PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Μαθήματα κατ'οίκον
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
61
62
63
64
65
...
75
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά) (Αναγνώστηκε 343585 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #868 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 11:35:24 am »
Tweet
Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό να ξεκινάει η προετοιμασία από το Μάρτιο, αλλά με τόσα πράγματα που έχουν στο μυαλό τους τα παιδιά ίσως τελικά να είναι και καλύτερα αφού τους φεύγει ένα άγχος. Ιδανικό κατα τη γνώμη μου, είναι να ξεκινούν από το καλοκαίρι. Τα Λατινικά και η Ιστορία είναι οι δύο εύκολοι στόχοι της Θεωρητικής. Αν ξεκινήσουν στα μέσα Ιουλίου-Αυγούστου έχουν βγει άνετα μέσα στη χρονιά και μπορούν μετά να κάνουν επαναλήψεις. Αφού όμως η μαθήτριά σου είναι αστέρι και στο ζητά από μόνη της, μπορείτε να μπείτε σιγά σιγά στο βιβλίο και να αρχίσει να δουλεύει. Θα κάνετε και κάποια ώρα ιδιαίτερο ή θα διαβάζει μόνη της στο σπίτι και εσύ θα εποπτεύεις την κατάσταση;
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 02:13:53 »
Stiliani
Νέο μέλος
Μηνύματα: 75
Φύλο:
Ελπίζω, άρα ζω.
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #869 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 07:43:57 pm »
Θα κανουμε ιδιαιτερο και σκεφτομαι ποσες ωρες την εβδομαδα να αφιερωσω ωστε να βγει η υλη μεχρι τελη Απριλη περιπου.
Η' δεν χρειαζεται να την τελειωσουμε και συνεχιζουμε απο Αυγουστο;
Προβληματιζομαι γιατι δεν το εχω κανει αλλη φορα.Μαλλον 1 ωρα με 1,5 την εβδομαδα ειναι καλα.
Καταγράφηκε
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #870 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 08:15:15 pm »
Δε χρειάζεται να τελειώσετε. Μπορείτε να αφήσετε το τελευταίο κεφάλαιο για το καλοκαίρι.
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
F.
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 607
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #871 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 08:56:08 pm »
Απο ο,τι καταλαβα η μαθητρια σου εχει το θαρρος της γνωμης της για το τι θελει να κανει, οποτε γιατι να μην το συζητησεις μαζι της; Ρωτα την μεχρι ποτε θελει να τελειωσει την υλη για να νιωθει εκεινη καλα, πες της τι χρειαζεται να κανει, τη εκταση της υλης και ποσο χρονο πρεπει να αφιερωσει για προετοιμασια καθε μαθηματαος και δες τι θα σου πει (θα τσεκαρει κι εκεινη το προγραμμα της για να δει αν μπορει να ανταποκριθει) .Το πιθανοτερο ειναι να θελει να την τελειωσει μεχρι το καλοκαιρι, νομιζω Απριλιο θα ειναι πολυ γρηγορο, και λογικα 1 ωρα την εβδομαδα θα ειναι αρκετη. Παρολαυτα συζητησε το μαζι της και δες πως το βλεπει κι εκεινη, εξαλλου αυτη ειναι που θα ριξει το περισσοτερο διαβασμα
. Το βασικο θεμα ειναι οχι το ποτε θα την τελειωσει (1 μηνας πανω 1 κατω για τοσο νωρις δεν εχει διαφορα) αλλα το ποσο καλα θα τη μαθει απο την αρχη. Γιατι αν την κανει πανω πανω γιατι βιαζεται να την τελειωσει δεν εχει νοημα. Πες και αυτο και δες τι θα αποφασισει. Φανταζομαι βεβαια να εχει ηδη μιλησει με του γονεις της γιατι εκεινοι θα πληρωσουν τα μαθηματα, μη τους ερθει κανα ξαφνικο
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 02:13:53 »
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #872 στις:
Νοεμβρίου 24, 2012, 09:16:24 pm »
Η κοπέλα μπορεί να θέλει να την έχει έτοιμη ως την άνοιξη, θεωρώ όμως ότι θα είναι πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο. Κατά τη γνώμη μου από τη στιγμή που θέλει να την ξεκινήσει από τώρα, καλά κάνει, αλλά το πότε θα την τελειώσει, νομίζω πως πρέπει να το αποφασίσει η συνάδελφος και όχι η μαθητρια.
*Μία ώρα την εβδομάδα ειναι πολύ οκ στην παρούσα φάση
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
ele@n
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #873 στις:
Νοεμβρίου 25, 2012, 01:52:32 am »
Ως μαθήτρια με το σύστημα των Δεσμών συνηθιζόταν να κάνουμε την ύλη της Γ' από τη
Καταγράφηκε
Stiliani
Νέο μέλος
Μηνύματα: 75
Φύλο:
Ελπίζω, άρα ζω.
