*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 474752 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #952 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 02:10:46 pm »
και για να καταλάβουμε πόσο τηρούν τη νομοθεσία τα ΠΥΣΔΕ, θυμάστε τότε που είχε αυξηθεί το ωράριό μας και οι φιλόλογοι είχαμε πολλά πλεονάσματα; Τότε, είχε βγει μια εγκύκλιος που έλεγε ότι οι φιλόλογοι (σε όποια υπηρεσιακή κατάσταση κι αν βρίσκονται προηγούνται στην ανάθεση της ιστορίας). Όλα τα πύσδε αρνήθηκαν να υλοποιήσουν την εγκύκλιο και άφησαν τους συλλόγους να αλωνίζουν. Πήγαιναν οι συνάδελφοι με επώνυμες καταγγελίες και αυτοί αρνούνταν να κάνουν κάτι. Μάλιστα, απειληθήκαμε με υποχρεωτικές μετακινήσεις και αφού πήγαμε νομικά εν μια νυκτί, ως δια μαγείας τοποθετηθήκαμε άπαντες. Στην περίπτωσή σου η Γαλλικού δε θέλει να πάρει ιστορία, γιατί προφανώς ξέρει ότι δε θα μετακινηθεί σε άλλο σχολεία, γιατί πού να βρεθούν ώρες γαλλικών, οπότε ελπίζει να μείνει με μειωμένο ωράριο, ενώ το πύσδε χρειάζεται επειγόντως φιλολόγους και θέλει να κάνει εσένα λάστιχο, γλιτώνοντας αναπληρωτές. Αν μπορεί ο διευθυντής ή διευθύντρια του σχολείου να κάνει κάτι, ζήτησέ της το. Συνήθως, αν είναι χρόνια διευθυντές τα πύσδε τους ξέρουν και τους κάνουν τα χατίρια.

Υ.Γ:ο προϊστάμενος, knkn και silkcut, ζητάει από το σύλλογο να κάνει ανακατανομή. Σιγά που θα βρεθεί σύλλογος να αντισταθεί για ένα συνάδελφο που δεν είναι καν μόνιμος εκεί και να κοντραριστεί με τη διεύθυνση. Όλα αυτά τα έχουμε βιώσει οι περιπλανώμενοι σε άπειρα πύσδε, δυστυχώς! :(

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:55:43 »

