0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: PanagiotisX στις Σεπτεμβρίου 04, 2013, 11:49:11 pmΘα σας ήταν εύκολο να διευκρινίσετε σε ποιο σημείο των Π.Δ. 100/97 και 50/96 αναφέρεται ότι θα πρέπει να τοποθετηθώ συγκρινόμενος με τους διαθεσίτες βάσει μορίων μετάθεσης. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!Σημερινό έγγραφο του υπουργείου για τις τοποθετήσεις.Τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) προκειμένου για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά γίνεται ως ακολούθως :1. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97. 2. Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας, κατά τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010. 3. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97 για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96.4. Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.5. Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και 6. Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.Άρα πρώτα θα τοποθετηθείς εσύ και μετά όσοι βρίσκονται στη διάθεση.
Θα σας ήταν εύκολο να διευκρινίσετε σε ποιο σημείο των Π.Δ. 100/97 και 50/96 αναφέρεται ότι θα πρέπει να τοποθετηθώ συγκρινόμενος με τους διαθεσίτες βάσει μορίων μετάθεσης. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Αυτό ισχύει κ για την
Με βάση τις προτεραιότητες που ορίζονται στα προηγούμενα μηνύματα αναφορικά με τις τοποθετήσεις, θέλω να ρωτήσω το εξής: όσοι έχουν ήδη οργανική αλλά δε συμπληρώνουν το ωράριο τους πού κατατάσσονται; με ποια λογική τους ανατίθενται ώρες στο χ ή ψ σχολείο;Συγκεκριμένα: π. χ. αναθέτει το ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ στον Α, που είναι στη διάθεση , τέσσερα ξεχωριστά σχολεία από 5-6 ώρες στο καθένα. Τα σχολεία είναι σχετικά όμορα. Αναθέτει σε κάποιον
Υπηρετώ σε δυσπρόσιτο σχολείο. Αν τοποθετηθω και σε άλλο δυσπρόσιτο σχολείο για να κάνω χημεία γιατί εκεί δεν υπάρχει άλλος χημικός ούτε καν άλλος πε04, πως μπορούν να με υποχρεωσουν να πάω αν δηλώσω ότι δεν έχω αυτοκίνητο και δεν υπάρχει και συγκοινωνία ;
Παράθεση από: Aκριβή στις Σεπτεμβρίου 04, 2013, 11:52:26 pmΠαράθεση από: PanagiotisX στις Σεπτεμβρίου 04, 2013, 11:49:11 pmΘα σας ήταν εύκολο να διευκρινίσετε σε ποιο σημείο των Π.Δ. 100/97 και 50/96 αναφέρεται ότι θα πρέπει να τοποθετηθώ συγκρινόμενος με τους διαθεσίτες βάσει μορίων μετάθεσης. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!Σημερινό έγγραφο του υπουργείου για τις τοποθετήσεις.Τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) προκειμένου για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι η διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά γίνεται ως ακολούθως :1. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη δυνατόν να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97. 2. Έπονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας, κατά τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010. 3. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι εκπ/κοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97 για το σχολικό έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96.4. Κατόπιν, οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.5. Έπειτα, τοποθετούνται οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί και 6. Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.Άρα πρώτα θα τοποθετηθείς εσύ και μετά όσοι βρίσκονται στη διάθεση.Με βάση τις προτεραιότητες που ορίζονται στα προηγούμενα μηνύματα αναφορικά με τις τοποθετήσεις, θέλω να ρωτήσω το εξής: όσοι έχουν ήδη οργανική αλλά δε συμπληρώνουν το ωράριο τους πού κατατάσσονται; με ποια λογική τους ανατίθενται ώρες στο χ ή ψ σχολείο;Συγκεκριμένα: π. χ. αναθέτει το ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ στον Α, που είναι στη διάθεση , τέσσερα ξεχωριστά σχολεία από 5-6 ώρες στο καθένα. Τα σχολεία είναι σχετικά όμορα. Αναθέτει σε κάποιον
"Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97."Από τις οδηγίες που δόθηκαν από το Υπουργείο το καλοκαίρι.