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #874 στις:
Νοεμβρίου 26, 2012, 10:46:45 pm »
Σας ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας.
Κατατοπιστηκα επαρκως.
Ευτυχως που υπαρχει αυτος ο χωρος για να μας ενημερωνει.
Πραγματικα πιστευα πως τα μαθηματα της γ' που γινονται κατα τη διαρκεια της β'
ειναι σπανια τουλαχιστον στα ιδιαιτερα. Τελικα διαπιστωνω πως δεν ειναι ασυνηθιστο
και αποτελει πολιτικη και των φροντιστηριων (ισως πραγματικα και για αλλους λογους...).
Καταγράφηκε
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.
et-phil
Νέο μέλος
Μηνύματα: 2
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #875 στις:
Δεκεμβρίου 05, 2012, 01:07:31 pm »
Γεια σας και καλως σας βρηκα στο πολυ χρησιμο αυτο φορουμ.. Ειμαι νεα φιλολογος και τελευταια αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Κανω μαθημα σ' ενα κοριτσακι Γ' γυμνασιου. Ξεκινησαμε με σκοπο να καλυψουμε τα κενα που υπαρχουν τοσο στα αρχαια οσο στα νεα. Μετα απο μια αποτυχημενη προσπαθεια στα μεσα της περασμενης χρονιας, φετος μου το ζητησε η ιδια της, συζητησαμε οτι αυτο συνεπαγεται το οτι θα ασχολειται/διαβαζει και συμφωνησε. Το θεμα ειναι οτι η περιοδος συμμορφωσης δεν κρατησε πολυ καιρο..Το βασικο προβλημα που παρατηρω εγω ειναι μια ΠΛΗΡΗΣ αδιαφορια για οποιοδηποτε μαθημα ή θεμα και μηδενικη προσπαθεια στο να συγκεντρωθει (προσφατα σε ενα κειμενο που δουλευαμε στην εκθεση διαβασαμε 6 φορες την 1η παραγραφο για να μου πει τι λεει). Προβλημα μαθησιακο δεν υπαρχει, οι γονεις εχουν φροντισει να ελεγξουν ολες τις περιπτωσεις. Επιπλεον σε οτι την ενδιαφερει η γλωσσα παει ροδανι και το μυαλο παιρνει 10000000000 στροφες.
Τα κενα ειναι τεραστια σε βαθμο να μην ξερω πως να χειριστω την κατασταση για να τα καλυψω.. Εχω κανει ατελειωτες συζητησεις σχετικα με το οτι δυστυχως μου ειναι αδυνατο να της τα βαλω στο κεφαλι.. Της δινω τοσο βοηθητικο υλικο. Απλα να διαβασει λιγο χρειαζεται..
Συγγνωμη για το ξεσπασμα απλα υπαρχει και ο παραγοντας της συγγενειας και επειδη νοιαζομαι πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να κανω για να την ταρακουνησω και ψιλοαπελπιζομαι..
Καταγράφηκε
MARKOS
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #876 στις:
Δεκεμβρίου 05, 2012, 01:33:16 pm »
Να της λες ΜΟΝΟ τα παρα πολυ βασικά,
Να αποφευγεις το πολυ ή αρκετο υλικο,
Να ξεκαθαρισεις με λογια λιγα και σταράτα την κατσταστη στους γονεις, ωστε να αποφυγεις την ευθύνη.
Καλή δύναμη.
* επειδη ακριβως το παιδι εχει πολλα κενά, δεν χρειαζεται να το φορτωνεις με πολλες πληροφοριες ή να διαβαζει υλικο. Για βαθμο δεν παει, ετσι κι αλλιως. Ας αρχισει σιγα σιγα να μπαινει το "νόημα" του μαθηματος με τα εντελως απαραιτητα και βασικά.