Αποσυνδεδεμένος klena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #953 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 03:42:52 pm »
Το θεμα είναι ότι πηγαίνω τρια χρόνια στο ιδιο σχολείο κι ο συλλογος θελει να ειμαι εκει .γι αυτο ακριβως και μοιρασαν μ αυτον τον τρόπο τις ωρες, για να μου βγει μεγαλύτερο ωράριο.για τη συμπλήρωση του ωραρίου μου τώρα, επειδή υπάρχει λυκειο στο ίδιο κτιριακό συγκρότημα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα προηγηθώ εγώ στις τοποθετήσειςή άλλοι φιλόλογοι με οργανική που δε συμπληρώνουν και τα σχολεία τους είναι στην ίδια ομάδα;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #954 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 04:04:28 pm »
Το θεμα είναι ότι πηγαίνω τρια χρόνια στο ιδιο σχολείο κι ο συλλογος θελει να ειμαι εκει .γι αυτο ακριβως και μοιρασαν μ αυτον τον τρόπο τις ωρες, για να μου βγει μεγαλύτερο ωράριο.για τη συμπλήρωση του ωραρίου μου τώρα, επειδή υπάρχει λυκειο στο ίδιο κτιριακό συγκρότημα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα προηγηθώ εγώ στις τοποθετήσειςή άλλοι φιλόλογοι με οργανική που δε συμπληρώνουν και τα σχολεία τους είναι στην ίδια ομάδα;
Μάλλον αυτός που έχει οργανική θέση προηγείται, δυστυχώς! Κοίταξε, σου ξαναλέω, μήπως το λύσεις το θέμα αλλιώς, γιατί η νομοθεσία δε σε καλύπτει ούτε στη μια ούτε στην άλλη περίπτωση.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος klena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #955 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 05:14:17 pm »
επειδή αμφισβητήθηκα από τον platonas για ταγεγονότα  η πε05 δε ζήτησε τις ιστορίες από το σύλλογο. γιατί προτιμούσε να πάει στο λύκειο (ίδιο κτιριακό συγκρότημα), που ο διευθυντής είχε βγάλει 4 ώρες. τελευταία στιγμή όμως κι αφού είχε γίνει το πρακτικό με την κατανομή των μαθημάτων, άλλαξαν οι ώρες του λυκείου. Ωστόσο είχε και ώρες στο δημοτικό (ίδιο κτιριακό συγκρότημα), αλλά δεν ήθελε να πάει και τοποθέτησαν μία άλλη που είναι στη διάθεση.Επίσης ήμουν μπροστά στα γεγονότα, γιατί ανήκω σε επαρχιακό πύσδε και την 1η μέρα οι της διάθεσης παρουσιαζόμαστε προσωρινά στα σχολεία που είμασταν την προηγούμενη χρονιά. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:55:43 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #956 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 05:41:11 pm »
επειδή αμφισβητήθηκα από τον platonas για ταγεγονότα  η πε05 δε ζήτησε τις ιστορίες από το σύλλογο. γιατί προτιμούσε να πάει στο λύκειο (ίδιο κτιριακό συγκρότημα), που ο διευθυντής είχε βγάλει 4 ώρες. τελευταία στιγμή όμως κι αφού είχε γίνει το πρακτικό με την κατανομή των μαθημάτων, άλλαξαν οι ώρες του λυκείου. Ωστόσο είχε και ώρες στο δημοτικό (ίδιο κτιριακό συγκρότημα), αλλά δεν ήθελε να πάει και τοποθέτησαν μία άλλη που είναι στη διάθεση.Επίσης ήμουν μπροστά στα γεγονότα, γιατί ανήκω σε επαρχιακό πύσδε και την 1η μέρα οι της διάθεσης παρουσιαζόμαστε προσωρινά στα σχολεία που είμασταν την προηγούμενη χρονιά.
Άρα,η Γαλλικών θέλει τώρα τις ιστορίες στο σχολείο της και οι φιλόλογοι θέλουν να παραμείνεις εσύ, αν κατάλαβα. Μήπως σε αυτή την περίπτωση ειδοποίησε η ίδια το πύσδε;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #957 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 05:45:18 pm »
Γενικά, πάντως, αυτό με τις β΄ αναθέσεις είναι παράλογο. Δηλαδή, εντάξει είπαμε η οργανική είναι πολύ σημαντική, αλλά δεν μπορείς να ισοπεδώνεις το πτυχίο του άλλου με το να μην του επιτρέπεις να διδάσκει το αντικείμενό του και αυτός να αναγκάζεται να πηγαίνει σε 2-3 σχολεία, όπου τον βάζουν να διδάσκει άλλα αντί άλλων, όπως πρότζεκτ, ιστορία της τέχνης, θεατρολογία κτλ. Κάπου πρέπει να υπάρχει ένας φραγμός. Η πιο σωστή εγκύκλιος περί β΄αναθέσεων ήταν εκείνη του Αβραμόπουλου που έλεγε ότι εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμος φιλόλογος, τότε μπορεί να πάρει κάποιος β΄ανάθεση την ιστορία. Αυτό, εννοείται, πρέπει να ισχύει για όλες τις β΄αναθέσεις. Επιτέλους, είναι και γελοίο το πράγμα!

