0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εχεις μια απρόσωπη έκφραση. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει μια δοτική προσωπική (αγνοούντι). Επειδή αυτή είναι ίδια με το υπολείμενο του απαρεμφάτου (αγνοούντα), παραλείπεται και η μετοχή που έχουμε είναι αναφορική αφού μεταφράζεται με " αυτός που". Άρα μτφ. "Δεν είναι αισχρό να μαθαίνει αυτός που δεν γνωρίζει". Περιμένω απόψεις και άλλων συναδέλφων.
Συνάδελφοι μια ερώτηση! Πρόκειται να αναλάβω ένα παιδί της Γ' Λυκείου στο μάθημα της Λογοτεχνίας. Θα με συμβουλεύατε να ξεκινήσω από τον "Κρητικό" του Σολωμού ή μήπως "διαισθάνεστε" κάποια αλλαγή στην φετινή ύλη; Ευχαριστώ πολύ!
Παράθεση από: dim! στις Ιουλίου 04, 2011, 12:07:06 amΣυνάδελφοι μια ερώτηση! Πρόκειται να αναλάβω ένα παιδί της Γ' Λυκείου στο μάθημα της Λογοτεχνίας. Θα με συμβουλεύατε να ξεκινήσω από τον "Κρητικό" του Σολωμού ή μήπως "διαισθάνεστε" κάποια αλλαγή στην φετινή ύλη; Ευχαριστώ πολύ!κι εγω αυτο ρωτησα..απαντηση δεν ελαβα και σκεφτομαι να αρχισω απο το αμαρτημα..
Παιδιά ξέρετε τί ώρα σχολάνε τα παιδιά της ά γυμνασίου?Κάνουν 6ωρο ή 7ωρο? Μάλλον θα αναλάβω να παίρνω ένα παιδί από το σχολείο για να το διαβάζω και δεν ξέρω τί ωρα θα είναι περίπου..μία, μιάμισι ή δύο?