0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Vania στις Δεκεμβρίου 15, 2008, 08:43:28 pmΠαράθεση από: marion στις Δεκεμβρίου 15, 2008, 01:09:59 amΠαράθεση από: Vania στις Δεκεμβρίου 14, 2008, 05:57:59 pmγεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.3)
Παράθεση από: marion στις Δεκεμβρίου 15, 2008, 01:09:59 amΠαράθεση από: Vania στις Δεκεμβρίου 14, 2008, 05:57:59 pmγεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.3)
Παράθεση από: Vania στις Δεκεμβρίου 14, 2008, 05:57:59 pmγεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.3)
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??
εγω οχι απλα δεν εχω δει αλλα δεν ξερω τι ειναι το δελτιο μαθηματος. αν εχει καποιος την ευγενη καλοσυνη ας φωτισει κ μενα την ανιδεη...
σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια!!δλδ η 1 διδακτ.ωρα=45 λεπτα???και γω δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ειναι το δελτιο μαθηματος.απο οτι ειδα ειναι τα στοιχεια του μαθηματος.ποτε διεξαγεται,σε ποση ωρα,σε ποια ταξη και τετοια...θα θελα να το βαλλω αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτο ακριβως που λεω και αν ειναι σωστο...αν ξερει καποιος κατι ας βοηθησει.και το φροντιστηριο καρφης εχει σχεδια αλλα εμενα λιγο με βοηθησαν...μου φανηκαν παρα πολυ απλα και με πολλες ελλειψεις...παντως αν θελετε κοιταξτε λιγο.