0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σας, νεοδιόριστη 2024 ως ΕΒΠ στη Βθμια, μπορώ να κάνω αίτηση για μετακίνηση στην Αθμια ΕΝΤΟΣ περιοχής; έχω πάρει οριστική τοποθέτηση στη Βθμια.
Να σας θέσω ένα ερώτημα :Σε ΓΕΛ δίνεται οργανικό κενό ΠΕ.04Η ανάλυση του ΠΥΣΔΕ δίνει 10 ώρες Χημεία - 6 Βιολογία.Στο εν λόγω σχολείο διευθυντής είναι Βιολόγος. Όταν το ΠΥΣΔΕ μετράει τις ώρες υπολογίζει και τις ώρες του Διευθυντή ( απολύτως λογικό και προβλεπόμενο από τον νόμο ).Στις αιτήσεις για βελτίωση υπάρχει αίτηση Χημικού και Βιολόγου. Ο Βιολόγος έχει περισσότερα μόρια αλλά οι ώρες 1ης ανάθεσης είναι περισσότερες για την Χημικό ( που έχει λιγότερα μόρια ).Σε ποιον πρέπει να αποδοθεί το οργανικό κενό ;Το ΠΥΣΔΕ το έδωσε στον Βιολόγο με το επιχείρημα ότι αυτές οι 6 ώρες αντιστοιχούν σε ώρες κατεύθυνσης Γ Λυκείου ( στο ερώτημα γιατί οι 10 ώρες Χημείας δεν αντιστοιχούν σε ώρες κατεύθυνσης , δεν έχω απάντηση ... προφανώς η Διεύθυνση του σχολείου "προσανατόλισε" το ΠΥΣΔΕ προς αυτόν τον χαρακτηρισμό και το επερχόμενο λειτουργικό κενό ... αλλά άλλο το οργανικό και άλλο το λειτουργικό κενό !!!).Στην εγκύκλιο " Αρ.Πρωτ.60818/Δ2/27-05-2011/ΥΠΔΒΜΘ με ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ " διαβάζω :"... 2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις αρ. 45686/Δ2/14-4-2001 και 3508/Δ2/14-01-2010 εγκυκλίους για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας"Κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη .Ευχαρσιτώ εκ των προτέρων.
Να σας θέσω ένα ερώτημα :Σε ΓΕΛ δίνεται οργανικό κενό ΠΕ.04Η ανάλυση του ΠΥΣΔΕ δίνει 10 ώρες Χημεία - 6 Βιολογία.Στο εν λόγω σχολείο διευθυντής είναι Βιολόγος. Όταν το ΠΥΣΔΕ μετράει τις ώρες υπολογίζει και τις ώρες του Διευθυντή ( απολύτως λογικό και προβλεπόμενο από τον νόμο ).
Δύο εκπαιδευτικοί ίδιας ειδικότητας τοποθετήθηκαν στο ίδιο σχολείο.Ο ένας είναι ειδική κατηγορία, ο άλλος όχι.Πρώτα συμπληρώνει ωράριο ο εκπαιδευτικός που είναι ειδική κατηγορία???Ευχαριστώ
Ο Δτης ειναι στο σχολείο μας και είναι ο μοναδικός βιολόγος ... Οι 6 ωρες βιολογίας έχουν προκύψει ( ορθά ) από την απόδοση στον δντη των 18 ωρών που του αντιστοιχούν χωρίς τη θέση ευθύνης ( ορθά ).Τι άποψη έχεις για το επιχείρημα του "leon" ότι δεν είναι σωστό οι 6 ώρες να προσδιορίζονται από τώρα ( Μάιος ) ώς ώρες κατεύθυνσης χωρίς να έχει κάνει το μοίρασμα των ωρών ο σύλλογος όπως ρητά λέει η νομοαθεσία ?
Αφού ο διευθυντής ανήκει οργανικά στο σχολείο σας, τότε σωστά του υπολογίστηκαν οι 18 ώρες οργανικά χωρίς τη θέση ευθύνης.Επίσης, αυτό σημαίνει ότι έχετε αθροιστικά 9 τμήματα στην Α και Β τάξη (2x9=18 ώρες βιολογίας).Άρα ο διευθυντής που έχει πάνω από 20 έτη προϋπηρεσίας διδάσκει 3 ώρες μόνο, αφού έχετε πάνω από 12 τμήματα μαζί με την Γ τάξη.Το ΓΕΛ σας δεν έχει βιολόγο, ενώ έχει ήδη χημικό που διδάσκει 20 ώρες από τις 30 (Α+Β: 18 ώρες και στη Γ: 2x6=12 ώρες).Νομίζω τώρα είναι πιο ξεκάθαρο γιατί το ΠΥΣΔΕ χαρακτήρισε το κενό βιολόγου. Χημικό έχετε. Βιολόγο δεν έχετε.Άρα δεν είναι ότι χαρακτηρίστηκαν οι 6 ώρες κενού βιολογίας ως το κενό της κατεύθυνσης της Γ. Είναι ζήτημα εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου.
Lasid μη μπλέκεις το λειτουργικό με το οργανικό. Έχει -6 ώρες σε βιολογία και -10 σε χημεία. Πάει σε χημικό το οργανικό κενό. Το τι θα συμβεί το Σεπτέμβρη επειδή ο βιολόγος είναι διευθυντής δεν έχει σχέση. Πρέπει να τηρηθεί η νομοθεσία για τα οργανικά κενά. Κάποιες ώρες για τη βιολογία σε λειτουργικό επίπεδο θα τις καλύψει ο χημικός που παίρνει το οργανικό κενό και για όσες μείνουν θα φέρουν βιολόγο τότε.