0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είκοσι χρόνια τώρα που έχω υπηρετήσει σε τέσσερεις διάφορες διευθύνσεις δεν έχω πετύχει ποτέ τέτοια συνεδρίαση. Ανακοινώνει η διεύθυνση ότι το σχολείο έχει έναν Π.χ. υπεραριθμο και οποίος θέλει κάνει αίτηση για να αποδεχτεί την υπεραριθμία
Έχεις πάει ποτέ σου σε σχολείο;Στο σύλλογο μαζεύονται οι εκπαιδευτικοί, ανακοινώνει ο διευθυντής τους υπεράριθμους (αφού πρώτα γνωρίζει το ωρολόγιο του έτους), και μετά συζητάνε οι υπεράριθμοι μεταξύ τους αν θέλει ή όχι να βγει κάποιος υπεράριθμος, ή αν δεν θέλει κανένας τότε γίνεται χρήση της αρχαιότητας.
Μια ειδικότητα που έχει υπεραριθμία, μπορεί να έχει γιατί κάποιος μη υπεράριθμος έχει δύο πτυχία, δύο πρώτες αναθέσεις σε διαφορετικούς κλάδους, και διαλέγει την ανάθεση της υπεράριθμης ειδικότητας, προκαλώντας έτσι άθελά του την υπεραριθμία. Συζητώντας στο σύλλογο μπορεί να δεχτεί να κάνει την άλλη του πρώτη ανάθεση, και έτσι ο υπεράριθμος να πάψει να είναι υπεράριθμος.Σε τι σχολείο είσαι διευθυντής; Σε δημοτικό μονοθέσιο; Πάντως σε μεγάλο σχολείο δεν πρέπει να είσαι, για να μην σου έχουν προκύψει 28 χρόνια τώρα τέτοιες περιπτώσεις.
Αυτό σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις. Κανένας δεν διαλέγει μαθήματα σε αυτή τη φάση, απλά μετριούνται οι ώρες κάθε ειδικότητας και βγαίνουν τα κενά/πλεονάσματα ανά ειδικότητα.Εννοείται, στο παράδειγμα που αναφέρεις, οτι ο δντής μετράει έτσι τις ώρες ώστε να κάνει τη μεγαλύτερη δυνατόν κάλυψη των συναδέλφων του (χωρίς να παρακαλάει κάποιον να δεχτεί συγκεκριμένη α ανάθεση προς το καλό του άλλου συναδέλφου). Δε δίνει δηλαδή δυνατότητα σε κάποιον να πάρει τις ώρες που θέλει συγκεκριμένα.
Μα πως μετράει τις ώρες ο διευθυντής, όταν δεν έχει ρωτήσει αυτόν που έχει δύο πτυχία τι μάθημα θα επιλέξει;
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ!!! ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!Συγγνώμη από τους υπόλοιπους που φωνάζω, το κάνω για να ακουστώ...
Θα πάρει πρώτα της α ειδικότητας και όσα χρειάζεται από την β για να συμπληρώσει ωράριο. Πράγματα που τα πυσδε τα ξέρουν ήδη.Μπορείς να αναφέρεις ένα παράδειγμα που χρειάζεται ανάθεση μαθημάτων από ΣΔ για καθορισμό λειτουργικά υπεράριθμου (=μου λείπει τουλάχιστον μία ώρα);
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
Όταν έχει ένας εκπαιδευτικός δυο πρώτες αναθέσεις, έχει δικαίωμα από τον νόμο να επιλέξει ποιο μάθημα θα κάνει, και επιλέγει, προς όφελος πάντα της υπηρεσίας, το μάθημα στο οποίο είναι καλύτερος διδακτικά.Δεν έχει κανένα δικαίωμα ο διευθυντής του σχολείου να επιβάλει σε κάποιον να λειτουργήσει για το "κοινό όφελος" και να πάρει μάθημα που δεν το θέλει, ούτε φυσικά να επικαλεστεί "ανάγκες υπηρεσίας" σε τέτοιου είδους διδακτικά θέματα. Εκεί έχει λόγο, αν το έχει φυσικά, μόνο ο σύμβουλος.Θα επιλέξει λοιπόν ο εκπαιδευτικός την μια ή την άλλη πρώτη του ανάθεση μόνο αν το θέλει, μόνο αν συμπαθεί τους συναδέλφους του και το σχολείο του. Αν του την σπάσουν, θα στυλώσει τα πόδια και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.Και επειδή σε πολλά σχολεία (ειδικά σε ΕΠΑΛ) υπάρχουν πολλοί που έχουν δύο πρώτες αναθέσεις (και από φέτος όχι μόνο στα ΕΠΑΛ αλλά και σε όλα τα σχολεία μιας και τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι πρώτη ανάθεση σε πολλούς κλάδους) πρέπει όσα σχολεία δεν έκαναν σύλλογο διδασκόντων για τις αναθέσεις να το κάνουν φέτος, ώστε να συζητηθούν και να λυθούν τέτοια θέματα με συναίνεση και καλή θέληση.
Θα πάρει δηλαδή κάποια ειδικότητα ώρες για κάλυψη/συμπλήρωση από αυτές που είναι κοινές με άλλες ειδικότητες ενώ έχει αφήσει ακάλυπτες ώρες αποκλειστικής ανάθεσης της ειδικότητας; Το ρωτάς σοβαρά αυτό;
Dokey, η γη είναι επίπεδη και τα εμβόλια δοκιμαστικά;Σταμάτα να χαρακτηρίζεις παρανομίες που τι βλέπεις μόνο εσύ. ΤΑ ΠΥΣΔΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ διότι ο σύλλογος ΔΕΝ καθορίζει το ποιος προηγείται να πάρει τι αλλά πώς θα συμπληρώσει ωράριο ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΔΗ γνωρίζουμε ότι προηγείται.