*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνίσματα τετραμήνων  (Αναγνώστηκε 50623 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 02, 2017, 06:02:50 μμ »
Iδού και το απόσπασμα από το αντίστοιχο ΠΔ126/2016

Β. Όσον αφορά τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες αυτές είναι:
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης και καλύπτουν ευρύτερη διδακτική ενότητα για την οποία έχουν διατεθεί μέχρι τέσσερις (4) διδακτικές ώρες ή
β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:28:34 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 02, 2017, 06:28:19 μμ »
Η διαφορά είναι ότι ο συνάδελφος βάζει περισσότερα ωριαία και αν καταλαβαίνω και καλά, δεν ασχολείται με το τυπικό του ενός διαγωνίσματος τη μέρα και τριών την εβδομάδα γιατι δεν μπορεί να προγραμματίσει εκ των προτέρων (το κυνήγι της ημερομηνίας είναι εφιάλτης ακόμα και για μένα που είμαι σε γυμνάσιο, έχω βαρεθεί να κάνω την υστερική όταν προκύπτουν περίπατοι). Πάντως, άσχετα από το τυπικό, αν οι μαθητές είναι εντάξει με αυτό, δεν βρίσκω κάτι κακό εγώ προσωπικά.

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 02, 2017, 06:49:25 μμ »
olgalia αυτό που γράφεις αναφέρεται στο Γυμνάσιο για το οποίο υπάρχουν και οι παρακάτω περιορισμοί:

Δ. Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό:

Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα. Για τον σωστό προγραμματισμό αυτών των γραπτών δοκιμασιών, οι εκπαιδευτικοί καταγράφουν έγκαιρα, σε ειδικό τετράδιο, την ημέρα που προτίθενται να διενεργήσουν ωριαία γραπτή δοκιμασία σε κάποιο τμήμα, για να ενημερώσουν τους συναδέλφους τους.

Ε. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τους εξής περιορισμούς:

α) δεν υπερβαίνουν τις τρεις (3) ανά μάθημα για κάθε τετράμηνο,

β) διαρκούν το πολύ δέκα (10) λεπτά,

γ) τα ερωτήματα αναφέρονται στο αμέσως προηγούμενο μάθημα και έχουν ελεγχθεί ότι είναι δυνατόν να απαντηθούν εντός του διαθέσιμου χρόνου.


Άρα δεν βάζουμε όσα θέλουμε. Επίσης οι ωριαίες πρέπει να καταγράφονται και ισχύουν οι περιορισμοί στον συνολικό αριθμό μαζί με τα διαγωνίσματα των άλλων μαθημάτων
Για το Λύκειο όπως αναφέρθηκε και παραπάνω στην συζήτηση ισχύει:

ΠΔ 46/2016
Άρθρο 7
Προφορική βαθμολογία τετραμήνων
1. Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο
διδάσκων συνεκτιμά: α. Tη συμμετοχή του στη διδακτική
μαθησιακή διαδικασία. β. Tην επιμέλεια και το ενδιαφέ−
ρον του για το συγκεκριμένο μάθημα. γ. Tην επίδοσή του
στις γραπτές δοκιμασίες. δ. Tις εργασίες που εκτελεί
στο σπίτι ή το Σχολείο. ε. Tο φάκελο επιδόσεων και
δραστηριοτήτων του μαθητή, όπου αυτός τηρείται.
Οι γραπτές εξετάσεις είναι οι ολιγόλεπτες γραπτές
δοκιμασίες διάρκειας 5 έως 15 λεπτών, οι οποίες απο−
τελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο
μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση
μέσω προφορικών διαδικασιών. Γίνονται χωρίς προειδο−
ποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων
και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται
από τον διδάσκοντα. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γρα−
πτών δοκιμασιών αφήνεται στην κρίση του διδάσκο−
ντος. Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγμα−
τοποιείται μία (1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο
Α΄ Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης
ενότητα και γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας
προειδοποίηση των μαθητών.
Δεν πρέπει να διεξάγονται
περισσότερες από μια (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά
τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος
και οπωσδήποτε όχι περισσότερες από τρεις (3) κατά τη
διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.

