PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών,
(Συντονιστές:
nikolopol
,
giokspy
)
Γεωλογία
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
...
16
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Γεωλογία (Αναγνώστηκε 58342 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
corina
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 457
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Γεωλογία
«
στις:
Ιουνίου 13, 2008, 04:35:54 pm »
Tweet
επειδή συναντάμε πολλές δυσκολίες όχι μόνο οι γεωλόγοι αλλά και οι υπόλοιποι τώρα με τον ασεπ.......
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γεωλογία
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:04:35 »
Zois
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Φύλο:
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #1 στις:
Ιουνίου 23, 2008, 12:53:49 am »
Ξαναπέστο αυτό ... μετά από 8 χρόνια απραξία ξανά στα θρανία ...
Καταγράφηκε
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...
marousana
Νέο μέλος
Μηνύματα: 45
Φύλο:
ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #2 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 09:11:47 am »
Σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο της γεωλογίας, νομίζω τα βιβλία του πανεπιστημίου μας καλύπτουν, μαζί με τα σχολικά της γεωγραφίας.
Για την ειδική διδακτική όμως, έχει κανείς υπόψη του, πώς πρέπει να παρουσιαστεί το σχέδιο μαθήματος για την ειδικότητά μας?? Κάποιος διοριστέος θα μπορούσε να μας διαφωτίσει σχετικά με το πώς κινήθηκε στο σχέδιο μαθήματος.
Καταγράφηκε
Να βλέπω μπροστά θέλω, να μη γυρίζω να κοιτάζω συνέχεια τη σκόνη που αφήνω πίσω μου ........
corina
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 457
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #3 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 11:08:17 am »
http://www.perizitito.gr/product.php?productid=47406&page=2
για παιδαγωγικά κλπ
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γεωλογία
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:04:35 »
eugene
Νέο μέλος
Μηνύματα: 9
Φύλο:
ΠΕ 0405
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #4 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 11:08:55 am »
Hi σε όλους!
Είμαι διοριστέα Γεωλόγος (β φουρνιάς)
Θα έλεγα οτι η ειδική διδακτική με δυσκόλεψε παρα πολυ.
Απο την μικρή εμπειρία που είχα λοιπον από τον προηγούμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ έχω να πω τα εξεις:
Γενικως τα θέματα που βάζουν μοιαζουν να θέλουν να γράψεις μόνο θεωρία... δλδ να κατεβάσεις οτι λέει το σχολικό βιβλίο για το θέμα. Αυτό λοιπον ισχύει. δηλαδή σε αντίθεση νομίζω με αλλές ειδικότητες που δεν χρειάζεται να γράψουν θεωρία, σε εμάς χρειάζεται. Αλλά όσα και να γράψεις, αν δε γράψεις σκοπούς και στοχους του μαθήματος δε προκειται να περάσεις τη βάση. Το θέμα μμπορεί να μην το ζητάει ευθέως αλλά σιγουρα τα θέλουν αυτά.
Πιστεύω ότι θέλουν ένα πλήρες σχέδιο μαθήματος. δλδ θα πρέπει κανεις να γράψει και κατι λιγα για τις δραστηριότητας που θα κανουν οι μαθητες, τα παραδείγματα, τα μεσα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις για το μαθημα και επίσης το πως θα ελένξεις την επίτευξη των στόχων που έθεσες (πχ με ερωτήσεις, ασκήσεισ κλπ)
Τι να πω... Παντως στον προηγούμενο που έδωσα εγω, εβαλαν και ένα θέμα στο κομμάτι της ειδικής διδακτικής που ήταν τελείως κουφό... μιλάω για το θέμα με το τεκτονικό παράθυρο!! Επομένως είναι ικανοί για όλα!
