*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 405919 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1512 στις: Αύγουστος 22, 2021, 01:47:55 μμ »
Είκοσι χρόνια τώρα που έχω υπηρετήσει σε τέσσερεις διάφορες διευθύνσεις δεν έχω πετύχει ποτέ τέτοια συνεδρίαση. Ανακοινώνει η διεύθυνση ότι το σχολείο έχει έναν Π.χ. υπεραριθμο και οποίος θέλει κάνει αίτηση για να αποδεχτεί την υπεραριθμία

ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:44:48 »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1513 στις: Αύγουστος 22, 2021, 01:48:52 μμ »
Έχεις πάει ποτέ σου σε σχολείο;
Στο σύλλογο μαζεύονται οι εκπαιδευτικοί, ανακοινώνει ο διευθυντής τους υπεράριθμους (αφού πρώτα γνωρίζει το ωρολόγιο του έτους), και μετά συζητάνε οι υπεράριθμοι μεταξύ τους αν θέλει ή όχι να βγει κάποιος υπεράριθμος, ή αν δεν θέλει κανένας τότε γίνεται χρήση της αρχαιότητας.
Μετά από 28 χρόνια υπηρεσίας (τα 4 ως υπ/ντής και τα δέκα ως δ/ντής)το άκουσα κι αυτό!!!
Πες μου μόνο σε αυτή τη μάζωξη υπεραρίθμων που αναφέρεις σε όλα τα μηνύματά σου αν είναι υποχρεωτική η ταυτόχρονη παρουσία όλων.
Αν δηλαδή ο δ/ντής μετρήσει τις ώρες κάθε ειδικότητας (με βάση α και β αναθέσεις και την αρχαιότητα των εκπαιδευτικών) γιατί οφείλει να το ανακοινώσει ταυτόχρονα σε όλους; Δε μπορεί να ενημερώσει μόνο τις ειδικότητες που έχουν υπεραριθμία; Βγαίνει δηλαδή υπεραριθμία στους ΠΕ 03 και πρέπει να το μάθει ο σύλλογος όλος και μάλιστα ταυτόχρονα σε ειδική συνεδρίαση;
Και τι είδους συζήτηση θα κάνουν μεταξύ τους οι συνάδελφοι, όπως λες σε άλλο μήνυμα, για να ρυθμίσουν την υπεραριθμία με υποχωρήσεις σε α και β αναθέσεις; Παζάρια θα κάνουν; Δώσμου αυτό και πάρε εκείνο; και οι ώρες της υπεραριθμίας τι θα γίνουν; Θα εξαφανιστούν με μάγια; Ή θα μείνουν στο σχολείο αρκετοί συνάδελφοι με μερική υπεραριθμία και θα πάνε για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο;

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1514 στις: Αύγουστος 22, 2021, 03:03:15 μμ »
Μια ειδικότητα που έχει υπεραριθμία, μπορεί να έχει γιατί κάποιος μη υπεράριθμος έχει δύο πτυχία, δύο πρώτες αναθέσεις σε διαφορετικούς κλάδους, και διαλέγει την ανάθεση της υπεράριθμης ειδικότητας, προκαλώντας έτσι άθελά του την υπεραριθμία. Συζητώντας στο σύλλογο μπορεί να δεχτεί να κάνει την άλλη του πρώτη ανάθεση, και έτσι ο υπεράριθμος να πάψει να είναι υπεράριθμος.

Σε τι σχολείο είσαι διευθυντής; Σε δημοτικό μονοθέσιο; Πάντως σε μεγάλο σχολείο δεν πρέπει να είσαι, για να μην σου έχουν προκύψει 28 χρόνια τώρα τέτοιες περιπτώσεις.

Αυτό σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις. Κανένας δεν διαλέγει μαθήματα σε αυτή τη φάση, απλά μετριούνται οι ώρες κάθε ειδικότητας και βγαίνουν τα κενά/πλεονάσματα ανά ειδικότητα.
Εννοείται, στο παράδειγμα που αναφέρεις, οτι ο δντής μετράει έτσι τις ώρες ώστε να κάνει τη μεγαλύτερη δυνατόν κάλυψη των συναδέλφων του (χωρίς να παρακαλάει κάποιον να δεχτεί συγκεκριμένη α ανάθεση προς το καλό του άλλου συναδέλφου). Δε δίνει δηλαδή δυνατότητα σε κάποιον να πάρει τις ώρες που θέλει συγκεκριμένα. Απλώς μοιράζει τις ώρες με γνώμονα:
α. τη μεγαλύτερη κάλυψη του προσωπικού
β. τα λιγότερα κενά

