*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 102725 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος matahari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #84 στις: Δεκέμβριος 11, 2011, 05:44:43 μμ »
Πολλή δουλειά και ψάξιμο μέχρι να το οργανώσεις...  ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:03 »

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #85 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 01:21:08 μμ »
Θα βάλω διαγωνισμα την Τρίτη και πολύ απλά- όως και στην έκθεση- δεν ξέρω τι να βάλω, πώς να διατυπώσω τις ερωτήσεις. Βρίσκω ένα κείμενο, μού αρέσει, πάω να βγάλω ερωτήσεις και πολύ απλά κολάω. Πέιτε μου, ρε παιδιά, τι βάλατε; Εχω φρικάρει.....Να πάνε να ......κι αυτοί και ο νέος ηλίθιος τρόπος διδασκαλίας τους.

Αποσυνδεδεμένος matahari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #86 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 05:35:48 μμ »
Marita, σου έστειλα e-mail..

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #87 στις: Μάρτιος 07, 2012, 01:35:15 πμ »
Διορίστηκα αναπληρώτρια τελος γενάρη κ με χώσανε κανονικά, μου δώσανε όλα τα φιλολογικά (εννοείται όχι την ιστορία- αυτή την έχουν οι ξενόγλωσσοι) της Α Λυκείου! Τεσπά...
Τους ξεκίνησα με τη β θεματική ενότητα (Παραδοσιακή - μοντέρνα ποίηση) μια και την 1η την είχαν ολοκληρώσει σχεδόν με την προηγούμενη καθηγήτρια. Απ 'οτι καταλαβα δεν ασχολούμαστε πια ιδιαίτερα με το περιεχομενο των ποιημάτων αλλά επικεντρωνόμαστε στα πλαίσια των ερωτήσεων που θα μπουν στο τέλος, όπως περιγράφονται στις οδηγίες. Καλά κατάλαβα;
Εχουμε κάνει τους Ελ. Πολιορκημένους (επιλεκτικά), τη Λήθη του Μαβίλη και τώρα σκοπεύω να τους κάνω το "Στην Αγορά" του Παλαμά από το σχολικό της Α Λυκείου. (Δημ τραγούδι και Ερωτοκριτο έχουν κάνει ήδη στην α θεματική ενότητα). Κι ερωτώ γιατί προβληματίζομαι. Πού θα το εντάξουμε το εν λόγω ποίημα; ΟΚ ανήκει στην παραδοσιακή ποίηση. Αλλά σε ποιο κίνημα; Είναι παρνασσικό ή συμβολικό; Ή πετάμε ένα "παρνασσικό με στοιχεία συμβολισμού" και τελείωσε η υπόθεση;
Επίσης στο ερώτημα "εντοπίστε τα λυρικά ή δραματικά στοιχεία στο ποίημα" τι λέμε; εμένα μου φαίνεται ότι διαθέτει και τα δύο! Μπορεί να με διαφωτίσει κανείς;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:03 »

