*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)  (Αναγνώστηκε 316887 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #938 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 01:54:00 πμ »
Υπάρχει μια πολύ καλή γραμματική του Οικονόμου από τις εκδόσεις του Ιδρύματος Τριανταφυλλίδη. Είναι ένα κόκκινο βιβλίο  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:22:37 »

Αποσυνδεδεμένος Amor omnia vincit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #939 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:12:43 μμ »
Για ιστορία κατεύθυνσης γ λυκείου, κυρίως για πηγές ενδιαφέρομαι, ως τώρα δουλεύω από το 'Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας" του Μεταιχμίου, το δίτομο του Ξιφαρά "Επιλεγμένες πηγές για τις πανελλήνιες εξετάσεις" και παραθέματα ΚΕΕ, κι είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Αν και λογικά θα αλλάξει το βιβλίο από του χρόνου με το νέο σύστημα εισαγωγής έλεγα αν υπάρχει κάτι άλλο καλό που δεν έχω δοκιμάσει.

Αποσυνδεδεμένος mpamkat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #940 στις: Σεπτέμβριος 16, 2014, 02:26:28 μμ »
καλησπερα σε ολους!!!
θα ηθελα την βοηθεια σας!
φετος ειναι ο δευτερος χρονος που κανω ιδιαιτερα και εχψ και α λυκειου.
πως να δομησω το μαθημα της εκθεσης και των αρχαιων δεδομενου του νεου συστηματος διδασκαλιας?
να ξεκινησψ επαναληψεις σε γραμματικη συντακτικο??
για την εκθεση εχω ενα πολυ καλο και πληρεστατο βοηθημα αλλα επειδη τα πραγματα δεν ειναι ιδια με οταν πηγαινα εγω σχολειο εχω χασει λιγο την μπαλα...να ξεκινησω με τα εισαγωγικα του πως γραφουμε περιληψη και μπλα μπλα δοκιμια μπλα μπλα???
επιπλεον ως τακτικη στην εκθεση εδινα τις ιδεες μετα το θεμα που καλουνταν το παιδι να γραψει.τωρα πως πρεπει να ενεργησω?
ευχαριστω!!!

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #941 στις: Σεπτέμβριος 18, 2014, 07:43:20 πμ »
Καλημέρα. Θα ήθελα τη συμβουλή σας. Φέτος δεν έχω κανένα ιδιαίτερο μάθημα, μετά από αναπλήρωση μακριά έχασα τους μαθητές μου και κάποιοι που συνέχισαν αποφοίτησαν φέτος. Έχω τυπώσει κάρτες, έχω βάλει αγγελίες, Έχω πει σε γνωστούς να με έχουν υπόψη τους...τίποτα. Φιλόλογος στην Αθήνα είμαι. Έχετε κάτι να μου προτείνετε? Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:22:37 »

Αποσυνδεδεμένος αιμιλια

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #942 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 12:45:37 πμ »
Δυστυχώς στην Αθήνα είναι πολύ πιο δύσκολο απ'την επαρχία να βρεις ιδιαίτερα.Το μόνο που μπορείς να κάνεις που τουλάχιστον στην επαρχία πιάνει είναι να βάλεις χαμηλή τιμή και να τη γράψεις στην αγγελία ή την τακτική των γράψα, φέρε μου το φίλο σου και έχετε και οι δυο έκπτωση.Πιο πολύ με την τιμή πιάνει αλλά δεν ξέρω πόσο σε συμφέρει. Εγώ τώρα θα ξεκινήσω σιγά σιγά ιδιαίτερα και ήδη έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα.Μου είπε η μάνα να αναλάβω το διάβασμα για το σχολείο των παιδιών της το ένα δημοτικό το άλλο γυμνάσιο,3 ώρες την ημέρα και για τα 2(για όλα τα μαθήματα της τάξης!), χωρίς προσωπικό διάβασμα δικό τους.Το ένα είναι τούβλο και τεμπέλης.Εγώ να κάτσω και παραπάνω ώρες αλλά μου λέει μου κουράζεις τα παιδιά!Όμως δε γίνεται διαφορετικά όταν μια παράγραφο το «τούβλο» κάνει να τη μάθει μισή ώρα!Ειδικά στο ξεκίνημα αν σου τύχει τέτοια περίπτωση απογοητεύεσαι..Τι να κάνω, να τα παρατήσω ή να εξηγηθώ αλλιώς;