Η προειδοποιημένη εξέταση δεν δινεται εδώ με διαζευτικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2017, 06:52:54 μμ από ignis »

Αποσυνδεδεμένος Αστερόσκονη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 02, 2017, 07:12:19 μμ »
Η διαφορά είναι ότι ο συνάδελφος βάζει περισσότερα ωριαία και αν καταλαβαίνω και καλά, δεν ασχολείται με το τυπικό του ενός διαγωνίσματος τη μέρα και τριών την εβδομάδα γιατι δεν μπορεί να προγραμματίσει εκ των προτέρων (το κυνήγι της ημερομηνίας είναι εφιάλτης ακόμα και για μένα που είμαι σε γυμνάσιο, έχω βαρεθεί να κάνω την υστερική όταν προκύπτουν περίπατοι). Πάντως, άσχετα από το τυπικό, αν οι μαθητές είναι εντάξει με αυτό, δεν βρίσκω κάτι κακό εγώ προσωπικά.
Όταν το ΠΔ ορίζει με σαφήνεια ότι πρέπει να μπαίνει μόνο μία ωριαία γραπτή δοκιμασία στο τετράμηνο και ο άλλος βάζει περισσότερες, λες ότι δεν βρίσκεις κάτι κακό; Εύχομαι να μη βρεθεί ποτέ κανείς αντιμέτωπος με δικηγόρο γονιό, όπως έγινε στο δικό μας σχολείο πριν μερικά χρόνια, όταν ένας πατέρας δικαστικός, δυσαρεστημένος για τη βαθμολογία της κόρης του σε ένα μάθημα, υπέβαλε μήνυση στον καθηγητή για αυτό ακριβώς το θέμα του διαγωνίσματος τετραμήνου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:28:34 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 02, 2017, 08:06:49 μμ »
Όταν το ΠΔ ορίζει με σαφήνεια ότι πρέπει να μπαίνει μόνο μία ωριαία γραπτή δοκιμασία στο τετράμηνο και ο άλλος βάζει περισσότερες, λες ότι δεν βρίσκεις κάτι κακό; Εύχομαι να μη βρεθεί ποτέ κανείς αντιμέτωπος με δικηγόρο γονιό, όπως έγινε στο δικό μας σχολείο πριν μερικά χρόνια, όταν ένας πατέρας δικαστικός, δυσαρεστημένος για τη βαθμολογία της κόρης του σε ένα μάθημα, υπέβαλε μήνυση στον καθηγητή για αυτό ακριβώς το θέμα του διαγωνίσματος τετραμήνου.

Μίλησα για τα ρίσκα και για τους προβληματικούς γονείς. Αλλά καθαρά ηθικά και παιδαγωγικά μιλώντας, έχουμε μια παρανομία που διευκολύνει το έργο του συναδέλφου και φαίνεται ότι δεν προκαλεί αντίδραση μαθητών. Είναι παράνομο αλλά κατά τη γνώμη μου παιδαγωγικό. Ας σκεφτούμε από την άλλη αν κάποτε γινόμαστε αντιπαιδαγωγικοί ενώ είμαστε νόμιμοι...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 08:41:59 πμ »
Πολύ σωστά τα όσα λέτε. Υπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει όμως και το πνεύμα του νόμου. Νομίζω όμως, ότι μας φάγανε οι τυπικότητες και χάσαμε την ουσία.
Θες να είσαι τυπικός; Πολύ καλά. Μην ξεχνάτε όμως ότι:

1) Όχι δύο διαγωνισματα την ίδια μέρα
2) Όχι περισσότερο από τρία την εβδομάδα.
3) Θες να βάλεις διαγώνισμα σε συγκεκριμένη ύλη, όταν θα την ολοκληρώσεις σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο
4) Πρέπει να κάνεις κράτηση ανάμεσα σε άλλα 13 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα με άλλους συναδέλφους
5) Στο σχολείο ενδεχομένος να διατίθεσαι 2 μέρες την εβδομάδα συγκεκριμένες μέρες και ώρες.
6) Υπάρχει ο παράγοντας τύχη να χάσεις την ημερομηνία που "έκλεισες" λόγω: εκδρομής, συνέλευσης μαθητών, συνέλευσης καθηγητών, εκλογών μαθητών, εκλογών καθηγητών, κατάληψης, άσκησης σεισμού-πυρασφάλειας, πρόβας χορωδίας παρέλασης, εκπαιδευτικής επίσκεψης σε μουσείο, περιβαλλοντικής εκδρομής, κακοκαιρίας, ομιλίας από επιστήμονες, προπόνησης ομάδας μπάσκετ, προπόνηση ομάδας βόλλευ, προπόνησης ομάδας ποδοσφαίρου, ημέρας κατά σχολικής βίας, ημέρας αθλητισμού, ενημέρωσης από ΚΕΣΥΠ, 5ήμερης, 3ήμερης...
7) Την ημέρα που τελικά προγραμμάτισες, αν το κατάφερες, το διαγώνισμα, η μισή τάξη αρρώστησε (εντελώς τυχαία), ή έκανε κοπάνα, οι μισοί μαθητές ξαφνικά ένιωσαν ζαλάδα και ζητάνε να το γράψουν άλλη μέρα. Αντε πάρτους από άλλες ώρες, βρες τους συναδέλφους αν στο επιτρέψουν (ορισμένοι δεν είναι και τόσο συνεργάσιμοι). Και αν στο σχολείο πηγαίνεις μόνο 2 μέρες την βδομάδα, θα πρέπει να βρεις τους μαθητές μόνο αυτές τις δυο μέρες να το γραψουν!
8. ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα, ειδικά στο Α τετράμηνο, πιθανόν να μην είναι σταθερό μέχρι τα Χριστούγεννα, οπότε δεν ξέρεις κάθε βδομάδα ποιά μέρα θα έχεις μάθημα και αν θα συμπέσει με άλλο διαγώνισμα την ίδια μέρα και θα έχεις τη γκρίνια των μαθητών...

Καλή επιτυχία!

Και με το γράμμα του νόμου να το πας, πάλι είμαι σωστός γιατί:
1) Τους λέω θα γράψετε τεστ 15 λεπτά, και πάντα οι μαθητές οι ίδιοι ζητάνε να τους δώσω όλη την ώρα γιατί δεν προλαβαίνουν! Μη μου πείτε ότι δεν σας συμβαίνει! Οπότε νάτο το ωριαίο που λέει και νόμος!
2) Τους λέω το τεστ θα είναι στο μάθημα της ημέρας, όμως στα Μαθηματικά δεν υπάρχει "μάθημα της ημέρας" και όπου και να βάλεις τεστ οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν και προηγούμενη ύλη
3) Σε κάποια τεστ τους προειδοποιώ ότι θα το γράψουμε, σε άλλα όχι, οπότε νάτο και το "προειδοποιημένο" του νόμου.

Είμαι πιο αντικειμενικός στη βαθμολογία από κάποιον συνάδελφο που θα βάλει μόνο 1 ωριαίο διαγώνισμα και τίποτα παραπάνω γιατί βαριέται να διορθώνει. Εγώ βδομάδα παρα βδομάδα βάζω τεστ και συνέχεια διορθώνω!

Όταν το ΠΔ ορίζει με σαφήνεια ότι πρέπει να μπαίνει μόνο μία ωριαία γραπτή δοκιμασία στο τετράμηνο και ο άλλος βάζει περισσότερες, λες ότι δεν βρίσκεις κάτι κακό;
Όχι δεν είπα αυτό. Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες αφορούν ωριαία τεστ στο μάθημα της ημέρας. Ίσα ίσα, όπου και 20λεπτο τεστ να τους βάλω, ΠΑΝΤΑ οι οι μαθητές με παρακαλάνε να τους δώσω όλη την ώρα γιατί δεν προλαβαίνουν! Με ευγνωμονούν πάντα που τους έδωσα όλη την ώρα και είχαν χρόνο να τα λύσουν! Εγώ ποτέ δεν τους λέω ότι θα είναι ωριαίο. Μόνοι τους το ζητάνε. Να χαλάσω χατίρι στους μαθητές μου; Απαπαπα!