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #88 στις: Μάρτιος 08, 2012, 07:23:54 μμ »
Είμαι στη β΄θεματική ενότητα σχετικά με την ΠΟΙΗΣΗ. Όσοι διδάσκετε Λογοτεχνία Α λυκείου, τι ποιήματα μου προτείνετε; Έχω μπερδευτεί τόσο πολύ! Δεν ξέρω τι να τους πρωτοκάνω! Εν τω μεταξύ κάνω μάθημα σε ΕΠΑΛ με απίστευτα χαμηλό επίπεδο στην επίδοση, με τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών να μην έχει ως μητρική γλώσσα την ελληνική.
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #89 στις: Μάρτιος 08, 2012, 11:38:45 μμ »
Σε κλαίω! Φαντάζομαι να τα χωρίσεις σε ομάδες κ η καθεμία να αναλάβει να βρει πληροφοριες για τα λογοτεχνικά ρεύματα κ να τα παρουσιάσει στην τάξη δεν παίζει ε; Εγώ αυτό έκανα και έγραφα στον πίνακα τα χαρακτηριστικά και τους εκπροσώπους της καθεμιάς ώστε στο τελος όλοι να έχουν συγκεντρωμένα όλα τα ρεύματα με τα χαρακτηριστικά τους. Πληροφορίες εκτός από ιντερνετ μπορούν να βρουν στα σχολικά της α κ β λυκείου (οπωσδήποτε πρέπει να τους μοιράσετε αν ήδη δεν τα έχουν και τα βιβλία των άλλων τάξεων -αλλιώς τα δίνεις εσύ τα ποιηματα που διαλέγεις σε φωτοτυπία).
Από κει και πέρα κάνεις ομάδες ποιημάτων που ανήκουν σ ένα ρεύμα και επικεντρώνεσαι σ αυτά που ζητά το υπουργείο. Εγώ πχ τους Ελ Πολιορκημενους τους ενέταξα στο ρομαντισμό. Μαβίλη, Παλαμά στους παρνασσιστές. Οπωσδήποτε θα κάνεις Καρυωτάκη κ Καβάφη ως μεταβατικούς. Στους (νεο)ρομαντικούς κ Λαπαθιώτη πχ (το ποίημα του στο βιβλίο της β ανήκει επίσης κ στο συμβολισμό).
    Στο ΕΠΑΛ τώρα αν δεν μπορούν μόνα τους θα τους τα λες εσύ μέσα στην τάξη κ θα τα βάζεις να τα γράφουν. Κάνουμε μόνο αυτά που ζητά το υπουργείο κι όχι πλήρη ανάλυση των ποιημάτων. Δηλ ανηκει το π στην παραδοσιακή η μοντέρνα ποίηση κ γιατί; Εντάσσεται σε ποιο ρεύμα και γιατί; Ποιητικές κ καθημερινές λέξεις. Τα συμβολα όπου υπάρχουν κ σε ποιες κατηγορίες ανήκουν ή τα λυρικά ή δραματικά στοιχεία στα ποιήματα. Μόνο αυτά λέμε τίποτε άλλο. Κι εγώ μέχρι να το καταλάβω έκανα πχ κανονική ανάλυση στους Ελ Πολιορκημένους. Αδίκως με το νεο συστημα. Αφού αν βάλουμε ποίηση -πού εγώ θα βάλω γιατί δε νομίζω ν προλάβω να κάνω το Θέατρο- οι ερωτήσεις που υποχρεούμαστε να βάλουμε είναι αυτές που έγραψα  παραπάνω.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #90 στις: Μάρτιος 08, 2012, 11:53:40 μμ »
Οlgalia, σ΄ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που μπήκες στον κόπο και μου απάντησες!!! Τα έχω παίξει! Λες ότι δε θα προλάβεις να κάνεις Θέατρο. Και σ' αυτό το ρημάδι το βιβλίο της ύλης τι θα γράψουμε; Δε σου κρύβω πως φοβάμαι! Σκέφτομαι κι αυτή την αξιολόγηση και αγχώνομαι διπλά! Εγώ δεν είχα ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ενημέρωση από σύμβουλο. Ό,τι έμαθα, το έμαθα ψάχνοντας στο pde και παίρνοντας συμβουλές από τους συναδέλφους!Όμως κάπου κατάλαβα λάθος και νόμισα πως όλη η χρονιά θα κινείται γύρω από τα φύλα (και ποίηση και πεζά και θέατρο) και τους τα έκανα κάπως ανακατεμένα, αφού δίδαξα και πεζό και ποιητικό λόγο... :-[ Από αύριο ξεκινάω ποίηση! Σ' ευχαριστώ και πάλι, να είσαι καλά... 
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #91 στις: Μάρτιος 09, 2012, 12:28:01 πμ »