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #943 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 11:52:15 πμ »
Δυστυχώς στην Αθήνα είναι πολύ πιο δύσκολο απ'την επαρχία να βρεις ιδιαίτερα.Το μόνο που μπορείς να κάνεις που τουλάχιστον στην επαρχία πιάνει είναι να βάλεις χαμηλή τιμή και να τη γράψεις στην αγγελία ή την τακτική των γράψα, φέρε μου το φίλο σου και έχετε και οι δυο έκπτωση.Πιο πολύ με την τιμή πιάνει αλλά δεν ξέρω πόσο σε συμφέρει. Εγώ τώρα θα ξεκινήσω σιγά σιγά ιδιαίτερα και ήδη έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα.Μου είπε η μάνα να αναλάβω το διάβασμα για το σχολείο των παιδιών της το ένα δημοτικό το άλλο γυμνάσιο,3 ώρες την ημέρα και για τα 2(για όλα τα μαθήματα της τάξης!), χωρίς προσωπικό διάβασμα δικό τους.Το ένα είναι τούβλο και τεμπέλης.Εγώ να κάτσω και παραπάνω ώρες αλλά μου λέει μου κουράζεις τα παιδιά!Όμως δε γίνεται διαφορετικά όταν μια παράγραφο το «τούβλο» κάνει να τη μάθει μισή ώρα!Ειδικά στο ξεκίνημα αν σου τύχει τέτοια περίπτωση απογοητεύεσαι..Τι να κάνω, να τα παρατήσω ή να εξηγηθώ αλλιώς;
Δεν μπορώ να σου πω να τα παρατήσεις... Εσύ κρίνεις (ανάλογα με τα οικονομικά σου, τις αντοχές σου κ.λπ) Θα σου πρότεινα για το παιδί που εννοείς οτι δεν μαθαίνει\δεν κατανοεί  γρήγορα να μην μαθαίνει αυτολεξεί τα πάντα αλλά τα βασικά στοιχεία κάθε μαθήματος. Δεν είσαι χειρουργός να τους βάλεις τσιπάκι στο μυαλό αλλά πιστεύω πως με αγάπη και υπομονή σίγουρα θα βρείτε το ρυθμό σας. Μην ξεχνάς ότι με σένα σίγουρα κάτι παραπάνω θα κάνουν από το να ἠταν μόνα τους! ;) Ό,τι κι αν αποφασίσεις καλή αρχή!

Αποσυνδεδεμένος αιμιλια

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #944 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 01:53:01 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και θα τις κρατήσω για επόμενο παιδί!Εγκατέλειψα γιατί είχα θέματα με τη μάνα,το παιδί είχε τρομερά κενά,δεν ήξερε ποιο είναι το ρήμα στην πρόταση,μου έλεγε για υποκείμενο το άρθρο,άσε για αντικείμενο και κατηγορούμενο δεν το συζητώ(στη νέα ελληνική όλα αυτά!) ενώ το εξήγησα με 5 διαφορετικούς τρόπους,η μάνα θέλει και το παιδί να το κάνει επιστήμονα και να μη διαβάζει μόνο του και να μην το κουράζω και να του καλύψω τα κενά, χωρίς να έχει ευκολία και χωρίς να θέλει.Το κουφό είναι ότι ξέρει ότι το παιδί δεν παίρνει στροφές εύκολα.Και όλα αυτά σε 2 ώρες για όλα τα μαθήματα του σχολείου! Άσε που καθόταν από πάνω μου και με ρώταγε γιατί έχει τόσο μεγάλη απάντηση μια ερώτηση ανάπτυξης(και καλά μήπως κουράζω το παιδί τζάμπα), χωρίς καν να έχει δει την ερώτηση!Την άφηνα να έρχεται επίτηδες για να της δείξω ότι το παιδί έχει θέμα και όχι εγώ.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #945 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 06:27:27 μμ »
Δεν εγκατέλειψες. Έκανες μια σοφή κίνηση και μπράβο σου.

