*

Αποστολέας Θέμα: Γεωλογία  (Αναγνώστηκε 53629 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γεωλογία
« στις: Ιούνιος 13, 2008, 04:35:54 μμ »
επειδή συναντάμε πολλές δυσκολίες όχι μόνο οι γεωλόγοι αλλά και οι υπόλοιποι τώρα με τον ασεπ.......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γεωλογία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:56:17 »

Αποσυνδεδεμένος Zois

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 23, 2008, 12:53:49 πμ »
Ξαναπέστο αυτό ... μετά από 8 χρόνια απραξία ξανά στα θρανία ... :o
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...

Αποσυνδεδεμένος marousana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 24, 2008, 09:11:47 πμ »
Σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο της γεωλογίας, νομίζω τα βιβλία του πανεπιστημίου μας καλύπτουν, μαζί με τα σχολικά της γεωγραφίας.

Για την ειδική διδακτική όμως, έχει κανείς υπόψη του, πώς πρέπει να παρουσιαστεί το σχέδιο μαθήματος για την ειδικότητά μας?? Κάποιος διοριστέος θα μπορούσε να μας διαφωτίσει σχετικά με το πώς κινήθηκε στο σχέδιο μαθήματος.
Να βλέπω μπροστά θέλω, να μη γυρίζω να κοιτάζω συνέχεια τη σκόνη που αφήνω πίσω μου ........

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 24, 2008, 11:08:17 πμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γεωλογία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:56:17 »

Αποσυνδεδεμένος eugene

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 0405
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 24, 2008, 11:08:55 πμ »
Hi σε όλους!
Είμαι διοριστέα Γεωλόγος (β φουρνιάς)
Θα έλεγα οτι η ειδική διδακτική με δυσκόλεψε παρα πολυ.
Απο την μικρή εμπειρία που είχα λοιπον από τον προηγούμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ έχω να πω τα εξεις:
Γενικως τα θέματα που βάζουν μοιαζουν να θέλουν να γράψεις μόνο θεωρία... δλδ να κατεβάσεις οτι λέει το σχολικό βιβλίο για το θέμα. Αυτό λοιπον ισχύει. δηλαδή σε αντίθεση νομίζω με αλλές ειδικότητες που δεν χρειάζεται να γράψουν θεωρία, σε εμάς χρειάζεται. Αλλά όσα και να γράψεις, αν δε γράψεις σκοπούς και στοχους του μαθήματος δε προκειται να περάσεις τη βάση. Το θέμα μμπορεί να μην το ζητάει ευθέως αλλά σιγουρα τα θέλουν αυτά.
Πιστεύω ότι θέλουν ένα πλήρες σχέδιο μαθήματος. δλδ θα πρέπει κανεις να γράψει και κατι λιγα για τις δραστηριότητας που θα κανουν οι μαθητες, τα παραδείγματα, τα μεσα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις για το μαθημα και επίσης το πως θα ελένξεις την επίτευξη των στόχων που έθεσες (πχ με ερωτήσεις, ασκήσεισ κλπ)
Τι να πω... Παντως στον προηγούμενο που έδωσα εγω, εβαλαν και ένα θέμα στο κομμάτι της ειδικής διδακτικής που ήταν τελείως κουφό... μιλάω για το θέμα με το τεκτονικό παράθυρο!! Επομένως είναι ικανοί για όλα!

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 24, 2008, 11:15:06 πμ »
http://www.dapontes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=56
κοιτάξτε την βιβλιογραφία κατω

Αποσυνδεδεμένος Zois

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 24, 2008, 12:51:13 μμ »
Κορίνα καλημέρα ... Υπάρχει δυνατότητα να προμηθευτούμε τις σημειώσεις του ΠΑ που έλεγες; Αν φυσικά δεν υπάρχει οποιοδήποτε θέμα. Μπας και καταφέρουμε τίποτε καλύτερο με το γνωστικό από τον προηγούμενο διαγωνισμό.

ΥΓ. Corina και eugene. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες που μοιράζεστε μαζί μας  ;D
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...

Αποσυνδεδεμένος marousana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 24, 2008, 02:01:36 μμ »
Ευχαριστούμε για την άμεση απάντησή σας παιδιά. Για την ειδική διδακτική, επειδή και γω έδωσα στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς και βαθμολογήθηκα γύρω στο 62 και 60, σκέφτομαι τι περισσότερο θα μπορούσα να είχα γράψει ή ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος παρουσίασης του σχεδίου μαθήματος για μια καλύτερη βαθμολογία.

Είχα αναφέρει τους στόχους και κάποια ερωτήματα για την αξιολόγηση στο τέλος, αλλά νομίζω δεν εστίασα πολύ στα εποπτικά υλικά που έπρεπε να χρησιμοποιήσω.

Μια διοριστέα χημικός έλεγε πως παρουσίασε το σχέδιο μαθήματος απευθείας σα να μιλούσε στα παιδιά. Μήπως τελικά αυτός είναι πιο σωστός τρόπος παρουσίασης??

Τι λέτε και σεις??
Να βλέπω μπροστά θέλω, να μη γυρίζω να κοιτάζω συνέχεια τη σκόνη που αφήνω πίσω μου ........