Πάρε ένα παράδειγμα (καθαρά φανταστικό): σε σχολείο υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί με ΥΩ 20 ο καθένας. Το σχολείο διαθέτει τριάντα ώρες συνολικά. Ο Α εκπαιδευτικός ανήκει σε σούπερ ειδικότητα (ή έχει δύο ειδικότητες) και τις έχει όλες ανάθεση ενώ ο Β έχει μόνο είκοσι από αυτές. Αρχαιότερος είναι ο Α.
Σύμφωνα με τη δική σου λογική: ο Α μπορεί να διαλέξει τις 20 ώρες που έχει ανάθεση ο Β και έτσι τον βγάζει ολικά υπεράριθμο ενώ το σχολείο έχει 10 ώρες κενό (για άλλη ειδικότητα, όχι αυτή του Β προφανώς). Με αυτή τη διαδικασία ερχόμαστε σε σύγκρουση με τις δύο προϋποθέσεις που ανέφερα παραπάνω με έντονη γραφή.  Τότε αρχίζουν τα παρακάλια του στυλ: άσε μου τις ώρες που μπορώ να πάρω, εσύ έχεις ωράριο έτσι κι αλλιώς, βγαίνει και το σχολείο χαμένο γιατί θα ψάχνει καθηγητή κλπ κλπ μπας και πειστεί ο άκαρδος συνάδελφος Α. Φυσικά ο δντής είναι διακοσμητικό στοιχείο!
Σύμφωνα με τη δική μου εφαρμογή των νόμων, εγκυκλίων κλπ: Ο δντής μοιράζει στην ειδικότητα του Α τις 20 από τις 30 ώρες που έχει ανάθεση με τέτοιο τρόπο  ώστε να μείνουν 10 ώρες για την ειδικότητα του Β. Έτσι καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις (Μέγιστη κάλυψη προσωπικού, λιγότερα κενά). Μπορείς να πεις οτι "υποχρεώνει" τον Α να πάρει συγκεκριμένες αναθέσεις, δεν τον παρακαλάνε όλοι μαζί!
Σαν δ/ντή δε με ενδιαφέρει ποιος θα κάνει πατριδογνωσία και ποιος γεωγραφία! αυτά τα βρίσκει ο σύλλογος στις αναθέσεις, αφού πρώτα έχει εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Ελπίζω να το κατάλαβες γιατί δεν θα επανέλθω.
Μιας και ανέφερες κάτι για μονοθέσια δημοτικά κλπ (προσπερνάω τη δόση ειρωνείας που είναι ευδιάκριτη) θα σε πληροφορήσω οτι σε τέτοιο μονοθέσιο δημοτικό έχω φοιτήσει (δυστυχώς μόνο τρία χρόνια!) μετά πήγα σε εξαθέσιο.
Τώρα είμαι σε ΕΠΑΛ με πολυ-πεπλεγμένες κοινές αναθέσεις διαφορετικών κλάδων/ειδικοτήτων, εσύ;

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1515 στις: Αύγουστος 22, 2021, 03:06:27 μμ »
Αυτό σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις. Κανένας δεν διαλέγει μαθήματα σε αυτή τη φάση, απλά μετριούνται οι ώρες κάθε ειδικότητας και βγαίνουν τα κενά/πλεονάσματα ανά ειδικότητα.
Εννοείται, στο παράδειγμα που αναφέρεις, οτι ο δντής μετράει έτσι τις ώρες ώστε να κάνει τη μεγαλύτερη δυνατόν κάλυψη των συναδέλφων του (χωρίς να παρακαλάει κάποιον να δεχτεί συγκεκριμένη α ανάθεση προς το καλό του άλλου συναδέλφου). Δε δίνει δηλαδή δυνατότητα σε κάποιον να πάρει τις ώρες που θέλει συγκεκριμένα.

Μα πως μετράει τις ώρες ο διευθυντής, όταν δεν έχει ρωτήσει αυτόν που έχει δύο πτυχία τι μάθημα θα επιλέξει;
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:44:48 »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1516 στις: Αύγουστος 22, 2021, 03:34:18 μμ »
Μα πως μετράει τις ώρες ο διευθυντής, όταν δεν έχει ρωτήσει αυτόν που έχει δύο πτυχία τι μάθημα θα επιλέξει;

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ!!!
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!

Συγγνώμη από τους υπόλοιπους που φωνάζω, το κάνω για να ακουστώ...