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #946 στις: Δεκέμβριος 24, 2014, 02:46:17 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Φέτος για πρώτη χρονιά ανέλαβα   γ' λυκείου σε ΟΛΑ τα φιλολογικά μαθήματα. Τη μαθήτρια την έχω χρόνια (γι'αυτό και την ανέλαβα) είναι μέτρια προς το κακή, και δεν έχει υψηλές φιλοδοξίες, κάποια χαμηλόβαθμα ΤΕΙ. Το κύριο πρόβλημά  είναι η έκφραση της, που είναι απλοϊκή και φτωχή. Το παλεύουμε με διάφορους τρόπους, της ξαναγράφω τις εκθέσεις της και τις απαντήσεις της με τα δικά της επιχειρήματα, αλλά πιο σωστά διατυπωμένα, τις δίνω γλωσσικές ασκήσεις, πολλές έτοιμες σημειώσεις για να κατανοήσει τον τρόπο που θα πρέπει να εκφράζεται κτλ. Το πρόβλημά μου είναι η βαθμολόγηση : στην έκθεση της κόβω αρκετές μονάδες λόγω της κακής έκφρασης, στα άλλα μαθήματα όμως; στη λογοτεχνία πχ. ή στο γνωστό, μου απαντά την ερώτηση, αλλά σύντομα και κακοδιατυπωμένα. Το ίδιο και στις πηγές της ιστορίας, η δομή της είναι λάθος και ο λόγος της "κουράζει" σε σημείο να χάνεις την πληροφορία. Πόσες μονάδες κόβουμε γι' αυτό όταν η απάντηση στο γνωστικό μέρος είναι σωστή; φοβάμαι μήπως είμαι επιεικής και στις πανελλήνιες δεν της δεχτούν τίποτα από την απάντηση, ή λίγες μονάδες μόνο. Ξέρει κανείς πόσες μονάδες πιάνει η έκφαση στα φιλολογικά (εκτός από την έκθεση);

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #947 στις: Δεκέμβριος 24, 2014, 09:18:13 πμ »
Απ'όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν συγκεκριμένες μονάδες που κόβονται για την έκφραση. Σίγουρα τα λάθη  μετρούν το ίδιο σε όλα τα μαθήματα. Ωστόσο, σκέψου το εξής. Αν δεν γράφει σωστά εκφραστικά τις απαντήσεις στις ερμηνευτικές των αρχαίων ή της λογοτεχνίας, δεν είναι λογικό μέσα από τη λανθασμένη έκφραση να χάνεται και το νόημα; Άρα το ένα συνδέεται με το άλλο. Αυτό που θα πρότεινα σε αυτές τις περιπτώσεις, δυστυχώς, είναι η παπαγαλία. Βάλτην να μάθει απέξω σχόλια του γνωστού και της λογοτεχνίας, από βοήθημα η δικά σου κλπ. Αν όχι παπαγαλία τουλάχιστον όσο πιο κοντά σε αυτά που της δίνεις. Όσον αφορά τα εκφραστικά καθεαυτά, κάνε τις διορθώσεις σου κανονικά και γράψε από κάτω τα λάθη και δίπλα τις εναλλακτικές σωστές απαντήσεις. Πές της κάθε φορά που έχει ασκήσεις να βλέπει τις διορθώσεις σου έτσι ώστε να μην επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη ξανά και ξανά. Αν έχει θέληση, θα βελτιωθεί. Όχι βέβαια τραγικά, αλλά θα δεις μια εξέλιξη. Σκέψου και το άλλο. Τουλάχιστον δεν έχει και υψηλούς στόχους. Άντε μετά να έπειθες τους γονείς ότι το παιδί έχει ταβάνι και δεν είναι άριστο!

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #948 στις: Δεκέμβριος 24, 2014, 10:24:55 πμ »
Στην ξένη γλώσσα, συγκεκριμένα αγγλικά, όπου είναι και πιο συνηθισμένες οι απλοϊκές, φτωχές δομές και ο μεγάλος αριθμός λαθών, εγώ τους διορθώνω τις εκθέσεις τους με τέτοιο τρόπο ώστε το αποτέλεσμα (το γραπτό του μαθητή σε συνδυασμό με τις δικές μου διορθώσεις) να είναι κατανοητό, καλογραμμένο και να αξίζει μεγαλύτερο βαθμό (αν δηλαδή μου δώσουν μία έκθεση του C να κάνω όσο το δυνατόν μικρότερες αλλαγές για να αξίζει Β).

Πιο συγκεκριμένα:

Κατ'αρχήν, το συζητάμε το θέμα έκθεσης πριν το αναθέσω και γράφουν κάποιες ιδέες/ επιχειρήματα/ παραδείγματα που προκύπτουν από αυτή τη συζήτηση σε ένα χαρτί.