Όταν ο μαθητής που θα έχει αποτύχει σε όλα σου τα τεστάκια και τις τεστάρες θα θελήσει να καλυφθεί πίσω από την δική σου παρατυπία, τότε κανείς δεν θα επιχειρηματολογήσει στη βάση “έχεις ή δεν έχεις εικόνα για το παιδί” ούτε θα ακούσει την δική σου επιχειρηματολογία.
Λες ένας μαθητής που έγραψε σε όλα τα τεστ κάτω από τη βάση και εγώ θα του βάλω έναν μέτριο βαθμό 12-13 ας πουμε αν υποθέσουμε ότι κάτι κάνει στην τάξη και δεν είναι χαβαλες, θα έρθει και θα μου διαμαρτυρηθεί και θα πει "γιατί μου βάλατε 12 ενώ δεν έχουμε γράψει ωριαίο διαγώνισμα;"  Ίσα ίσα, που οι μαθητές μου χαίρονται που δεν θα γράψουμε ποτέ ωριαίο διαγώνισμα σε μεγάλο όγκο ύλης, αλλά μόνο στο μάθημα της ημέρας (όπου στα μαθηματικά επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει μάθημα της ημέρας, αλλά ουσιαστικά είναι και όλη η προηγούμενη ύλη!). Όλοι συμφωνούν και χαίρονται! Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2017, 08:46:46 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 09:37:25 πμ »
Οι μαθητές πάντα χαίρονται και νιώθουν ασφαλεια όταν αισθάνονται ότι κάποιος τους δίνει ευκαιρίες και τους βοηθάει να δείξουν αυτά που ξέρουν (ή που νομίζουν ότι ξέρουν). Γι'αυτό είναι ευχαριστημένοι. Αντίθετα μπορεί κάποιος να κάνει τις ελάχιστες προβλεπόμενες γραπτές δοκιμασίες μ' έναν τρόπο που να το νιώσουν τιμωρητικό, εκδικητικό ή παράλογα απαιτητικό και να τον μισήσουν.

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 10:32:00 πμ »
@Killbill
Ελπίζω κατ' αρχήν να μην θεωρείς ότι σε μαλώνει κανένας από μας!
Συνεχίζεις να εξηγείς την χρησιμότητα του συστήματός σου χωρίς κανείς να την αμφισβητεί στην ουσία της.
Παρ' όλα αυτά, όχι, δεν είσαι καλυμμένος τυπικά κατά τη γνώμη μου.
Επίσης εγώ αναφέρω "Όταν ο μαθητής που θα έχει αποτύχει σε όλα σου τα τεστάκια και τις τεστάρες θα θελήσει να καλυφθεί πίσω από την δική σου παρατυπία"
και δεν εννοώ αυτόν "που έγραψε σε όλα τα τεστ κάτω από τη βάση και εγώ θα του βάλω έναν μέτριο βαθμό 12-13" αλλά αυτόν που έχει η οικογένειά του την αναμονή να είναι άριστος και αυτός θα κινηθεί χαμηλότερα. Αυτόν δεν θα τον εξισώσεις εύκολα με αυτούς που αρίστευσαν και είναι πιθανό να "θελήσει να καλυφθεί πίσω από την δική σου παρατυπία".
Εγώ σου εύχομαι καλή τύχη, και να είστε πάντα μια ωραία ατμόσφαιρα...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 11:21:36 πμ »
@ignis
Όχι βρε, γιατί να με μαλώνετε; Δεν νιώθω έτσι!
Δεν έχω καταλάβει όμως σε ποιόν μαθητή αναφέρεσαι που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη δική μου παρατυπία;
Αυτόν που έγραψε σε όλα πολύ καλά, αλλά εγώ του έβαλα χαμηλότερο βαθμό από αυτόν που περίμεναν οι γονείς του; Δηλαδή αυτόν που έχει γράψει σε όλα τα τεστ ας πούμε κοντά στο 16 και εγώ του έβαλα 17, αλλά οι γονείς του ήθελαν 19; Αυτό εννοείς; Δεν κατάλαβα...

Ίσα ίσα που αυτό που συμβαίνει, όταν βάζεις ένα μόνο ωριαίο διαγώνισμα, όπως λέει ο νόμος και προκειμένου να είσαι τυπικός, έρχονται μαθητές και γονείς και σου λένε "ΜΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΡΙΝΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΩΡΙΑΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ; ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΩΘΕ ΚΑΛΑ κλπ κλπ κλπ". Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτό συμβαίνει.

