*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 108101 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #476 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 10:20:45 μμ »
εψαχνα τα βιβλια μου....λοιπον, μου εδωσε μια φιλη κατι σημειωσεις της απο μπονια....και εχει γραψει σε παραδειγμα για Αντιγονη....πριν τους
ειδικους στοχους....

γενικος στοχος: οι μαθητες να ειναι ικανοι στο τελος του μαθηματος να περιγραψουν τη σχεση του χορικου με το υπολοιπο εργο της τραγωδιας και να διατυπωσουν τις επιμερους ιδεες που θιγει το αποσπασμα.....(κ ακολουθουν οι ειδικοι στοχοι)

εγω προσωπικα, θα τα εβαζα μαλλον κ τα δυο πιο αναλυτικα στους ειδικους.....αλλα ποιο απο τα δυο ειναι το σωστο???????
η μαλλον το πιο σωστο??????????

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #477 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 10:28:43 μμ »
δεν θα το εβαζα με τιποτα ως γενικο στοχο. ισως να το εβαζα ως τελευταιο στοχο. αν προκειται δλδ για καποιο χορικο, αφου εχουν αναλυθει οι στοχοι, ο τελευταιος στοχος ειναι αυτος, δλδ να γινει γενικη αποτιμηση του χορικου κ συνδεση του με το επεισοδιο.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #478 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 10:46:50 μμ »
συμφωνω απολυτα μαζι σου....απλα δεν καταλαβαινω γιατι το γραφουν ετσι απο το φροντιστηριο....και στα σχεδιαγραμματα για τα νεα παλι ετσι τους τα εχουν.....στα βιβλια του καθηγητη βεβαια πουθενα δεν αναφερει γενικο στοχο...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #479 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 10:49:49 μμ »
Σε ό,τι αφορά στη διδακτική της ιστορίας ο γενικός στόχος είναι κατ' ουσίαν αναμάσημα του τίτλου της διδακτικής ενότητας, εν μέρει πιο διευρημένος και εν συνεχεία αναλύεται σε επιμέρους ειδικούς στόχους γνωστικούς, εννοιολογικούς, δεξιοτήτων κτλ...
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #480 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 10:56:23 μμ »
Σε ό,τι αφορά στη διδακτική της ιστορίας ο γενικός στόχος είναι κατ' ουσίαν αναμάσημα του τίτλου της διδακτικής ενότητας, εν μέρει πιο διευρημένος και εν συνεχεία αναλύεται σε επιμέρους ειδικούς στόχους γνωστικούς, εννοιολογικούς, δεξιοτήτων κτλ...

μαριον, τωρα που εθεσες το ζητημα θελω να ρωτησω κατι. ξερω οτι οι στοχοι πρεπει να καλυπτουν τους τομεις του bloom. τον γνωστικο, το συναισθηματικο κ των δεξιοτητων. στα αρχαια κ στα νεα πώς γινεται να καλυψουμε τον στοχο που αναφερεται στις δεξιοτητες? αυτο δεν αφορα περισσοτερο γυμναστικη ή εστω τους νηπιαγωγους κ δασκαλους για ζωγραφιες κ τετοια?

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #481 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:05:37 μμ »
Σε ό,τι αφορά στη διδακτική της ιστορίας ο γενικός στόχος είναι κατ' ουσίαν αναμάσημα του τίτλου της διδακτικής ενότητας, εν μέρει πιο διευρημένος και εν συνεχεία αναλύεται σε επιμέρους ειδικούς στόχους γνωστικούς, εννοιολογικούς, δεξιοτήτων κτλ...

μαριον, τωρα που εθεσες το ζητημα θελω να ρωτησω κατι. ξερω οτι οι στοχοι πρεπει να καλυπτουν τους τομεις του bloom. τον γνωστικο, το συναισθηματικο κ των δεξιοτητων. στα αρχαια κ στα νεα πώς γινεται να καλυψουμε τον στοχο που αναφερεται στις δεξιοτητες? αυτο δεν αφορα περισσοτερο γυμναστικη ή εστω τους νηπιαγωγους κ δασκαλους για ζωγραφιες κ τετοια?

Στη διδακτική της ιστορίας, ο στόχος δεξιοτήτων καλείται και μεθοδολογικός και έχει να κάνει με τις πηγές (γραπτές και εικονιστικές).
Τώρα για τα Α.Ε. και τα ΚΝΕ δε γνωρίζω, καθώς δεν έχω ασχοληθεί. Πάντως, σε γενικές γραμμές η ανάπτυξη διερευνητικών και ομαδοσυνεργατικών δεξιοτήτων, προσαρμοσμένος κατάλληλα στο αντίστοιχο μάθημα, είναι τέτοιος στόχος.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #482 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:05:55 μμ »
Ο τομέας των δεξιοτήτων υποτίθεται ότι καλύπτεται, αν τους ζητήσεις να φτιάξουν κάτι. Στα αρχαία μπορεί να είναι ένα κολάζ για παράδειγμα.