Τους έχω διδάξει σχετικό λεξιλόγιο από προηγούμενο μάθημα, επίσης υπογραμμίζουμε από άλλα κείμενα χρήσιμες/ ωραίες εκφράσεις που θα πρέπει να αρχίσουν να χρησιμοποιούνε, τους έχω δώσει σημειώσεις με πληθώρα συνδετικών λέξεων και φράσεων και τους βάζω να τα μαθαίνουν και να τα χρησιμοποιούνε λίγα-λίγα κάθε φορά..

Γράφουν την έκθεση μόνοι τους και τη φέρνουν.

Αν είναι εκτός θέματος (δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής), ελλειπής, ή καταλαβαίνω ότι την κάνανε άρπα κόλλα σε 10 λεπτά ίσα-ίσα για να δείξουν ότι 'ασχολήθηκαν' τους τη δίνω πίσω κατευθείαν να την ξαναγράψουν.

Αν είναι εντός θέματος και ολοκληρωμένη, τους διορθώνω τα λάθη, διαγράφω λέξεις/ προτάσεις, μπορεί να χρειαστεί να προσθέσω πράγματα, τις πολύ προβληματικές φράσεις/ προτάσεις τις ξαναγράφω στο τέλος της έκθεσης με νουμεράκι.. και στο τέλος γράφω γενικές συμβουλές και παρατηρήσεις.

Στο επόμενο μάθημα, το πρώτο που κάνουμε συζητάμε τα βασικότερα λάθη και αστοχίες τους και τους βάζω ως homework να αντιγράψουνε τη διορθωμένη έκθεση. Αυτό το κάνω για 2 λόγους: 1ον, αν τους πεις κάτσε και ξαναδές τα λάθη σου και τις διορθώσεις μου στο σπίτι, δε θα το κάνουν ή θα πουν ψέματα ότι το έκαναν, τουλάχιστον με την αντιγραφή κάτι μπορεί να τους πέσει στο μάτι και να τους μείνει, 2ον, θέλω να έχουν καθαρογραμμένα αντίγραφα των διορθωμένων τους εκθέσεων ώστε να μπορούν να τις διαβάσουν εύκολα μετά.

Όταν τους βάζω τεστ έκθεσης στην αρχή τους λέω ότι το θέμα έκθεσης θα είναι είτε ένα από τα κείμενα που έχουμε κάνει είτε κάποια από τις εκθέσεις που έχουν ήδη γράψει (γι'αυτό έχει σημασία να τις έχουν καθαρογράψει πάλι!). Αυτό σημαίνει πολλές επαναλήψεις! Μετά, φυσικά, τους βάζω και άγνωστα θέματα!

Αυτή η μέθοδος στην έκθεση (στην ξένη γλώσσα) μέχρι τώρα έχει αποδώσει. Αλλά αυτό προϋποθέτει οι μαθητές να είναι συνεργάσιμοι και σχετικά τυπικοί ως προς το homework. Αν είναι εντελώς αδιάφοροι, δε διαβάζουν και σου έρχονται άγραφοι, τότε δεν πιάνει ούτε αυτό. Είχα μαθήτρια που δεν ήταν και η πιο επιμελής, αλλά έκανε το 80% από αυτά που της έβαζα ή έλεγα να κάνει, και είχε φοβερή εξέλιξη στην έκθεση μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Κάτι άλλο που βοηθάει είναι τα κείμενα που μελετάτε να τη βάζεις να τα ξαναμελετάει στο σπίτι και να στα κάνει γραπτή ή προφορική περίληψη κάθε μα κάθε φορά. Θα μάθει τις βασικές ιδέες του κειμένου αλλά μπορεί να της μείνουνε και κάποιες δομές, ωραίες εκράσεις, κτλ.

Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου. Φαίνεται ότι κάνεις τα περισσότερα από αυτά, αλλά αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι να την βάζεις να ξανακοιτάει τα κείμενα και τις εκθέσεις που έχετε κάνει στο παρελθόν. Μην είναι απλά "τα γράφει, τα διορθώνεις σχολαστικώς εσύ, τελείωσατε και το βάζετε στην άκρη".