Αντιθέτως, δεν έχει έρθει ποτέ κανείς να μου διαμαρτυρυθεί για το βαθμό του, όταν έχει γράψει 10 με 12 γραπτές δοκιμασίες (βαφτίστετες όπως θέλετε, τεστ, ολιγόλεπτα, ωριαία, διαγωνίσματα, εγώ τις λέω γραπτές δοκιμασίες ) και ο βαθμός του είναι πάντα πιο υψηλός από το μέσο όρο των γραπτών αυτών (αφού μετράω και τη συμμετοχή στην τάξη κλπ).

Μάλλον δεν έχω καταλάβει κάτι

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 11:36:16 πμ »
killbill, δυστυχώς οι περισσότεροι νομίζω πως γνωρίζουμε ότι προβλήματα σχετικά με τη βαθμολογία και παράπονα γι αυτήν προέρχονται κυρίως από τον ανταγωνισμό των μαθητών (και δυστυχώς και των γονιών τους) που κατατάσσονται στα ψηλότερα βαθμολογικά στρώματα. Έχω δει γονείς να γίνονται απαράδεκτα επιθετικοί σε συνάδελφο "γιατί 19 και όχι 20 ενώ ο άλλος..." και να στηρίζονται σε αστειότερες "παρατυπίες". Μην σου τύχει... (Δες και το σχόλιο της αστερόσκονης παραπάνω)
Το μόνο που φαίνεται να μην έχεις καταλάβει είναι πως σε τέτοια περίπτωση (που θεωρηθεί "παρατυπία") κανείς δεν θα ασχοληθεί με τις λογικότατες εξηγήσεις σου γιατί θα έχεις να αντιμετωπίσεις δυσαρεστημένους που θα θέλουν να μεταφέρουν την πίκρα τους εναντίον σου. Εσύ θα είσαι ο φταίχτης και όχι το παιδί τους γιατί δεν έκανες την δουλειά σου. Δεν είστε νομοθέτης, οφείλετε να εφαρμόζετε το νόμο κατα γράμμα... θα πουν.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 01:08:53 μμ »
Κατάλαβα τι εννοείς. Αναφέρεσαι για το γονέα που θα έρθει και θα μου πει "γιατί έβαλες 18 στο παιδί μου και 19 στο άλλο παιδί? Αν έβαζες ωριαίο διαγώνισμα θα έβλεπες οτι το παιδί μου είναι καλύτερο από τον άλλον".
Ενώ εγώ έβαλα 19 στον άλλον γιατί ίσως να τα έχει πάει λίγο καλύτερα από τον άλλον στα πολλά τεστ που έχουν γράψει. Και ο γονέας αντι να το παραδεχτεί ότι στα τεστ το παιδί του δεν τα πήγε τόσο καλά όσο άλλος, βρίσκει αφορμή το ότι δεν έβαλα ωριαίο διαγώνισμα, και με "χτυπάει" εκεί, και δεν τον πειθει ότι ο άλλος στα 10 και πλέον τεστ που έγραψαν το παιδί του δεν τα πήγε τόσο καλά όσο  το άλλο παιδί.

Αυτό εννοείς;

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2017, 01:22:32 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 01:16:12 μμ »
Εννοώ ότι όταν ο άλλος θα θελήσει να στραφεί εναντίον σου θα στραφεί στο σημείο που είσαι τυπικά ακάλυπτος χωρίς να τον ενδιαφέρει η "ουσία"
Αν εσύ όταν αισθάνεσαι "ηθικά" καλύμμένος αδιαφορείς για την τυπική κάλυψή σου, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αρκεί να συνειδητοποιείς τις πιθανές συνέπειες των επιλογών σου, οι οποίες μπορεί να έχουν να κάνουν και με "τυπικούρες".
Όπως και να χει, καλή συνέχεια... και χωρίς αχρείαστους μπελάδες!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 01:23:35 μμ »
Ο νόμος λέει: " Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγματοποιείται μία (1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο Α΄ Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών. "

Αυτό ακριβώς κάνω. Το "περιορισμένης έκτασης" εννοώ στο μάθημα της ημέρας! Που στα Μαθηματικά, όπως έγραψα 3 φορές μέχρι τώρα, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ τόσο απόλυτα. Δεν είναι ιστορία από τη σελίδα τάδε μέχρι τάδε.  Στα Μαθηματικά τεστ στο μάθημα της ημέρας σημαίνει τεστ σε ότι έχουμε κάνει μέχρι τώρα, και πιο συγκεκριμένα ότι έχετε κάνει από την 1η Δημοτικού μέχρι τώρα!


