0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην Γ' Φάση πάνε στον ελλειμματικότερο. Άμα ελλειμματικότερος δεν υπάρχει τότε δίνονται ως λειτουργικό κενό. Δε δικαιούται να τις πάρει ειδικότητα λιγότερο ελλειμματική. Αυτή θα παραμείνει στη διάθεση. Φυσικά βρέθηκε ένα μοναδικό ΠΥΣΔΕ πανελληνίως να παρανομήσει εδώ και να μοιράσει οργανικές φυσικών σε βιολόγους (στερώντας κι εργασία σ' αναπληρωτές φυσικούς που δικαιούνταν απόλυτα τις ώρες). Το ΠΥΣΔΕ Πρεβέζης. Έγινε διάσημο για την παρανομία κι αυθαιρεσία του αυτή προς εξυπηρέτησιν βιολόγων. Στην ερώτηση αν τιμωρήθηκε κανείς απ' τα μέλη του ΠΥΣΔΕ με ΕΔΕ ή αργία ή απόλυση η απάντηση απλή. Όχι. Στην Ελλάδα των Τεμπών ζούμε.https://epropediagr.blogspot.com/2022/05/blog-post.html?m=1
Οι βιολόγοι έπρεπε να μείνουν στη διάθεση. Και να καλύψουν ώρες τους από Σεπτέμβρη.
Κρατώντας τα παραπάνω, ας πάμε στη Γ' φάση (εναπομείναντα κενά). Υπόθεση εργασίας: σε 6 σχολεία μιας περιοχής υφίστανται ισάριθμα οργανικά κενά στην ΠΕ04.0x ειδικότητα, τα οποία όμως παρέμειναν ακάλυπτα μέχρι και τη Β' φάση επειδή στην ειδικότητα αυτή υφίσταται έλλειμμα (δεν υπάρχουν πλέον άλλοι διαθεσίτες) στην περιοχή. (Από κακό προγραμματισμό στις μεταθέσεις και στους διορισμούς ή από άλλες αιτίες, δεν έχει σημασία.) Στη Γ' φάση λοιπόν, δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί από τις ΠΕ04.0y/z/a ειδικότητες (οι οποίοι προφανώς εξακολούθησαν να παραμένουν στη διάθεση) να διεκδικήσουν (ευμενώς) εκείνοι τα ακάλυπτα αυτά κενά (συγκρινόμενοι ενιαία στον κλάδο με μόρια τοποθέτησης); Σε αυτή την περίπτωση, υποχρεούται το ΠΥΣΔΕ να τους τα δώσει; Ή οφείλει να τα κρατήσει για τον Αύγουστο (λειτουργικά) βρέξει-χιονίσει;
Και αντίστροφα: στα ακάλυπτα αυτά κενά ΠΕ04.0x, δικαιούται το ΠΥΣΔΕ να τοποθετήσει (δυσμενώς) με αναγκαστικές τοποθετήσεις "προς συμφέρον της υπηρεσίας" εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ04.0y/z/a εάν εκείνοι δεν τα δήλωσαν;
Τα στοιχεία gvasilis είναι προ δεκαετίας και δίχως καμμιά παραπομπή οπότε δε μπορεί να ελεγχθεί η αξιοπιστία τους.
Κρατώντας τα παραπάνω, ας πάμε στη Γ' φάση (εναπομείναντα κενά). Υπόθεση εργασίας: σε 6 σχολεία μιας περιοχής υφίστανται ισάριθμα οργανικά κενά στην ΠΕ04.0x ειδικότητα, τα οποία όμως παρέμειναν ακάλυπτα μέχρι και τη Β' φάση επειδή στην ειδικότητα αυτή υφίσταται έλλειμμα (δεν υπάρχουν πλέον άλλοι διαθεσίτες) στην περιοχή. (Από κακό προγραμματισμό στις μεταθέσεις και στους διορισμούς ή από άλλες αιτίες, δεν έχει σημασία.) Στη Γ' φάση λοιπόν, δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί από τις ΠΕ04.0y/z/a ειδικότητες (οι οποίοι προφανώς εξακολούθησαν να παραμένουν στη διάθεση) να διεκδικήσουν (ευμενώς) εκείνοι τα ακάλυπτα αυτά κενά ; Σε αυτή την περίπτωση, υποχρεούται το ΠΥΣΔΕ να τους τα δώσει; Ή οφείλει να τα κρατήσει για τον Αύγουστο (λειτουργικά) βρέξει-χιονίσει;
Στην Γ' Φάση πάνε στον ελλειμματικότερο. Άμα ελλειμματικότερος δεν υπάρχει τότε δίνονται ως λειτουργικό κενό. Δε δικαιούται να τις πάρει ειδικότητα λιγότερο ελλειμματική. Αυτή θα παραμείνει στη διάθεση. https://epropediagr.blogspot.com/2022/05/blog-post.html?m=1
Μετα το τελος της β φασης και με βαση αυτα που βλεπω στις διαφορες δδε, γινονται τα εξης:Ειδικοτερα για τους πε04 ισχυει το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».Ομως σε καμια 20αρια-τουλαχιστον-πυσδε [οπως ειδα σε σχετικες αναζητησεις] τηρουνται αυτα που λεει η 60818 σχετικα με τη Γ φαση δηλ γινεται ενιαια αντιμετωπιση και το κενο δινεται, οταν υπαρχει ενιαιο ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων, κατα προτεραιοτητα στην ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης Δηλ σε αυτα τα 20 πυσδε μολις τελειωσει η β φαση αναμορφωνεται ο πινακας οργανικων κενων και τα οποια μπορουν να δηλωθουν απ ολες τις ειδικοτητες [κανονικα τις ελλειμματικες οπως λεει η 60818]. Παραλληλα καλουνται οσοι θελουν να κανουν δηλωση. Αν σε ενα σχολειο υπαρχει φυσ= -8 και βιολ= -4 και ο μονος που εχει κανει αιτηση ειναι ο βιολογος τοτε το κενο δινεται σε αυτον.
