0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επομένως για τον Λουκή αναφέρουμε ότι είναι πλαστοπροσωπία με εσωτερική εστίαση? Εννοώντας ότι ο αφηγητής - ο έμπορος δηλαδή που είπε στον
Ο εξωδιηγητικός είναι όταν ο αφηγητής βγαίνει από την ιστορία για να τη διηγηθεί αφού έχει συμβεί ενώ ο ενδοδιηγητικός υποτίθεται ότι την αφηγίται ενώ συμβαίνει? Αυτή είναι η διαφορά?
Παράθεση από: Syllas στις Δεκεμβρίου 15, 2008, 01:32:43 amΤον Λουκά Ράλλη, που είναι το υπαρκτό πρόσωπο της ιστορίας υποτίθετα, πού τον βάζεις.... , άσε που λέει άλλο όταν ήταν νέος κι έζησε αυτά που λεει στο χειρόγραφο και άλλο όταν τώρα πια είναι γέρος.... Φαίνεται, το έχουν επιλέξει για τα αφηγηματικά του κόλπα.ε δεν ειναι ακριβως ετσι. ο λουκας τζιφος ειναι το πραγματικο προσωπο κ οσο για το λουκα ραλλη η κριτικη το εχει επισημανει, δεν ειναι τεκμηριωμενο. εξαλλου στην εισαγωγη της εστιας λεει οτι η ζωη του ραλλη διαφερει κατα πολυ σε σχεση με του λουκη λαρα κ στην ουσια ο ραλλης ειναι το συμβολο του χιου εμπορου της διασπορας μεσω της οικογενειας πλεον ραλλη κ οχι του συγκεκριμενου. αυτα με τους αφηγητες υπαρχουν κ στα 3 διηγηματα που εχουμε. κ ενω οσα βιβλια λενε την εστιαση εσωτερικη απλα με διαφορες μεταξυ ωριμου αφηγητη κ νεου στην εισαγωγη της εστιας διακρινει την εξωτερικη οταν ηταν νεος κ την εσωτερικη στα γεραματα. τι να πω πλεον? θα καταληξω να διαβαζω ενα βιβλιο καθε φορα για να μη μπερδευομαι
Τον Λουκά Ράλλη, που είναι το υπαρκτό πρόσωπο της ιστορίας υποτίθετα, πού τον βάζεις.... , άσε που λέει άλλο όταν ήταν νέος κι έζησε αυτά που λεει στο χειρόγραφο και άλλο όταν τώρα πια είναι γέρος.... Φαίνεται, το έχουν επιλέξει για τα αφηγηματικά του κόλπα.
Αυτό με τον εξωδιηγητικό αφηγητή πολύ με μπερδεύει. Πώς μπορεί κάποιος να είναι εξωδιηγητικός και ομοδιηγητικός ταυτόχρονα; επειδή αφηγείται την ιστορία, στην οποία συμμετείχε, αφού αυτή έχει τελειώσει;Πχ ο Οδυσσέας στους απολόγους είναι εξωδιηγητικός - ομοδιηγητικός.... ενώ ο Όμηρος εξωδιηγητικός - ετεροδιηγητικός;
Παράθεση από: olgalia στις Δεκεμβρίου 15, 2008, 11:40:52 pmΑυτό με τον εξωδιηγητικό αφηγητή πολύ με μπερδεύει. Πώς μπορεί κάποιος να είναι εξωδιηγητικός και ομοδιηγητικός ταυτόχρονα; επειδή αφηγείται την ιστορία, στην οποία συμμετείχε, αφού αυτή έχει τελειώσει;Πχ ο Οδυσσέας στους απολόγους είναι εξωδιηγητικός - ομοδιηγητικός.... ενώ ο Όμηρος εξωδιηγητικός - ετεροδιηγητικός;η αντιθεση ειναι αναμεσα σε εξωδιηγητικος κ ενδοδιηγητικος(οχι ομοδιηγητικος)εξωδιηγητικος =βγαινει απο την ιστορια για να τη διηγηθει αφου εχει συμβειενδοδιηγητικος= ενα απο τα προσωπα της ιστοριας αρα παντα ενδοδιηγητικοςομοδιηγητικός =αφηγητης που μετεχει στη δρασηετεροδιηγητικος=αφηγητης που δε μετεχει στη δρασηΟ Οδυσσέας είναι ενδοδιηγητικός- ομοδιηγητικός, αφού λέει δικές του ιστορίες, αλλά παραμένει μέσα στην κύρια ιστορία. Εξωδιηγητικός θα ήταν αν έμενε έξω από όλη την Οδύσσεια. έτσι λέει και το ΛΛΟρων για τον Οδυσσέαεξωδιηγητικος< ετεροδιηγητικος ή ομοδιηγητικοςενδοδιηγητικος< ετεροδιηγητικος ή ομοδιηγητικοςαυτα που εγραψα ειναι συμφωνα με το βιβλιο "οδηγιες για τα φιλολογικα μαθηματα στο λυκειο"γενικα απ'ο,τι καταλαβαινω εχει να κανει σχεση με τους εγκιβωτισμου κτλ. αρα οπως σωστα ειπες στους απολογους ο οδυσσεας ειναι εξωδιηγητικος αφου εχει βγει απο την ιστορια για να την πει κ ομοδιηγητικος γιατι συμμετεχει στη δραση
Μάλιστα. Σ' ευχαριστώ και τι να πω... ο θεός βοηθός μην τα κάνω μπάχαλο την κρίσιμη μέρα σε ανάλογη ερώτηση.....