maria123, tapeino anaplirotaki, vasilis047, margarita37 και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:έχουμε μια περίπτωση όπου κάποιος έχει πάρει μετάθεση και στην περιοχή μετάθεσης υπάρχει και κάποιος που έχει κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης. Και οι δύο στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση όπου είναι απαραίτητο πρώτα να καλυφθούν οι θέσεις στις ΣΜΕΑΕ. Σύμφωνα με το άρθρο 48 του νόμου 4692/2020:"Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης. Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση."Το ερώτημα είναι εάν κανείς δεν θέλει να τοποθετηθεί στη θέση ΣΜΕΑΕ και λιγότερα μόρια έχει αυτός με την αίτηση βελτίωσης τότε ποιος θα τοποθετηθεί στη ΣΜΕΑΕ; Το παραπάνω άρθρο αφορά και τη βελτίωση θέσης ή η βελτίωση είναι ξεχωριστή κατηγορία από τη μετάθεση, την οργανική τοποθέτηση και την απόσπαση;
Συμφωνώ με τον Touristako. Τη θέση σε ΣΜΕΑΕ θα την πάρει αυτός που έχει τα λιγότερα μόρια, ακόμη κι αν προέρχεται από βελτίωση.Αυτοί που προέρχονται από βελτίωση, από μετάθεση και από διάθεση ΠΥΣΔΕ διεκδικούν μαζί τις οργανικές θέσεις με βάση τα μόριά τους.
Να κάνω όμως μια εύλογη επισήμανση! Αυτός που ζητά βελτίωση έχει ήδη οργανική θέση (δεν είναι στη διάθεση) και γι αυτό αν δεν θέλει να δηλώσει καμιά ΣΜΕΑΕ απλά θα παραμείνει στην οργανική του θέση. Έτσι, στο υποθετικό σενάριο του συναδέλφου αν αυτός που έρχεται από μετάθεση (και είναι στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ) και αυτός που ζητάει βελτίωση οργανικής δεν έχουν δηλώσει ΣΜΕΑΕ στην αίτηση προτίμησης σχολείων, το ειδικό σχολείο θα το πάρει ο πρώτος ακόμη κι αν έχει λιγότερα μόρια από αυτόν που ζητάει βελτίωση. Γιατί πολύ απλά ο δεύτερος δε θα βελτιωθεί, αλλά θα παραμείνει στην οργανική του, ενώ ο πρώτος υποχρεούται να καλύψει το συγκεκριμένο κενό. Όλα αυτά φυσικά με κάθε επιφύλαξη και σε αναμονή της επιβεβαίωσης του Lasid.
Για να τοποθετηθεί κάποιος σε ΣΜΕΑΕ είναι απαραίτητο να διαθέτει ειδίκευση. Δε μπορεί Πυσδε/Πυσπε να τοποθετήσει εκπαιδευτικούς σε ειδικό χωρίς αυτή την προϋπόθεση.
Σωστό είναι και το δικό σου σκεπτικό. Στην ειδική αγωγή δεν υπάρχει προηγούμενο για να ξέρουμε σίγουρα τι γίνεται.Αλλά αν κάνει κάποιος αίτηση για βελτίωση τον Μάιο και μπει στους πίνακες με λιγότερα μόρια, ίσως χρειαστεί να μετακινηθεί σε ΣΜΕΑΕ,σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο τοποθετήσεων της ειδικής αγωγής.
Αυτός που ζητάει βελτίωση δηλώνει συγκεκριμένα σχολεία που τον ενδιαφέρουν. Αν δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε κάποια επιλογή του, τότε παραμένει στην οργανική του
Πες ότι τα 2 κενά είναι ΣΜΕΑΕ και το τρίτο είναι Τμήμα Ένταξης. Οι πρώτοι εκπαιδευτικοί μπορεί να μη δηλώσουν ΣΜΕΑΕ. Άρα όποιος από τους πρώτους δηλώσει το Τμήμα Ένταξης θα το πάρει. Αν οι πρώτοι 18 ή και οι 20 δεν έχουν δηλώσει καθόλου ΣΜΕΑΕ τότε οι δύο τελευταίοι της κατάταξης θα τοποθετηθούν στα ΣΜΕΑΕ.