0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μιλώντας για το τελευταίο θέμα. Μήπως θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος να μου πει: Πώς ένας μαθητής που δεν έχει πάει σε φροντιστήριο, να ξέρει με ποιόν τρόπο θα γίνει η επανένωση με αναστροφή; Δηλαδή, κομμάτι κωδικής με κωδική αλλά αντίστροφα; ή αντίστροφα κομμάτι κωδικής με μη κωδική; Που δηλαδή το αναφέρει στο βιβλίο, στην ύλη του οποίου εξετάζονται οι καημένοι οι μαθητές; Μήπως, σχεδόν κάθε χρόνο αυτοί που βάζουν τα θέματα, έχουν αντικαταστήσει στο μυαλό τους, με αναστροφή, το σχολείο με το φροντιστήριο;
ποιο φροντιστηριο;; σε μας κανενα φροντιστηριο δεν το ειχε πει....
Πρόκειται για δύο τμήματα που είναι πολύ καλά στην ουσία τους!Στο πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων έχουν έρθει πολύ καθηγητές από το εξωτερικό με αναγνωρισμένη αξία και έφεραν μαζί τους προγράμματα που ανέβασαν πολύ το επίπεδο της έρευνας. Δεν γνωρίζω τι γίνεται τα δύο τελευταία χρόνια, που έχουν μειωθεί τα κονδύλια γενικά.Το πανεπιστήμιο της κρήτης ήταν για πάνω από 20 χρόνια το καλύτερο πανεπιστήμιο για σπουδές βιολογίας στην ελλάδα. με πολύ δουλειά από τους καθηγητές και τους φοιτητές. Η δουλειά εκεί και τα αποτελέσματα κινήθηκαν σε επίπεδα άριστα ειδικά όσον αφορά στη Μοριακή βιολογία και Γενετική και στη Θαλάσσια Βιολογία. Και πάλι δεν έχω πληροφόρηση τις γίνεται τα δύο τελευταία χρόνια.
Το νέο βιβλίο βιολογίας γενικής : http://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-C106/Η νέα εξεταστέα ύλη: :ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010-2011 ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΑπό το βιβλίο ‘’Βιολογία’’ της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου Γενικής Παιδείας των Αδαμαντιάδου Σ. κ.ά., όπως αυτό αναμορφώθηκε από τους Καλαϊτζιδάκη Μ. και Πανταζίδη Γ., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.Κεφάλαιο 1«Άνθρωπος και Υγεία», εκτός από τις σελίδες 19-21 (Πολλαπλασιασμός των ιών) της ενότητας 1.2, την υποενότητα 1.3.3 (Προβλήματα στη δράση του ανοσοβιολογικού συστήματος), καθώς και τις ενότητες 1.4 (Καρκίνος) και 1.5 (Ουσίες που προκαλούν εθισμό).Κεφάλαιο 2«Άνθρωπος και Περιβάλλον», εκτός από την υποενότητα 2.2.3 (Η έννοια της παραγωγικότητας), την ενότητα 2.4 (εισαγωγή- σελίδες 92-94) και τις υποενότητες 2.4.1 (Άνθρωπος και περιβαλλοντικά προβλήματα), 2.4.2 (Μείωση της βιοποικιλότητας) και τη σελίδα 112 (Ρύπανση του εδάφους και Ηχορύπανση) της υποενότητας 2.4.4.Κεφάλαιο 3«Εξέλιξη»: μόνο την Εισαγωγή 3.1 (σελίδες 119-131)ΣημείωσηΣτην εξεταστέα-διδακτέα ύλη δεν περιλαμβάνονται τα παραθέματα, τα οποία σκοπό έχουν να δώσουν τη δυνατότητα επιπλέον πληροφόρησης των μαθητών, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, οι πίνακες, τα μικρά ένθετα κείμενα σε πλαίσιο και οι προτάσεις για συνθετικές-δημιουργικές εργασίες των μαθητών.