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #877 στις:
Δεκεμβρίου 05, 2012, 01:34:00 pm »
Σκέφτομαι 2 πιθανές περιπτώσεις:
Η πρώτη είναι ότι το παιδί βρίσκεται στην εφηβεία και όπως αρκετές φορές συμβαίνει, ενώ έχει το μυαλό να κάτσει να διαβάσει και να αριστεύσει δεν το κάνει. Είναι κυρίως θέμα παρέμβασης των γονιών να της μιλήσουν, αλλιώς ίσως κάποιος πιο ειδικός θα μπορούσε να δει αν συμβαίνει κάτι και απασχολεί το παιδί. Αν έχει κάποιο άγχος, αν το απασχολεί κάτι σοβαρό και δείχνει τόση αδιαφορία. Ξέρεις, το σχολείο για τα παιδιά είναι όπως η δουλειά για εμάς τους μεγάλους. Είναι σημαντικό να τα κατφέρνουμε και να μη νιώθουμε ότι μειονεκτούμε απένταντι στους άλλους. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις σαν και αυτή που αναφέρεις κάτι συμβαίνει από πίσω, δεν είναι ότι απλά το παιδί αιδαφορεί και δεν το νοιάζει τίποτα..Πολλες φορές είναι θέμα των γονιών, το πώς δηλαδή έχουν αναθρέψει τα παιδιά τους και το κατά πόσο μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις δυσκολίες που ενίοτε αντιμετώπισαν με υποστηρικτικό τρόπο..
Η δεύτερη περίπτωση είναι ότι το παιδί μπορεί να έχει κάποιες μαθησιακές δυσκολίες. Το γεγονός ότι δε μπορεί να συγκεντρωθεί μπορεί να συνεπάγεται με Διάσπαση Προσοχής ή με κάτι άλλο. Πριν πάει στο Γυμνάσιο τί επιδόσεις είχε στο Δημοτικό; Υπάρχουν και πολλές περιπτώσεις που τα συμπτώματα δεν είναι τόσο εμφανή και το παιδί μπορεί να έχει κάτι αλλά να περνάει απαρατήρητο και μόνο με εξειδικευμένα τεστ θα φανεί τί πραγματικά συμβαίνει..
Ελπίζω να σε βοήθησα. Πρέπει με πολύ προσοχή και όχι αβίαστα να αποκλειστεί η περίπτωση των μαθησιακών δυσκολιών. Ανάφερες ότι οι γονεις της το έχουν κοιτάξει. Για να μπήκαν όμως στη διαδικασία να το κοιτάξουν παλαιότερα, σημαίνει πως ήδη κάτι έβλεπαν, κάτι υπήρχε.. Πού πήγαν για να ελέγξουν αν όλα πάνε καλά;
**Μη σε ξεγελά ότι για ότι την ενδιαφέρει η γλώσσα της πάει ροδάνι..
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
et-phil
Νέο μέλος
Μηνύματα: 2
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #878 στις:
Δεκεμβρίου 05, 2012, 02:01:11 pm »
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις..
Προσπαθω να μενω στα απαραιτητα αλλα και αυτα θελουν προσπαθεια για να αφομοιωθουν.
MARKOS οι γονεις εχουν πληρη εικονα της καταστασης
monogramma οι γονεις ανησυχησαν λογω αυτης της αδιαφοριας και αρχισαν να το ψαχνουν.. καναν ελεγχους για μαθησιακες δυσκολιες, απευθυνθηκαν σε λογοθεραπευτη, σε παιδοψυχολογο, δεν βρεθηκε τιποτα ανησυχητικο
Για μενα, απο καθαρη εμπειρια, ισως εχει μεριδιο ευθυνης το γεγονος πως ειναι "το μεσαιο παιδι"
Τα καταλαβαινω ολα αυτα με την εφηβεια παιδια, 20 χρονων ειμαι, δεν παει καιρος που ημουν στην ηλικια της..αλλα αυτη την πληρη απαθεια δεν ξερω πως να την κατανοησω ποσο μαλλον να την αντιμετωπισω
Καταγράφηκε
F.
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 607
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #879 στις:
Δεκεμβρίου 05, 2012, 02:19:41 pm »
Εχω μια ερωτηση για το παιδι αυτο: αν του βαλεις να κανει κατι που λατρευει να κανει ή κατι που του αρεσει να παρακολουθει στην τηλεοραση π.χ. ποση ωρα καθεται και ασχολειται; Με προβληματισε το οτι ειπες οτι οι γονεις το εχουν ψαξει απο ολες τις πλευρες. Αρα κατι παρατηρουν και οι ιδιοι; Ισως και σε αλλα μαθηματα η σε αλλες καθημερινες ασχολιες; Για να ειναι τοσο "ψειρες" απο μονοι τους και να τρεχουν το παιδι σε ειδικους αν δεν εχουν δειγματα που να τους ανησυχουν, απλα για τσεκαρισμα μου φαινεται κομματακι περιεργο.
