0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η διαφορά είναι ότι ο συνάδελφος βάζει περισσότερα ωριαία και αν καταλαβαίνω και καλά, δεν ασχολείται με το τυπικό του ενός διαγωνίσματος τη μέρα και τριών την εβδομάδα γιατι δεν μπορεί να προγραμματίσει εκ των προτέρων (το κυνήγι της ημερομηνίας είναι εφιάλτης ακόμα και για μένα που είμαι σε γυμνάσιο, έχω βαρεθεί να κάνω την υστερική όταν προκύπτουν περίπατοι). Πάντως, άσχετα από το τυπικό, αν οι μαθητές είναι εντάξει με αυτό, δεν βρίσκω κάτι κακό εγώ προσωπικά.
Όταν το ΠΔ ορίζει με σαφήνεια ότι πρέπει να μπαίνει μόνο μία ωριαία γραπτή δοκιμασία στο τετράμηνο και ο άλλος βάζει περισσότερες, λες ότι δεν βρίσκεις κάτι κακό; Εύχομαι να μη βρεθεί ποτέ κανείς αντιμέτωπος με δικηγόρο γονιό, όπως έγινε στο δικό μας σχολείο πριν μερικά χρόνια, όταν ένας πατέρας δικαστικός, δυσαρεστημένος για τη βαθμολογία της κόρης του σε ένα μάθημα, υπέβαλε μήνυση στον καθηγητή για αυτό ακριβώς το θέμα του διαγωνίσματος τετραμήνου.
Όταν το ΠΔ ορίζει με σαφήνεια ότι πρέπει να μπαίνει μόνο μία ωριαία γραπτή δοκιμασία στο τετράμηνο και ο άλλος βάζει περισσότερες, λες ότι δεν βρίσκεις κάτι κακό;
Όταν ο μαθητής που θα έχει αποτύχει σε όλα σου τα τεστάκια και τις τεστάρες θα θελήσει να καλυφθεί πίσω από την δική σου παρατυπία, τότε κανείς δεν θα επιχειρηματολογήσει στη βάση “έχεις ή δεν έχεις εικόνα για το παιδί” ούτε θα ακούσει την δική σου επιχειρηματολογία.