*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 404147 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ζαμονία

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #280 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 03:56:11 μμ »
Θα σας ήταν εύκολο να διευκρινίσετε σε ποιο σημείο των Π.Δ. 100/97 και 50/96
αναφέρεται ότι θα πρέπει να τοποθετηθώ συγκρινόμενος με τους διαθεσίτες βάσει μορίων μετάθεσης.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Σημερινό έγγραφο του υπουργείου για τις τοποθετήσεις.

Τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) προκειμένου για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά γίνεται ως ακολούθως :
1. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο  άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ.  100/97.
2. Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε  ειδική  κατηγορία  λόγω ασθένειας, κατά   τις διατάξεις   του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010.
3. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97  για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96.
4. Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
5. Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και
6. Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.

Άρα πρώτα θα τοποθετηθείς εσύ και μετά όσοι βρίσκονται στη διάθεση.

Με βάση τις προτεραιότητες που ορίζονται στα προηγούμενα μηνύματα αναφορικά με τις τοποθετήσεις, θέλω να ρωτήσω το εξής: όσοι έχουν ήδη οργανική αλλά δε συμπληρώνουν το ωράριο τους πού κατατάσσονται; με ποια λογική τους ανατίθενται ώρες στο χ ή ψ σχολείο;
Συγκεκριμένα: π. χ. αναθέτει το ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ στον Α, που είναι στη διάθεση , τέσσερα ξεχωριστά σχολεία από 5-6 ώρες στο καθένα. Τα σχολεία είναι σχετικά όμορα. Αναθέτει σε κάποιον Β, ο οποίος έχει οργανική σε σχολείο και του οποίου του υπολείπεται ένα πεντάωρο, ώρες σε ένα όμορο της οργανικής του σχολείο, για το οποίο όμως ο ίδιος επικαλείται κώλυμα. Μπορεί ο έχων οργανική, δηλ. ο Β, να διαμαρτυρηθεί και επικαλούμενος τα μόριά του, να πάρει ένα από τα πακέτα ωρών του Α, αν τον βολεύει περισσότερο, και να βρεθεί ο Α να τρέχει από ανατολή σε δύση...;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:01:10 »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #281 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 04:01:11 μμ »
Υπηρετώ σε δυσπρόσιτο σχολείο. Αν τοποθετηθω και σε άλλο  δυσπρόσιτο σχολείο για να κάνω χημεία γιατί εκεί δεν υπάρχει άλλος χημικός ούτε καν άλλος πε04, πως μπορούν να με υποχρεωσουν να πάω αν δηλώσω ότι δεν έχω αυτοκίνητο και δεν υπάρχει και συγκοινωνία ;

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #282 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 09:46:38 μμ »

Αυτό ισχύει κ για την Β/θμια;  ???
ναι γιατί τα άρθρα των ΠΔ 50/96 και 100/97 που επικαλείται ισχύουν για όλους τους εκπαδευτικούς.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #283 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 09:56:40 μμ »

