georgen και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σε όλες και σε όλους. Αν ένα σχολείο έχει δύο κενά το δηλώνουμε 2 φορές ή 1;Πιάνει δηλαδή δύο από τις 20 θέσεις ή εννοούνται και τα 2 οργανικά με μια θέση στην αίτηση;
Αν επιλεξεις ενα σχολειο με οργανικη θεση και 12 ωρες πως συμπληρωνεις τις υπολοιπες ωρες;γενικα θα επιλεγατε ενασχολειο με αυτες τις ωρες
Λογικο ειναι λοιπον, με βαση τις 3 εως 6, να μην μπει σε αυτους τους πινακες οποιος δεν εχει καταθεσει αιτηση και ως εκ τουτου δεν θα του επιτραπει να υποβαλλει δηλωση προτιμησης σχολειων και να συνδιεκδικησει με βαση τα μορια του οργανικη θεση. Αν τυχον συμβει αυτο τοτε οποιος εκπκος θιγει θα υποβαλλει ενσταση , εφοσον θα χει χασει θεση απο εκπκο που δεν υπηρχε στους πινακες. Και η ενσταση δεν μπορει παρα να γινει αποδεκτη.(...)Η δδε δυτ θεσσαλ το αναφερει αλλωστε σε μια σχετικη ανακοινωσηhttps://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/11648-epeigon-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi"Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δε κατέθεσαν αίτηση για οριστική τοποθέτηση (και δε βρίσκονται στον πίνακα μορίων αιτήσεων βελτίωσης-οριστικής τοποθέτησης) δεν έχουν δικαίωμα να καταθέσουν δήλωση τοποθέτησης σε σχολεία και θα περιληφθούν μόνο στη φάση τοποθετήσεων για το συμφέρον της υπηρεσίας"
Αυτό βέβαια φαντάζομαι ότι ισχύει μόνο για όσους αμέλησαν ή εσκεμμένα* δεν έκαναν δήλωση το περασμένο φθινόπωρο, και με την προϋπόθεση ότι τα οργανικά κενά που βγήκαν είναι (σημαντικά) λιγότερα των διαθεσιτών...... χωρίς να υπάρχει κάποια διαφοροποίηση ή "ποινή" για όσους δεν είχαν κάνει δήλωση για οριστική.
Γιατί στην επόμενη φάση (Αύγουστος, λειτουργικά κενά για εκ νέου προσωρινές τοποθετήσεις) θα ενταχθούν όλοι στον πίνακα,
ρε συ scout εχεις γινει ο Μουρίνιο των υπηρεσιακων μεταβολων αφου μας ξεδιπλωνεις καθε φορα ενα σωρο νεες στρατηγικες..
Αν εννοεις σε ποιο φεκ βασιζεται το"-12 Σημαίνει οργανικό κενό 12 ωρών" που αναφέρεται στο κειμενο που παρέθεσες, θα σου πω οτι δεν αναφερεται σε καποιο φεκ με την εννοια της ΥΑ, ΠΔ ή νομου, παρα αναφέρεται στην (διαχρονικη..) εγκυκλιο 84582/δ2 σελ 4.Aν αναφερεσαι στους πινακες του ΠΕ04 ειναι συνδυασμος διαταξεων (και ερμηνειων του καθε πυσδε..)
καλό μήνα!ερώτηση: όταν εκπαιδευτικός ειδ. κατηγορίας τοποθετείται σε ένα σχολείο, τότε προηγείται όλων των άλλων (αρχαιότερων & μη) στη συμπλήρωση ωραρίου και στην προστασία από υπεραριθμία?
Καλό μήνα! Ό,τι και να πούμε, θα είναι πρόσκαιρα έγκυρο! Προχτές συνεδρίασε το υπουργικό συμβούλιο και ο Πιερρακάκης παρουσίασε ένα σχέδιο (σχέδιο "σκουπα" χαρακτηρίστηκε από τις διάφορες σελίδες) νέων μέτρων για μαθητές και καθηγητές με αναπηρίες. Μάλλον πρόκειται να υπάρξουν σύντομα αλλαγές, προς το καλύτερο. Ελπίζω να μεριμνήσουν για διάφορα ζητήματα (μεταθέσεις κτλ).
Ο τρόπος που βγαίνουν τα οργανικά κενά τοποθέτησης στον ΠΕ04 από ποιες διατάξεις προκύπτει;
Πχ εάν σε ένα σχολειο υπαρχουν 28 ωρες χημειας, 22 βιολογιας, 36 φυσικης και οι οργανικα ανηκοντες είναι 2 χημικοι με 40 ωρες, 1 βιολογος με 23, 2 φυσικοι με 38 (πραγματικη περιπτωση ΓΕΛ) τοτε βλεπουμε ότι υπαρχουν 28+22+36=86 προβλεπομενες ωρες για τη διδασκαλια των μαθηματων και 101 διαθεσιμες ώρες, που σημαινει ότι υπαρχει ένα πλεονασμα 101-86=+15 δηλ μια υπεραριθμια. Υπεραριθμη κριθηκε η νεοτερη τοποθετηθεισα βιολογος,παρολο ότι υπηρχαν 22 ωρες βιολογιας, λογω της ΕΝΙΑΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.