PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Μαθήματα κατ'οίκον
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
60
61
62
63
64
...
75
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά) (Αναγνώστηκε 343576 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΝΕΦΕΛΗ_1
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 114
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #854 στις:
Οκτωβρίου 23, 2012, 10:38:20 pm »
Tweet
σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας! η μητερα του παιδιου ,μου ειπε να παω να την βρω προσωπικα εγω , να την ρωτησω για την προοδο του παιδιου και με την ευκαιρια να θιξω και το συμβαν. εαν δεν βγαλω ακρη, εχει σκοπο να παει η ιδια ξανα (ουτως η αλλως θα πηγαινε να ενημερωθει απο τους καθηγητες).
απλα θα πω "κριμα" να υπαρχουν τετοια φαινομενα, κριμα και για τους μαθητες , κριμα και για τον κλαδο των καθηγητων...
Καταγράφηκε
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα
σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:26:51 »
F.
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 607
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #855 στις:
Οκτωβρίου 23, 2012, 10:51:39 pm »
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα νομιζω οτι δε θα σε λαβει υποψη της η φιλολογος γιατι οκ ως τι θα πας; Μην απαντησεις δημοσια, σιγουρα για να σε στελενει η μητερα σε εμπιστευεται, αλλα το θεμα ειναι οτι εσυ δεν εισαι ο γονιος του παιδιου οποτε μπορει να μην εχει και αποτελεσμα, ειδικα αν εισαι αρκετα μικροτερη απο τη φιλολογο, να σου πεταξει ενα " αααααα η Μαρια; Ειναι απο τα καλυτερα παιδια της ταξης ησυχη και επιμελης, δεν εχω κανενα παραπονο!!! Και τωρα συγνωμη αλλα εχω κατι διαγωνισματα να διορθωσω.." Αν με πιανεις
Οχι οτι δεν μπορει να το κανει αυτο και τους γονεις αλλα αν πανε για το λογο αυτον και οχι για κατι γενικο τοτε θα αναγκαστει να μιλησει ισως... Επισης, ελπιζω να μην την κανεις να υποψιαστει οτι της κανεις μαθημα στα φιλολογικα γιατι το πιθανοτερο ειναι να εκνευριστει που δεν κανει το παιδι σε αυτην η και που κανει γενικα..
Καταγράφηκε
marietta2010
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 145
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #856 στις:
Οκτωβρίου 23, 2012, 11:04:10 pm »
Τι μπορει να συμβαινει
α)Ηδιατυπωση της απαντησης δειχνει ο,τι συνδραμει αλλο προσωπο.Αυτο μερικες τις εκνευριζει αφου το εκλαμβανουν σαν ελλειψη ειλικρινειας.
β)Οταν δε χρησιμοποιουμε απλα λογια για να στηριξουμε τον ορο τραγικο προσωπο μπορει η απαντηση να θεωρηθει λαθος, οτι γενικολογουμε.
γ)Ηκαθηγητρια εχει προβλημα με τη μαθητρια
δ)Ημαθητρια εχει προβλημα με την καθ.επειδη δεν δεχεται την καλη, μεγιστη σου λεω εγω προσπαθεια της.
Και σου λεω οτι ολα ειναι λαθος.Το χειροτερο ειναι αυτη τη στιγμη να το ενισχυετε στο παιδι και το ακομα χειροτερο να παει να την πιασει αλλος εκτος της μητερας.Καταρχην και μονο να υποψιαστει ,απο τη συζητηση ,οτι εισαι η κοπελα που το βοηθα ,και τιποτε να μη συνεβαινε μεχρι τωρρα απο την καθ.,τωρα θα συμβει.
Προσεξε δε συνιστω ητοπαθεια αλλα συνεση.
Καταγράφηκε
ΝΕΦΕΛΗ_1
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 114
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #857 στις:
Οκτωβρίου 24, 2012, 12:01:29 am »
εκτος απο καθηγητρια της, ειμαι και αμεση συγγενης της μαθητριας, ειδαλλως δεν θα πηγαινα(δεν ξερω καν αν θα παω δηλαδη).την απαντηση δεν της την υπαγορευσα, δεν της την εδωσα καν ετοιμη!της ζητησα να την κανει μονη της, μου την εδειξε ,και αν ειχε κατι παραλειψει, το προσθεσε μετα την διορθωση μου.αλιμονο αν διναμε και ετοιμες τις απαντησεις!και μενα θα με εκνευριζε αν ενας μαθητης μου παρουσιαζε μια "ετοιμη" εργασια,και για αυτον και για πολλους ακομα λογους δεν ειμαι υπερ αυτου.Η γλωσσα που χρησιμοποιησε η μαθητρια ηταν απλη, ηταν αυτη που χρησιμοποιει ο μεσος μαθητης αυτης της ηλικιας, συνεπως και αυτον τον λογο τον αποκλειω.Επισης, ακομα και αν παραδεχτουμε πως ισχυουν ολοι αυτοι οι λογοι,δεν γινεται να ισχυουν και για τα προφορικα !!
