*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 108130 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #420 στις: Ιανουάριος 18, 2009, 12:25:14 μμ »
Θα αναφέρω αυτά που ισχύουν για τη διδακτική της ιστορίας σχετικά με το φύλλο εργασίας, το φύλλο αξιολόγησης και το φύλλο πληροφοριών.

Εν συντομία: το φύλλο εργασίας, το οποίο μοιράζεται ως πρόσθετο υλικό στους μαθητές κατά την ώρα του μαθήματος περιέχει συνήθως πηγές που δεν υπάρχουν στο σχολικό εγχειρίδιο, καθώς και ερωτήσεις στις οποίες οι μαθητές καλούνται ν' απαντήσουν βάσει των πληροφοριών που παρατίθενται στις πηγές σε συνάρτηση πάντα με την ιστορική τους γνώση.

Το φύλλο αξιολόγησης είναι μια μορφή γραπτής αξιολόγησης των μαθητών (δηλ. στην περίπτωση που θέλουμε να εξετάσουμε τους μαθητές μας γραπτώς στο μάθημα της ημέρας, και περιλαμβάνει 2 ομάδες ερωτήσεων Α & Β, όπου στην 1η ομάδα τίθενται ερωτήσεις κλειστού τύπου που ελέγχουν το γνωστικό επίπεδο των μαθητών, η δε ομάδα Β περιλαμβάνει ερωτήματα συνθετικά, που ελέγχουν την κριτική ικανότητα των μαθητών).

Το φύλλο πληροφοριών περιλαμβάνει πληροφοριακό υλικό επιπρόσθετο, που δεν εμπεριέχεται δηλ. στο σχολικό εγχειρίδιο, αλλά κρίνεται απαραίτητο το επιπλέον αυτό υλικό να καταστεί γνωστό στους μαθητές.

Ευχαριστούμε πολύ marion. Κατατοπιστικότατη κι ευκρινής απάντηση. Καλύφθηκα απολύτως.  :)
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #421 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 09:39:41 πμ »
Όσοι θα γράψετε διδακτική αρχαίων, θα έχετε ώς πρότυπο τα σχέδια Ιλιάδας-Οδύσσειας από το βιβλίο καθηγητή?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #422 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:00:52 πμ »
Όσοι θα γράψετε διδακτική αρχαίων, θα έχετε ώς πρότυπο τα σχέδια Ιλιάδας-Οδύσσειας από το βιβλίο καθηγητή?

Πιστεύω πως ναι. Είναι ενδεικτικά τα σχέδια αυτά. Απλά πρέπει να διατυπωθούν κάπως καλύτερα οι στόχοι για να είναι και μετρήσιμοι. Κριτήριο αξιολόγησης για τα αρχαία του Λυκείου (εννοώ τη δομή που πρέπει να έχει) ξέρετε που μπορώ να βρω γιατί το ΦΕΚ δεν το έχω.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #423 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:04:32 πμ »
Σ'ευχαριστώ. Strato.. :)
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος octapus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #424 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:19:50 πμ »

Πιστεύω πως ναι. Είναι ενδεικτικά τα σχέδια αυτά. Απλά πρέπει να διατυπωθούν κάπως καλύτερα οι στόχοι για να είναι και μετρήσιμοι. Κριτήριο αξιολόγησης για τα αρχαία του Λυκείου (εννοώ τη δομή που πρέπει να έχει) ξέρετε που μπορώ να βρω γιατί το ΦΕΚ δεν το έχω.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο.... Το παραθέτω από τις οδηγίες για τη διδασκαλία φιλιλογικών μαθηματων στο Λύκειο (2002-2203)

Α. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία.
Ι. Για την εξέταση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στην Α' και Β τάξη Ενιαίου Λυκείου ως μαθήματος Γενικής Παιδείας ισχύουν τα εξής:

1.Δίνεται στους μαθητές απόσπασμα διδαγμένου κειμένου 15-20 στίχων με νοηματική συνοχή και ζητείται:
α.  να μεταφράσουν ένα τμήμα του 8-10 στίχων στη νέα ελληνική και :
β. να απαντήσουν σε:
i. Δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές, που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες / αξίες / προβλήματα, στη στάση / ήθος / χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό / κοινωνικό / πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή / σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά / αισθητικά θέματα, με βάση ολόκληρο το απόσπασμα.
ii. Μία (1) ερώτηση ερμηνευτική που αναφέρεται σε τμήμα του από μετάφραση διδασκόμενου κειμένου, σε συσχετισμό με το παραπάνω εξεταζόμενο πρωτότυπο απόσπασμα. Σ' αυτή την περίπτωση δίνεται στους μαθητές σε φωτοτυπία το συγκεκριμένο μεταφρασμένο τμήμα.
iii. Μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος, στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή το έργο του.
iv. Μία (1) ερώτηση λεξιλογική -σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα).
ν.  Μία (1) ερώτηση γραμματικής και
νi. Μία (1) ερώτηση συντακτικού.
Οι ερωτήσεις υπό στοιχεία iv, v, vi  μπορεί να αναλύονται σε δύο
υποερωτήματα, ανάλογα με το είδος των ερωτήσεων που χρησιμοποιούνται.