Αποσυνδεδεμένος cycle

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #483 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:07:26 μμ »
Πείτε μου σας παρακαλώ τη γνώμη σας . Σε θέματα που αναρτήθηκαν σε άλλη ιστοσελίδα, σε ερώτηση παιδαγωγικων αναφέρει, 'Ο εκπαιδευτικός αδυνατεί να πετύχει καθως πρέπει τους στόχους του στο σχολείο, διοτι  κυρίως είναι  α) οικονομικά υποβαθμισμένος ,β) διδακτικά μη καταρτισμένος γ) ο ρόλος του συγκεχυμένος , δ) οι σχέσεις του με τους μαθητές αντιπαραθετικές .
  με σωστή απάντηση να θεωρείται η  (β) που πάμε τελικά ?  όσοι δηλαδη είναι στους επιτυχόντες διοριστέους , έχουν διδακτική καταρτηση, οσοι είναι επιτυχόντες μη διοριστέοι έχουν λιγότεροι και πάει λέγοντας. Η προχειρότητα πάντως ορισμένων στο να συντάσσουν ερωτηματολόγια και να θέλουν να ασχολούμαστε και μ' αυτά θΑ μείνει μνημειώδης στους διαγωνισμούς του ασεπ

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #484 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:10:40 μμ »
Πείτε μου σας παρακαλώ τη γνώμη σας . Σε θέματα που αναρτήθηκαν σε άλλη ιστοσελίδα, σε ερώτηση παιδαγωγικων αναφέρει, 'Ο εκπαιδευτικός αδυνατεί να πετύχει καθως πρέπει τους στόχους του στο σχολείο, διοτι  κυρίως είναι  α) οικονομικά υποβαθμισμένος ,β) διδακτικά μη καταρτισμένος γ) ο ρόλος του συγκεχυμένος , δ) οι σχέσεις του με τους μαθητές αντιπαραθετικές .
  με σωστή απάντηση να θεωρείται η  (β) που πάμε τελικά ?  όσοι δηλαδη είναι στους επιτυχόντες διοριστέους , έχουν διδακτική καταρτηση, οσοι είναι επιτυχόντες μη διοριστέοι έχουν λιγότεροι και πάει λέγοντας. Η προχειρότητα πάντως ορισμένων στο να συντάσσουν ερωτηματολόγια και να θέλουν να ασχολούμαστε και μ' αυτά θΑ μείνει μνημειώδης στους διαγωνισμούς του ασεπ
Επειδή έχω κάνει σχεδόν όλα τα θέματα από όλες σχεδόν τις ειδικότητες στα παιδαγωγικά, να σου πω ότι η συγκεκριμένη ερώτηση ήταν σε διαγωνισμό του ασεπ (δε θυμάμαι φυσικά χρονιά και κλάδο) με σωστή απάντηση αυτή που είπες

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #485 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:11:13 μμ »
Ο τομέας των δεξιοτήτων υποτίθεται ότι καλύπτεται, αν τους ζητήσεις να φτιάξουν κάτι. Στα αρχαία μπορεί να είναι ένα κολάζ για παράδειγμα.

μαριον κ τετα ευχαριστω. δλδ αν εχουμε να κανουμε σχεδιο μαθηματος σε μεγαλες ταξεις δεν ενδεικνυται, σωστα? στον ομηρο το καταλαβαινω πχ να φτιαξουν μια σχεδια. αλλα στον πλατωνα ειναι δυνατον να βαλουμε κατι τετοιο?

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #486 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:14:27 μμ »
Να σχεδιάσουν τη σπηλιά  ;D ;D
Άντε να δω πού θα βάλουν το περιβόητο τοιχάκι;μέσα ή έξω;

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #487 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:14:55 μμ »
Ο τομέας των δεξιοτήτων υποτίθεται ότι καλύπτεται, αν τους ζητήσεις να φτιάξουν κάτι. Στα αρχαία μπορεί να είναι ένα κολάζ για παράδειγμα.

μαριον κ τετα ευχαριστω. δλδ αν εχουμε να κανουμε σχεδιο μαθηματος σε μεγαλες ταξεις δεν ενδεικνυται, σωστα? στον ομηρο το καταλαβαινω πχ να φτιαξουν μια σχεδια. αλλα στον πλατωνα ειναι δυνατον να βαλουμε κατι τετοιο?
Στον Πλάτωνα θα μπορούσαν να σχεδιάσουν το σπήλαιο (πώσ το φαντάζονται για παράδειγμα)
Καλά έχω πολύ ρέντα απόψε. είναι που ήπια καφέ κατά τις 8. Μαρία την αποψή μου λέω δεν ξέρω καν αν είναι σωστή. Η ειδική διδακτική είναι πονεμένο κομμάτι για μένα. Κανονικά εγώ σε αυτό το τόπικ θα έπερεπε να μπαίνω μόνο για να διατυπώνω ερωτήσεις ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #488 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:16:12 μμ »
Να σχεδιάσουν τη σπηλιά  ;D ;D
Άντε να δω πού θα βάλουν το περιβόητο τοιχάκι;μέσα ή έξω;
Βρε Supreme στο μυαλό μου είσαι;;; Μήπωσ ήπιες και συ κανένα καφεδάκι κατα τις 8 σήμερα; ;D

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #489 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:17:20 μμ »
Να σχεδιάσουν τη σπηλιά  ;D ;D
Άντε να δω πού θα βάλουν το περιβόητο τοιχάκι;μέσα ή έξω;
;D ;D ;D ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.