0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν ο φυσικος ξέρει καλα λατινικα,γιατι οχι ας την αναλαβει.. Δεν ξερω βρε παιδια αν ηξερα οτι ειναι τοσο δυσκολο να βρεθει εκει φιλολογος θα ειχα μετακομισει καιρο τωρα εκει...την γκαντεμια μου μεσα...
Θα ηθελα την βοηθεια σας.. Φανταζομαι καποιοι εχετε βρεθει στην ιδια θεση. Εχω ενα μαθητη Γ γυμνασιου (κανουμε μαζι απο α γυμνασιου) με τον οποιο αντιμετωπιζω μεγαλο προβλημα. Ποτε δεν ηταν επιμελης μαθητης αλλα τη φετινη χρονια η κατασταση εχει ξεφυγει !! Δεν διαβαζει, σπανια κανει ασκησεις και γραφει παντα κοντα στο 8-10 στα τεστ. Εχω χρησιμοποιησει καθε μεθοδο... Εχω μιλησει στον ιδιο και στους γονεις ( εξαιρετοι ανθρωποι οι οποιοι ποτε δεν μου δημιουργησαν προβλημα) αλλα λυση δεν ειδα! Τον μαλωνουν και τον συμβουλευουν αλλα τιποτα.
Marko αρχικα σε ευχαριστω για το χρονο σου..Ναι εχεις δικιο, δεν διευκρινησα ορισμενα πραγματα..Ειναι μοναχοπαιδι κατ αρχας και οι σχεσεις με τους γονεις φαινονται πολυ καλες. Το κλιμα στο σπιτι ειναι ευχαριστο απ οτι βλεπω εγω. Κανουμε αρχαια και γλωσσα και εχουμε μονο 2 ωρες στη διαθεση μας. Τον εχω ρωτησει απειρες φορες μηπως δεν του αρεσει κατι, μηπως δεν καταλαβαινει τον τροπο που του εξηγω το μαθημα, τι προτιμα ο ιδιος να κανουμε. Η μονιμη απαντηση ειναι οτι τα καταλαβαινει ολα και δεν θελει να αλλαξω τιποτα και αν χρειαστει θα μου το πει και ο ιδιος. Γι αυτο και γω οπως ειπα αρχισα απο μονη μου να αλλαζω λιγο καποια πραγματα μηπως και τραβηξω την προσοχη. Αυτο που λες με τα κενα το σκεφτομαι και γω..Α γυμνασιου ηταν αρκετα καλος, διαβαζε, απο τη δευτερα ομως τα παρατησε γιατι οπως λεει αποφασισε να παει θετικη κατευθυνση!! Κανω ό.τι μπορω, απλως πελαγωσα καθως ειμαι σχετικα νεα στο χωρο των μαθηματων. Αλλοι συναδελφοι (που κανουν χρονια μαθηματα) μου ειπαν χαρακτηριστικα : ''Δεν εισαι θαυματοποιος!! Δες το καθαρα! το παιδι ειναι τεμπελακος και αυτο ειναι ολο!"Τι να πω θελω να πιστευω πως θα βρω μια ακρη...
χαχαχα, αχ βρε bania !!!! καλα τα λες!τεμπελια ειναι σιγουρα αλλα δεν ειναι μονο αυτο. Απορω, δεν βλεπει τις παρεες του? (αλλα μπορει ομοιος τον ομοιο, θα μου πειτε). Πρεπει να ξυπνησει μεσα του το "εγωιστηλικι" που λεω και γω, οτι δηλ γιατι οι αλλοι και οχι και εγω?!!2 ωρες μονο για μαθηματα γλωσσικα ειναι ελαχιστες. Αν μπορουσαν να αυξησουν λιγο τις ωρες οι γονεις! ενα παιδι το εχουν και μαλλον κακο/καλομαθημενο, απ ο,τι φαινεται.προσπαθησε να του καλυπτεις κενα προηγουμενων ταξεων(αν και φανατζομαι αυτο το κανεις ουτως ή αλλως)στο θεμα μας τωρα.δυστυχως καποιοι μαθητες πρεπει να παθουν για να μαθουν. και ισως ετσι να ειναι καλυτερα. Ομως, εσυ πως θα βοηθηθεις ειναι το ζητημα, ωστε να μη νοιωθεις και υπευθυνη και να βρεθεις και υπολογος στο τελος.συνεχιζε να κανεις το μαθημα με οσα μεσα διαθετεις και μπορεις και παραλληλα να μη σταματησεις λεπτο να ενημερωνεις τους γονεις για την οποια προοδο ή τεμπελια του.ασε να το σκεφτω λιγο και θα επανελθω.
σίγουρα του λείπει το κίνητρο... ρώτα τον κ τι παίζει στην τάξη, με τις παρέες τ κλπ. Συμφωνωμήπως να του έλεγες ότι θα αναγκαστείς να τον αφήσεις?? εγώ το είπα προκαταβολικά στο χειρότερο μαθητή κ είναι απ' όταν ξεκινήσαμε ο πιο εργατικός!! ( Εξυπνο τρικ, αλλά θα "πιάσει"?)Marko εδώ δε δείχνει ενδιαφέρον στο δίωρο... στο τρίωρο θα βαράει ενεσεις! ( αυτος ? εγω φοβαμαι μηπως η silvi χρειαστει να το κανει....χαχα)