*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)  (Αναγνώστηκε 343285 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #910 στις: Ιουλίου 10, 2013, 12:50:47 am »
Τις γράφεις στο χέρι? :o ::) Εντάξει αν είναι δικό σου υλικό ή αν έχεις κάνει μια σύνθεση από διαφορα βιβλία, αλλά για ποιο λόγο να χάνεις τόσο χρόνο αν πρόκειται για ένα βοήθημα;
Εγώ έχω μαζί μου το βοήθημα, δε με νοιάζει αν το δει το παιδί. Στο κάτω κάτω δε ζω στην αρχαία ελλάδα για να μιλάω και να σκέφτομαι αρχαίες προτάσεις για να τις χρησιμοποιήσω ως παραδείγματα ασκήσεων! Φυσικά και θα χρησιμοποιήσω βιβλία! Μάλιστα κάποια βοηθήματα ζητάω και από το μαθητή να τα αγοράσει. Από εκεί και πέρα δίνω έξτρα υλικό από άλλα βοηθήματα που έχω και από ασκήσεις και σημειώσεις που έχω φτιάξει εγώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:47:21 »

Αποσυνδεδεμένος Ντινάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #911 στις: Ιουλίου 10, 2013, 12:58:11 am »
Ξέρω ακούγεται τρελό...όντως χάνω πάρα πολύ χρόνο γράφοντας από ένα βοήθημα...για τη λογοτεχνία έγραψα ένα ολόκληρο βοήθημα στο χέρι..
Απλά έχω τρομερή ανασφάλεια και πιστεύω πως αν δει ο μαθητής να έχω το βοήθημα μαζί μου θα με κριτικάρει αρνητικά..Πρώτη φορά είχα τρίτη λυκείου φέτος και η μαθήτρια με περνούσε από κόσκινο...κοιτούσε τις σημειώσεις μου..έψαχνε τα βιβλία μου και με τρομοκρατούσε όλο αυτό..

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #912 στις: Ιουλίου 10, 2013, 01:33:09 am »
Κοίταξε, κι εγώ που σου μιλάω δεν κάνω ιδιαίτερα τόσα πολλά χρόνια. Φέτος μπαίνω στον τέταρτο χρόνο. Για ποιο λόγο να σε περάσει από κόσκινο; Από τους βαθμούς της, δεν βλέπω να ήταν και κάποια διαβαστερή μαθήτρια ώστε να αναρωτιέται για το τί κάνεις εσύ, τη στιγμή που θα έπρεπε να ψάχνεται για το τί κάνει η ίδια με το διάβασμά της και τις Πανελλήνιες που καταφθάνουν..Μην ψαρώνεις για κανένα λόγο. Και αν η μαθήτριά σου ψάχνεται για το τί κάνεις εσύ να την βάλεις στη θέση της και να κάνεις τη μεγάλη χάρη στον εαυτό σου και να του επιτρέψεις να κάνει τη δουλειά του άνετα. Σιγά μην αντιγράψεις όλα τα βοηθήματα.. Πού πρωτακούστηκε καθηγητής χωρίς τη χρήση βοηθημάτων, συντακτικών, γραμματικών και βιβλίων γενικότερα;!!

Αποσυνδεδεμένος Ντινάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #913 στις: Ιουλίου 10, 2013, 01:47:11 am »
Έχεις απόλυτο δίκιο..και θα προσπαθήσω φέτος να ξεπεράσω όλη αυτή την ανασφάλεια..γιατί μου προκαλεί μεγάλο άγχος..

Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνομιλία και τις συμβουλές σου..

Καλό βράδυ..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:47:21 »

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #914 στις: Ιουλίου 10, 2013, 06:47:53 pm »
Να είσαι καλά! Χαίρομαι που σε βοήθησα!