Αποσυνδεδεμένος eugene

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 0405
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 24, 2008, 02:21:31 μμ »
Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό από μια Γεωλόγο η οποία πήρε πολύ καλό  βαθμό στη διδακτική (νομίζω 75%!!) Παντως και το 60% είναι πολύ καλό για ειδική διδακτική. που σημαίνει οτι το εχεις βρει το στυλ που θέλουν!  ίσως να εριχνες πιο πολύ βαση στα άλλα μαθήματα (γνωστικό και τα άλλα). Πάντως στα φροντιστήρια δεν ξερω κανέναν που να προτίνει να να το γράψεις σαν να μιλας απευθείας στα παιδιά. Μπορεί να είναι λίγο ριψοκινδυνευμένο.... Επίσης δε νομίζω οτι παίζει τόσο ρόλο ο τρόπος παρουσίασης, όσο το να έχεις γράψει αυτά που θέλουν (στοχους, υλικά, δραστηριότητες, και ίσως προτότυπες μεθόδους προσέγγυσης του θέματος) και προπαντως σωστή θεωρία!

Αποσυνδεδεμένος marousana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 24, 2008, 03:02:33 μμ »
Σίγουρα το βασικότερο είναι να ξέρεις το θέμα, αλλά χρειάζεται και κάποια καλή μεθοδολογία. Στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς στηρίχτηκα σε παλιές σημειώσεις της ΣΕΛΕΤΕ που μου έδωσε μια γνωστή μου και έτσι είχα ένα πλάνο για το σχέδιο μαθήματο.  Όμως δεν έχω καθόλου διδακτική εμπειρία και νομίζω πως η εμπειρία σίγουρα βοηθάει. 



Να βλέπω μπροστά θέλω, να μη γυρίζω να κοιτάζω συνέχεια τη σκόνη που αφήνω πίσω μου ........

Αποσυνδεδεμένος Zois

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 24, 2008, 03:39:01 μμ »
Από ότι γνωρίζω εκτός από ένα υποτυπώδες σχέδιο μαθήματος χρειάζεται πολύ καλή ανάπτυξη του γνωστικού που αφορά στο εκάστοτε ερώτημα της ειδικής διδακτικής!
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...

Αποσυνδεδεμένος sofiaz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 25, 2008, 12:25:23 πμ »
Παιδιά καλό κουράγιο!
Εγώ είμαι η διοριστέα χημικός που έγραψα σα να παρέδιδα το μάθημα. Μη σας πάρω και στο λαιμό μου αλλά εκτός από μένα(69% στον προηγούμενο και 72% στον τελευταίο) ξέρω κι άλλα 2 άτομα (με 75 και 80 % παρακαλώ) που έγραψαν έτσι. Και την ξαδέλφη μου που είναι της αγγλικής η οποία πήρε απίστευτο βαθμό(δε θυμάμαι ακριβώς) και όχι μόνο έγραψε σα να παρέδιδε το μάθημα αλλά και ΟΛΟ στα αγγλικά!
Δηλαδή θέλει να το΄χεις το θέμα, να δείχνεις άνεση, γνώση, εμπειρία...
Και μέσα από το γραπτό να φαίνονται όλα. Θα ξεκινήσεις με τους στόχους, θα φροντίσεις ώστε το μέγεθος κάθε παραγράφου να αντιστοιχεί στο χρόνο που πρέπει να αφιερώνεις στο κάθε κομμάτι του μαθήματος, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και στο τέλος ερωτήσεις για να δεις αν το'χουν εμπεδώσει κ.λ.π. Δλδ όχι δυο σελίδες για αξιολόγηση των μαθητών και μετά μισή για την ανάπτυξη του μαθήματος. Ερωτήσεις, αλληλεπίδραση με τα παιδιά, δραστηριότητες που τους έχεις βάλει (να τους έχεις πει να φέρουν κάτι από το σπίτι ή να ψάξουν στο ιντερνετ, πειράματα, παραδείγματα...).
Τώρα για γεωλόγους πως γίνεται αυτό θα σας γελάσω και δεν το θέλω. Αφού δεν κάνουμε πια γεωλογία στα σχολεία...
Σίγουρα παίζει ρόλο και ο τρόπος παρουσίασης και όχι απλή καταγραφή όσων ζητάνε, όσοι γνωστοί μου πέρασαν είχανε καλό γραπτό λόγο, τους ήξερα κι από τη σχολή...
Και ναι, θέλουν πρωτότυπη προσέγγιση και τη σωστή θεωρία. Εμείς π.χ. έχουμε το πρόβλημα με κεφάλαια που είναι κοινά σε πολλές τάξεις και πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι έχει το σχολικό και τι γνώσεις προϋπάρχουν. Άλλο τα οξέα της Β' Γυμνασίου, άλλο της Α' Λυκείου κι άλλο της Γ'...
Αχ, σας εύχομαι τα καλύτερα...

Αποσυνδεδεμένος murphy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 26, 2008, 12:59:10 μμ »
Είμαι φυσικός και θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει το βιβλίο των Παπανικολάου-Σιδέρη (συγγραφείς της Γεωλογίας Α λυκείου που διδασκόταν μέχρι το 98) Γεωλογία η επιστήμη της γης εκδόσεις Παττάκη, βοηθάει στο διάβασμα για τον ΑΣΕΠ.
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Zois

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γεωλογία
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 26, 2008, 01:05:06 μμ »
Είναι ένας αρκετά καλός μπούσουλας σε συνδυασμό με τα σχολικά της γεωγραφίας, αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί για την ύλη που έχουν ορίσει για το συνεξεταζόμενο. Κυκλοφορούν κάποια ΑΣΕΠικά από εκδόσεις πελεκάνος (με ύλη και παλιά θέματα), τα οποία όμως δεν έχω ξεφυλίσει...  :(
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159625
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.