Να μη φοβάσαι καθόλου! Με τόσα λεφτά που μας πληρώνουν χάρη τους κάνουμε! Ας όψεται το φιλότιμο! Μας βάζουν να δουλέψουμε σε ομάδες όταν δεν μας έχουν εκπαιδεύσει στη διδασκαλία ομάδων! Στου κασίδη το κεφάλι μαθαινουμε κι εμείς. Ταξη -πειραματόζωο είναι η φετινή Α Λυκείου!
Τι σου προτείνω να κάνεις; πρώτα θα τους πεις τα ρευματα και θα τα βάλεις να βρουν στοιχεία. Εγώ έκανα αυτά που σου είπα πριν, η φιλόλογος στο άλλο τμημα τους τα έδωσε έτοιμα σε φωτοτυπίες κ τα διαβασαν απο κει. Σε κάθε ρεύμα διαβάσαμε κι ένα ποίημα κ σχολιασαμε χοντρά χοντρά τη μορφή του. Αυτή το "πριν την ανάγνωση" με πήρε 5 μαθήματα (6 λέει το υπουργείο, λυπάμαι δε μου βγήκε 6 -ας μου κάνουν μήνυση!!! Μετά ξεκίνησα να δουλεύω αναλυτικά το κάθε ρεύμα. Ξεκινάς με παραδοσιακη ποίηση γιατί έχουν εμπειρία σ αυτή. Δημ τραγούδι, Ερωτοκριτο -εγώ αυτά δεν τα έκανα γιατί τα είπαν στην α θεματική, αλλά τα έβαλα να τα θυμηθούν κ είπαμε προφορικά γιατί αυτά εντάσσονται στην παραδοσιακή ποίηση. Μετά σε 2 μαθηματα έκανα Σολωμό 1,5 Μαβίλη (κακώς, αν ήξερα τι επρεπε να κάνω θα τα έκανα και τα 2 ποιηματα σε 1 μαθημα άντε 2). Το 0,5 ρομαντικούς της αθηναικής σχολής -αυτά τα χαζά με την καθαρεύουσα... έπεσε γέλιο το διασκέδασαν! Στο τελευταίο μάθημα πήγαμε βιβλιοθήκη όπου έκαναν παρουσιαση κάποια παιδιά εργασίας που χρωστούσαν από την α θεματική! Παλαμά θα τους κάνω στο επόμενο μάθημα. Θα τους δώσω 2 ποιήματα του ίσως κι ένα τρίτο του Γρυπάρη μαζί, όλα απ το βιβλίο της Α Λυκείου και μ αυτό τελειώνουμε με παρνασσισμό. Μετά λέω να τους κάνω Καβάφη, μετά Καρυωτάκη και... ως εκεί. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα για παρακάτω, θέλω να το δω μαζί και με την άλλη καθηγήτρια.
Μάλλον θα κάνω νεορομαντισμό (γενιά του 20) Λαπαθιώτη που είπα πριν που έχει κ έντονα στοιχεία συμβολισμού (από βιβλίο β λυκείου) Σεφέρη όπου πια μπαίνουμε στη μοντέρνα ποίηση κ μετά βλέπουμε... Με τίποτα δε φτάνει ο χρόνος να κάνουμε Θεατρο, δεν το βλέπω.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 09, 2012, 12:36:43 πμ από olgalia »
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #92 στις: Μάρτιος 12, 2012, 09:24:54 μμ »
Εγώ έκανα στο πρώτο μάθημα τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής και μοντέρνας ποίησης. Στο δεύτερο μελετήσαμε δύο αντιπροσωπευτικά ποιήματα ( ένα του Σολωμού και ένα του Ρίτσου) για να καταλάβουν την διαφορά μοντέρνου και παραδοσιακού ποιήματος. Στο αυριανό και 3ο μαθημα θα μιλήσουμε για σχολές και ρεύματα ( θα τους τα κάνω αναλυτικά εγώ γιατί αν ζητήσω να τα βρουν, θα έρθουν στην τάξη και δεν θα έχουν ετοιμάσει τίποτα). Στο 4ο- 5ο μάθημα θα επιλέξω κείμενα που εντάσσονται σε κάθε ρεύμα και θα βρούμε στοιχεία του ρεύματος σε αυτά ( εκεί κολάω λίγο, γιατί δεν τα ξέρω κι εγώ πολύ καλά, ας πούμε αν επιλέξω να κάνω ενα ποιημα παρνασιστικό τι ακριβώς θα βρούμε και τι θα πούμε; επιμέλεια μορφής και απουσία συναισθήματος; τι άλλο;;; βοηθήστε με αν ξέρετε.Επίσης πείτε ότι κάνω Ελευθερους πολιορκημένους: είναι ρομαντικό; και πώς το καταλαβαίνω;;;από τον ηρωισμό και την αγάπη της ελευθερίας που προβάλλεται σε αυτό; Κάπως δεν τα έχω ξεκαθαρίσει όλα αυτά!)