Αποσυνδεδεμένος maraki1990

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #915 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2013, 05:24:10 pm »
Kαλησπέρα παιδιά,
χρειάζομαι την βοήθειά σας..Πρώτη φορά θα αναλάβω ένα παιδί Α λυκείου αρχαία και έκθεση.Έχω ήδη αρχίσει να προετοιμάζομαι σε γραμματική και συντακτικό όσο αφορά όμως το μάθημα της έκθεσης πώς μου προτείνετε να δουλέψω;Σε τί να δώσω βαρύτητα; Στην περίληψη, ερωτήσεις κατανόησης , έκθεση ;Δίνετε θεματικούς κύκλους ανάλογα με το θέμα του κειμένου  στο σχολικό βιβλίο ;Εσείς πώς οργανώνετε το μάθημά σας ;

Αποσυνδεδεμένος elenkap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #916 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2013, 09:18:47 pm »
καλησπερα
αναλαμβανω πρωτη φορα μαθητες β λυκειου κατευθυνση κ εχω αγχωθει καπως.
με τι να αρχισω τη διδασκαλια του αγνωστου? να προμηθευτω βοηθημα?
αγνωστο κειμενο ποτε περιπου να δωσω?

Αποσυνδεδεμένος soutella

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #917 στις: Ιανουαρίου 18, 2014, 04:36:41 pm »
Καλησπέρα σε όλους!
Μου έγινε πρόταση να αναλάβω παιδί ΣΤ' Δημοτικού για να του κάνω προετοιμασία στα Αρχαία Α'Γυμνασίου.
Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει κάτι παρόμοιο, θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με τρόπο διδασκαλίας, ώρες και τιμή.
Θεωρώ ότι μια ώρα την εβδομάδα είναι υπεραρκετή, τι λέτε κι εσείς; Απλά δεδομένου ότι θα είναι μόνο μία ώρα την εβδομάδα, προβληματίζομαι για την τιμή.
Επίσης επειδή δεν έχω εμπειρία με παιδιά Δημοτικού, θεωρείτε ότι το μάθημα θα πρέπει να είναι πιο απλοποιημένο;;;;
 :-\

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #918 στις: Ιανουαρίου 18, 2014, 08:26:44 pm »
Καλωσόρισες!
Πριν 3 χρόνια έκανα, όχι ακριβως μαθημα, δεν θα το ελεγα ετσι, απλα βοηθουσα την ανηψια μου στα αρχαια της α'γυμνασιου, όταν ειχα διακοπες. Ειχε μολις τελειωσει το Δημοτικο.
Λοιπον εχουμε και λεμε: 1 ωρα/εβδομαδα  είναι αρκετη. Στο ένα μαθημα θα κανεις αυτά που εχει το σχολικο και την επομενη εβδομαδα θα της κανεις ο,τι αναφερει το βιβλιο καθηγητη για την ενότητα που κανατε.
Εκεινο που βοηθαει παρα πολύ δεν είναι να μαθει τυπους και γενικα ο,τι θα της φερει ένα καλο βαθμο. Να επιμείνεις αρχικα στη σημασια των αρχιων ελληνικων, την ομορφια τους και κυριως να μην τη δει ως μια "ξενη " γλωσσα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος soutella

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #919 στις: Ιανουαρίου 19, 2014, 10:45:27 am »
Καλώς σας βρήκα!!!!!
Χίλια ευχαριστώ Μάρκο!!!!! Μου είπαν ότι υπάρχει ένα βιβλίο εκμάθησης αρχαίων ελληνικών για παιδιά δημοτικού.. Θα το ψάξω κι αυτό, μήπως και το χρησιμοποιήσω..

