*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας  (Αναγνώστηκε 10589 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« στις: Μάιος 19, 2008, 01:35:13 μμ »
Καλημέρα,
μήπως υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου δώσει πληροφορίες σχετικά με κάποιο site, στο οποίο θα μπορούσα να βρω προτεινόμενα θέματα, ασκήσεις, διαγωνίσματα κ.λ. για την ιστορία γενικής;

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:19:19 »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 19, 2008, 02:16:49 μμ »
Eίδες τα κριτήρια αξιολόγησης στη σελίδα του κεε; http://www.kee.gr/html/themata_main.php
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος elsa_02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 19, 2008, 11:09:42 μμ »
 δες κι εδώ http://www.alpha.edu.gr/

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 20, 2008, 11:00:15 μμ »
Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση, αλλά νομίζω πώς τα προτεινόμενα θέματα σ' αυτές τις ιστοσελίδες αναφέρονται στην παλιά ιστορία γενικής, αυτή που αποσύρθηκε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:19:19 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 17, 2010, 09:58:59 πμ »
Δείτε τα θέματα εδώ: http://www.ypepth.gr/docs/them_ist_gen_c_hmer_no_1006.pdf

... κ, βεβαίως, ας τα σχολιάσουμε...  ;)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 17, 2010, 02:06:24 μμ »
Εμένα, μου φάνηκαν αρκετά βατά τα θέματα..τόσο οι ερωτήσεις ''αντικειμενικού τύπου'' όσο και οι  πηγές:ξεκάθαρα τα κομμάτια που ζητούσαν από μια τόσο ογκώδη ύλη-τα περισσότερα sos- και τις πηγές μπορούσαν άνετα να τις σχολιάσουν..δεν ξέρω μόνο για την ευρωπαϊκή αποικιοκρατία..ίσως κάποια παιδιά να μην είχαν δώσει έμφαση(βέβαια στην ιστορία τα διαβάζεις όλα γιατί ποτέ δε μπορείς να 'σαι σίγουρος για outsider θέματα).Γενικά,για να μη μακρυγορώ,πιστεύω πως κάποιος που είχε διαβάσει καλά,δε θα αντιμετώπισε πρόβλημα..αυτά...any other ideas?

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 17, 2010, 02:28:27 μμ »
Εμένα, πάλι, μου κάνει εντύπωση το εξής:
σταμάτησαν να ζητείται ο ορισμός εννοιών κ ζητείται το περιεχόμενο κάποιων όρων.
Αυτό,βέβαια, συμβαίνει εδώ κ 3-4 χρόνια...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 17, 2010, 05:24:20 μμ »
ναι..το προσεξα κι εγω...ισως,υποθετω, επειδη ''ο ορισμος'',οταν δεν υπαρχει ετοιμος απο το σχ.βιβλιο,προυποθετει περισσοτερη σκεψη απο το μαθητη προκειμενου να τον προσδιορισει ενω, για ''το περιεχομενο ορων'',μπορει απλα να μεταφερει αυτουσια την αντιστοιχη παραγραφο του σχ.βιβλιου..

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 17, 2010, 09:38:46 μμ »
ναι..το προσεξα κι εγω...ισως,υποθετω, επειδη ''ο ορισμος'',οταν δεν υπαρχει ετοιμος απο το σχ.βιβλιο,προυποθετει περισσοτερη σκεψη απο το μαθητη προκειμενου να τον προσδιορισει ενω, για ''το περιεχομενο ορων'',μπορει απλα να μεταφερει αυτουσια την αντιστοιχη παραγραφο του σχ.βιβλιου..

Άρα, η απάντηση είναι κ πιο εκτενής...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 17, 2010, 09:40:49 μμ »
Οι θέσεις της ΠΕΦ για τα θέματα της Ιστορίας: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank17_5_10_1431.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 17, 2010, 09:53:08 μμ »
ετσι ακριβως οπως τα λεμε και μεις και η ΠΕΦ:στειρα απομνημονευση και ελαχιστη εως ανυπαρκτη κριτικη σκεψη!!ο,τι γινεται καθε χρονο δηλαδη απο την εποχη των δεσμων μεχρι σημερα..

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 21, 2010, 10:22:12 πμ »
ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ κ.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ;

Κανένας δεν το σχολιάζει πλέον. Μας φαίνονται όλα τόσο φυσικά που δεν μας κάνει εντύπωση! Την ημέρα της γενοκτονίας των Ποντίων μπήκε θέμα στις πανελλαδικές για τον μεγαλύτερο σφαγέα Κεμάλ και το σπίτι του!
Προσέξτε δεν έγινε τυχαία και μόνο ανόητος είναι όποιος το πιστεύει. Ήξεραν την ημέρα των πανελλαδικών είδαν ότι συμπίπτει με την γενοκτονία των Ποντίων και προσπαθούν να μας περάσουν την οικουμενοποίηση! Δεν γίνεται έναν σφαγέα να τον περνάμε έτσι απλά στα νέα παιδιά σαν να μην τρέχει τίποτα. Βάλτε και για τον Χίτλερ για να είστε όλοι ικανοποιημένοι.

