0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: swtia στις Δεκέμβριος 11, 2008, 04:40:06 μμΠαράθεση από: stratos91 στις Δεκέμβριος 11, 2008, 02:26:44 μμΠαράθεση από: maryvas στις Δεκέμβριος 11, 2008, 02:05:53 μμΠαράθεση από: Μarkos στις Δεκέμβριος 11, 2008, 01:59:02 μμκανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους" κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε? Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.οι διορθωτες παντως επιμενουν οτι το δευτερο θεμα δεν ηθελε συγκεκριμενη φαση σχεδιου αλλα ηταν απλο γνωστικο..και στις οδηγιες των διρθωτων δεν φαινεται να ζητουσαν φαση σχεδιου..Όταν θα γράψεις για τη συγκεκριμένη φάση της σύνθεσης, το μόνο που μπορείς να πεις από παιδαγωγικής άποψης είναι απλά σε ποια φάση μπορεί να τεθεί το συγκεκριμένο ερώτημα και στη συνέχεια να κάνεις τη σύγκριση. Γι αυτό το λόγο και φαίνεται να είναι γνωστικό. Αν π.χ. σε ρωτούσαν για τη φάση της ανάλυσης με κάποιο τρόπο, τότε πιστεύω παράλληλα με το γνωστικό (που ουσιαστικά χρειάζεται παντού), θα έλεγες και ερωτήσεις π.χ. που θα απηύθυνες προς τους μαθητές (οπότε θα φαίνονταν ακόμα περισσότερο η παιδαγωγική). Γνώμη μου όλα αυτά βέβαια.
Παράθεση από: stratos91 στις Δεκέμβριος 11, 2008, 02:26:44 μμΠαράθεση από: maryvas στις Δεκέμβριος 11, 2008, 02:05:53 μμΠαράθεση από: Μarkos στις Δεκέμβριος 11, 2008, 01:59:02 μμκανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους" κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε? Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.οι διορθωτες παντως επιμενουν οτι το δευτερο θεμα δεν ηθελε συγκεκριμενη φαση σχεδιου αλλα ηταν απλο γνωστικο..και στις οδηγιες των διρθωτων δεν φαινεται να ζητουσαν φαση σχεδιου..
Παράθεση από: maryvas στις Δεκέμβριος 11, 2008, 02:05:53 μμΠαράθεση από: Μarkos στις Δεκέμβριος 11, 2008, 01:59:02 μμκανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους" κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε? Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.
Παράθεση από: Μarkos στις Δεκέμβριος 11, 2008, 01:59:02 μμκανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους" κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε?
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??
καλημερα σε ολους κ ολες....εχω μια μεγαλη μεγαλη απορια κ προβλημα...λοιπον....μιλησα με μια φιλη που πηγαινε στον μπονια....κμου ειπε πως τους ειπαν να μην συμβουλευτουν βιβλια του Σπανου...ουτε τα βιβλια του καθηγητη οσον αφορα την ειδικη διδακτικη.....εγω μεχρι στιγμης διαβαζα απο κει...κ τι να κανω τωρα?? τους ειπαν οτι η μεθοδος αυτη, καλη μεν, αλλα δασκαλοκεντρικη, οποτε ακυρη....και ετσι απορριπτεα...κ ολα τα σχετικα.....αφορμηση, συνδεση με τα προηγουμενα κτλ........το σχεδιο απο οτι καταλαβα που τους εδωσαν σαν οδηγια, ειναι με ομαδοσυνεργατικη.....εσεις θα κανετε σχεδιο οπως στα βιβλια καθηγητη??ας βοηθησει καποιος γιατι εχω τρελαθει τελειως...... τελευταια στιγμη.....
