*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)  (Αναγνώστηκε 316909 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #294 στις: Φεβρουάριος 22, 2011, 03:33:59 μμ »
ΝΕΦΕΛΗ ακολουθεις καλη τακτική και σιγουρα θα εχεις επιτυχιες.
 Εγω αναφέρθηκα στον  επαγγελματικο προσανατολισμο.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:49:07 »

Αποσυνδεδεμένος valia12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #295 στις: Φεβρουάριος 22, 2011, 06:09:36 μμ »
Στην αρχή και εγώ αγχωνόμουν πάρα πολύ όταν έβλεπα ότι τεμπέλιαζαν έκαναν λάθη κ.τ.λ.Αυτό που έκανα γιατί και εγώ έριχνα ευθύνες στον ευατό μου (μήπως δεν κάνω καλά το μάθημα,μήπως δεν έχω μεταδοτικότητα κ.α) ήταν να το φιλοσοφήσω το θέμα και να σκεφτώ ότι το μάθημα είναι αλληλεπίδραση 50 ο καθηγητής 50 ο μαθητής.Δεν φταίμε ποτέ εξ ' ολοκλήρου.Άλλαξα στάση τους έπιασα και τους είπα ότι αν δεν σέβονται τον κόπο μου ας σεβαστούν τους γονείς τους για τα χρήματα που δίνουν και πάνω απ'όλα ας σεβαστούν τον ευατό τους γιατί αν θέλουν να μάθουν θα πρέπει να στρωθούν και όλα αυτά με αυστηρό ύφος για να το εμπεδώσουν.Έκανα και το εξής: η παράδοση να γίνεται με ερωτήσεις προς τον μαθητή π.χ έδινα ένα φυλλάδιο με ειδικές προτάσεις και πριν διδάξω θεωρία τον ρωτούσα με τι βλέπεις να εισάγονται ? Με ότι και ως απαντά. Άρα οι ειδικές εισάγονται με ότι και ως κ.τ.λ.Έτσι δεν βαριέται και νιώθει ότι συμμετέχει ενεργά.Τέλος πάντα λέω μπράβο τον ενθαρρύνω σε ότι σωστό.Σε εμένα η μέθοδος έπιασε και τα παιδιά απο 12 ανέβηκαν στο 15 και πλέον και μόνοι τους θέλουν να τα πάνε καλύτερα και προσπαθούν πολύ γι'αυτό.

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #296 στις: Φεβρουάριος 22, 2011, 07:52:24 μμ »
ΜΑΡΚΟ το καταλαβα και εχεις και δικιο οσον αφορα τον επαγγελματικο προσανατολισμο.

ηρεμησα λιγο μετα απο τις απαντησεις σας ειναι η αληθεια :) ας δουμε τι θα γινει στο μελλον λοιπον.. :-\
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος agrimio

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
    • Αγριμιώ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #297 στις: Μάρτιος 03, 2011, 12:17:24 μμ »
Νεφέλη, νομίζω ότι είναι κι άλλοι συνάδελφοι της Φιλολογίας οι οποίοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
Τα μαθήματα ψυχολογίας και μεθοδολογίας της διδασκαλίας στο πανεπιστήμιο είναι ανύπαρκτα κι αυτό αποτελεί
ένα μεγάλο εμπόδιο για όσους έχουν μόνο ένα πτυχίο. Οι περισσότεροι μπαίνουμε σε τάξη και στην ουσία δεν
έχουμε ιδέα για το πώς να διδάξουμε...  :-\

Στα αγγλικά, χρησιμοποιώ το learner's journal. Ένα ημερολόγιο καταγραφής των συναισθημάτων του μαθητή
σχετικά με την πρόοδό του, το άγχος για τις εξετάσεις κ.λπ. Εκτός του ότι τα παιδιά κάνουν εξάσκηση στο
writing, με βοηθά να έρθω πιο κοντά στον μαθητή μου. Οι περισσότεροι γονείς -που μπορούν να παρακολουθήσουν-
το βρίσκουν εξαιρετικά χρήσιμο. Σε τέτοιου είδους ημερολόγια αναλύονται οι στόχοι/σκοποί τόσο εκ μέρους του
μαθητή, όσο και του καθηγητή. Πάντα δίνω feedback σχετικό όχι με την έκφραση αλλά με το περιεχόμενο. Όταν
άρχισα τα ιδιαίτερα και στα φιλολογικά, άρχισα να το χρησιμοποιώ σε δύσκολες περιπτώσεις μαθητών και ποτέ μα
ποτέ δεν υπήρξε βαρετό ή ανούσιο είτε για τα παιδιά, είτε για τους μαθητές.