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #920 στις: Ιανουαρίου 19, 2014, 11:06:23 am »
Δεν το γνωρίζω. Σιγουρα θα υπάρχουν πολλά. Μπορεις να το χρησιμοποιείς παράλληλα για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του και να αγαπήσει την αρχαία ελληνική γλώσσα.Να κατανοήσει πως είναι η δική του, αυτή που μιλάει.
Καλη δύναμη σου εύχομαι  :)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Katerina_an

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #921 στις: Μαρτίου 30, 2014, 10:50:51 pm »
Καλησπέρα και πάλι. Θα ζητήσω τη βοήθεια των εμπειρότερων στο θέμα. Η μικρή που κάνω μάθημα είναι Α Γυμνασίου αλλά έχει τρομερά κενά από το δημοτικό -και ήταν 10άρι τότε, απορώ πως. Μαζί προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε αλλά δεν συγκεντρώνεται, τα κάνει όλα "στο πόδι". Σήμερα μου είπε ότι τα δίπτωτα ρήματα είναι αυτά που έχουν δύο πτώσεις!! Μετά από τόσα που έχουμε πει, κόντεψαν να μου πέσουν τα μαλλιά! Για να μην πω για τα ορθογραφικά και τα εκφραστικά προβλήματα. Δεν έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία, έχει καθαρή τεμπελιά. Η καθηγήτρια του σχολείου σπάνια δίνει ασκήσεις και φυλλάδια στη γλώσσα, τους περνάει την ύλη πολύ γρήγορα και μετά τα ζητάει στα διαγωνίσματα, τα οποία λέει πως δεν τα παίρνει υπόψιν στους βαθμούς -γι' αυτό και η μικρή έχει 16, αλλιώς... Έρχονται και οι εξετάσεις και έχω πελαγώσει! Όποτε της δίνω ασκήσεις δυσανασχετεί, της γράφω τη θεωρία στον υπολογιστή, να τα έχει όλα μαζεμένα, από βοηθήματα, γραμματικές, και όποτε πηγαίνω για να τα πούμε μετράει τις σελίδες για να δει πότε θα τελειώσουμε! Τις ασκήσεις που της βάζω τις κάνει λίγο πριν πάω, φαίνεται και από τα γράμματά της. Επίσης, δεν καταλαβαίνει καν τις εκφωνήσεις, όσο απλά και αν τις γράφω, γιατί απλούστατα δεν τις διαβάζει προσεκτικά. Τα έχω πει στη μαμά της αλλά της φωνάζει και τη μαλώνει κάθε φορά και νιώθω και άσχημα, τη λυπάμαι. Από την άλλη τι να κάνω; Στο τέλος θα τα ακούσω εγώ μαζεμένα! Της μιλάνε και συμμαζεύεται λίγο καιρό, μετά πάλι τα ίδια. Σήμερα μου είπε ότι μόνο εγώ κάνω παράπονα, η κοπέλα που της κάνει μαθηματικά δεν κάνει. Ωστόσο, κι αυτή διέκρινε τα προβλήματα έκφρασης και τα ορθογραφικά και το είπε στη μαμά της, αν και έχει 3 βδομάδες μόνο που την ανέλαβε, ενώ εγώ την έχω ολόκληρο το χρόνο και τα βλέπω. Καμιά συμβουλή; Τι να κάνω; Πραγματικά κουράζομαι και προσπαθώ πάρα πολύ κάθε φορά και αποτέλεσμα δε βλέπω.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #922 στις: Μαρτίου 30, 2014, 11:05:07 pm »
αποσπαση προσοχης. Εχει μαθησιακο λοιπόν. βρες χρονο και κανε μια συζητηση μαζι της. Επισης, να γινεις λιγο πιο αυστηρη και να μην αφηνεις περιθωρια να σε "παίζει".....(γιατι σε βλεπω αρκετα διαλλακτική) :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2014, 11:07:08 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Katerina_an