2.Η βαθμολογία κατανέμεται ως εξής:
α) Η μετάφραση του κειμένου βαθμολογείται με 30 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
β) Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 10 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
γ) Στις περιπτώσεις κειμένων για τα οποία δεν προβλέπεται από το Πρόγραμμα Σπουδών διδασκαλία από μετάφραση, δεν δίνεται στους μαθητές η υπό στοιχείο ii ερμηνευτική ερώτηση και τότε οι δύο πρώτες υπό στοιχείο i ερμηνευτικές ερωτήσεις βαθμολογούνται η καθεμία με δέκα πέντε (15) μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.


Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #425 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:28:03 πμ »

Πιστεύω πως ναι. Είναι ενδεικτικά τα σχέδια αυτά. Απλά πρέπει να διατυπωθούν κάπως καλύτερα οι στόχοι για να είναι και μετρήσιμοι. Κριτήριο αξιολόγησης για τα αρχαία του Λυκείου (εννοώ τη δομή που πρέπει να έχει) ξέρετε που μπορώ να βρω γιατί το ΦΕΚ δεν το έχω.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο.... Το παραθέτω από τις οδηγίες για τη διδασκαλία φιλιλογικών μαθηματων στο Λύκειο (2002-2203)

Α. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία.
Ι. Για την εξέταση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στην Α' και Β τάξη Ενιαίου Λυκείου ως μαθήματος Γενικής Παιδείας ισχύουν τα εξής:

1.Δίνεται στους μαθητές απόσπασμα διδαγμένου κειμένου 15-20 στίχων με νοηματική συνοχή και ζητείται:
α.  να μεταφράσουν ένα τμήμα του 8-10 στίχων στη νέα ελληνική και :
β. να απαντήσουν σε:
i. Δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές, που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες / αξίες / προβλήματα, στη στάση / ήθος / χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό / κοινωνικό / πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή / σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά / αισθητικά θέματα, με βάση ολόκληρο το απόσπασμα.
ii. Μία (1) ερώτηση ερμηνευτική που αναφέρεται σε τμήμα του από μετάφραση διδασκόμενου κειμένου, σε συσχετισμό με το παραπάνω εξεταζόμενο πρωτότυπο απόσπασμα. Σ' αυτή την περίπτωση δίνεται στους μαθητές σε φωτοτυπία το συγκεκριμένο μεταφρασμένο τμήμα.
iii. Μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος, στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή το έργο του.
iv. Μία (1) ερώτηση λεξιλογική -σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα).
ν.  Μία (1) ερώτηση γραμματικής και
νi. Μία (1) ερώτηση συντακτικού.
Οι ερωτήσεις υπό στοιχεία iv, v, vi  μπορεί να αναλύονται σε δύο
υποερωτήματα, ανάλογα με το είδος των ερωτήσεων που χρησιμοποιούνται.

2.Η βαθμολογία κατανέμεται ως εξής:
α) Η μετάφραση του κειμένου βαθμολογείται με 30 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
β) Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 10 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
γ) Στις περιπτώσεις κειμένων για τα οποία δεν προβλέπεται από το Πρόγραμμα Σπουδών διδασκαλία από μετάφραση, δεν δίνεται στους μαθητές η υπό στοιχείο ii ερμηνευτική ερώτηση και τότε οι δύο πρώτες υπό στοιχείο i ερμηνευτικές ερωτήσεις βαθμολογούνται η καθεμία με δέκα πέντε (15) μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.



Ευχαριστώ πάρα πολύ. Με τον Πλάτωνα όμως και τον Αριστοτέλη, τι κάνουμε; Και κάτι άλλο. Θέτουμε τόσες πολλές ερωτήσεις σε ένα κριτήριο αξιολόγησης;

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #426 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:44:12 πμ »

Πιστεύω πως ναι. Είναι ενδεικτικά τα σχέδια αυτά. Απλά πρέπει να διατυπωθούν κάπως καλύτερα οι στόχοι για να είναι και μετρήσιμοι. Κριτήριο αξιολόγησης για τα αρχαία του Λυκείου (εννοώ τη δομή που πρέπει να έχει) ξέρετε που μπορώ να βρω γιατί το ΦΕΚ δεν το έχω.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο.... Το παραθέτω από τις οδηγίες για τη διδασκαλία φιλιλογικών μαθηματων στο Λύκειο (2002-2203)