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #93 στις: Μάρτιος 12, 2012, 10:00:02 μμ »
Τα ίδια βήματα ακολουθήσαμε: χαρακτηριστικά παραδοσιακής και μοντέρνας ποίησης. Εγώ τους έκανα ένα απόσπασμα από τους Ελεύθερους Πολιορκημένους. Προτίμησα τον "Πειρασμό". Προς μεγάάάάλη μου έκπληξη και τα κατάλαβαν και πρόσεχαν και συμμετείχαν !!! Πολύ παράξενο για τα συγκεκριμένα παιδιά... :o
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #94 στις: Μάρτιος 12, 2012, 10:28:20 μμ »
Και τι ακριβώς τους έκανες στον πειρασμό; Ανάλυση κανονική ή εστίασες σε στοιχεία της επτανησιακής ποίησης ( πχ. ιαμβικός 15συλλ, δημοτική γλώσσα, φύση κτλ) και σε ρομαντικά στοιχεία ( πχ ποια;;; ). Εγώ αυτό δεν λέω να καταλάβω, πώς κάνουμε την ανάλυση πλέον!

Αποσυνδεδεμένος aragon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #95 στις: Μάρτιος 13, 2012, 09:45:42 πμ »
Υπάρχει κάποιο site με σχεδια μαθήματος; ασχολήθηκε κάποιος σύμβουλος; συνάδελφος; Εγω δε διδάσκω Α Λυκείου και απλά κοιτάω να δω τι γίνεται για να είμαι σε έτοιμοτητα γιατί του χρόνου οι αλλαγές θα είναι και στη Β Λυκείου και θα μαζευτούν πολλά. παραπέμπω εδώ http://dimichri65.blogspot.com/2011/10/blog-post_06.html  http://www.slideshare.net/katerina60/ss-10488635 http://www.slideshare.net/dimichri65/ss-10618241 και αν έχετε υπόψη κάτι άλλο ανεβάστε το να ενημερωθούμε.