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!  :)

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #949 στις: Δεκέμβριος 28, 2014, 04:36:39 πμ »
Καλησπέρα σε όλους!Χρόνια πολλά, να έχουμε μια όμορφη χρονιά!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Δυστυχώς δεν είναι τόσο μελετηρή, και κυρίως είναι επιπόλαιη (ή αδιάφορη).Τις εργασίες για το σπίτι πάντα μου τις φέρνει πολύ προσεγμένες (ή αντιγραμμένες από τα φυλλάδια ???) στο διαγώνισμα όμως, όταν πάει να γράψει κάτι μόνη της, δυσκολεύεται πάρα πολύ και ενώ εγώ τις επισημαίνω προφορικά τα λάθη της ή της λέω "ανάπτυξε το λίγο παραπάνω αυτό..." πάντα μου λέει "δε ξέρω τι άλλο να γράψω, το ξέρω ότι δε βγάζει νόημα αλλά δε μπορώ να το εκφράσω αλλιώς..." κτλ. Εν τω μεταξύ πάντα θα υπάρχει και μια ερώτηση που δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ απαντημένη μέσα στα φυλλάδια κι εκεί είναι που κατεβάζει ρολά : "α αυτό δε το έγραφε, δε ξέρω τι πρέπει να απαντήσω .."κτλ. Πώς μπορώ να προβλέψω όμως ότι στις πανελλήνιες δε θα μπει και κάτι διαφορετικό από αυτά που έχουμε κάνει; Αυτό με την αντιγραφή είναι μια λύση, και το κάνω κι εγώ σε μικρότερες τάξεις..Αλλά νομίζω ότι θα το κάνει τελείως μηχανικά. Το θέμα είναι να προσπαθήσει ουσιαστικά να γράψει ένα ποιοτικό κείμενο ή να τα μάθει όλα απ'έξω..αλλά κι εκεί υπάρχει ο κίνδυνος να πέσει κάτι που δεν έχουμε κάνει..Κι εγώ δε ξέρω πως να τη βαθμολογήσω, γιατί λέω έγραψε την απάντηση, εντάξει δεν την ανέπτυξε τόσο, ας της βάλω πχ. 6/10 μόρια. Αλλά άμα ο διορθωτής της πιάσει 2? κι απ'το 11-12 που περιμένουμε μας έρθει κανένα 5? είναι πολύ δύσκολο όταν αναλαμβάνεις πανελλήνιες για πρώτη φορά γιατί όλοι κρέμονται από'σενα για το αποτέλεσμα, γονείς και παιδί...

Αποσυνδεδεμένος evι@1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #950 στις: Μάιος 20, 2015, 05:24:05 μμ »
Καλησπέρα,
 Θα αναλάβω πρώτη φορά τρίτη Λυκείου κατεύθυνση..Πρόκειται για μια μέτρια μαθήτρια με δυσκολία στην έκφραση αλλά δυνατή μνήμη.Πόσες ώρες θα χρειαστεί στα θερινά και πόσες από Σεπτέμβριο?Φέτος κάναμε και Λατινικά αλλά περιορίστηκα στην γραμματική της β και  γ λυκείου.Επίσης,εκτός από το σχολικό βιβλίο των Λατινικών ,τα υπόλοιπα βιβλία αλλάζουν τελικά?Η ύλη παραμένει  ίδια?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #951 στις: Ιούλιος 25, 2015, 10:17:05 μμ »
Την γνώμη σας: Από Σεπτέμβριο θα αναλάβω ένα ιδιαιτερο στα Αρχαία Ελληνικά- θεματογραφία (άγνωστο κείμενο). Προκειται για απόφοιτη εδώ και περιπου 7 χρόνια. Τωρα εργάζεται σε καφετέρια, αλλά θέλει πολύ να σπουδάσει, να κάνει κάτι στην ζωή της.
Είναι από θεωρητική κατ/νση, αλλά δεν έχει επαφή με τα μαθηματα από τότε που τελειωσε το λυκειο. Θα παρακολουθήσει σε φροντιστήριο όλα τα μαθηματα, αλλά για το αγνωστο κείμενο στα αρχαια θέλει κάτι παραπάνω.
Σκεπτομαι να ξεκινησω με ένα διαγνωστικό τεστ και από κει και περα να δω. Αν όμως τα κενα της είναι αρκετά και μεγάλα, πώς νομίζετε πως πρέπει να το χειριστώ?Θελω να είμαι "έτοιμος" σε κάθε περίπτωση, από τωρα (μιλάμε για ένα 2ωρο την εβδομάδα)
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.