Α. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία.
Ι. Για την εξέταση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στην Α' και Β τάξη Ενιαίου Λυκείου ως μαθήματος Γενικής Παιδείας ισχύουν τα εξής:

1.Δίνεται στους μαθητές απόσπασμα διδαγμένου κειμένου 15-20 στίχων με νοηματική συνοχή και ζητείται:
α.  να μεταφράσουν ένα τμήμα του 8-10 στίχων στη νέα ελληνική και :
β. να απαντήσουν σε:
i. Δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές, που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες / αξίες / προβλήματα, στη στάση / ήθος / χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό / κοινωνικό / πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή / σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά / αισθητικά θέματα, με βάση ολόκληρο το απόσπασμα.
ii. Μία (1) ερώτηση ερμηνευτική που αναφέρεται σε τμήμα του από μετάφραση διδασκόμενου κειμένου, σε συσχετισμό με το παραπάνω εξεταζόμενο πρωτότυπο απόσπασμα. Σ' αυτή την περίπτωση δίνεται στους μαθητές σε φωτοτυπία το συγκεκριμένο μεταφρασμένο τμήμα.
iii. Μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος, στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή το έργο του.
iv. Μία (1) ερώτηση λεξιλογική -σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα).
ν.  Μία (1) ερώτηση γραμματικής και
νi. Μία (1) ερώτηση συντακτικού.
Οι ερωτήσεις υπό στοιχεία iv, v, vi  μπορεί να αναλύονται σε δύο
υποερωτήματα, ανάλογα με το είδος των ερωτήσεων που χρησιμοποιούνται.

2.Η βαθμολογία κατανέμεται ως εξής:
α) Η μετάφραση του κειμένου βαθμολογείται με 30 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
β) Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 10 μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
γ) Στις περιπτώσεις κειμένων για τα οποία δεν προβλέπεται από το Πρόγραμμα Σπουδών διδασκαλία από μετάφραση, δεν δίνεται στους μαθητές η υπό στοιχείο ii ερμηνευτική ερώτηση και τότε οι δύο πρώτες υπό στοιχείο i ερμηνευτικές ερωτήσεις βαθμολογούνται η καθεμία με δέκα πέντε (15) μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.



Ευχαριστώ πάρα πολύ. Με τον Πλάτωνα όμως και τον Αριστοτέλη, τι κάνουμε; Και κάτι άλλο. Θέτουμε τόσες πολλές ερωτήσεις σε ένα κριτήριο αξιολόγησης;

ΟΚ. Εντάξει το βρήκα. Ευχαριστώ πολύ.  ;) ;) Απλά πιστεύω ότι είναι πολύ πιθανό να πέσει κριτήριο αξιολόγησης στα αρχαία φέτος, αφού νομίζω δεν το έχουν ζητήσει ποτέ.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #427 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:46:33 πμ »
νομιζω πως με τον πλατωνα κ αριστοτελη θα διαμορφωναμε ενα κριτηριο αξιολογησης με βαση τις πανελληνιες, με αριστα δλδ το 60. οταν ειχα μαθητρια γ λυκειου παντως η καθηγητρια στο σχολειο τους σε διαγωνισμα ετσι το εκανε.

κ τωρα που το διαβαζω απο τη διδασκαλια των φιλολογικων μαθηματων στο λυκειο λεει: "στη β κ γ λυκειου δινονται κ διδαγμενο κ αδιδακτο κειμενο. "
1. δινεται στους μαθητες αποσπασμα διδαγμενου κειμενου 12-20 στιχων με νοηματικη συνοχη κ τους ζητειται:
α. να μεταφρασουν ενα τμημα του 8-10 στιχων στη νεα ελληνικη κ β) να απαντησουν σε:
ι)2 ερωτησεις ερμηνευτικες που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες / αξίες / προβλήματα, στη στάση / ήθος / χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό / κοινωνικό / πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή / σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά / αισθητικά θέματα, με βάση ολόκληρο το απόσπασμα.
ιι)Μία (1) ερώτηση ερμηνευτική που αναφέρεται σε τμήμα του από μετάφραση διδασκόμενου κειμένου, σε συσχετισμό με το παραπάνω εξεταζόμενο πρωτότυπο απόσπασμα. Σ' αυτή την περίπτωση δίνεται στους μαθητές σε φωτοτυπία το συγκεκριμένο μεταφρασμένο τμήμα.
ιιι) Μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος, στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή το έργο του.
iv.) Μία (1) ερώτηση λεξιλογική -σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα).

