*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 647866 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2926 στις: Ιουνίου 01, 2025, 11:54:22 pm »
Καλά τώρα. Πάμε καλά ; Είναι δυνατόν να εμφανίζεται ο κάθε άσχετος και να λέει πληρώνω και θέλω να μάθω για τις τοποθετήσεις. Ακου κάτι τωρα. Να υπολογίσουμε πόσα πληρώνεις (δηλαδή πόσα σου αντιστοιχούν) για την εκπαίδευση κάθε χρόνο και να στα βάζω εγώ στην τράπεζα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να μην ξαναμπείς στο φόρουμ. Είναι ο καλύτερος τρόπος που μπορώ να σου μιλήσω. Και φυσικά για να σε προλάβω. Ναι μην απορείς που υπάρχουν καθηγητές σαν εμένα. Και κάτι τελευυταίο. ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ; ΣΕ ΑΣΕΧΤΟΥΣ. Μιλάς με ανθρώπους με πολύ υψηλά ακαδημαικά προσόντα οποίοι ξέρουν να διαβαζουν και να αποκοδικοποιουν το νόημα σε κάθε τι. Είναι το λιγότερο εξοργηστικό να προκαλείς με δηλώσεις για την άρση της μονιμοτητας και να μην ντρέπεσαι να υποστηρίζεις ότι δεν κάνεις πολιτικές δηλώσεις. Η δηλωσή σου είναι καθαρά πολιτική. Φυσικα απαξιώ να ασχοληθώ με οποιαδήποτε ανάρτηση σου από εδώ και πέρα και πρακαλώ και του υπόλοιπους συναδέλφους να κάνουν το ίδιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:10:31 »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2927 στις: Ιουνίου 02, 2025, 12:13:46 am »
Καλά τώρα. Πάμε καλά ; Είναι δυνατόν να εμφανίζεται ο κάθε άσχετος και να λέει πληρώνω και θέλω να μάθω για τις τοποθετήσεις. Ακου κάτι τωρα. Να υπολογίσουμε πόσα πληρώνεις (δηλαδή πόσα σου αντιστοιχούν) για την εκπαίδευση κάθε χρόνο και να στα βάζω εγώ στην τράπεζα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να μην ξαναμπείς στο φόρουμ. Είναι ο καλύτερος τρόπος που μπορώ να σου μιλήσω. Και φυσικά για να σε προλάβω. Ναι μην απορείς που υπάρχουν καθηγητές σαν εμένα. Και κάτι τελευυταίο. ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ; ΣΕ ΑΣΕΧΤΟΥΣ. Μιλάς με ανθρώπους με πολύ υψηλά ακαδημαικά προσόντα οποίοι ξέρουν να διαβαζουν και να αποκοδικοποιουν το νόημα σε κάθε τι. Είναι το λιγότερο εξοργηστικό να προκαλείς με δηλώσεις για την άρση της μονιμοτητας και να μην ντρέπεσαι να υποστηρίζεις ότι δεν κάνεις πολιτικές δηλώσεις. Η δηλωσή σου είναι καθαρά πολιτική. Φυσικα απαξιώ να ασχοληθώ με οποιαδήποτε ανάρτηση σου από εδώ και πέρα και πρακαλώ και του υπόλοιπους συναδέλφους να κάνουν το ίδιο.

Ηθελα να μαθω για τις τοποθετησεις, και εμαθα χαρη στις απαντησεις αρκετων εκ των συμμετεχοντων.
Σχετικα με τα "ψιλα" που λετε, δεν σας ζητησα κατι οποτε κρατηστε τα (μπορει να σας χρειαστουν).
Τελος, η μονη σχεση της επικειμενης καταργησης της μονιμοτητας με το εν λογω θεμα, ειναι οτι οταν αυτη καταργηθει, τουλαχιστον η διαχειριση του προσωπικου θα ειναι ευκολοτερη υποθεση σε σχεση με τωρα.
Οι πολιτικες δηλωσεις, ανηκουν σε αλλους χωρους και οχι εδω.
Καταλαβαινω οτι η παραπανω εκτιμηση μπορει να σας στενοχωρει (και λογικο αν ειστε η προσπαθειτε να γινετε μονιμος εκπαιδευτικος), ομως η πραγματικοτητα δεν αλλαζει με αυτο.

Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2928 στις: Ιουνίου 02, 2025, 12:27:39 am »
Θεωρώ ότι το μέλος athanasiad έχει μπει με στόχο να προκαλέσει και να εκμαιεύσει πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσει προκειμένου να εκλογικεύσει το συμπέρασμα που έχει ήδη προαποφασίσει. Το σύστημα των οργανικών τοποθετήσεων, αν και σχετικά περίπλοκο, παραμένει απόλυτα κατανοητό από σημαντική μερίδα εκπαιδευτικών σε αντίθεση με άλλα κομμάτια της δημόσιας διοίκησης πολύ πιο δυσνόητα και σκοτεινά...
Δυστυχώς το μόνο απλό σύστημα που διαχρονικά είναι και κατανοητό από το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας είναι το μέσον. Σημαντικό - θέλω να ελπίζω όχι τεράστιο - μέρος της κοινωνίας παρασυρμένο από τη ζήλια του για τους δημοσίους υπαλλήλους δεν αντιλαμβάνεται ότι η όποια ουσιαστική κατάργηση - ανάθεμα και αν είναι ουσιαστική κατάργηση οι προεκλογικές φανφάρες που ακούγονται -  της μονιμότητάς τους θα σημάνει αυτομάτως το τέλος της δημοκρατίας στη χώρα - για τους ρομαντικούς που ακόμα πιστεύουμε ότι υπάρχει δημοκρατία. Δυστυχώς για κάποιους,η ύπαρξη πολλών φωνών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ύπαρξη δημοκρατίας και η υποχρέωση της κυβέρνησης να ηγηθεί ενός σώματος δημοσίων υπαλλήλων που δεν είναι εξ ολοκλήρου δικοί της είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη της.
Μακάρι οι Έλληνες να μη χρειαστεί να διαπιστώσουν στο πετσί τους πόσο θανάσιμο αμάρτημα είναι ο φθόνος...

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2929 στις: Ιουνίου 02, 2025, 10:41:37 am »
Θεωρώ ότι το μέλος athanasiad έχει μπει με στόχο να προκαλέσει και να εκμαιεύσει πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσει προκειμένου να εκλογικεύσει το συμπέρασμα που έχει ήδη προαποφασίσει. Το σύστημα των οργανικών τοποθετήσεων, αν και σχετικά περίπλοκο, παραμένει απόλυτα κατανοητό από σημαντική μερίδα εκπαιδευτικών σε αντίθεση με άλλα κομμάτια της δημόσιας διοίκησης πολύ πιο δυσνόητα και σκοτεινά...
Δυστυχώς το μόνο απλό σύστημα που διαχρονικά είναι και κατανοητό από το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας είναι το μέσον. Σημαντικό - θέλω να ελπίζω όχι τεράστιο - μέρος της κοινωνίας παρασυρμένο από τη ζήλια του για τους δημοσίους υπαλλήλους δεν αντιλαμβάνεται ότι η όποια ουσιαστική κατάργηση - ανάθεμα και αν είναι ουσιαστική κατάργηση οι προεκλογικές φανφάρες που ακούγονται -  της μονιμότητάς τους θα σημάνει αυτομάτως το τέλος της δημοκρατίας στη χώρα - για τους ρομαντικούς που ακόμα πιστεύουμε ότι υπάρχει δημοκρατία. Δυστυχώς για κάποιους,η ύπαρξη πολλών φωνών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ύπαρξη δημοκρατίας και η υποχρέωση της κυβέρνησης να ηγηθεί ενός σώματος δημοσίων υπαλλήλων που δεν είναι εξ ολοκλήρου δικοί της είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη της.
Μακάρι οι Έλληνες να μη χρειαστεί να διαπιστώσουν στο πετσί τους πόσο θανάσιμο αμάρτημα είναι ο φθόνος...