Καταγράφηκε
corina
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 457
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #5 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 11:15:06 am »
http://www.dapontes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=56
κοιτάξτε την βιβλιογραφία κατω
Καταγράφηκε
Zois
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Φύλο:
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #6 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 12:51:13 pm »
Κορίνα καλημέρα ... Υπάρχει δυνατότητα να προμηθευτούμε τις σημειώσεις του ΠΑ που έλεγες; Αν φυσικά δεν υπάρχει οποιοδήποτε θέμα. Μπας και καταφέρουμε τίποτε καλύτερο με το γνωστικό από τον προηγούμενο διαγωνισμό.
ΥΓ. Corina και eugene. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες που μοιράζεστε μαζί μας
Καταγράφηκε
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...
marousana
Νέο μέλος
Μηνύματα: 45
Φύλο:
ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #7 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 02:01:36 pm »
Ευχαριστούμε για την άμεση απάντησή σας παιδιά. Για την ειδική διδακτική, επειδή και γω έδωσα στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς και βαθμολογήθηκα γύρω στο 62 και 60, σκέφτομαι τι περισσότερο θα μπορούσα να είχα γράψει ή ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος παρουσίασης του σχεδίου μαθήματος για μια καλύτερη βαθμολογία.
Είχα αναφέρει τους στόχους και κάποια ερωτήματα για την αξιολόγηση στο τέλος, αλλά νομίζω δεν εστίασα πολύ στα εποπτικά υλικά που έπρεπε να χρησιμοποιήσω.
Μια διοριστέα χημικός έλεγε πως παρουσίασε το σχέδιο μαθήματος απευθείας σα να μιλούσε στα παιδιά. Μήπως τελικά αυτός είναι πιο σωστός τρόπος παρουσίασης??
Τι λέτε και σεις??
Καταγράφηκε
Να βλέπω μπροστά θέλω, να μη γυρίζω να κοιτάζω συνέχεια τη σκόνη που αφήνω πίσω μου ........
eugene
Νέο μέλος
Μηνύματα: 9
Φύλο:
ΠΕ 0405
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #8 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 02:21:31 pm »
Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό από μια Γεωλόγο η οποία πήρε πολύ καλό βαθμό στη διδακτική (νομίζω 75%!!) Παντως και το 60% είναι πολύ καλό για ειδική διδακτική. που σημαίνει οτι το εχεις βρει το στυλ που θέλουν! ίσως να εριχνες πιο πολύ βαση στα άλλα μαθήματα (γνωστικό και τα άλλα). Πάντως στα φροντιστήρια δεν ξερω κανέναν που να προτίνει να να το γράψεις σαν να μιλας απευθείας στα παιδιά. Μπορεί να είναι λίγο ριψοκινδυνευμένο.... Επίσης δε νομίζω οτι παίζει τόσο ρόλο ο τρόπος παρουσίασης, όσο το να έχεις γράψει αυτά που θέλουν (στοχους, υλικά, δραστηριότητες, και ίσως προτότυπες μεθόδους προσέγγυσης του θέματος) και προπαντως σωστή θεωρία!
Καταγράφηκε
marousana
Νέο μέλος
Μηνύματα: 45
Φύλο:
ο βρεγμένος τη βροχή δε τη φοβάται
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #9 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 03:02:33 pm »
Σίγουρα το βασικότερο είναι να ξέρεις το θέμα, αλλά χρειάζεται και κάποια καλή μεθοδολογία. Στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς στηρίχτηκα σε παλιές σημειώσεις της ΣΕΛΕΤΕ που μου έδωσε μια γνωστή μου και έτσι είχα ένα πλάνο για το σχέδιο μαθήματο. Όμως δεν έχω καθόλου διδακτική εμπειρία και νομίζω πως η εμπειρία σίγουρα βοηθάει.
Καταγράφηκε
Να βλέπω μπροστά θέλω, να μη γυρίζω να κοιτάζω συνέχεια τη σκόνη που αφήνω πίσω μου ........
Zois
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Φύλο:
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #10 στις:
Ιουνίου 24, 2008, 03:39:01 pm »
Από ότι γνωρίζω εκτός από ένα υποτυπώδες σχέδιο μαθήματος χρειάζεται πολύ καλή ανάπτυξη του γνωστικού που αφορά στο εκάστοτε ερώτημα της ειδικής διδακτικής!