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1517 στις: Αύγουστος 22, 2021, 03:37:56 μμ »
Μα πως μετράει τις ώρες ο διευθυντής, όταν δεν έχει ρωτήσει αυτόν που έχει δύο πτυχία τι μάθημα θα επιλέξει;
Θα πάρει πρώτα της α ειδικότητας και όσα χρειάζεται από την β για να συμπληρώσει ωράριο. Πράγματα που τα πυσδε τα ξέρουν ήδη.

Μπορείς να αναφέρεις ένα παράδειγμα που χρειάζεται ανάθεση μαθημάτων από ΣΔ για καθορισμό λειτουργικά υπεράριθμου (=μου λείπει τουλάχιστον μία ώρα);

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1518 στις: Αύγουστος 22, 2021, 03:52:05 μμ »
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ!!!
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!

Συγγνώμη από τους υπόλοιπους που φωνάζω, το κάνω για να ακουστώ...

Όταν έχει ένας εκπαιδευτικός δυο πρώτες αναθέσεις, έχει δικαίωμα από τον νόμο να επιλέξει ποιο μάθημα θα κάνει,
και επιλέγει, προς όφελος πάντα της υπηρεσίας, το μάθημα στο οποίο είναι καλύτερος διδακτικά.

Δεν έχει κανένα δικαίωμα ο διευθυντής του σχολείου να επιβάλει σε κάποιον να λειτουργήσει για το "κοινό όφελος" και να πάρει μάθημα που δεν το θέλει, ούτε φυσικά να επικαλεστεί "ανάγκες υπηρεσίας" σε τέτοιου είδους διδακτικά θέματα. Εκεί έχει λόγο, αν το έχει φυσικά, μόνο ο σύμβουλος.

Θα επιλέξει λοιπόν ο εκπαιδευτικός την μια ή την άλλη πρώτη του ανάθεση μόνο αν το θέλει, μόνο αν συμπαθεί τους συναδέλφους του και το σχολείο του. Αν του την σπάσουν, θα στυλώσει τα πόδια και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Και επειδή σε πολλά σχολεία (ειδικά σε ΕΠΑΛ) υπάρχουν πολλοί που έχουν δύο πρώτες αναθέσεις (και από φέτος όχι μόνο στα ΕΠΑΛ αλλά και σε όλα τα σχολεία μιας και τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι πρώτη ανάθεση σε πολλούς κλάδους) πρέπει όσα σχολεία δεν έκαναν σύλλογο διδασκόντων για τις αναθέσεις να το κάνουν φέτος, ώστε να συζητηθούν και να λυθούν τέτοια θέματα με συναίνεση και καλή θέληση.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2021, 04:06:58 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1519 στις: Αύγουστος 22, 2021, 04:05:37 μμ »
Θα πάρει πρώτα της α ειδικότητας και όσα χρειάζεται από την β για να συμπληρώσει ωράριο. Πράγματα που τα πυσδε τα ξέρουν ήδη.

Μπορείς να αναφέρεις ένα παράδειγμα που χρειάζεται ανάθεση μαθημάτων από ΣΔ για καθορισμό λειτουργικά υπεράριθμου (=μου λείπει τουλάχιστον μία ώρα);

Δεν έχει να κάνει με τις ειδικότητες α ή β, αλλά με τις αναθέσεις α.
Η περίπτωση που συζητάμε είναι να έχει ένας εκπαιδευτικός πρώτη ανάθεση σε περισσότερα μαθήματα.
Εκεί, εφόσον έχει πρώτη ανάθεση σε πολλά μαθήματα, επιλέγει ποιο μάθημα θα κάνει.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/254863_anatheseis-mathimaton-me-poia-seira-proteraiotitas-anatithentai-ti-prepei-na

Παράθεση
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

Ο αρχαιότερος μηχανολόγος, στην βασική του ειδικότητα της μηχανολογίας, έχει πρώτη ανάθεση και τα μηχανολογικά και το εργαστήριο σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Άρα επιλέγει είτε μηχανολογία, είτε σεξολογία, ότι του αρέσει. Ανάλογα με το τι θα επιλέξει, κάποιοι νεώτεροι θα βγουν ή δεν θα βγουν υπεράριθμοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2021, 04:28:57 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1520 στις: Αύγουστος 22, 2021, 04:30:47 μμ »

Όταν έχει ένας εκπαιδευτικός δυο πρώτες αναθέσεις, έχει δικαίωμα από τον νόμο να επιλέξει ποιο μάθημα θα κάνει,
και επιλέγει, προς όφελος πάντα της υπηρεσίας, το μάθημα στο οποίο είναι καλύτερος διδακτικά.

