0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;
Παράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:23:53 pmΠείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.
Και κάτι άλλο. Πρέπει να γράφουμε πάντα το γενικό στόχο;
Παράθεση από: marion στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:39:46 pmΠαράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:23:53 pmΠείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.Για τη διδακτική ιστορίας ρωτάω και εγώ. Θέλουν, δηλαδή, να δουν και πώς θέτεις τις ερωτήσεις, ώστε να εξάγεις τα συμπεράσματα που θες. Στο τέλος καλό είναι να βάλουμε και ένα μαθητή να κάνει σύνοψη;
Παράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:44:33 pmΠαράθεση από: marion στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:39:46 pmΠαράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:23:53 pmΠείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.Για τη διδακτική ιστορίας ρωτάω και εγώ. Θέλουν, δηλαδή, να δουν και πώς θέτεις τις ερωτήσεις, ώστε να εξάγεις τα συμπεράσματα που θες. Στο τέλος καλό είναι να βάλουμε και ένα μαθητή να κάνει σύνοψη;Εννοείς στο στάδιο της εμπέδωσης; Δε νομίζω ότι είναι κι ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσεις ένα σχέδιο, αλλά αν δε σου έρθει τίποτε άλλο στο μυαλό εκείνη τη στιγμή, τότε ναι.