0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μιλώντας για το τελευταίο θέμα. Μήπως θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος να μου πει: Πώς ένας μαθητής που δεν έχει πάει σε φροντιστήριο, να ξέρει με ποιόν τρόπο θα γίνει η επανένωση με αναστροφή; Δηλαδή, κομμάτι κωδικής με κωδική αλλά αντίστροφα; ή αντίστροφα κομμάτι κωδικής με μη κωδική; Που δηλαδή το αναφέρει στο βιβλίο, στην ύλη του οποίου εξετάζονται οι καημένοι οι μαθητές; Μήπως, σχεδόν κάθε χρόνο αυτοί που βάζουν τα θέματα, έχουν αντικαταστήσει στο μυαλό τους, με αναστροφή, το σχολείο με το φροντιστήριο;
ποιο φροντιστηριο;; σε μας κανενα φροντιστηριο δεν το ειχε πει....
Πρόκειται για δύο τμήματα που είναι πολύ καλά στην ουσία τους!Στο πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων έχουν έρθει πολύ καθηγητές από το εξωτερικό με αναγνωρισμένη αξία και έφεραν μαζί τους προγράμματα που ανέβασαν πολύ το επίπεδο της έρευνας. Δεν γνωρίζω τι γίνεται τα δύο τελευταία χρόνια, που έχουν μειωθεί τα κονδύλια γενικά.Το πανεπιστήμιο της κρήτης ήταν για πάνω από 20 χρόνια το καλύτερο πανεπιστήμιο για σπουδές βιολογίας στην ελλάδα. με πολύ δουλειά από τους καθηγητές και τους φοιτητές. Η δουλειά εκεί και τα αποτελέσματα κινήθηκαν σε επίπεδα άριστα ειδικά όσον αφορά στη Μοριακή βιολογία και Γενετική και στη Θαλάσσια
Το νέο βιβλίο βιολογίας γενικής : http://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-C106/Η νέα εξεταστέα ύλη: :ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010-2011