Δυστυχώς, αυτό που πολλοί άλλοι συνάδελφοι φιλόλογοι δυσκολεύονται να καταλάβουν είναι ότι ο καθηγητής
είναι πρώτα απ'όλα δάσκαλος. Στην διάρκεια του μαθήματος, αλλά και αργότερα στο σπίτι, ενσαρκώνει πολλούς
και διαφορετικούς ρόλους. Τον ρόλο του φίλου, του γονέα, του δασκάλου, του συμβουλου κ.ο.κ.

Ελπίζω να βοήθησα.  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:49:07 »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #298 στις: Μάρτιος 03, 2011, 01:32:19 μμ »
του μπαλαντέρ ,του εξομολογητή ,της κινητής βιβλιοθήκης-λυσαριού  ;D

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #299 στις: Μάρτιος 04, 2011, 12:13:15 πμ »
Νεφέλη, νομίζω ότι είναι κι άλλοι συνάδελφοι της Φιλολογίας οι οποίοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
Τα μαθήματα ψυχολογίας και μεθοδολογίας της διδασκαλίας στο πανεπιστήμιο είναι ανύπαρκτα κι αυτό αποτελεί
ένα μεγάλο εμπόδιο για όσους έχουν μόνο ένα πτυχίο. Οι περισσότεροι μπαίνουμε σε τάξη και στην ουσία δεν
έχουμε ιδέα για το πώς να διδάξουμε...  :-\

Στα αγγλικά, χρησιμοποιώ το learner's journal. Ένα ημερολόγιο καταγραφής των συναισθημάτων του μαθητή
σχετικά με την πρόοδό του, το άγχος για τις εξετάσεις κ.λπ. Εκτός του ότι τα παιδιά κάνουν εξάσκηση στο
writing, με βοηθά να έρθω πιο κοντά στον μαθητή μου. Οι περισσότεροι γονείς -που μπορούν να παρακολουθήσουν-
το βρίσκουν εξαιρετικά χρήσιμο. Σε τέτοιου είδους ημερολόγια αναλύονται οι στόχοι/σκοποί τόσο εκ μέρους του
μαθητή, όσο και του καθηγητή. Πάντα δίνω feedback σχετικό όχι με την έκφραση αλλά με το περιεχόμενο. Όταν
άρχισα τα ιδιαίτερα και στα φιλολογικά, άρχισα να το χρησιμοποιώ σε δύσκολες περιπτώσεις μαθητών και ποτέ μα
ποτέ δεν υπήρξε βαρετό ή ανούσιο είτε για τα παιδιά, είτε για τους μαθητές.

Δυστυχώς, αυτό που πολλοί άλλοι συνάδελφοι φιλόλογοι δυσκολεύονται να καταλάβουν είναι ότι ο καθηγητής
είναι πρώτα απ'όλα δάσκαλος. Στην διάρκεια του μαθήματος, αλλά και αργότερα στο σπίτι, ενσαρκώνει πολλούς
και διαφορετικούς ρόλους. Τον ρόλο του φίλου, του γονέα, του δασκάλου, του συμβουλου κ.ο.κ.

Ελπίζω να βοήθησα.  :)

agrimio σ ευχαριστω για την απαντηση σου :) το θεμα μου δεν ειναι πως να διδαξω, ή οτι δεν εχω διδαχτει μαθηματα ψυχολογιας και ειδικα εφηβων γιατι με εφηβους εχω να κανω. αντιθετα εχω παρακολουθησει αρκετα..
συμφωνω πω σαν καθηγητες ενσαρκωνουμε πολλους διαφορετικους ρολους και ειμαι της αποψης πως ο καλυτερος κριτης καθε καθηγητη ειναι οι ιδιοι του οι μαθητες.
το ζητημα που τιθεται αφορα την λεπτη γραμμη που διαχωριζει το καθηκον του καθηγητη(την παραδοση του μαθηματος του, τις αναλυσεις του, τον τροπο που θα διδαξει γενικα τον μαθητη ) απο το καθηκον του μαθητη.
ειναι νομιζω προφανες πως κανεις καθηγητης δεν μπορει να "εμφυτευσει" στο κεφαλι των μαθητων γνωσεις , απο την στιγμη που ο ιδιος ο μαθητης δεν καταβαλλει την ελαχιστη απαιτουμενη προσπαθεια που ΟΦΕΙΛΕΙ να καταβαλλει.
και επανερχομαι, πως εχοντας δοκιμασει πολλες μεθοδους με την εν λογω μαθητρια, δεν "στρωνεται" να διαβασει απο μονη της.
και ρωταω εγω.. μηπως θα πρεπει να ενδιαφερθει και απο μονη της για το μελλον της?γιατι κανοντας την αυτοκριτικη μου με βρισκω συνεπεστατη και οπως λενε οι μαθητες μου εχω μεγαλη μεταδοτικοτητα.
αυτο ειναι και εκεινο που με απασχολει πιο πολυ. το πως θα την αφυπνισω για το μελλον της, οχι το πως θα διδαξω διοτι σ αυτο δεν εχω προβλημα (συμφωνα με το τι πιστευω εγω, και με το τι λενε οι μαθητες μου για εμενα)
φιλικα  :)
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