Επισης νομιζω οτι ο Μαρκος εχει δικιο για τον ογκο του υλικου. Τα παιδια που εχουν πολλα κενα το ξερουν και βλεποντας και τον τονο των ασκησεων, κειμενων κτλ σε καθε μαθημα αγχωνονται ακομα περισσοτερο και απλως δεν ασχολουνται θεωρωντας δεδομενη τη δυσκολια και την αποτυχια. Φαντασου εσενα να σε διδασκαν γερμανικα π.χ. να ηξερες οτι δεν καταλαβαινες γρι αλλα ταυτοχρονα να σε φορτωναν με ενα σωρο φωτοτυπιες, ασκησεις, κειμενα λεξιλογικα για το επομενο μαθημα..... οπου φυγει φυγει.... Ειδικα τα αρχαια απο την εμειρια μου πρεπει να τα διδασκεις ως ξενη γλωσσα. Τα βασικα και μετα βλεπεις πως παει.... και βημα βημα.
Ακομα κατι που πολυ πιθανον να φταιει ειναι το θεμα της συγγενειας. Ποση οικειοτητα ειχατε μεταξυ σας πριν με την οικογενεια; Αν εισαστε πολυ κοντα ειναι πολυ δυσκολο για το παιδι να σε δει στα ξαφνικα δασκαλα του και να σε παρει στα σοβαρα, ειδικα αν ειστε και κοντα στην ηλικια καθως και εσυ ειπες οτι εισαι μικρη, δεν εισαι 45αρα με παιδια, δλδ "μεγαλη" για τα ματια του παιδιου.
Παντως γενικα μπορεινα συμβαινει και το πιο απλο απο ολα: το παιδι σιχαινεται απλως τα φιλολογικα, οι γονεις του του επεβαλλαν μια καθηγητρια- συγγενη του να του κανει μαθηματα οποτε και αυτο για αντιδραση (εφηβεια γαρ) απλως σας σπαει τα νευρα ωσπου να το αφησετε ησυχο
Υπομονη σε οτι κι αν συμβαινει
Καταγράφηκε
marikaki
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 169
Φύλο:
χάος
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #880 στις:
Φεβρουαρίου 05, 2013, 10:15:17 am »
Καλημέρα ...!!Εχετε τελειώσει την ύλη;;Ξεκίνησα με θερινά τμήματα και έχω ακόμη
ιστορία: παρευξείνιο
γνωστο: 5 ενοτητες στα πολιτικα 16-20
άγνωστο:επαναλήψεις
κείμενα νεοελληνικής:επαναλήψεις
λατινικα: 44
έκθεση:έχουμε ακόμη
Καταγράφηκε
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
«
Απάντηση #881 στις:
Φεβρουαρίου 13, 2013, 12:13:23 am »
Συνάδελφοι χρειάζομαι τη γνώμη σας. Μελετάω καθημερινά ένα παιδάκι α' δημοτικού. Μου ζήτησαν πριν 10 μέρες να αναλάβω και το δεύτερο παιδί της οικογένειας στα αρχαία και στη γλώσσα. Το παιδί πάει β γυμνασίου και έχουμε κάνει δύο μαθήματα. Αρχαία πήρε 15 στο τρίμηνο και γλώσσα 12. Έχει πολλές δυνατότητες αλλά δεν τις αξιοποιεί και βαριέται να διαβάσει παρότι οι γονείς του τον παίρνουν και με το καλό και με το άγριο
. Είχε καθηγήτρια πριν από μένα που του έκανε μία ώρα την εβδομάδα και μέσα σε αυτή την ώρα έκανε γλώσσα, ιλιάδα και αρχαία
Έτσι το παιδί το ανέλαβα εγώ με τρομερά κενά. Δεν ξέρει υποτακτική, ευκτική, μπερδεύει τις κλίσεις των ουσιαστικών, δεν κατέχει απόλυτα το λύω-λύομαι κτλ. Γλώσσα έχει ακουστά τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφων και από τη γραμματική που δουλεύεουν φέτος δεν ξέρει σχεδόν τίποτα.
Αποφάσισα να του κάνω μία ώρα αρχαία. Να προχωράμε μαζί με το σχολείο και σιγά σιγά να καλύπτουμε ότι μπορούμε από τα προηγούμενα. Γλώσσα συμφωνήσαμε μία ώρα επίσης αλλά σκέφτομαι να τους πω να το κάνουμε μιάμισι και ότι καταφέρουμε. Άραγε να τον ξεκινήσω στη Γλώσσα από την αρχή ή από εκεί που βρίσκεται το σχολείο; Θα τους προτείνω να κάνουμε μερικά καλοκαιρινά μαθήματα να καλύψουμε ότι δεν προλάβουμε από τα παλιά. Έχετε να μου δώσετε κάποια συμβουλή; Δεν έχω αναλάβει ποτέ παιδί στα μέσα της χρονιάς και δε ξέρω αν κινούμαι σωστά και αν έχω σχεδιάσει σωστά το πρόγραμμά μου.
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
61
62
63
64
65
...
75
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Μαθήματα κατ'οίκον
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)