Να πούμε εδώ ότι πολλοί συνάδελφοι αρνούνται τη β΄ανάθεση ή οι φιλόλογοι προσπαθούν να μην αφήσουν την ιστορία, αλλά η διεύθυνση αναγκάζει τα σχολεία να το κάνουν. Κατά τ' άλλα, πρώτα είναι ο μαθητής. Μα υπάρχει χειρότερη κτύπημα της ποιότητας της εκπαίδευσης από τη β΄ανάθεση; Πώς μπορώ εγώ να διδάξω κοινωνιολογία, ενώ δεν έχω κάνει ούτε ένα σχετικό μάθημα στο πανεπιστήμιο; Άρα, η προσπάθεια του υπουργείου να τοποθετήσει εκπαιδευτικούς με διαδικασίες-παρωδία δεν υπαγορεύεται από το ενδιαφέρον του υπουργού για τους μαθητές, αλλά από άλλες προθέσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 05:50:52 pm από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος klena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #958 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 05:52:16 pm »
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Να βοηθήσω ένα συνάδελφο, όταν δεν εχει άλλη επιλογή.Όχι όμως να υπάρχουν άλλες λύσεις και να επιλέγουν την πιο ανωδυνη και συμφέρουσα γι αυτούς σε βάρος των πε02.Όντας και πιο παλιά από μένα στο πύσδε...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #959 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 05:57:03 pm »
Και έτσι για την ενημέρωση μας, σε μεγάλα πύσδε και πύσπε μπλόκαρε η διαδικασία κάτω από τις διαμαρτυρίες των συναδέλφων. Τα περισσότερα πύσδε θα οριστούν για Δευτέρα, μάλλον κεκλεισμένων των θυρών, προκειμένου να αποφύγουν τους συναδέλφους. Ο διευθυντής δευτεροβάθμιας στο δικό μας πύσδε μας είπε ότι ξέρει πως τα κενά είναι λάθος, αλλά θα προχωρήσει τη διαδικασία, γιατί φοβάται ότι δε θα του δώσουν αναπληρωτές και μας ζήτησε συγγνώμη. Ακόμα και η διοίκηση, δηλαδή, παραδέχεται ότι η διαδικασία είναι παρωδία!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #960 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 06:07:38 pm »
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Να βοηθήσω ένα συνάδελφο, όταν δεν εχει άλλη επιλογή.Όχι όμως να υπάρχουν άλλες λύσεις και να επιλέγουν την πιο ανωδυνη και συμφέρουσα γι αυτούς σε βάρος των πε02.Όντας και πιο παλιά από μένα στο πύσδε...
Οι περισσότεροι που έχουν αράξει μόνιμα σε μια οργανική τρέμουν μήπως πάνω σ' ένα όμορο σχολείο και διδάξουν το αντικείμενό τους. Τρέμουν, γιατί ξέρουν πως όπου πάνε θα τους συμπεριφερθούν όπως σ' εμάς (διαθεσίτες, αποσπασμένους, αναπληρωτές). Δηλαδή, θα τους δώσουν τα περισσεύματα και τα χειρότερα τμήματα. Άσε που στο πρόγραμμα θα βουλώνουν τρύπες. Άσε που θα τους αποκαλούν "ε, ψιτ κοπελιά". Καλά, αυτή η ατάκα σκοτώνει, λες και δεν είσαι συνάδελφός τους. Καμιά φορά σκέφτομαι ότι αν με αποκαλούν και σε μια δεκαετία "κοπελιά" θα πέσω στο πάτωμα, γιατί κοπελιά δε θα με λες τότε. ;D Άσε, που οι φιλόλογοι στα λύκεια που περιφερονται οι φουκαράδες συνάδελφοί τους δεν τους αφήνουν με τίποτα να πάρουν τα αρχαία, γιατί είναι σημαντικό αντικείμενο. :P Φαίνεται ότι εμείς πληρώσαμε και πήραμε τα πτυχία μας και έτσι μπήκαμε στα σχολεία. Άι σιχτίρι πια! Άσε που βλέπεις τον ξενόγλωσσο να κάνει το αντικείμενό σου, ενώ εσύ τρέχεις σε άλλα δύο σχολεία και απαιτεί από σένα να τους δώσεις διαγωνίσματα και σημειώσεις, γιατί αυτός δεν ξέρει τι του γίνεται από ιστορία. Είπαμε, πρώτα απ' όλα ο μαθητής. :P

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος klena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #961 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 06:27:46 pm »
Θα ήθελα να ρωτησω στη συμπλήρωση ωραρίου,μια και υπαρχει λύκειο στην ίδια αυλή, προηγούμαι στην τοποθέτηση ή προηγούνται οι οργανικά ανήκοντες αλλων σχολείων ίδιας ομάδας;

