*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 108118 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #434 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:44:23 πμ »
Το σχέδιο πρέπει να είναι σύντομο & ρεαλιστικό, να μπορεί να περατωθεί σε μία διδακτική ώρα..(μερικά συμπεράσματα που έχω βγάλει..) δηλαδή, καλό είναι να μην είναι μεγάλο σε έκταση και να μην γράφουμε πράγματα υπερβολικά..Το σχέδιο των νέων που παρέθεσε η Olgalia μου φαίνεται μεγάλο ή κάνω λάθος?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #435 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:47:40 πμ »
Διόρθωση..Η Pelazi το παρέθεσε..


http://www.zougla.gr/news.php?id=16810
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #436 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 10:56:25 πμ »
στην ειδική διδακτική "ελέγχεται" εν ολίγοις η επιστημονική, διδακτική και παιδαγωγική επάρκειά μας. Θεωρώ λάθος σε ένα σχέδιο διδασκαλίας να προσπαθεί κάποιος να αποδείξει ότι κατέχει τις χ,ψ,ω γνώσεις επί του μαθήματος, να γίνεται δηλ στείρα "επίδειξη γνώσεων" (απέναντι σε ποιους?). Αντίθετα θα πρέπει 1,2,3,4,5 βασικά πράγματα σταράτα και μετρημένα ("ρεαλιστικά" οπως τονίζεις Νίκη) να μεταφερθούν στο χαρτί, όπως θα τα μεταφέραμε και στην τάξη (στο όποιο επίπεδο τάξης).  Η σαφήνεια, μην το ξεχνάμε (και η έλλειψη του αντίθετού της, της "τρικυμίας εν κρανίω"), αποτελεί βασική προϋπόθεση της λεγόμενης "μεταδοτικότητας".
Για το σχέδιο που παρέθεσε η pelazzi, ομολογώ ότι το είδα πααααρα πολύ βιαστικά. Με αυτή την πρώτη ματιά όμως, όντως μου φάνηκε πολύ εκτεταμένο.
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #437 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:08:28 πμ »
Σ'ευχαριστώ Dora! :) Κι εμένα μου φάνηκε εκτεταμένο το σχέδιο..Καλή επιτυχία! :)
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #438 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:10:42 πμ »
καλή επιτυχία και σε εσένα! (τη χρειαζόμαστε...  :))
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #439 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:23:53 μμ »
Πείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #440 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:26:14 μμ »
απ'ο,τι ξερω τον κατευθυνομενο διαλογο τον γραφεις στην αρχη ως προς το τι μορφη διδασκαλιας θα ακολουθησεις. δε νομιζω οτι χρειαζεται να γραφεις αναλυτικα τις ερωτησεις. απλα λες "με γνωμονα τον κατευθυνομενο διαλογο" κτλ.
ας πει κ καποιος αλλος τη γνωμη του να δουμε

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #441 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:36:25 μμ »
Ναι, έτσι είναι, κι εγώ έτσι το ξέρω.
πχ Θουκυδίδη. Επιτάφιος, κεφ 43 .... Στη συνέχεια διερευνάται η λειτουργία των αντιθέσεων. Με κατευθυνόμενο διάλογο οι μαθητές/τριες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι αντιθέσεις αναδεικνύουν:
α) τη συλλογική προσφορά των νεκρών αλλά και την ατομική αναγνώριση
β) την υλική και φθαρτή φύση που όμως αμοίβεται ηθικά και αιώνια
γ) ......

Ελπίζω να βοήθησα... για να μη με μαλώνετε μόνο... (μαρίβας καταλαβαίνεις ότι σε πειράζω, ξέρεις κι από τα pm ότι σε συμπαθώ).  :-*
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2009, 10:39:38 μμ από olgalia »
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #442 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:39:46 μμ »
Πείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;

Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #443 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:44:33 μμ »
Πείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;

Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.
Για τη διδακτική ιστορίας ρωτάω και εγώ. Θέλουν, δηλαδή, να δουν και πώς θέτεις τις ερωτήσεις, ώστε να εξάγεις τα συμπεράσματα που θες. Στο τέλος καλό είναι να βάλουμε και ένα μαθητή να κάνει σύνοψη;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #444 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:46:34 μμ »
Και κάτι άλλο. Πρέπει να γράφουμε πάντα το γενικό στόχο;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #445 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:50:49 μμ »
Και κάτι άλλο. Πρέπει να γράφουμε πάντα το γενικό στόχο;


Ναι. Ο γενικός στόχος είναι απαραίτητος και γράφεται στο στάδιο της προετοιμασίας του σχεδίου, αμέσως μετά τα προκαταρκτικά.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #446 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:55:46 μμ »
Πείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;

Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.
Για τη διδακτική ιστορίας ρωτάω και εγώ. Θέλουν, δηλαδή, να δουν και πώς θέτεις τις ερωτήσεις, ώστε να εξάγεις τα συμπεράσματα που θες. Στο τέλος καλό είναι να βάλουμε και ένα μαθητή να κάνει σύνοψη;


Εννοείς στο στάδιο της εμπέδωσης; Δε νομίζω ότι είναι κι ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσεις ένα σχέδιο, αλλά αν δε σου έρθει τίποτε άλλο στο μυαλό εκείνη τη στιγμή, τότε ναι.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #447 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 11:09:30 μμ »
Πείτε ότι εφαρμόζουμε κατευθυνόμενο διάλογο. Πρέπει να αναφέρουμε ακριβώς τις ερωτήσεις και τις αναμενόμενες απαντήσεις ή απλώς τα σημεία που θα φωτίσουμε;

Σε κάθε στάδιο κατά την πορεία μαθήματος, καλόν είναι να αναφέρεις στο τέλος εκάστου σταδίου τη μέθοδο που κάθε φορά χρησιμοποιείς, όπως και τη μορφή, π.χ. μέθοδος: κατευθ. διάλογος, μορφή διαλογική. Θεωρώ ότι θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά συγκεκριμένα ερωτήματα και να δίδονται ενδεικτικές απαντήσεις, στα πλαίσια της μεθόδου που ακολουθείται. Τουλάχιστον, αυτό ισχύει για τη διδακτική της ιστορίας.
Για τη διδακτική ιστορίας ρωτάω και εγώ. Θέλουν, δηλαδή, να δουν και πώς θέτεις τις ερωτήσεις, ώστε να εξάγεις τα συμπεράσματα που θες. Στο τέλος καλό είναι να βάλουμε και ένα μαθητή να κάνει σύνοψη;


Εννοείς στο στάδιο της εμπέδωσης; Δε νομίζω ότι είναι κι ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσεις ένα σχέδιο, αλλά αν δε σου έρθει τίποτε άλλο στο μυαλό εκείνη τη στιγμή, τότε ναι.
όχι, εννοούσα για το στάδιο επεξεργασίας. Στο στάδιο της εμπέδωσης θα γράψω για φύλλο εργασίας. Δεν πρόκειται να αναφέρω περί δραματοποίησης, γιατί φοβάμαι. Ξέρω ότι όλοι οι διορθωτές είνα μεγάλης ηλικίας. Εσύ έχεις ξαναδώσει διδακτική ιστορίας. Τι λέει η εμπειρία σου; Είναι δίκαιη η βαθμολόγηση, γιατί εχω ακούσει ακραία πράγματα

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 740
Σύνολο: 752

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.