0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε ό,τι αφορά στη διδακτική της ιστορίας ο γενικός στόχος είναι κατ' ουσίαν αναμάσημα του τίτλου της διδακτικής ενότητας, εν μέρει πιο διευρημένος και εν συνεχεία αναλύεται σε επιμέρους ειδικούς στόχους γνωστικούς, εννοιολογικούς, δεξιοτήτων κτλ...
Παράθεση από: marion στις Ιανουαρίου 25, 2009, 10:49:49 pmΣε ό,τι αφορά στη διδακτική της ιστορίας ο γενικός στόχος είναι κατ' ουσίαν αναμάσημα του τίτλου της διδακτικής ενότητας, εν μέρει πιο διευρημένος και εν συνεχεία αναλύεται σε επιμέρους ειδικούς στόχους γνωστικούς, εννοιολογικούς, δεξιοτήτων κτλ...μαριον, τωρα που εθεσες το ζητημα θελω να ρωτησω κατι. ξερω οτι οι στοχοι πρεπει να καλυπτουν τους τομεις του bloom. τον γνωστικο, το συναισθηματικο κ των δεξιοτητων. στα αρχαια κ στα νεα πώς γινεται να καλυψουμε τον στοχο που αναφερεται στις δεξιοτητες? αυτο δεν αφορα περισσοτερο γυμναστικη ή εστω τους νηπιαγωγους κ δασκαλους για ζωγραφιες κ τετοια?
Πείτε μου σας παρακαλώ τη γνώμη σας . Σε θέματα που αναρτήθηκαν σε άλλη ιστοσελίδα, σε ερώτηση παιδαγωγικων αναφέρει, 'Ο εκπαιδευτικός αδυνατεί να πετύχει καθως πρέπει τους στόχους του στο σχολείο, διοτι κυρίως είναι α) οικονομικά υποβαθμισμένος ,β) διδακτικά μη καταρτισμένος γ) ο ρόλος του συγκεχυμένος , δ) οι σχέσεις του με τους μαθητές αντιπαραθετικές . με σωστή απάντηση να θεωρείται η (β) που πάμε τελικά ? όσοι δηλαδη είναι στους επιτυχόντες διοριστέους , έχουν διδακτική καταρτηση, οσοι είναι επιτυχόντες μη διοριστέοι έχουν λιγότεροι και πάει λέγοντας. Η προχειρότητα πάντως ορισμένων στο να συντάσσουν ερωτηματολόγια και να θέλουν να ασχολούμαστε και μ' αυτά θΑ μείνει μνημειώδης στους διαγωνισμούς του ασεπ
Ο τομέας των δεξιοτήτων υποτίθεται ότι καλύπτεται, αν τους ζητήσεις να φτιάξουν κάτι. Στα αρχαία μπορεί να είναι ένα κολάζ για παράδειγμα.
Παράθεση από: ΤΕΤΑ στις Ιανουαρίου 25, 2009, 11:05:55 pmΟ τομέας των δεξιοτήτων υποτίθεται ότι καλύπτεται, αν τους ζητήσεις να φτιάξουν κάτι. Στα αρχαία μπορεί να είναι ένα κολάζ για παράδειγμα.μαριον κ τετα ευχαριστω. δλδ αν εχουμε να κανουμε σχεδιο μαθηματος σε μεγαλες ταξεις δεν ενδεικνυται, σωστα? στον ομηρο το καταλαβαινω πχ να φτιαξουν μια σχεδια. αλλα στον πλατωνα ειναι δυνατον να βαλουμε κατι τετοιο?
Να σχεδιάσουν τη σπηλιά Άντε να δω πού θα βάλουν το περιβόητο τοιχάκι;μέσα ή έξω;