*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 108156 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #336 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 09:43:20 μμ »
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...
1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??
2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??
3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??
4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... :-\
5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?
6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??
7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??
1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.
2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.
3) Βιβλιογραφία θα γράψεις μόνο, αν τεθεί σχετικό ερώτημα.
4) Ουκ εν τω πολλω το ευ. Προσοχή, το σχέδιο που θα παρουσιάσεις θα πρέπει να είναι, όπως αυτό που θα έκανες θεωρητικά, εάν θα είχες την επόμενη ημέρα να διδάξεις συγκεκριμένη ενότητα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα χανόσουν, αν για 1 διδακτική ώρα, εσύ είχες προετοιμάσει σχέδιο άνω των 8 σελ. Άσε που δε θα προλάβαινες να το ολοκληρώσεις.
5) Μπορείς ν' αναφέρεις ημερομηνία καθώς και προτεινόμενο χρόνο διδασκαλίας με την ένδειξη 1 διδακτική ώρα.
6) Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως για το μάθημα της ιστορίας δεν κάνεις αναφορά σε δελτίο μαθήματος.
7) Καλόν είναι σε κάθε βήμα να αναφέρεις και τη μέθοδο που χρησιμοποιείς κάθε φορά, καθώς είναι αδύνατο απ' την αρχή έως το τέλος να κινηθείς βάσει μιας και μοναδικής μεθόδου και πάντως η μέθοδος και η μορφή που θα αναφέρεις κάθε φορά (π.χ. μέθοδος: εργασία με τις πηγές, μορφή διερευνητική) θα πρέπει να συνάδει με αυτά που θα αναφέρεις σε κάθε βήμα. Εν ολίγοις να δείχνεις ότι γίνεται π.χ. εργασία με τις πηγές ή ότι διεξάγεται διάλογος κατευθυνόμενος ή ελεύθερος ή ότι τώρα αφηγείσαι ή ότι κάνεις επίδειξη χάρτη-εικόνας κ.ο.κ.
ευχαριστω παρα πολυ μαριον μου!!!αν βαλω και δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??και κατι ακομα.1 διδακτικη ωρα αντιστοιχει σε 40 λεπτα??
45 λεπτα.. εγω δεν ειδα πουθενα κατι για δελτιο... τωρα το τι ειναι λαθος κ τι οχι μην τ ψαχνεις γιατι στη διδακτικη κανεις δεν ξερει τι ακριβως ζητανε

Συμφωνώ με τη Swtia. Ούτε κι εγώ έχω δει κάτι για δελτίο μαθήματος.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #337 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 10:58:28 μμ »
εγω οχι απλα δεν εχω δει αλλα δεν ξερω τι ειναι το δελτιο μαθηματος. αν εχει καποιος την ευγενη καλοσυνη ας φωτισει κ μενα την ανιδεη... :'( :'( :'(

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #338 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 11:17:55 μμ »
εγω οχι απλα δεν εχω δει αλλα δεν ξερω τι ειναι το δελτιο μαθηματος. αν εχει καποιος την ευγενη καλοσυνη ας φωτισει κ μενα την ανιδεη... :'( :'( :'(

Αν δεν κάνω λάθος, έχει να κάνει με συνολική αξιόλογηση-αποτίμηση όλων των πτυχών του διδακτικού αντικειμένου σε μακροπρόθεσμη βάση (εξαμηνιαία, ετήσια).
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #339 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 11:29:01 μμ »
ευχαριστω πολυ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #340 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 08:30:43 πμ »
καλημερα...
iridax σε ευχαριστω...εγω δεν ξερω προσωπικα ποιος τα ειπε...αλλα οντως φαινονατι ουτοπικα...καλα μεν...αλλα δεν ειναι εφαρμοσιμα νομιζω...