Το "κόλπο" μου, αν θέλετε, είναι ότι τους λέω ότι θα είναι στο "μάθημα της ημέρας". Έτσι δεν έχω γκρίνιες "βρείτε άλλη ημερομηνία γιατί γράφουμε θρησκευτικά την ίδια μέρα, ή έχουμε και ΑΓγλικά την ίδια εβδομάδα". Ετσι απαλάσσομαι από το booking, να πρέπει να ξεφυλλίζω ημερολόγια για να κλείσω ημερομηνία.! Τα παιδιά ξεγελιούνται και αφού ει΄ναι στο μάθημα της ημέρας δεν γκρινιάζουν.

Συνοψίζοντας:
Το βάζω όποτε θέλω, χωρίς να κλείσω ημερομηνία και απλλάσομαι από εναν μεγάλο μπελα
Είναι ωριαίο
Είναι προειδοποιημένο
Είναι περιορισμένης έκτασης (στο μάθημα της ημέρας)

Με μια φράση "Προειδοποιημένο Ωριαίο Διαγώνισμα τετραμήνου στο μάθημα της ημέρας!" Χαχα! Το πιάσατε;
Που δεν τηρώ τον νόμο; Τηρώ ακριβώς ότι λέει ο νόμος! Μήπως στο ότι στο "περιορισμένης έκτασης" βάζω το "μάθημα της ημέρας"; Μα καλά θα γρκινιάξει κανείς για αυτό; Μην τρελαθούμε. Θα πετάξουν όλοι από τη χαρά τους ίσα ισα!! Και είμαι και νόμιμος. Δεν μου λέει ο νόμος ότι με το περιορισμένης έκτασης απαγορεύεται να είναι το μάθημα της ημέρας! Εγώ το μόνο που θελω να αποφυγω είναι να ξεφυλλίζω ημερολόγια και να κηνυγαω τους κοπανατζιδες μαθητες να το γραψουν!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2017, 01:28:49 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Διαγωνίσματα τετραμήνων
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 03, 2017, 03:11:33 μμ »
Όσο και να χτυπιέται ο κιλλμπιλ είναι 1000% παρατυπία τα όσα λέει ότι κάνει.

Το ότι δεν μπορεί να καταφέρει κάτι που καταφέρνουν όλοι οι άλλοι συνάδελφοι και έχει παραιτηθεί από την προσπάθεια αυτό είναι δικό του θέμα και κατ' επέκταση του σχολείου του που τον άφησε έτσι ασύδοτο.

Το ότι βάζει ένα σωρό διαγωνίσματα όπως τα βάφτισε αυτό δεν σημαίνει ότι την ίδια μέρα δεν γράφουν άλλο, ή την εβδομάδα δεν έχουν ήδη τρία κάνοντας το σχολείο φροντιστήριο. Το ότι δίνει το δικαίωμα στο παιδί να θεωρεί αυτό που έχει καλύτερο βαθμό ότι είναι ο βαθμός του διαγωνισματος του καταστρατηγεί την ισότητα και τις ίσες ευκαιρίες μεταξύ των μαθητών.

Μπορεί να βαφτίσει ότι θέλει όπως θέλει και να επιχειρηματολογήσει για το ηθικό το παιδαγωγικό και πράσινα άλογα αλλά στο τέλος είναι τελείως ανήθικο και τελείως αντιπαιδαγωγικό αφού κρίνονται όλοι με διαφορετικά μέτρα και δέχονται βροχή διαγωνισματων.

Ευτυχώς είναι ένας, γιατί φανταστείτε να έκανε ο καθένας μας ότι γουστάρει.

Μέχρι να του τραβήξει κάποιος το αυτί όλα θα είναι καλά, μέχρι τότε μπορεί να δηλώνει επαναστάτης και καλά κάνει.
Οι παλιοί τα ξέρουν αυτά. Οι νεότεροι όμως να μην πέφτουν σε τέτοιες παγίδες.

Μπιλλ σε μαλώνω αλλά για καλό σκοπό 😜


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159833
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 572
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.