georgen, maria123, tapeino anaplirotaki και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;Περιμένω απαντήσεις.Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε ότι τοποθετείται οριστικά ένας φυσικός με ωράριο 21 ώρες σε ένα ΓΕΛ όπου υπάρχουν για αυτόν 12 ώρες Φυσική και 9 ώρες Χημεία, οι 6 εκ των οποίων στη Γ ΓΕΛ. Γίνεται, εφόσον το επιθυμεί ο φυσικός, να δηλώσει ο διευθυντής ως έλλειμμα τις 6 ώρες της Χημείας Γ ΓΕΛ με σκοπό να έρθει χημικός και ο φυσικός να διατεθεί αλλού για συμπλήρωση ωραρίου;
Ναι. Μάλιστα αυτή η λύση προτιμάται συνήθως. Τα μαθήματα των εισαγωγικών να διδάσκονται απ' την ειδικότητα.
Οπότε το λέει στην περίπτωση μας ο φυσικός στο διευθυντή να στείλει έλλειμμα τις ώρες της Χημείας της Γ ΓΕΛ και να ζητήσει χημικό και ο φυσικός περιμένει να βγουν τα λειτουργικά για να δηλώσει για συμπλήρωση ωραρίου;
Να προηγηθεί σε τί;Δεν υπάρχουν ώρες και για τους δύο εννοείς;