Αποσυνδεδεμένος Stiliani

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ελπίζω, άρα ζω.
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #300 στις: Μάρτιος 04, 2011, 03:14:20 μμ »
    Παιδια καλησπερα.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας σε κατι που μου τυχαινει για πρωτη φορα. Μου ζητήθηκε σημερα να αναλαβω μαθήτρια της Γ΄λυκειου (θεωρ.) στα αρχαια.......Οταν ρωτησα  γνωστο ή αγνωστο δε μου δοθηκε σαφης απαντηση .Περισσότερα θα πουμε στο απογευματινο μας ραντεβου.
   Κι εγω τωρα αναρωτιεμαι αν πρεπει να το αναλαβω,κι αν το αναλαβω τι να διδαξω  ή μαλλον τι να πρωτοδιδάξω.
Η μαθητρια  ειναι περίπου στο 18,5 απο ιδιωτικο σχολειο.
 Τα οικονομικα  μου δεν μου επιτρέπουν να το αφήσω, αλλα απο την αλλη τα περιθώρια ειναι τοσο στενα που μονο επαναληψη θα μπορουσε να γίνει , αλλα  πάλι πανω σε ποια ύλη και ποιες σημειώσεις να δουλεψω;Και αντε της δινω όλες τις σημειώσεις ποτε θα τς διαβασει; Προβληματιζομαι και τα ανεφερα στη μητερα ολα αυτα ,αλλά αυτη επεμενε .
Πειτε μου τη γνώμη σας......εγώ παλι μαλλον αρνητικη ειμαι περισσοτερο παρα θετικη.Μου ειναι δυσκολο να ξεστρατησω απο γνωστους δρομους.....
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #301 στις: Μάρτιος 04, 2011, 03:28:28 μμ »
μη δεσμευτεις για ΤΙΠΟΤΑ μεχρι να γινει το ραντεβου.

Οταν τα πειτε της λες "ΟΚ, αφηστε μου λιγο χρονο να το σκεφτω, να δω πως θα μπορεσω να το οργανωσω καλυτερα, να κοιταξω και τις ωρες που εχω ελευθερες και θα μιλησουμε αυριο το απογευματακι στο τηλεφωνο.Ενταξει?"

εσυ, μετα το σκεπτεσαι με την ησυχια σου 'η μπαινεις στο φορουμ οπου σου λεμε και τη γνωμη μας (αφου μας εμπιστευεσαι) και αποφασιζεις...

παντως, τωρα δεν μπορεις να της πεις τιποτα, (ακομα κι αν εχεις αποφασισει), ΟΚ?

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Stiliani

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ελπίζω, άρα ζω.
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #302 στις: Μάρτιος 04, 2011, 05:49:14 μμ »
Ευχαριστώ για την απαντηση  Μαρκο.
Δεν ειχα σκοπο να δεσμευτώ για τιποτα,  αφου δεν ειμαι σιγουρη η ιδια πρωτα για το τι πρεπει να διδαξω.
Σε λιγο φευγω για το ραντεβου και αφου συζητησω μαζι της θα επανερθω  στο forum.
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.

Αποσυνδεδεμένος Stiliani

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ελπίζω, άρα ζω.
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #303 στις: Μάρτιος 05, 2011, 04:05:49 μμ »
Τελικα ολα καλα, τουλαχιστον για μενα.
Την προετρεψα να δουλεψουμε  μονο πανω στο αγνωστο αφου ηθελε μονο δυο ωρες την εβδομαδα.Επεμενα οτι δε θα υπηρχε κανενα ουσιαστικο αποτελεσμα αν ξεκινουσαμε τωρα το γνωστο.Εκτιμησε την ειλικρινεια μου και τα συμφωνησαμε. Δεν μου αρεσει να δουλευω τον κοσμο.
Αληθεια ξερουμε κατι για την ημερομηνια των εξετασεων; Ποσες εβδομαδες εχουν μεινει;
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #304 στις: Μάρτιος 05, 2011, 04:24:09 μμ »
πολυ καλα εκανες. Εξετασεις συνηθως μεσα Μαιου (νομιζω). Εσυ κανε μεχρι τοτε ο,τι μπορεις. Καλη επιτυχια!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Stiliani

