0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια ακόμη ερώτηση: τα συναισθήματα, σύμφωνα πάλι με τον Αριστοτέλη, δεν έχουν σχέση με την προαίρεσιν, γιατί δεν εμπίπτουν στο λόγον έχο μέρος της ψυχής; Σωστά; Τέλος πια η σημασία του ρήματος κινούμαι σε σχέση με τα πάθη, έχει την έννοια του ευμετάβολου, ενώ αντίθετα το διάκειμαι, σε σχέση με τα πάθη φανερώνει το στοιχείο της μονιμότητας; Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά έχω ένα βοήθημα του Μπόνια στον Αριστοτέλη και για όσα κεφάλαια δεν είναι εντός της σχολικής ύλης η ανάλυση είναι ελλιπέστατη. Για αυτό ζητάω τη βοήθεια κάποιον που έχουν διαβάσει κάποιο πιο αξιόλογο βιβλίο για τα εκτός σχολικής ύλης.
χε,χε... μόλις το διάβασα και σας το μεταφέρω... Ο Σοφοκλής προκάλεσε ξεχωριστή εντύπωση όταν, ως ηθοποιός σε τραγωδία του, έπαιζε το τόπι ως Ναυσικά! Δυστυχώς δεν υπάρχουν λεπτομέρειες γιατί δεν προκάλεσε εντύπωση γενικά ως Ναυσικά, αλλά ειδικά στη σκηνή που έπαιζε το τόπι
Μήπως διάβασε κανείς αρχαία από το βιβλίο του Μπόνια; Θέλω να ρωτήσω κάτι...
Ευχαριστώ. Το υποπτεύθηκα, αλλά δεν ξέρω εάν αυτό συνάγεται από τη διατύπωση της ύλης "αρχαία ΕΛΛΗΝΙΚΗ" γραμματεία. Προφανώς τις δημιουργίες μόνο των Ελλήνων;
Ευχαριστώ. Το υποπτεύθηκα, αλλά δεν ξέρω εάν αυτό συνάγεται από τη διατύπωση της ύλης "αρχαία ΕΛΛΗΝΙΚΗ" γραμματεία. Προφανώς τις δημιουργίες μόνο των Ελλήνων;[/quoΌταν αποφάσισα να δώσω Ασέπ ,είχα ρωτήσει δύο διοριστέους φίλους μου τι διάβασαν από γραμματολογία κ μου είπαν "εννοειται μέχρι κλασικούς χρόνους".Λέω να το ρισκάρω κ εγώ,μακάρι να πέσω μέσα.....Εσύ φυσικά θα πράξεις αυτό που κρίνεις ορθότερο!Καλή συνέχεια!