Εννοειται πως τον πρωτο λογο εχει η μητερα.και εγω ειμαι της αποψης οτι αυτη πρεπει να μιλησει μαζι της,οπως και της το εχω πει ηδη.
ελπιζω να πανε ολα καλα...
Καταγράφηκε
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα
σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:26:51 »
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #858 στις:
Οκτωβρίου 24, 2012, 12:33:29 am »
Εσύ ως τί θα πας; Ως συγγενής; Αυτό δε στέκει και θα κάνει τα πράγματα χειρότερα. Θα τα περιπλέξετε χωρίς λόγο. Ο κηδεμόνας είναι υπέυθυνος για το παιδί του και αυτός είναι που πρέπει να πάει στο σχολείο να της μιλήσει
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
karxarias29
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2296
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #859 στις:
Οκτωβρίου 24, 2012, 09:41:31 am »
Θα ήθελα απλώς να συμπληρώσω ότι ακόμη κι αν η άσκηση ήταν εντελώς λανθασμένη, η καθηγήτρια ΟΦΕΙΛΕ να την ακούσει προσεκτικά, να ενθαρρύνει την προσπάθεια του παιδιού, να του επισημάνει πιθανά λάθη και να του δώσει οδηγίες για το πώς θα την κάνει σωστά την επόμενη φορά. Αν υποψιαζόταν ότι η άσκηση είναι προϊόν αντιγραφής και ΠΑΛΙ ΟΦΕΙΛΕ να την ακούσει ολόκληρη, να κάνει 2-3 ερωτήσεις κλειδιά πάνω στην άσκηση που δείχνουν αμέσως αν το παιδί έχει αντιγράψει και αν ναι, τότε να το ψέξει.
Καταγράφηκε
non-stop
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 210
Φύλο:
hellooooo!!!
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #860 στις:
Οκτωβρίου 24, 2012, 11:02:42 am »
Το πιθανότερο είναι να έχει καταλάβει ότι κάνει το παιδί ιδιαίτερο. Είναι γνωστό ότι μερικοί καθηγητές του σχολείου έχουν πρόβλημα με αυτό. Κι εγώ την έχω πατήσει πολλές φορές με αυτό, ιδίως με ένα ιδιαίτερο που έχω φέτος. Στις ασκήσεις πάντα βρίσκει κάτι να πει πχ λείπει αυτό ή εκείνο. Όταν όμως δεν μπορεί να πει τίποτα λέει "μόνος σου την έκανες;;;. Σημειωτέον ότι πάντα μόνος του τις κάνει. Εγώ ως γονιός θα πήγαινα με ηρεμία και νηφαλιότητα στο σχολέιο να μάθω τι συμβαίνει.
Καταγράφηκε
karxarias29
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2296
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #861 στις:
Οκτωβρίου 24, 2012, 04:19:26 pm »
Ρε συ, ειλικρινά, αυτό το κόλλημα με το να κάνει ο άλλος ιδιαίτερο πώς το εξηγείς; Και στο σχολείο που διδάσκω τα τελευταία χρόνια, ενοχλούμαι μόνο με την αντιγραφή από το βοήθημα ή τον καθηγητή. Και μάλιστα, στα διαγωνίσματα, αν κάνει καποιος μαθητής πχ στην κατεύθυνση κανένα κραυγαλέο λάθος, του λέω γελώντας, πες στον καθηγητή σου τι λάθος έκανες και να δεις πόσα βιβλία θα σου φέρει στο κεφάλι. Ή πολλές φορές λέω στα παιδιά πες στον καθηγητή σου να σου δουλέψει το τάδε. Και τα παιδιά πάντα το εκτιμούν. Τι κόμπλεξ έχουν ορισμένοι δεν μπορώ να καταλάβω!