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #341 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 08:43:54 μμ »
 Επειδή ακόμα δεν έχω καταλήξει τι θα διαλέξω -γιατί και στο γνωστικό ξέρω λίγα απο δω και λίγα απο κει- εκείνη τη στιγμή θα δω τι θα γράψω γι αυτό θέλω να μου προτείνετε κάποια βιβλία για όλες τις διδακτικές που να έχουν σχέδια μαθήματος.
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #342 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 11:02:14 πμ »
σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια!!δλδ η 1 διδακτ.ωρα=45 λεπτα???και γω δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ειναι το δελτιο μαθηματος.απο οτι ειδα ειναι τα στοιχεια του μαθηματος.ποτε διεξαγεται,σε ποση ωρα,σε ποια ταξη και τετοια...θα θελα να το βαλλω αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτο ακριβως που λεω και αν ειναι σωστο...αν ξερει καποιος κατι ας βοηθησει.και το φροντιστηριο καρφης εχει σχεδια αλλα εμενα λιγο με βοηθησαν...μου φανηκαν παρα πολυ απλα και με πολλες ελλειψεις...παντως αν θελετε κοιταξτε λιγο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #343 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 03:32:30 μμ »
Vania,  τι ωραιο μωρακι αυτο που ειναι ξαπλωμενο στο δακτυλο!
που το βρηκες? μου  αρεσει να βλεπω μωρα ξαπλωμενα.
(ασχετο, αλλα μου αρεσε η φωτογραφια)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #344 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 09:41:15 μμ »
σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια!!δλδ η 1 διδακτ.ωρα=45 λεπτα???και γω δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ειναι το δελτιο μαθηματος.απο οτι ειδα ειναι τα στοιχεια του μαθηματος.ποτε διεξαγεται,σε ποση ωρα,σε ποια ταξη και τετοια...θα θελα να το βαλλω αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτο ακριβως που λεω και αν ειναι σωστο...αν ξερει καποιος κατι ας βοηθησει.και το φροντιστηριο καρφης εχει σχεδια αλλα εμενα λιγο με βοηθησαν...μου φανηκαν παρα πολυ απλα και με πολλες ελλειψεις...παντως αν θελετε κοιταξτε λιγο.

Vania, γνώμη μου είναι να μην αναφέρεις στο σχέδιο σου πράγματα για τα οποία δεν είσαι σίγουρη. Αρκεί να καταγράψεις τα βασικά βήματα, έτσι όπως αναφέρονται και στα αντίστοιχα βιβλία του καθηγητή για κάθε μάθημα και να προσπαθείς, ώστε οι στόχοι που θέτεις κάθε φορά να σχετίζονται άμεσα με την πορεία μαθήματος που ακολουθείς. Εξάλλου, η σύνδεση στόχων και διδακτικής πορείας είναι αυτό που ενδιαφέρει ως επί το πλείστον, δηλ. να δείχνεις μέσω του γραπτού σου τι αναμένεις μετά το πέρας του μαθήματος να επιτύχεις, βάσει πάντα της στοχοθεσίας που θα έχεις θέσει.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #345 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 10:02:56 μμ »
Τα βιβλία του καθηγητή σας βοήθησαν ή πήρατε βοηθήματα με σχέδια μαθήματος?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #346 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 10:09:58 μμ »
Κατά τη γνώμη μου βοηθούν πολύ τα βιβλία του καθηγητή κ στο γνωστικό κ στην ε.διδακτική .

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #347 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 10:11:41 μμ »
 :) Σ'ευχαριστώ πολύ!
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #348 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 10:15:00 μμ »
Να είσαι καλά! :)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #349 στις: Δεκέμβριος 17, 2008, 10:16:30 μμ »
Προσωπικά δε διάβασα τίποτε άλλο παρά μόνο τα βιβλία καθηγητή. Αυτά γράφει το παιδαγωγικό ινστιτούτο και πιστεύω με βάση αυτά λογικά ή κυρίως διορθώνουν.
Αλλά πιστεύω πώς αυτή η κουβέντα δεν έχει και πολύ νόημα. Το ίδιο βιβλίο να διαβάσουν εξίσου καλά 2 άτομα, το καθένα θα γράψει διαφορετικό σχέδιο. Άλλους στόχους θα θέσει ο ένας, άλλους ο άλλος. Με διαφορετικό τρόπο επίσης θα γράψει ο καθένας τις σκέψεις του. Οπότε και διαφορετικό βαθμό θα πάρουν.
Είναι τόσο υποκειμενικό πράγμα η διδακτική...
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 659
Σύνολο: 663

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.