Στο τελευταιο μερος του μηνυματος σας, αναφερετε τον φθονο. Και εχετε δικιο. Παιζει και αυτος ρολο, και μαλιστα ψυχολογικο.
Το προ κρισης "μοντελο λειτουργιας", ηταν "να παρει το παιδι ενα χαρτι, και να μπει στο δημοσιο"(μονιμο δηλαδη, και σχεδον παντα με μεσον. Οσοι και οσες πηγαν χωρις μεσον, αποτελουσαν και αποτελουν τους αδυναμους κρικους).
Μολις αυτο το μοντελο κατερρευσε, οι υποστηρικτες του αποφανθηκαν οτι "αφου πλεον δεν αποτελει το δημοσιο την λυση για μας, να καταργηθει η μονιμοτητα ωστε να μπορουν να απολυθουν μαζικα ευκολα και χωρις αιτιολογηση, οι αδυναμοι κρικοι". Και οι αδυναμοι κρικοι του δημοσιου ειναι οι εκπαιδευτικοι(κοινος τοπος).
Ετσι ειναι η χωρα, αυτες ειναι οι αποψεις και οι επιδιωξεις που επικρατησαν στην πλειοψηφια.
Τα παραπανω (που ειναι και δικες μου αποψεις), δεν αλλαζουν το γεγονος οτι η επικειται η καταργηση της μονιμοτητας (οσο και αν αυτο στενοχωρει καποιους).
Και πολυ συντομα μετα, θα μετατραπει αυτος ο χωρος σε μια ομαδα ωρομισθιων που θα προσλαμβανονται τοπικα, στην αρχη καθε σχολικου ετους.
Ειτε στενοχωριεται καποιος με αυτο ειτε χαιρεται, η πραγματικοτητα ειναι αυτη. Και δεν ειναι "κακος" οποιος απλα το επισημαινει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:10:31 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3687
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2930 στις: Ιουνίου 02, 2025, 11:24:28 am »
Στο τελευταιο μερος του μηνυματος σας, αναφερετε τον φθονο. Και εχετε δικιο. Παιζει και αυτος ρολο, και μαλιστα ψυχολογικο.
Το προ κρισης "μοντελο λειτουργιας", ηταν "να παρει το παιδι ενα χαρτι, και να μπει στο δημοσιο"(μονιμο δηλαδη, και σχεδον παντα με μεσον. Οσοι και οσες πηγαν χωρις μεσον, αποτελουσαν και αποτελουν τους αδυναμους κρικους).
Μολις αυτο το μοντελο κατερρευσε, οι υποστηρικτες του αποφανθηκαν οτι "αφου πλεον δεν αποτελει το δημοσιο την λυση για μας, να καταργηθει η μονιμοτητα ωστε να μπορουν να απολυθουν μαζικα ευκολα και χωρις αιτιολογηση, οι αδυναμοι κρικοι". Και οι αδυναμοι κρικοι του δημοσιου ειναι οι εκπαιδευτικοι(κοινος τοπος).
Ετσι ειναι η χωρα, αυτες ειναι οι αποψεις και οι επιδιωξεις που επικρατησαν στην πλειοψηφια.
Τα παραπανω (που ειναι και δικες μου αποψεις), δεν αλλαζουν το γεγονος οτι η επικειται η καταργηση της μονιμοτητας (οσο και αν αυτο στενοχωρει καποιους).
Και πολυ συντομα μετα, θα μετατραπει αυτος ο χωρος σε μια ομαδα ωρομισθιων που θα προσλαμβανονται τοπικα, στην αρχη καθε σχολικου ετους.
Ειτε στενοχωριεται καποιος με αυτο ειτε χαιρεται, η πραγματικοτητα ειναι αυτη. Και δεν ειναι "κακος" οποιος απλα το επισημαινει.
Πονάς. Πολύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 02, 2025, 11:34:02 am από leon. »

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2931 στις: Ιουνίου 02, 2025, 11:48:32 am »
Πονάς. Πολύ.

Η αληθεια ειναι πως οχι.
Και ομολογω οτι αυτο οφειλεται σε τυχαιους παραγοντες και οχι στο οτι μπορεσα να προβλεψω τις εξελιξεις στο χωρο της εκπαιδευσης.
Αν δεν ημουν τυχερη, θα ειχα εμπλακει με αυτον τον χωρο, και τωρα θα ημουν αντιμετωπη με την επικειμενη απομακρυνση μου (ή τη μετατροπη μου σε ωρομισθια σε καποιο απο τα σχολεια στα οποια θα εκανα καθε χρονο αιτηση για να μου δωσουν μερικες ωρες μεχρι το περας της σχολικης χρονιας).
Οπως και να χει, η πραγματικοτητα ειναι οτι επικειται Συνταγματικη αλλαγη και καταργηση της μονιμοτητας.
Και η πλειοψηφια των Ελληνων, την υποστηριζει (καλως η κακως - αυτο ειναι θεμα αποψης). Και η αλλαγη, γινεται για τους "αδυναμους κρικους" (κοινος τοπος).