Δεν έχει κανένα δικαίωμα ο διευθυντής του σχολείου να επιβάλει σε κάποιον να λειτουργήσει για το "κοινό όφελος" και να πάρει μάθημα που δεν το θέλει, ούτε φυσικά να επικαλεστεί "ανάγκες υπηρεσίας" σε τέτοιου είδους διδακτικά θέματα. Εκεί έχει λόγο, αν το έχει φυσικά, μόνο ο σύμβουλος.

Θα επιλέξει λοιπόν ο εκπαιδευτικός την μια ή την άλλη πρώτη του ανάθεση μόνο αν το θέλει, μόνο αν συμπαθεί τους συναδέλφους του και το σχολείο του. Αν του την σπάσουν, θα στυλώσει τα πόδια και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Και επειδή σε πολλά σχολεία (ειδικά σε ΕΠΑΛ) υπάρχουν πολλοί που έχουν δύο πρώτες αναθέσεις (και από φέτος όχι μόνο στα ΕΠΑΛ αλλά και σε όλα τα σχολεία μιας και τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι πρώτη ανάθεση σε πολλούς κλάδους) πρέπει όσα σχολεία δεν έκαναν σύλλογο διδασκόντων για τις αναθέσεις να το κάνουν φέτος, ώστε να συζητηθούν και να λυθούν τέτοια θέματα με συναίνεση και καλή θέληση.

Τελευταία προσπάθεια:
Άλλο πράγμα η κάλυψη και συμπλήρωση ωραρίου από τους εκπαιδευτικούς μιας ειδικότητας (το μέτρημα δηλαδή των ωρών για να βγεί το πιθανό κενό ή υπεραριθμία στην ειδικότητα) και άλλο πράγμα το μοίρασμα των μαθημάτων μεταξύ των καθηυγητών της ειδικότητας (αφού έχει προηγηθεί η κάλυψη και συμπλήρωση ωραρίου).
Το πρώτο το κάνει η δνση του σχολείου με βάση τη νομοθεσία, το δεύτερο ο σύλλογος σε συνεδρίαση (με βάση τις αναθέσεις). Εκεί βάζει ο καθένας τις προτιμήσεις του και αποφασίζει ο σύλλογος με βάση τη νομοθεσία και άλλες παιδαγωγικές παραμέτρους όπως λες. Αν δεν τα καταφέρουν, τότε επεμβαίνει ο σύμβουλος, συντονιστής ή όπως αλλιώς τον λένε.
Αλήθεια, στο παράδειγμα/ερώτημα που αναφέρεις, δε βλέπεις την προφανή απάντηση;
Θα πάρει δηλαδή κάποια ειδικότητα ώρες για κάλυψη/συμπλήρωση από αυτές που είναι  κοινές με άλλες ειδικότητες ενώ έχει αφήσει ακάλυπτες ώρες αποκλειστικής ανάθεσης της ειδικότητας; Το ρωτάς σοβαρά αυτό;

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1521 στις: Αύγουστος 22, 2021, 04:37:22 μμ »
Θα πάρει δηλαδή κάποια ειδικότητα ώρες για κάλυψη/συμπλήρωση από αυτές που είναι  κοινές με άλλες ειδικότητες ενώ έχει αφήσει ακάλυπτες ώρες αποκλειστικής ανάθεσης της ειδικότητας; Το ρωτάς σοβαρά αυτό;

Θα πάρει όποιο μάθημα πρώτης ανάθεσης θέλει ο εκπαιδευτικός.
Εφόσον είναι μάθημα πρώτης ανάθεσης στην βασική του ειδικότητα, έχει κάθε δικαίωμα, λόγω αρχαιότητας, να διαλέξει πρώτος.
Ίσως να μην είσαι διευθυντής μονοθέσιου δημοτικού, αλλά διευθυντής ΕΠΑΛ δεν είσαι σίγουρα.
Με τα εργαστήρια δεξιοτήτων, welcome to ΕΠΑΛ problems.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/254863_anatheseis-mathimaton-me-poia-seira-proteraiotitas-anatithentai-ti-prepei-na

Παράθεση
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

Θα πάρει δηλαδή κάποια ειδικότητα ώρες για κάλυψη/συμπλήρωση από αυτές που είναι  κοινές με άλλες ειδικότητες ενώ έχει αφήσει ακάλυπτες ώρες αποκλειστικής ανάθεσης της ειδικότητας; Το ρωτάς σοβαρά αυτό;

Και να σου πω και το άλλο, μεταξύ μας πάντα.