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #96 στις: Μάρτιος 13, 2012, 04:35:58 μμ »
Να μη φοβάσαι καθόλου! Με τόσα λεφτά που μας πληρώνουν χάρη τους κάνουμε! Ας όψεται το φιλότιμο! Μας βάζουν να δουλέψουμε σε ομάδες όταν δεν μας έχουν εκπαιδεύσει στη διδασκαλία ομάδων! Στου κασίδη το κεφάλι μαθαινουμε κι εμείς. Ταξη -πειραματόζωο είναι η φετινή Α Λυκείου!
Τι σου προτείνω να κάνεις; πρώτα θα τους πεις τα ρευματα και θα τα βάλεις να βρουν στοιχεία. Εγώ έκανα αυτά που σου είπα πριν, η φιλόλογος στο άλλο τμημα τους τα έδωσε έτοιμα σε φωτοτυπίες κ τα διαβασαν απο κει. Σε κάθε ρεύμα διαβάσαμε κι ένα ποίημα κ σχολιασαμε χοντρά χοντρά τη μορφή του. Αυτή το "πριν την ανάγνωση" με πήρε 5 μαθήματα (6 λέει το υπουργείο, λυπάμαι δε μου βγήκε 6 -ας μου κάνουν μήνυση!!! Μετά ξεκίνησα να δουλεύω αναλυτικά το κάθε ρεύμα. Ξεκινάς με παραδοσιακη ποίηση γιατί έχουν εμπειρία σ αυτή. Δημ τραγούδι, Ερωτοκριτο -εγώ αυτά δεν τα έκανα γιατί τα είπαν στην α θεματική, αλλά τα έβαλα να τα θυμηθούν κ είπαμε προφορικά γιατί αυτά εντάσσονται στην παραδοσιακή ποίηση. Μετά σε 2 μαθηματα έκανα Σολωμό 1,5 Μαβίλη (κακώς, αν ήξερα τι επρεπε να κάνω θα τα έκανα και τα 2 ποιηματα σε 1 μαθημα άντε 2). Το 0,5 ρομαντικούς της αθηναικής σχολής -αυτά τα χαζά με την καθαρεύουσα... έπεσε γέλιο το διασκέδασαν! Στο τελευταίο μάθημα πήγαμε βιβλιοθήκη όπου έκαναν παρουσιαση κάποια παιδιά εργασίας που χρωστούσαν από την α θεματική! Παλαμά θα τους κάνω στο επόμενο μάθημα. Θα τους δώσω 2 ποιήματα του ίσως κι ένα τρίτο του Γρυπάρη μαζί, όλα απ το βιβλίο της Α Λυκείου και μ αυτό τελειώνουμε με παρνασσισμό. Μετά λέω να τους κάνω Καβάφη, μετά Καρυωτάκη και... ως εκεί. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα για παρακάτω, θέλω να το δω μαζί και με την άλλη καθηγήτρια.
Μάλλον θα κάνω νεορομαντισμό (γενιά του 20) Λαπαθιώτη που είπα πριν που έχει κ έντονα στοιχεία συμβολισμού (από βιβλίο β λυκείου) Σεφέρη όπου πια μπαίνουμε στη μοντέρνα ποίηση κ μετά βλέπουμε... Με τίποτα δε φτάνει ο χρόνος να κάνουμε Θεατρο, δεν το βλέπω.

Εννοειται οτι δε φτανει ο χρονος! Κι εγω ακολουθω πανω κατω το σχεδιο που μολις περιεγραψες. Μονο που συντομευσα το σταδιο "πριν την αναγνωση" γιατι αν αφιερωνα 6 μαθηματα οχι θεατρο αλλα ουτε στη μοντερνα ποιηση δε θα φταναμε! Τωρα τελειωσα Παλαμα και μπηκαμε Καβαφη. (Παλαμα εκανα και τις πατριδες για να πουμε τι ειναι το σονετο και να το συνδεσουμε πιο κατω με το "ειμαστε κατι" του  Καρυωτακη) μετα τον Καρυωτακη σκεφτομαι κι εγω Λαπαθιωτη και μετα.. οτι μας φωτισει ο Θεος. Στο σχολειο ειμαστε 5 φιλολογοι στην Α'ο καθενας κανει τα δικα του και θα πεσει πολυ γελιο τον Ιουνιο που θα προσπαθουμε να βγαλουμε θεματα! Εχετε καταλαβει αν τελικα ειμαστε υποχρεωμενοι να βαλουμε αγνωστο?

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #97 στις: Μάρτιος 13, 2012, 05:27:24 μμ »
Αδίδακτο κείμενο, που δε θα το έχετε κάνει στην τάξη. Αν βάλετε ποίημα και όχι πεζό, θα δώσετε στα παιδια 2 ποιήματα και ο κάθε μαθητής θα έχει δικαίωμα επιλογής. Συγκεκριμένες ερωτήσεις με συγκεκριμένες μονάδες βαθμολόγησης η καθεμία. Έχουν δοθεί οδηγίες αξιολόγησης σε κάθε σχολείο. Λογικά θα πρέπει να τις έχει ο διευθυντής σου.
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159562
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 366
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.