806468#msg806468

εννοούσα δε θα φαινόταν το όνομά του κάπου στον πίνακα με τα μόρια !  :) 

κατά τα άλλα ναι, ισχύει αυτό που λες.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #695 στις: Αύγουστος 23, 2014, 12:58:50 μμ »
Να κάνω άλλη μία ερώτηση. Για τα λειτουργικά κενά το Σεπτέμβρη προτεραιότητα έχουν όσοι έχουν χαρακτηριστεί ονομαστικά υπεράριθμοι στις οργανικές τους ή όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χωρίς οργανική; Και δεύτερον, αν εγώ ως οργανικά υπεράριθμος τοποθετηθώ σε ένα σχολείο με πχ 10 μόρια και στη συνέχεια γίνει τροποποίηση της τοποθέτησής μου παίρνω για όλη τη χρονια τα 10 μόρια; Ή γίνεται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα των 5 ημερών όπως στους αποσπασμένους από άλλο ΠΥΣΔΕ;

Για τα λειτουργικά κενά έχουμε απαντήσει αλλού.
Προηγούνται οι λειτουργικά υπεράριθμοι (εδώ μπαίνουν και β αναθέσεις και πιθανόν β ειδικότητες).
Για τα μόρια εξαρτάται πως θα γίνει η τοποθέτηση σου. Αν θα γίνει για τις ανάγκες της υπηρεσίας μετά ή εξαρχής...

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #696 στις: Αύγουστος 23, 2014, 01:01:05 μμ »
Να κάνω άλλη μία ερώτηση. Για τα λειτουργικά κενά το Σεπτέμβρη προτεραιότητα έχουν όσοι έχουν χαρακτηριστεί ονομαστικά υπεράριθμοι στις οργανικές τους ή όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χωρίς οργανική;
Όσοι έχουν χαρακτηριστεί ονομαστικά υπεράριθμοι στις οργανικές τους .
Και δεύτερον, αν εγώ ως οργανικά υπεράριθμος τοποθετηθώ σε ένα σχολείο με πχ 10 μόρια και στη συνέχεια γίνει τροποποίηση της τοποθέτησής μου παίρνω για όλη τη χρονια τα 10 μόρια; Ή γίνεται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα των 5 ημερών όπως στους αποσπασμένους από άλλο ΠΥΣΔΕ;
Από εγκύκλιο μεταθέσεων 2013-14:
Ρύθμιση Μ.Σ.Δ. μονίμων εκπαιδευτικών σε περίπτωση διάθεσης ή απόσπασης για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες ή λόγω υπεραριθμίας
Ο υπολογισμός μονάδων δυσμενών συνθηκών ρυθμίζεται ειδικά, ως ακολούθως, στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί μετά από διορισμό, μετάθεση ή μετάταξη, αφού τοποθετηθούν (μόνιμα ή προσωρινά) σε θέση σχολείου μιας περιοχής μετάθεσης, καλούνται να μετακινηθούν (αποσπαστούν ή διατεθούν):
• είτε λόγω πλεονάσματος ή υπεραριθμίας που δημιουργούνται και επομένως αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου τους.
• είτε για λειτουργικούς λόγους των σχολείων (εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες).

α) Εάν αποσπώνται ή διατίθενται ως πλεονάζον προσωπικό, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 31 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ. Α΄), «ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, εφόσον δεν υπολείπονται».

β) Εάν διατέθηκαν σε σχολεία άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ από αυτή που ανήκαν οργανικά για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 κεφ. Γ΄ παρ. 1 και 2 του Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167 Α΄) και του άρθρου 14 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 6 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002), λαμβάνουν τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στη σχολική μονάδα της διάθεσης, εκτός αν οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνουν αυτές.

γ) Εάν διατέθηκαν για μερικές ημέρες ως υπεράριθμοι σε σχολικές μονάδες άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου διδασκαλίας, σύμφωνα με το άρθρο 14 § 14 του ν.1566/1985 σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 4 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002),
• όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες από αυτές της διάθεσης, ακολουθείται ο προηγούμενος (3.1.3.α) υπολογισμός και
• όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι λιγότερες, τότε θα ακολουθείται ο αναλογικός υπολογισμός με βάση την εβδομάδα των πέντε (5) ημερών.

δ) Εάν αποσπώνται ή διατίθενται χωρίς αίτησή τους για υπηρεσιακές ανάγκες εξ ολοκλήρου από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή και για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ, 5 του ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146 τ. Α’/ 13-7-2006) και το άρθρο 18 παρ. 5 της Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10- 2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002), ακολουθείται η ανωτέρω ρύθμιση (3.1.3 β).

ε) Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι διατίθενται ολικά ή μερικά σε σχολεία της Α/θμιας Εκπαίδευσης για τις ανάγκες της Υπηρεσίας ή διατέθηκαν για συμπλήρωση ωραρίου σε ΙΕΚ, λαμβάνουν τα μόρια δυσμενών συνθηκών της πλησιέστερης σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας, αρκεί να μην υπολείπονται των μορίων της οργανικής τους θέσης (ή της προσωρινής τους τοποθέτησης). Σε κάθε περίπτωση ο υπολογισμός των μορίων συνθηκών διαβίωσης γίνεται σύμφωνα με τα εδάφια γ και δ της υποπαραγράφου 3.1.3 της παραγράφου 3.1 του Κεφαλαίου Δ΄ (σελ. 15 και 16) της ανωτέρου εγκυκλίου.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος GILDA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #697 στις: Αύγουστος 23, 2014, 01:24:07 μμ »
Δεν ξέρω τι να απαντήσω σ΄αυτό που ρωτάς.
Πάντως και στο δικό μας ΠΥΣΔΕ όσα κενά ΠΕ04 έμειναν μετά τις οριστικές, χαρακτηρίστηκαν "εναπομείναντα" και θα δοθούν λέει τώρα σε όλους ανεξαρτήτως ειδικότητας, (υποθέτω) με σειρά μορίων.
Όπως μου είπαν κι εμένα οι συνάδελφοι, κάνε μια ένσταση, δεν κοστίζει!
Θα γίνει κ τρίτη φάση τοποθετήσεων ειδικά για τους ΠΕ04 κ Θα τοποθετηθούν ανεξαρτήτως ειδικότητας οι ΠΕ04 στα κενά.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #698 στις: Αύγουστος 23, 2014, 01:30:45 μμ »
ΜΕ τις υγείες σας, καλοφάγωτα...!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2014, 01:33:54 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #699 στις: Αύγουστος 23, 2014, 01:33:50 μμ »
Θα γίνει κ τρίτη φάση τοποθετήσεων ειδικά για τους ΠΕ04 κ Θα τοποθετηθούν ανεξαρτήτως ειδικότητας οι ΠΕ04 στα κενά.
Αυτό από που προκύπτει;
Άλλαξε κάτι επισήμως στις τοποθετήσεις των πε04 και δεν το μάθαμε;
Είναι κάτι που πρέπει να γίνει σε όλα τα ΠΥΣΔΕ; (δε νομίζω)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.