2. δινεται επισης αδιδακτο πεζο κειμενο αττικης διαλεκτου 10-12 στιχων κ ζητειται
α)να το μεταφρασουν στη νεα ελληνικη
β)να απαντησουνς σε
ι)μια ερωτηση γραμματικης
ιι) μια ερωτηση συντακτικου

καθε ερωτηση του αδιδακτου κειμενου μπορει να αναλυεται σε 2 υποερωτηματα, αναλογα με το ειδος των ερωτησεων που χρησιμοποιουνται

βαθμολογια:
α)μεταφραση διδαγμενου 10 μοναδες, αδιδακτου 20.
β)καθε ερωτηση παιρνει 10 μοναδες
γ) στις περιπτωσεις των διδαγμενων κειμενων για τα οποια δεν προβλεπεται απο το προγραμμα σπουδων διδασκαλια απο μεταφραση δε δινεται στους μαθητες η υπο στοιχειο 1.β.ιι ερμηνευτικη ερωτηση κ τοτε οι δυο πρωτες υπο στοιχειο 1.β.ι ερμηνευτικες βαθμολογουνται η καθεμια με 15 μοναδες.

Αποσυνδεδεμένος octapus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #428 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:59:32 πμ »
Σχετικά με το φιλοσοφικό λόγο τα πράγματα έχουν ακριβώς έτσι, maryvas.
Το διδαγμένο κείμενο συνήθως εξετάζεται ξεχωριστά από το αδίδακτο κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και βαθμολογείται με 60/100. Διδαγμένο και αδίδακτο συνεξετάζονται στις τελικές εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #429 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 05:22:32 μμ »
Δύο ερωτήσεις έχω να υποβάλω ,όποιος γνωρίζει μου απαντά κ παραθέτει στοιχεία.1)Τα κριτήρια αξιολόγησης τα απαντάμε?2)Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο που περιλαμβάνει  θέματα έτοιμα Ειδικής Διδακτικής για τα Αρχαία για όλους τους συγγραφείς της ύλης μας κ τις απαντήσεις  τους ,όχι θεωρία.Έχετε βρεί κάτι τέτοιο που να είναι παράλληλα κ αξιόπιστο?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #430 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 05:36:01 μμ »
Δύο ερωτήσεις έχω να υποβάλω ,όποιος γνωρίζει μου απαντά κ παραθέτει στοιχεία.1)Τα κριτήρια αξιολόγησης τα απαντάμε?2)Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο που περιλαμβάνει  θέματα έτοιμα Ειδικής Διδακτικής για τα Αρχαία για όλους τους συγγραφείς της ύλης μας κ τις απαντήσεις  τους ,όχι θεωρία.Έχετε βρεί κάτι τέτοιο που να είναι παράλληλα κ αξιόπιστο?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνήθως τα κριτήρια αξιολόγησης δεν τα απαντάμε μιας και τα θέτουν ως β υποερώτημα αφού έχει προηγηθεί η ανάλυση του αποσπάσματος. Πιστεύω ότι στην περίπτωση που σου δώσουν ένα κείμενο και απλά σου ζητούν κριτήριο αξιολόγησης, χωρίς τίποτε άλλο, ναι το απαντάς (αν και δε νομίζω να το θέσουν ποτέ έτσι, αφού στην ουσία με αυτό εξετάζουν αν ξέρεις τη δομή του κι όχι το γνωστικό).

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #431 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 05:46:45 μμ »
Στράτο, μάλλον έτσι είναι τα πράγματα.Λογικά μόνο κριτήριο δε νομίζω να πέσει.Έχεις ιδέα μήπως για το βιβλίο που ρώτησα?Ευχαριστώ πάντως που απάντησες.

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #432 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 05:57:16 μμ »
Στράτο, μάλλον έτσι είναι τα πράγματα.Λογικά μόνο κριτήριο δε νομίζω να πέσει.Έχεις ιδέα μήπως για το βιβλίο που ρώτησα?Ευχαριστώ πάντως που απάντησες.

Δυστυχώς βιβλίο δεν ξέρω κανένα. Sorry  :-[  Πάντως αν ρίξεις μια ματιά σε αυτά που έχουν γραφτεί εδώ, μαζί με τα βιβλία του καθηγητή, είσαι καλυμμένη.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #433 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 06:00:24 μμ »
Στράτο, μάλλον έτσι είναι τα πράγματα.Λογικά μόνο κριτήριο δε νομίζω να πέσει.Έχεις ιδέα μήπως για το βιβλίο που ρώτησα?Ευχαριστώ πάντως που απάντησες.

Δυστυχώς βιβλίο δεν ξέρω κανένα. Sorry  :-[  Πάντως αν ρίξεις μια ματιά σε αυτά που έχουν γραφτεί εδώ, μαζί με τα βιβλία του καθηγητή, είσαι καλυμμένη.
[/quote

Δεν πειράζει. :)



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.