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #923 στις: Μαρτίου 30, 2014, 11:42:08 pm »
Ευχαριστώ Μάρκο. Διάβασα και το έψαξα, δεν είναι διάσπαση προσοχής, είναι καθαρή βαρεμάρα. Θέλει να τελειώνει τα μαθήματά της στα γρήγορα και να πηγαίνει να κάθεται στο ίντερνετ, να βλέπει τηλεόραση, γενικά οτιδήποτε άλλο για να μην ασχολείται με το σχολείο. Δηλαδή, συγκεντρώνεται για να κάνει τα μαθήματά της για την επόμενη μέρα, αλλά δεν θέλει να κάνει το κάτι παραπάνω για να έχει βελτίωση, που είναι και ο λόγος που κάνει ιδιαίτερα. Τα έχω πει πολλές φορές στους γονείς, είναι και γνωστοί και τους έχω θάρρος και τα λέω και τη μαλώνω και τη μικρή. Κάνουμε και συζητήσεις αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο, μια δυο βδομάδες καλής συνεργασίας και μετά τα ίδια. Είχαμε 3 βδομάδες να κάνουμε μάθημα, ασχολείται με το βόλει και όλο είχε προπόνηση, ακύρωνε.. Οι γονείς της περίεργη περίπτωση, ακόμη κι αυτοί ακολουθούν στους αγώνες και με παίρνουν να μην κάνουμε μάθημα, ενώ άλλες φορές δεν γνωρίζουν καν ότι η μικρή με ακυρώνει. Κι όταν έρχονται οι βαθμοί και τα διαγωνίσματα και γκρινιάζω τότε θυμούνται να τη στριμώξουν λίγο. Το πρόβλημα είναι πρωτίστως δικό τους και μετά της μικρής. Μέχρις ενός σημείου έχω κατανόηση γιατί οι άνθρωποι δουλεύουν νύχτα και τη μέρα πρέπει να ξεκουραστούν, οπότε δεν μπορούν να παρακολουθούν συνέχεια τη μικρή όταν σχολάει. Έχουν στο νου τους ότι θα κάνουμε μάθημα και πέφτουν για ύπνο, δεν μπορώ να τους πάρω τηλ να τους πω ότι με παίρνει η μικρή να μην πάω εκείνη την ώρα, παρά μόνο την επόμενη μέρα που έχουμε ήδη χάσει το μάθημα. Τον επόμενο χρόνο σκέφτομαι να μην την αναλάβω αν με πούνε, γιατί δεν αξίζει τον κόπο. Το είπα και στη μαμά της, αν θέλει ας παίρνει κάποιον στα διαγωνίσματα και στις εξετάσεις, 3-4 φορές το χρόνο, που τότε αποφασίζει η μικρή να διαβάσει γιατί αγχώνεται μη τη μαλώσουν αν δεν γράψει καλά. Δεν το έχει μέσα της να μάθει, αν της έλεγαν γράψε 5 και δεν θα σε μαλώσουμε, ειλικρινά θα το έκανε!! Δεν είναι και τόσο τρομερό που χάσαμε μάθημα, Α γυμνασίου είναι πια, αλλά με τα κενά που έχει θα μπορούσαμε να κάνουμε δουλειά. Και ως ένα βαθμό όλα τα παιδάκια το κάνουν λίγο πολύ, δεν είναι τόσο ακραία περίπτωση. Αλλά είναι μικρό το μέρος που μένουμε και φοβάμαι ότι αν του χρόνου πάρουν κάποια άλλη και η μικρή στρωθεί επιτέλους, τότε θα τα φορτωθώ όλα εγώ και θα μου βγει και το όνομα. Στο μεταξύ έβγαλε 17, απορώ πως, και πραγματικά δεν είμαι τόσο απαιτητική, ίσα ίσα!! Ακόμα και η μαμά της όταν πηγαίνει στο σχολείο της λένε για το χαμηλό επίπεδο και τα προβλήματα έκφρασης, μια καλή φιλόλογος που έχουν -ευτυχώς- στα αρχαία έχει αγανακτήσει με αυτά που βλέπει.. Έχετε κι άλλοι τέτοιες περιπτώσεις;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182567
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 417

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.