Με βάση τις προτεραιότητες που ορίζονται στα προηγούμενα μηνύματα αναφορικά με τις τοποθετήσεις, θέλω να ρωτήσω το εξής: όσοι έχουν ήδη οργανική αλλά δε συμπληρώνουν το ωράριο τους πού κατατάσσονται; με ποια λογική τους ανατίθενται ώρες στο χ ή ψ σχολείο;
Συγκεκριμένα: π. χ. αναθέτει το ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ στον Α, που είναι στη διάθεση , τέσσερα ξεχωριστά σχολεία από 5-6 ώρες στο καθένα. Τα σχολεία είναι σχετικά όμορα. Αναθέτει σε κάποιον Β, ο οποίος έχει οργανική σε σχολείο και του οποίου του υπολείπεται ένα πεντάωρο, ώρες σε ένα όμορο της οργανικής του σχολείο, για το οποίο όμως ο ίδιος επικαλείται κώλυμα. Μπορεί ο έχων οργανική, δηλ. ο Β, να διαμαρτυρηθεί και επικαλούμενος τα μόριά του, να πάρει ένα από τα πακέτα ωρών του Α, αν τον βολεύει περισσότερο, και να βρεθεί ο Α να τρέχει από ανατολή σε δύση...;
μπορεί να κάνει ένσταση και αν έχει περισσότερα μόρια (άσχετα αν είναι όμορα τα σχολεία) να γίνει δεκτή.
κατ' αρχήν αν έχεις οργανική και σου λείπουν 5 ώρες δεν μπορείς να ζητήσεις να τοποθετηθείς κατά προτεραιότητα ως υπεράριθμος (το μέτρο μετά την αύξηση του ωραρίου είναι 12 ώρες με α και β ανάθεση και β ειδικότητα για τα λειτουργικά κενά), άρα πας για συμπλήρωση ωραρίου,
η συνήθης πρακτική είναι μετά την α φάση λειτουργικών κενών όπου οι υπεράριθμοι, οι διαθεσίτες κλπ (όσοι δηλαδή δεν έχουν καθόλου ωράριο) τοποθετούνται στα μεγάλα κενά, να γίνεται επικαιροποίηση κενών / πλεονασμάτων και να δηλώνουν οι ενδιαφερόμενοι σχολεία προς συμπλήρωση ωραρίου, αν για κάποια σχολεία δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον από κανένα και παραμένει το κενό τοποθετείται αυτοδίκαια για τις ανάγκες της υπηρεσίας αυτός που έχει τα λιγότερα μόρια, πάντως πολλά υ σ παρακάμπτουν τα βήματα μετά την α φάση και τοποθετούν από μόνοι τους λαμβάνοντας υπόψη μόρια και όμορα σχολεία.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:01:10 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #284 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:01:50 μμ »
Υπηρετώ σε δυσπρόσιτο σχολείο. Αν τοποθετηθω και σε άλλο  δυσπρόσιτο σχολείο για να κάνω χημεία γιατί εκεί δεν υπάρχει άλλος χημικός ούτε καν άλλος πε04, πως μπορούν να με υποχρεωσουν να πάω αν δηλώσω ότι δεν έχω αυτοκίνητο και δεν υπάρχει και συγκοινωνία ;
από τη στιγμή που θα σε τοποθετήσουν δεν μπορείς να μην πας, μπορείς να κάνεις βέβαια ένσταση και να επικαλεστείς αυτούς τους λόγους και όποιους άλλους, αλλά μέχρι να βγεί το αποτέλεσμα δεκτή ή όχι πρέπει να πας για να μη σε τρέχουν μετά στην περίπτωση που απορρίψουν την ένστασή σου, αν υπάρχει άλλος ΠΕ 04 τότε έχεις ελπίδες αλλιώς όχι (κάποιος πρέπει να πάει για τις ανάγκες της υπηρεσίας ;D)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #285 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:05:36 μμ »
Δυστυχώς θεωρούν δεδομένο οτι θα έπρεπε να έχουμε αυτοκίνητο. Αν βέβαια πληρωνόμασταν ικανοποιητικά, ωστε να μπορούμε να το συντηρούμε και μας έδιναν και τις βενζίνες, τότε...................
  

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #286 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:34:49 μμ »
βασικά δε τους ενδιαφέρει τι έχουμε και τι δεν έχουμε  :-[ και έτσι ήταν πάντα, απλά στις εποχές των παχέων αγελάδων (αναπληρωτές, διορισμοί) πάντα υπήρχε κόσμος που κάλυπτε τέτοια κενά, κερδίζοντας την προϋπηρεσία του και το μισθό του, τώρα απλά δεν υπάρχουν εναλλακτικές, θα μας στίψουν κανονικά και με το νόμο, και κάποιους δυστυχώς θα τους πετάξουν στο τέλος στα αζήτητα :-[ :( >:(
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #287 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:46:30 μμ »
Υπηρετώ σε δυσπρόσιτο σχολείο. Αν τοποθετηθω και σε άλλο  δυσπρόσιτο σχολείο για να κάνω χημεία γιατί εκεί δεν υπάρχει άλλος χημικός ούτε καν άλλος πε04, πως μπορούν να με υποχρεωσουν να πάω αν δηλώσω ότι δεν έχω αυτοκίνητο και δεν υπάρχει και συγκοινωνία ;
Αν για παράδειγμα υπάρχει ταξί θα σου πουν να πάρεις ταξί και θα σου πληρώνουν τα έξοδα μετακίνησης (ούτως ή αλλιώς αυτό είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν- εκ των υστέρων βέβαια αλλά το κάνουν). Αν δεν υπάρχει ούτε ταξί (πράγμα απίθανο) ούτε συγκοινωνία, τότε δύσκολα θα σε στείλουν γιατί θα πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουν το μέσο μετακίνηση σου.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #288 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:00:34 μμ »
Θα σας ήταν εύκολο να διευκρινίσετε σε ποιο σημείο των Π.Δ. 100/97 και 50/96
αναφέρεται ότι θα πρέπει να τοποθετηθώ συγκρινόμενος με τους διαθεσίτες βάσει μορίων μετάθεσης.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Σημερινό έγγραφο του υπουργείου για τις τοποθετήσεις.

Τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) προκειμένου για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά γίνεται ως ακολούθως :
1. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο  άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ.  100/97.
2. Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε  ειδική  κατηγορία  λόγω ασθένειας, κατά   τις διατάξεις   του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010.
3. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97  για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96.
4. Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
5. Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και
6. Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.

Άρα πρώτα θα τοποθετηθείς εσύ και μετά όσοι βρίσκονται στη διάθεση.