Καταγράφηκε
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...
sofiaz
Νέο μέλος
Μηνύματα: 39
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #11 στις:
Ιουνίου 25, 2008, 12:25:23 am »
Παιδιά καλό κουράγιο!
Εγώ είμαι η διοριστέα χημικός που έγραψα σα να παρέδιδα το μάθημα. Μη σας πάρω και στο λαιμό μου αλλά εκτός από μένα(69% στον προηγούμενο και 72% στον τελευταίο) ξέρω κι άλλα 2 άτομα (με 75 και 80 % παρακαλώ) που έγραψαν έτσι. Και την ξαδέλφη μου που είναι της αγγλικής η οποία πήρε απίστευτο βαθμό(δε θυμάμαι ακριβώς) και όχι μόνο έγραψε σα να παρέδιδε το μάθημα αλλά και ΟΛΟ στα αγγλικά!
Δηλαδή θέλει να το΄χεις το θέμα, να δείχνεις άνεση, γνώση, εμπειρία...
Και μέσα από το γραπτό να φαίνονται όλα. Θα ξεκινήσεις με τους στόχους, θα φροντίσεις ώστε το μέγεθος κάθε παραγράφου να αντιστοιχεί στο χρόνο που πρέπει να αφιερώνεις στο κάθε κομμάτι του μαθήματος, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και στο τέλος ερωτήσεις για να δεις αν το'χουν εμπεδώσει κ.λ.π. Δλδ όχι δυο σελίδες για αξιολόγηση των μαθητών και μετά μισή για την ανάπτυξη του μαθήματος. Ερωτήσεις, αλληλεπίδραση με τα παιδιά, δραστηριότητες που τους έχεις βάλει (να τους έχεις πει να φέρουν κάτι από το σπίτι ή να ψάξουν στο ιντερνετ, πειράματα, παραδείγματα...).
Τώρα για γεωλόγους πως γίνεται αυτό θα σας γελάσω και δεν το θέλω. Αφού δεν κάνουμε πια γεωλογία στα σχολεία...
Σίγουρα παίζει ρόλο και ο τρόπος παρουσίασης και όχι απλή καταγραφή όσων ζητάνε, όσοι γνωστοί μου πέρασαν είχανε καλό γραπτό λόγο, τους ήξερα κι από τη σχολή...
Και ναι, θέλουν πρωτότυπη προσέγγιση και τη σωστή θεωρία. Εμείς π.χ. έχουμε το πρόβλημα με κεφάλαια που είναι κοινά σε πολλές τάξεις και πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι έχει το σχολικό και τι γνώσεις προϋπάρχουν. Άλλο τα οξέα της
Καταγράφηκε
murphy
Νέο μέλος
Μηνύματα: 51
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #12 στις:
Ιουνίου 26, 2008, 12:59:10 pm »
Είμαι φυσικός και θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει το βιβλίο των Παπανικολάου-Σιδέρη (συγγραφείς της Γεωλογίας Α λυκείου που διδασκόταν μέχρι το 98) Γεωλογία η επιστήμη της γης εκδόσεις Παττάκη, βοηθάει στο διάβασμα για τον ΑΣΕΠ.
Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε
Zois
Νέο μέλος
Μηνύματα: 91
Φύλο:
Απ: Γεωλογία
«
Απάντηση #13 στις:
Ιουνίου 26, 2008, 01:05:06 pm »
Είναι ένας αρκετά καλός μπούσουλας σε συνδυασμό με τα σχολικά της γεωγραφίας, αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί για την ύλη που έχουν ορίσει για το συνεξεταζόμενο. Κυκλοφορούν κάποια ΑΣΕΠικά από εκδόσεις πελεκάνος (με ύλη και παλιά θέματα), τα οποία όμως δεν έχω ξεφυλίσει...
Καταγράφηκε
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
...
16
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών,
(Συντονιστές:
nikolopol
,
giokspy
)
Γεωλογία