Καταγράφηκε
marikaki
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 169
Φύλο:
χάος
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #862 στις:
Νοεμβρίου 03, 2012, 01:42:24 am »
Σε ποιο σημείο της ύλης βρίσκεστε;
Γνωστό: σήμερα θα κάνουμε εισαγωγή στα ηθικά νικομάχεια
Ιστορία :αριστερά κόμματα
Λογοτεχνία:τελειώνουμε παπαδιαμάντη
Λατινικα: κείμενο 31
Εκθεση: διαφήμιση( έχουμε κάνει και οικολογία)
Αγνωστο: τελειώσαμε την "υλη" και ξεκινάμε επαναλήψεις( δουλεψαμε πέρυσι πολύ τη γραμματική και το συντακτικό)
Μήπως κάπου πρέπει να "τρέξω";
Καταγράφηκε
gringa
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 712
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #863 στις:
Νοεμβρίου 03, 2012, 11:11:50 am »
Εγώ είμαι πιο πίσω
Γνωστό: Τέλειωσα εισαγωγή Πολιτείας
Λογοτεχνία: Μπαίνω πρώτη ενότητα Παπαδιαμάντη
Λατινικά: Τελείωσα το 29
Ιστορία: Αντιβενιζελικά
Άγνωστο: Δεν έχω τελειώσει "την ύλη" σε καμία περίπτωση
Έκθεση είμαι πολύ μπροστά, αλλά το ξέρω ότι τρέχω.
Καταγράφηκε
marikaki
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 169
Φύλο:
χάος
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #864 στις:
Νοεμβρίου 07, 2012, 12:30:36 am »
gringa ξεκίνησες ιούλιο ή σεπτέμβριο;
Καταγράφηκε
gringa
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 712
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #865 στις:
Νοεμβρίου 07, 2012, 12:50:12 am »
Στην περιοχή μου ξεκινάμε προετοιμασία Γ Λυκείου από 1η Αυγούστου συνήθως. Προσωπικά φέτος ξεκίνησα 15 Αυγούστου.
Καταγράφηκε
Stiliani
Νέο μέλος
Μηνύματα: 75
Φύλο:
Ελπίζω, άρα ζω.
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #866 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 10:30:36 am »
Η προετοιμασια για την ιστορια κατευθυνσης της Γ' λυκειου ξεκινα την προηγουμενη χρονια (Μαρτιο) σε μερικα φροντιστηρια.Μαθητρια μου με ενημερωσε πως αλλοι μαθητες την ξεκινησαν στην αρχη της χρονιας, παραλληλα με
με τα μαθηματα της
Καταγράφηκε
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.
F.
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 607
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #867 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 11:19:27 am »
Προσωπικα συμφωνω με τη μαθητρια, και εγω ειχα αρχισει προετοιμασια β' λυκειου στην Γ' ειχα μονο τα διαγωνισματα και τις επαναναληψεις. μπορεσα να συγκεντρωθω στις συνδυαστικες και με ξαλαφρωσε πολυ απο το αγχος των αρχαιων που επρεπε να κανω γνωστο-αγνωστο κτλπ που χρειαζονταν ωρες και συγκεντρωση, γιατι ενιωθα οτι ειχα ηδη ενα σιγουρακι την ιστορια (και τα λατινικα αλλα αυτα τα ειχα αρχισει το καλοκαιρι). Αν η μαθητρια σου, σου ζηταει αυτο κατι ξερει παραπανω για τον εαυτο της και ακριβως επειδη ειναι τελειομανης οπως λες θα την ανακουφισει του χρονου το γεγονος οτι εχει ηδη καλυψει αποτελεσματικα ενα μερος της υλης των πανελληνιων. Μην ξεχνας οτι η Γ' λυκειου ειναι και αυτη ταξη απο μονη της δηλαδη θα εχει και υποχρεωσεις για το σχολειο και τα υπολοιπα μαθηματα του, και αν ειναι και τελειομανης οπως λες τοτε θα θελει να παρει βαθμο και εκει και πολυ καλα θα κανει. Επομενως μπορεις να της πεις οτι μετα τα Χριστουγεννα μπορειτε να αρχισετε η και το Μαρτιο καλα ειναι. Ειμα και εγω τελειομανης και αγχωτικη οποτε την καταλαβαινω, δε νομιζω να την αγχωσει αντιθετα θα την ηρεμησει το γεγονος οτι σιγα σιγα κατακταει τον στοχο της.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
60
61
62
63
64
...
75
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Μαθήματα κατ'οίκον
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)