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_9916.html
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 21, 2010, 10:37:10 πμ »
Κανένας δεν το σχολιάζει πλέον. Μας φαίνονται όλα τόσο φυσικά που δεν μας κάνει εντύπωση! Την ημέρα της γενοκτονίας των Ποντίων μπήκε θέμα στις πανελλαδικές για τον μεγαλύτερο σφαγέα Κεμάλ και το σπίτι του!
Προσέξτε δεν έγινε τυχαία και μόνο ανόητος είναι όποιος το πιστεύει.
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_9916.html



Μαλλον ανοητο θελουν να με κανουν, αν περιμενουν να πιστεψουμε αυτο.
ε, τοτε να μη το διδασκονται τα παιδια ουτε στα σχολεια !! Γιατι δεν υπηρξαν τοτε αντιδρασεις ? ή μονο στις 19 μαιου θυμομαστε τη γενοκτονια?
ο,τι βγαινει ο καθενας και γραφει και το δημοσιευει το κανουμε παντιερα !
μα τι λετε τωρα?....
ετσι ευκολα αλλαζει η ιστορικη συνειδηση?

λιγα κειμενα με το εντελως αντιθετο περιεχομενο υπαρχουν στα σχολικα γυμν-λυκειου?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2010, 10:40:22 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 01, 2011, 04:10:59 μμ »
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/history/lykeio/history_c_gen/math/sel_97_138.pdf
σελίδα 130
Στο βιβλίο της Γ΄ Λυκείου τα Σκόπια ονομάστηκαν Μακεδονία


Στο διδακτικό βιβλίο της Γ’ Λυκείου, «Ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου», στην σελίδα 130 υπάρχει χάρτης, ο οποίος παρουσιάζει το κράτος των Σκοπίων με το ψευδεπίγραφο όνομα «Μακεδονία».
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_410.html

Σε μία περίοδο που η ηγεσία του γειτονικού κρατιδίου συνεχίζει να καπηλεύεται το όνομα «Μακεδονία» και την ιστορία του βορειοελλαδικού χώρου, τέτοιου είδους απαράδεκτα φαινόμενα όχι μόνο προσβάλουν και προκαλούν την κοινή γνώμη αλλά υπονομεύουν και την ελληνική εξωτερική πολιτική, αφού θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο προπαγάνδας σε βάρος των απαράγραπτων δικαίων μας.
Ειδικότερα, όταν υπάρχουν τέτοιες απαράδεκτες αναφορές σε σχολικά βιβλία που διανέμονται για την εκπαίδευση των μαθητών το όλο θλιβερό φαινόμενο αποκτά εντελώς διαφορετικές διαστάσεις αφού εμμέσως επιτρέπει να περνούν οι θέσεις της προπαγάνδας των Σκοπίων στην ελληνική εκπαίδευση. Το όλο θέμα απαιτεί άμεσες ενέργειες από το αρμόδιο υπουργείο προκειμένου να αφαιρεθεί ο επίμαχος χάρτης από το προαναφερόμενο σχολικό βιβλίο.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί
Σε ποιες άμεσες ενέργειες πρόκειται να προβεί το Υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ώστε να αφαιρεθεί ο χάρτης αυτός από το προαναφερόμενο σχολικό βιβλίο;
Γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα δεν έγινε ο σχετικός έλεγχος για το περιεχόμενο και τις αναφορές του συγκεκριμένου χάρτη;
Εάν γίνεται αυστηρός έλεγχος από το Υπουργείο σε όλα τα σχολικά βιβλία που κυκλοφορούν προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια απαράδεκτα φαινόμενα;
Ωστόσο όπως γίνεται γνωστό σε ανακοίνωσή του υπουργείου Παιδείας με ημερομηνία 02-12-2010:
"Ο χάρτης στη σελίδα 130 του βιβλίου Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσμου» της Γ΄τάξης Γενικού και Δ΄τάξης Εσπερινού Λυκείου απεικονίζει τα κυριότερα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γερμανία και την κατεχόμενη Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Είναι προφανές ότι, όπως αναγράφεται και στη σχετική λεζάντα, η κατεχόμενη Ευρώπη αναπαρίσταται με την πολιτική δομή που της είχαν επιβάλει οι κατακτητές. Μεγάλο μέρος της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας είχε «παραχωρηθεί» κατά την περίοδο εκείνη από τους Γερμανούς στη σύμμαχό τους Βουλγαρία και μάλιστα όχι ως κατεχόμενο έδαφος αλλά ως επαρχία του βουλγαρικού κράτους. Η αναγραφή του γεωγραφικού προσδιορισμού αυτής της «επαρχίας» της ναζιστικής Βουλγαρίας γίνεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ως προς το μέγεθος της γραμματοσειράς, που ισχύει και για άλλες επαρχίες βαλκανικών χωρών, όπως π.χ. η Βεσσαραβία και η Βουκοβίνα (δηλαδή με σαφώς μικρότερη γραμματοσειρά σε σχέση με εκείνη του ονόματος της!
χώρας στην οποία «ανήκε» η επαρχία).
Ως εκ τούτου, με κανένα τρόπο ο όρος Μακεδονία δεν υπονοεί στην περίπτωση αυτή διακριτό κράτος, το οποίο άλλωστε δεν υφίστατο κατά τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο, στην οποία αναφέρεται ο ιστορικός χάρτης. Επομένως, οποιοσδήποτε συσχετισμός του όρου με τη σημερινή ΠΓΔΜ είναι ιστορικά ανακριβής

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2011, 04:13:56 μμ από CynnemAprod »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159545
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 313
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 285
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.