0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάποιοι/ες συμβουλεύουν τους/ις καινούριους/ες πώς να τακτοποιηθούν παρότι δεν προηγούνται σε μόρια.
Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΤα γραφεία, μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, καταγράφουν τις ώρες ανά ειδικότητα που λείπουν ή πλεονάζουν σε κάθε σχολική μονάδα για καθορισμό κενών-πλεονασμάτων.Στις ειδικότητες που πλεονάζουν 11 ώρες και πάνω (δηλαδή η σχολική μονάδα δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεωτικές διδακτικές ώρες συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας) υφίσταται υπεραριθμία. Στη διαδικασία αυτή υπολογίζονται μόνο οι υπηρετούντες με οργανική θέση της συγκεκριμένης ειδικότητας στη σχολική μονάδα. ...
λοιπόν...για να το λήγουμε , έκατσα και έψαξα την νομοθεσία.από εδώΠαράθεσηΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΤα γραφεία, μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, καταγράφουν τις ώρες ανά ειδικότητα που λείπουν ή πλεονάζουν σε κάθε σχολική μονάδα για καθορισμό κενών-πλεονασμάτων.Στις ειδικότητες που πλεονάζουν 11 ώρες και πάνω (δηλαδή η σχολική μονάδα δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεωτικές διδακτικές ώρες συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας) υφίσταται υπεραριθμία. Στη διαδικασία αυτή υπολογίζονται μόνο οι υπηρετούντες με οργανική θέση της συγκεκριμένης ειδικότητας στη σχολική μονάδα. ...
@Zafiris η υπεραριθμία ενός ολόκληρου κλάδου ΔΕΝ αφορά τις τοποθετήσεις. αφορά το δικαίωμα της μετάθεσης (το οποίο θεμελιώνεις από τον πρώτο χρόνο ακόμα κι αν έχεις πάρει απόσπαση τον ίδιο χρόνο). είναι άλλο το ζήτημα που συζητάμε εδώ.@heren αυτό που θα ήθελα να μας ξεκαθαρίσεις (εάν το γνωρίζεις) είναι εάν το άτομο αυτό στο οποίο αναφέρεσαι είχε ή όχι οργανική θέση πριν κριθεί υπεράριθμο ή ήταν στην διάθεση. και εάν είχε οργανική θέση, κρίθηκε υπεράριθμος σε σχολείο διαφορετικό από αυτό της οργανικής του;