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3687
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2932 στις: Ιουνίου 02, 2025, 11:50:24 am »
Η αληθεια ειναι πως οχι.
Και ομολογω οτι αυτο οφειλεται σε τυχαιους παραγοντες και οχι στο οτι μπορεσα να προβλεψω τις εξελιξεις στο χωρο της εκπαιδευσης.
Αν δεν ημουν τυχερη, θα ειχα εμπλακει με αυτον τον χωρο, και τωρα θα ημουν αντιμετωπη με την επικειμενη απομακρυνση μου (ή τη μετατροπη μου σε ωρομισθια σε καποιο απο τα σχολεια στα οποια θα εκανα καθε χρονο αιτηση για να μου δωσουν μερικες ωρες μεχρι το περας της σχολικης χρονιας).
Οπως και να χει, η πραγματικοτητα ειναι οτι επικειται Συνταγματικη αλλαγη και καταργηση της μονιμοτητας.
Και η πλειοψηφια των Ελληνων, την υποστηριζει (καλως η κακως - αυτο ειναι θεμα αποψης). Και η αλλαγη, γινεται για τους "αδυναμους κρικους" (κοινος τοπος).
Πονάς. Πάρα πολύ. Δυστυχώς.

Αποσυνδεδεμένος athanasiad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2933 στις: Ιουνίου 02, 2025, 11:55:22 am »
Πονάς. Πολύ.

Περιμενετε λιγο ακομα (κοντα ειναι).
Μολις καταργηθει η μονιμοτητα, θα διαπιστωσετε ποσο θα πονεσει.

Αποσυνδεδεμένος asd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2934 στις: Ιουνίου 02, 2025, 11:56:03 am »
κατάντια η [katándja] Ο25α : (οικ.) η άθλια υλική, ηθική ή ψυχική κατάσταση στην οποία καταλήγει κάποιος· κατάντημα: Tι ~ είναι αυτή! Δες ~ (που έχει αυτός)! Πρέπει να ντρεπόμαστε για την ~ μας. || Tην ~ που είχε εκείνα τα χρόνια η οικονομία μας δεν την έχει τώρα.

[καταντ(ώ) -ια (αναδρ. σχημ.)]

Πηγή: https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2935 στις: Ιουνίου 02, 2025, 02:13:25 pm »
Συνάδελφοι μην ασχολείστε άλλο με το άτομο. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι. Φίλοι του δημοριογράφου 1ο σαλτο μορταλε. Πρέπει να ντρεπόμαστε εμείς που κάνουμε διάλογο με τετοια άτομα. Δεν μας τιμά ούτε καν η απάντηση στις ασυναρτισίες που γράφει.
Έγω δεν ξανα ασχολούμε.