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ελπίζω, άρα ζω.
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #305 στις: Μάρτιος 05, 2011, 06:51:43 μμ »
Αρα μπορω να κανω περιπου 18 ωρες.....Κατι θα γινει ,  τουλαχιστον μια  επαναληψη στα βασικα του συντακτικου
και της γραμματικης.
Ευχαριστω και παλι!!!!
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #306 στις: Μάρτιος 08, 2011, 01:40:56 μμ »
Παρόμοια κατάσταση αντιμετωπίζω κι εγώ φέτος. Μου ζήτησαν να κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, αρχίζοντας από το 10 Γενάρη. Ξεκίνησα από το μηδέν (και καλά έκανα, γιατί ο μικρός είναι άσχετος). Εν τω μεταξύ, δε μπορούσα να αρνηθώ, μιας και πρόκειται για συγγενείς (δηλαδή και τα λεφτά χάλια) και συμφωνήσαμε να κάνουμε κάθε μέρα από τις 9:30 μέχρι τις 11:30, καθώς δεν είχα καθόλου άλλες κενές ώρες. Επιπλέον, αναγκάστηκα να διδάξω Ιστορία για πρώτη φορά, πράγμα που σημαίνει ότι τα πρωινά κάθομαι και λιώνω στο διάβασμα. :(

Το πρόβλημα είναι άλλο: ο μικρός πατάει αετό και δεν εννοώ μόνο την Καθαροδευτέρα. Δεν έχουμε φτάσει ούτε στη μέση ακόμα. Έχουνε μείνει μόνο 10 βδομάδες μείον μία της εκδρομής=9. Δεν είμαι διατεθειμένη πλέον να αφιερώνω όλο τον ελεύθερο χρόνο μου σε ένα παιδί που με κοροϊδεύει σε κάθε μάθημα. Δε συμφώνησα να κάνω μάθημα κάτω από αυτούς τους όρους. Η μάνα στον κόσμο της.

Γενικώς μια πίκρα....

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #307 στις: Μάρτιος 08, 2011, 02:11:47 μμ »
Παρόμοια κατάσταση αντιμετωπίζω κι εγώ φέτος. Μου ζήτησαν να κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, αρχίζοντας από το 10 Γενάρη. Ξεκίνησα από το μηδέν (και καλά έκανα, γιατί ο μικρός είναι άσχετος). Εν τω μεταξύ, δε μπορούσα να αρνηθώ, μιας και πρόκειται για συγγενείς (δηλαδή και τα λεφτά χάλια) και συμφωνήσαμε να κάνουμε κάθε μέρα από τις 9:30 μέχρι τις 11:30, καθώς δεν είχα καθόλου άλλες κενές ώρες. Επιπλέον, αναγκάστηκα να διδάξω Ιστορία για πρώτη φορά, πράγμα που σημαίνει ότι τα πρωινά κάθομαι και λιώνω στο διάβασμα. :(

Το πρόβλημα είναι άλλο: ο μικρός πατάει αετό και δεν εννοώ μόνο την Καθαροδευτέρα. Δεν έχουμε φτάσει ούτε στη μέση ακόμα. Έχουνε μείνει μόνο 10 βδομάδες μείον μία της εκδρομής=9. Δεν είμαι διατεθειμένη πλέον να αφιερώνω όλο τον ελεύθερο χρόνο μου σε ένα παιδί που με κοροϊδεύει σε κάθε μάθημα. Δε συμφώνησα να κάνω μάθημα κάτω από αυτούς τους όρους. Η μάνα στον κόσμο της.

Γενικώς μια πίκρα....

σε καταλαβαινω ΑΠΟΛΥΤΑΑ!! εχω αντιμετωπισει και εγω το ιδιο. εμεις αγχωνομαστε πιο πολυ για αυτά απο οτι τα ιδια για τον εαυτο τους. κανε καποια συζητηση με τους γονεις του εαν δεν εχεις ηδη κανει, να ειναι ενημεροι για την κατασταση.
ερωτηση: γιατι ολα το θυμουνται στα μεσα της χρονιας να κανουν ιδιαιτερα ενω ειναι Γ λυκειου?? >:(
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.