Με βάση τις προτεραιότητες που ορίζονται στα προηγούμενα μηνύματα αναφορικά με τις τοποθετήσεις, θέλω να ρωτήσω το εξής: όσοι έχουν ήδη οργανική αλλά δε συμπληρώνουν το ωράριο τους πού κατατάσσονται; με ποια λογική τους ανατίθενται ώρες στο χ ή ψ σχολείο;
Συγκεκριμένα: π. χ. αναθέτει το ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ στον Α, που είναι στη διάθεση , τέσσερα ξεχωριστά σχολεία από 5-6 ώρες στο καθένα. Τα σχολεία είναι σχετικά όμορα. Αναθέτει σε κάποιον Β, ο οποίος έχει οργανική σε σχολείο και του οποίου του υπολείπεται ένα πεντάωρο, ώρες σε ένα όμορο της οργανικής του σχολείο, για το οποίο όμως ο ίδιος επικαλείται κώλυμα. Μπορεί ο έχων οργανική, δηλ. ο Β, να διαμαρτυρηθεί και επικαλούμενος τα μόριά του, να πάρει ένα από τα πακέτα ωρών του Α, αν τον βολεύει περισσότερο, και να βρεθεί ο Α να τρέχει από ανατολή σε δύση...;


.....ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97  για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96...

προσοχή όμως εδώ στο εξής: οι λειτουργικά υπεράριθμοι κρίνονται κατά προτεραιότητα και  μεταξύ τους, μόνο στην οικεία και όμορη ομάδα. Αν δεν υπάρξει κενό σε αυτές και δεν τοποθετηθούν, τότε μπαίνουν μαζί με τους όντες στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και κρίνονται βάσει μορίων μετάθεσης.... Αυτό ξέρω ότι ισχύει στη δευτεροβάθμια.... δε νομίζω να υπάρχει κάποια διαφοροποίηση στην α/θμια, αλλά μη σε πάρω στο λαιμό μου....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:03:18 μμ από beacon »
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Αποσυνδεδεμένος MatinaPEO2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #289 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:06:27 μμ »
"Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97."

Από τις οδηγίες που δόθηκαν από το Υπουργείο το καλοκαίρι.


Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #290 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:12:08 μμ »
Το σημείο αυτό στο ενημερωτικό του υπουργείου είναι ερμηνεία Παπαθεοδώρου.... αν διαβάσεις το Π.Δ δεν αναφέρει ότι "παίζουν" όλες οι ομάδες σχολείων..... Παραθέτω έγγραφο πρόσφατο από ΔΔΕ για λειτουργικές τοποθετήσεις (ανοίξτε το word με τις διευκρινίσεις).... Ρίξτε μια ματιά....
http://www.dide.ait.sch.gr/index.php/news/apospaseis/773-diefkriniseis-sxetika-me-tin-topothetisi-ton-leitourgika-yperarithmon-ekpaideftikon
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #291 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:12:49 μμ »
"Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97."

Από τις οδηγίες που δόθηκαν από το Υπουργείο το καλοκαίρι.
οι οδηγίες στο συγκεκριμένο bold πεδίο είναι .....αερολογίες διότι αυτό πολύ απλά δεν προκύπτει πουθενά από το άρθρο 12 του ΠΔ 100/97 αλλά ούτε και από οποιοδήποτε άλλο άρθρο των ΠΔ 50/96 και 100/97
ισχύει ότι γράφει η συνάδελφος  beacon
εντάξει προηγούμαστε αλλά όχι των πάντων :)
 συνεπώς τα ΠΥΣΔΕ (που γνωρίζουν τη νομοθεσία και την εφαρμόζουν σωστά) δεν δεσμεύονται και οποιοσδήποτε θιγόμενος μπορεί να πράξει τα δεόντα.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος MatinaPEO2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #292 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:27:56 μμ »
Ωραία, ευχαριστούμε για τις πληροφορίες! Μού φαίνεται κάθε ΠΥΣΔΕ ερμηνεύει κατά το δοκούν!!!

Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #293 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:45:24 μμ »
Μπαααα.... Μάλλον αυτός που συνέταξε την "οδηγία Παπαθεοδώρου" δεν είχε διαβάσει προσεκτικά το Π.Δ και ο τότε υφυπουργός μάλλον υπέγραψε χωρίς να διαβάσει ούτε το Π.Δ, ούτε το εν λόγω κείμενο!!!!! Τώρα, θες με όσα έγιναν φέτος το καλοκαίρι κάποιος εκεί μέσα να ασχολήθηκε με τις λειτουργικές υπεραριθμίες και να το "ψείρισε";;; Ρητορικό φυσικά το ερώτημα. Απλή αναπαραγωγή έκαναν και διανομή!!! Άστα!!! Μύλος!!!!! ;D ;D ;D

Πάντως και στον Πειραιά και στο Ηράκλειο που ξέρω βάζουν κάτω το Π.Δ και ενεργούν βάσει αυτού γιατί υπερισχύει εγκυκλίων και οδηγιών. Και αν κάποιος τους τρέξει με ενστάσεις, "χαλάει" όλος ο κατάλογος μετά με τις τοποθετήσεις και πού να κάνεις ξανά μανά από την αρχή ΠΥΣΔΕ για όλους.....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:46:59 μμ από beacon »
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159460
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 258
Σύνολο: 258

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.