πχhttp://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/4191-organikes-topothetiseis-ekpaideftikon-pysde-prevezas-apo-veltioseis-oristikes-topothetiseis-metatheseis-pinakas-organikon-kenon-enapomeinanta-1-5-2024https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12807-epeigon-oristikos-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-v-fasishttps://docs.google.com/spreadsheets/d/1qqDqftgwfVKZDE7wqtyE70fDmwzY9zru/edit#gid=621800492[ΛΑΣΗΘΙ]https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/2024_05_14-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-2024.pdfhttps://dide-d-ath-new.att.sch.gr/index.php/pysde/anakoin-k-l-p-2/6895-prosklisi-gia-topothetiseis-se-enapomeinanta-organika-kena
Στη Δ' Αθήνας πού ακριβώς δόθηκε κενό σε λιγότερο ελλειμματικό ΠΕ04;Το ίδιο ερώτημα για τη ΔΔΕ Ιωαννίνων.
Άμα ελλειμματικότερος δεν υπάρχει τότε δίνονται ως λειτουργικό κενό. Δε δικαιούται να τις πάρει ειδικότητα λιγότερο ελλειμματική. Αυτή θα παραμείνει στη διάθεση.
Πού να τοποθετήσει βιολόγους; Σε οργανικά/λειτουργικά κενά φυσικών; Αυτό έκανε. Παρανόμησε; Ναι. Τιμωρήθηκε; Όχι. Ελλάντα είμεθα. Οι βιολόγοι έπρεπε να μείνουν στη διάθεση. Και να καλύψουν ώρες τους από Σεπτέμβρη. Στα δε οργανικά/λειτουργικά φυσικών να παν φυσικοί. Δυσπρόσιτα ή μη. Μακρυνά ή κοντινά. Οι οποίοι, τελικά, πήγαν ΟΑΕΔ ή εκπατρίστηκαν.
Διαπιστώνω ότι γράφεις σεντόνια με συνδέσμους όπου αν κανείς τους διαβάσει ουδεμιά σχέση έχουν με τα όσα ισχυρίζεσαι. Δηλαδή γράφεις συνεχώς τ' ανάποδα απ' όσα παραπέμπεις
Φυσικά βρέθηκε ένα μοναδικό ΠΥΣΔΕ πανελληνίως να παρανομήσει εδώ και να μοιράσει οργανικές φυσικών σε βιολόγους (στερώντας κι εργασία σ' αναπληρωτές φυσικούς που δικαιούνταν απόλυτα τις ώρες). Το ΠΥΣΔΕ Πρεβέζης.
Καλά για τη ΔΔΕ Πρεβέζης γνωστά. Έγιναν δακτυλοδεικτούμενοι σ' όλη την Ελλάδα για τις αυθαιρεσίες τους να μοιράζουν οργανικά κενά φυσικών σε βιολόγους. Το πλέον- μακράν- ανυπόληπτο ΠΥΣΔΕ.
Καλημέρα.. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους εκπαιδευτικους για το θέμα που έχουν ανοίξει. Γίνεται μια συζήτηση ήρεμη και ενδιαφέρουσα για όλους τους εκπαιδευτικούς.
Καλησπέρα! Κάποιος που είναι ήδη υποδιευθυντής σε ένα σχολείο μπορεί να πάρει βελτίωση και να συνεχίσει να είναι υποδιευθυντής σ αυτό το σχολείο; Ή πρέπει να αφήσει την υποδιεύθυνση και να υπηρετήσει τη νέα οργανική; Αν όχι, πως θα συμβιβάζεται η υποδιεύθυνση μη έχοντας οργανική στο σχολείο;