Αυτό ίσως επιδιώκει η κεραμέως, να διαλέξουμε την σεξολογία και να αφήσουμε τις βασικές μας ειδικότητες ακάλυπτες, ώστε να δουλέψουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων και να φανεί επιτυχημένη η πολιτική της. Αυτός ίσως είναι άλλωστε και ο πραγματικός λόγος που περιέργως, παρανόμως και για πρώτη φορά στην ιστορία των τοποθετήσεων, απαγόρεψε τις συμπληρώσεις ωραρίου στα λειτουργικά κενά.

Η παράνομη και πρωτοφανής απαγόρευση συμπληρώσεων ωραρίου για τα λειτουργικά κενά φανερώνει ότι δεν την νοιάζει την Κεραμέως αν θα μείνουν κενά στις βασικές μας ειδικότητες στα ΠΥΣΔΕ, αυτό που κυρίως την ενδιαφέρει είναι να καλυφθούν πρωτίστως οι ώρες της σεξολογίας και των υπολοίπων εργαστηρίων δεξιοτήτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2021, 05:40:14 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1522 στις: Αύγουστος 22, 2021, 05:50:19 μμ »
Dokey, η γη είναι επίπεδη και τα εμβόλια δοκιμαστικά;

Σταμάτα να χαρακτηρίζεις παρανομίες που τι βλέπεις μόνο εσύ.

ΤΑ ΠΥΣΔΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ διότι ο σύλλογος ΔΕΝ καθορίζει το ποιος προηγείται να πάρει τι αλλά πώς θα συμπληρώσει ωράριο ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΔΗ γνωρίζουμε ότι προηγείται.


Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α ́ ανάθεση.


Σιγά μην περιμένει η διοίκηση τον κάθε donkey για να υπολογίσει τα κενά....
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2021, 05:52:42 μμ από misanofagos »

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 141
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1523 στις: Αύγουστος 22, 2021, 06:23:02 μμ »
Πήξαμε στα γαϊδούρια εδώ μέσα. Και μάλιστα είναι ψεκασμένα και κουφά.
Απαράδεκτη συμπεριφορά

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1524 στις: Αύγουστος 22, 2021, 06:40:27 μμ »
Dokey, η γη είναι επίπεδη και τα εμβόλια δοκιμαστικά;

Σταμάτα να χαρακτηρίζεις παρανομίες που τι βλέπεις μόνο εσύ.

ΤΑ ΠΥΣΔΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ διότι ο σύλλογος ΔΕΝ καθορίζει το ποιος προηγείται να πάρει τι αλλά πώς θα συμπληρώσει ωράριο ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΔΗ γνωρίζουμε ότι προηγείται.


Υπολογίζουν λειτουργικά κενά τα ΠΥΣΔΕ ακόμα και αν δεν έχει δημοσιευτεί το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχ. έτους;;;;
Πότε υπολόγισαν τα λειτουργικά κενά τα ΠΥΣΔΕ, και πότε βγήκε το ωρολόγιο του σχ. έτους 2021-2022 , γνωρίζεις;

Πραγματικά ψεκασμένη η περίπτωσή σου, αν υποστηρίζεις ότι τα κενά δόθηκαν μετά την δημοσίευση του ωρολόγιου του σχ. έτους. Δόθηκαν πριν και δεν έχουν υπολογιστεί σε αυτά τα κενά τα εργαστήρια σεξολογίας και λοιπών δεξιοτήτων. Ρώτα όποιον διευθυντή θες.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α ́ ανάθεση.
Κατάλαβες τι συζητάμε, ή τζάμπα χαλάμε το πληκτρολόγιο; Μιλάμε για τον αρχαιότερο που έχει την δυνατότητα να διαλέξει δυο μαθήματα που έχει πρώτη ανάθεση. Όποιο θέλει διαλέγει, και ανάλογα με το τι θα διαλέξει προκύπτουν ή όχι οι υπεραριθμίες.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2021, 06:47:45 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1525 στις: Αύγουστος 22, 2021, 08:01:04 μμ »
Δεν επιτρέπεται να διαλέξει μαθήματα που προκαλούν υπεραρυθμία ενώ μπορεί να αποφευχθεί. Καταλαβαίνεις;

Διότι το ΠΥΣΔΕ τον έχει υπολογίσει τον Β για 20 ώρες και όχι 16 επειδή το θέλει ο Α. Τώρα κατάλαβες; Το πόσες ώρες έχει στο κάθε σχολείο ο καθένας το ορίζει το ΠΥΣΔΕ. Τα ωρολόγια είναι μια μεταβλητή που πάντα παίζει. Και λοιπόν;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.