Αποσυνδεδεμένος Doriangr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2936 στις: Ιουνίου 03, 2025, 05:15:45 pm »
Συγνώμη και πάλι , επείγον συμπληρωματική δήλωση , ΠΕ70 , η γυναίκα μου, νεοδιοριστη, ένα σχολείο που δίνεται οργανικό έχει κλείσει από το 2022. Και δεν λειτουργεί. Σε ερωτήσεις σε συνδικαλιστές και ΠΥΣΠΕ δεν βγάλαμε άκρη σίγουρα τι ακριβώς προβλέπεται αν την πάρουν εκεί. Θα πρέπει να πάει οπωσδήποτε σε όμορο; Βγαίνει υπεράριθμη σε όλο το νομό ; Αν έχει κάποιος εμπειρία ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2937 στις: Ιουνίου 03, 2025, 05:54:23 pm »
Προφανώς το σχολείο βρίκεται σε αναστολή και δεν έχει καταργηθεί (δηλαδή έχει κλείσει). Η σύζυγος θα βγει λειτουργικά υπεράριθμη και θα συνεχίσει να βγαίνει είτε μέχρι να ξαναλειτουργήσει το σχολείο (σπάνιο), είτε μέχρι να καταργηθεί οπότε θα βγει οργανικά υπεράριθμη. Ο λειτουργικά υπεράριθμος θα προηγηθεί στις τοποθετήσεις τον Σεπτέμβριο. Μπορεί να δηλώσει ότι θέλει σ όλο το νομό. Όμως για τις τοποθετήσεις ισχύει το εξής
Αν υπάρχει κενό στην ίδια ομάδα σχολείων, δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε άλλη ομάδα.
Αν δεν υπάρχει κενό στην ίδια ομάδα, τότε μπορεί να τοποθετηθεί σε όμορη.
Παράδειγμα: Σε ένα νομό υπάρχουν οι εξής ομάδες (Α,Β) , (Γ,Δ) (Δ,Ε) (όμορες σε παρένθεση). Ο εκπαιδευτικός ανήκει στην ομάδα Α και κάνει την εξής δήλωση
Σχολείο ομάδας Β
Σχολείο ομάδα Γ
Σχολείο ομάδα Ε
Αν υπάρχει κενό στην ομάδα Α, τότε ακόμα και αν έχει τα περισσότερα μόρια, δεν τοποθετείται , αλλά  περνά στις λειτουργικές τοποθετήσεις μαζί με όσους βρίσκονται στην διάθεση του ΠΥΣΠΕ , χωρίς να προηγείται.
Αν δεν υπάρχει κενό στην Α αλλά υπάρχει στην Β, θα πάρει την τοποθέτηση με την προυπόθεση ότι δεν υπάρχει κάποιος που ανήκει στην Β και έχει ζητήσει το ίδιο σχολείο (ακόμα και αν έχει λιγότερα μόρια).
Με αυτό τον τρόπο συνεχίζεται μέχρι να εξαντληθούν οι προτιμήσεις.
Σε περίπτωση που δεν τοποθετηθει , περνά και πάλι  στις λειτουργικές τοποθετήσεις μαζί με όσους βρίσκονται στην διάθεση του ΠΥΣΠΕ , χωρίς να προηγείται.

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2938 στις: Ιουνίου 03, 2025, 06:50:55 pm »
Συμπληρώνοντας στη συζήτηση,
 στη δευτεροβαθμια για το ζητημα αυτο στηριζονται στο πδ 50/96 που αναφερεται στις οργανικες υπεραριθμιες αλλα χρησιμοποιειται και για τις λειτουργικες υπεραριθμιες διασταλτικα ελλειψει καποιου αλλου σχετικου εγγραφου που να αφορα ειδικοτερα αυτες, καθως και στην 84582 η οποια ερμηνευει το πδ 50 στα σημεια των υπεραριθμιων και προσθετει καποια στοιχεια και για τις λειτουργικες υπεραριθμιες.
Θεωρω οτι και στην πρωτοβαθμια ομοιως θα επιλυεται το ζητημα αυτο εφοσον το ιδιο ΠΔ ρυθμιζει και τις δικες τους υπεραριθμιες.
Συγκεκριμενα η συζυγος θα χαρακτηριστει λειτουργικα υπεραριθμη και θα γινουν, με βαση τα οσα γνωριζω, τα οσα προβλεπει η 84582/δ2 δηλ

 "β) Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας.
Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης, οι εναπομείναντες υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της ίδιας ομάδας σχολείων.
Γίνεται σαφές ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετούνται σε σχολείο όμορης ομάδας αν υπάρχει κενό σε σχολεία της ίδιας ομάδας με το σχολείο όπου υπηρετούσαν (άρθρο 12 παρ. 1 του Π.Δ. 100/97).
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97.
"

Επομενως ενας λειτουργικα υπεραριθμος προηγειται σε καθε περιπτωση και για ολες τις ομαδες όμορες ή μη εναντι των διαθεσιτων και των αιτούντων απόσπαση, αλλα δεν προηγειται εναντι των λειτουργικα υπεραριθμων των ομορων ή μη ομορων ομάδων.

Αποσυνδεδεμένος Fifilaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2939 στις: Ιουνίου 05, 2025, 02:30:30 pm »
Καλησπέρα,
Αν έχω υπηρετήσει την οργανική μου και βγει οργανική στη δδε που υπηρετώ με περισσότερα μόρια και θέλω να την δηλώσω, πρέπει να την υπηρετήσω 1 χρόνο και μετά να αιτηθω για μετάθεση;
Ευχαριστώ πολύ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185315
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 633
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.