Αποσυνδεδεμένος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #962 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 07:41:48 pm »
@LK,
θυμάσαι μια διευκρινιστική που είχε βγει (αν δεν κάνω λάθος) Σεπτέμβρη-Οκτώβρη νομίζω του 13, μετά από πίεση των ΠΕ02 μέσω δικηγόρων, και εμφανίστηκαν κρυμμένες ώρες ιστορίας;;τότε , αν το θυμάμαι καλά, ορίστηκε ότι ανεξάρτητα της υπηρεσιακής κατάστασής του, ένας ΠΕ02 θα συμπλήρωνε οπωσδήποτε και μετά οι άλλοι με β ανάθεση...ξέρουμε τι απέγινε αυτό; είναι σε ισχύ;;νομίζω ότι τότε τα ΠΥΣΔΕ το τήρησαν και τοποθετήθηκαν σωστά οι (μόνιμοι )ΠΕ02...συγχωρήστε με αν δεν το θυμάμαι καλά και λέω βλακείες ;)

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #963 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 07:54:59 pm »
Επομένως όταν αμφισβήτησα τα γεγονότα είχα δίκιο. Στο τέλος της ημέρας και πριν σταλεί το πρακτικό στη δευτεροβαθμια ή ΠΕ05 αλλάξε την απόφαση της και το είπε στον διευθυντή  είτε διάζώσης είτε από το τηλέφωνο, ο οποίος έστειλε νέα κενά, φυσικά χωρίς να το ξερεις εσύ. Άρα η πληροφορία ότι η ΠΕ05 δεν ήθελε τις ώρες δεν είναι σωστή. Είσης το ότι είσαι στο σχολείο προσωρινής παρουσίασης που ήσουν και την προηγουμενη χρονιά(χωρίς την νέα συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ που έπρεπε να γίνει την Παρασκευή μετά τις 9.00) δεν σου δίνει το δικαίωμα να πάρεις ώρες. Πρέπει να σταλούν τα κενά, μετά τις α και β αναθέσεις να γίνει η νέα συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ (μετά τις 9.00) και όταν τελειώσει να πας να πάρεις (ακόμα και αν τοποθετηθείς στο ίδιο σχολείο) ότι ώρες μένουν. Ένα ακόμα που μου κάνει εντύπωση είναι πως κατάφερε το ΠΥΣΔΕ και σας τοποθέτησε (όσο μικρό και αν είναι το ΠΥΣΔΕ), τόσο γρήγορα εφόσον οι δηλώσεις γίνονταν μεχρι τις 9.00 το πρωί της Παρασκευής. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό που ξεκινήσαν την συνεδρίαση στις 9.00 και είχατε παρει νέα τοποθέτηση (δηλαδή νέα πραξη ΠΥΣΔΕ ακόμα και για το ίδιο σχολείο, οποτε και πρέπει να πάρετε ώρες), μέχρι τις 2.00 που κλείνουν τα σχολεία και υπεγραψες.
Προηγούνται όσοι συμπληρώνουν οργανικά και έπονται όσοι είναι στη διάθεση.
 

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #964 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 08:49:20 pm »
[quote author=

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #965 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2016, 08:57:49 pm »
Σήμερα, ο προϊστάμενός μας μας είπε πως θα έχουμε δικαίωμα να κάνουμε ένσταση, αλλά θα περιμένουμε νέα κενά και σε καμιά περίπτωση δε θα επιτρέψει να γίνει καραμπόλα στα σχολεία. Δηλαδή, όλοι έχουμε κάνει δηλώσεις αυτή τη στιγμή σε κενά που σε λίγες μέρες μπορεί να μην υφίστανται. Κάποιοι θα είναι τυχεροί και θα παραμείνουν στα σχολεία τους, γιατί το κενό υφίσταται, ενώ κάποιοι άλλοι θα έχουν πατήσει την μπανανόφλουδα, θα πάνε σε σχολείο χωρίς κενό και μετά θα περιμένουν τα νέα κενά για να δηλώσουν. Καλό; Που λέει μια παροιμία:αν έχεις τύχη διάβαινε..., κάπως έτσι. Αναρωτιέμαι τι έχουν να πουν κάποιοι που πανηγύριζαν εδώ στο φόρουμ πριν μέρες για την εγκύκλιο Φίλη; Άντε και καλή τύχη, μάγκες που έλεγε και ο τραγουδοποιός.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182543
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.