Παράθεση από: Vania στις Δεκέμβριος 14, 2008, 05:57:59 μμγεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.3) Βιβλιογραφία θα γράψεις μόνο, αν τεθεί σχετικό ερώτημα.4) Ουκ εν τω πολλω το ευ. Προσοχή, το σχέδιο που θα παρουσιάσεις θα πρέπει να είναι, όπως αυτό που θα έκανες θεωρητικά, εάν θα είχες την επόμενη ημέρα να διδάξεις συγκεκριμένη ενότητα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα χανόσουν, αν για 1 διδακτική ώρα, εσύ είχες προετοιμάσει σχέδιο άνω των 8 σελ. Άσε που δε θα προλάβαινες να το ολοκληρώσεις.5) Μπορείς ν' αναφέρεις ημερομηνία καθώς και προτεινόμενο χρόνο διδασκαλίας με την ένδειξη 1 διδακτική ώρα.6) Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως για το μάθημα της ιστορίας δεν κάνεις αναφορά σε δελτίο μαθήματος.7) Καλόν είναι σε κάθε βήμα να αναφέρεις και τη μέθοδο που χρησιμοποιείς κάθε φορά, καθώς είναι αδύνατο απ' την αρχή έως το τέλος να κινηθείς βάσει μιας και μοναδικής μεθόδου και πάντως η μέθοδος και η μορφή που θα αναφέρεις κάθε φορά (π.χ. μέθοδος: εργασία με τις πηγές, μορφή διερευνητική) θα πρέπει να συνάδει με αυτά που θα αναφέρεις σε κάθε βήμα. Εν ολίγοις να δείχνεις ότι γίνεται π.χ. εργασία με τις πηγές ή ότι διεξάγεται διάλογος κατευθυνόμενος ή ελεύθερος ή ότι τώρα αφηγείσαι ή ότι κάνεις επίδειξη χάρτη-εικόνας κ.ο.κ.
Παράθεση από: marion στις Δεκέμβριος 15, 2008, 01:09:59 πμΠαράθεση από: Vania στις Δεκέμβριος 14, 2008, 05:57:59 μμγεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... 5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.3) Βιβλιογραφία θα γράψεις μόνο, αν τεθεί σχετικό ερώτημα.4) Ουκ εν τω πολλω το ευ. Προσοχή, το σχέδιο που θα παρουσιάσεις θα πρέπει να είναι, όπως αυτό που θα έκανες θεωρητικά, εάν θα είχες την επόμενη ημέρα να διδάξεις συγκεκριμένη ενότητα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα χανόσουν, αν για 1 διδακτική ώρα, εσύ είχες προετοιμάσει σχέδιο άνω των 8 σελ. Άσε που δε θα προλάβαινες να το ολοκληρώσεις.5) Μπορείς ν' αναφέρεις ημερομηνία καθώς και προτεινόμενο χρόνο διδασκαλίας με την ένδειξη 1 διδακτική ώρα.6) Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως για το μάθημα της ιστορίας δεν κάνεις αναφορά σε δελτίο μαθήματος.7) Καλόν είναι σε κάθε βήμα να αναφέρεις και τη μέθοδο που χρησιμοποιείς κάθε φορά, καθώς είναι αδύνατο απ' την αρχή έως το τέλος να κινηθείς βάσει μιας και μοναδικής μεθόδου και πάντως η μέθοδος και η μορφή που θα αναφέρεις κάθε φορά (π.χ. μέθοδος: εργασία με τις πηγές, μορφή διερευνητική) θα πρέπει να συνάδει με αυτά που θα αναφέρεις σε κάθε βήμα. Εν ολίγοις να δείχνεις ότι γίνεται π.χ. εργασία με τις πηγές ή ότι διεξάγεται διάλογος κατευθυνόμενος ή ελεύθερος ή ότι τώρα αφηγείσαι ή ότι κάνεις επίδειξη χάρτη-εικόνας κ.ο.κ.ευχαριστω παρα πολυ μαριον μου!!!αν βαλω και δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??και κατι ακομα.1 διδακτικη ωρα αντιστοιχει σε 40 λεπτα??