0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να μη φοβάσαι καθόλου! Με τόσα λεφτά που μας πληρώνουν χάρη τους κάνουμε! Ας όψεται το φιλότιμο! Μας βάζουν να δουλέψουμε σε ομάδες όταν δεν μας έχουν εκπαιδεύσει στη διδασκαλία ομάδων! Στου κασίδη το κεφάλι μαθαινουμε κι εμείς. Ταξη -πειραματόζωο είναι η φετινή Α Λυκείου!Τι σου προτείνω να κάνεις; πρώτα θα τους πεις τα ρευματα και θα τα βάλεις να βρουν στοιχεία. Εγώ έκανα αυτά που σου είπα πριν, η φιλόλογος στο άλλο τμημα τους τα έδωσε έτοιμα σε φωτοτυπίες κ τα διαβασαν απο κει. Σε κάθε ρεύμα διαβάσαμε κι ένα ποίημα κ σχολιασαμε χοντρά χοντρά τη μορφή του. Αυτή το "πριν την ανάγνωση" με πήρε 5 μαθήματα (6 λέει το υπουργείο, λυπάμαι δε μου βγήκε 6 -ας μου κάνουν μήνυση!!! Μετά ξεκίνησα να δουλεύω αναλυτικά το κάθε ρεύμα. Ξεκινάς με παραδοσιακη ποίηση γιατί έχουν εμπειρία σ αυτή. Δημ τραγούδι, Ερωτοκριτο -εγώ αυτά δεν τα έκανα γιατί τα είπαν στην α θεματική, αλλά τα έβαλα να τα θυμηθούν κ είπαμε προφορικά γιατί αυτά εντάσσονται στην παραδοσιακή ποίηση. Μετά σε 2 μαθηματα έκανα Σολωμό 1,5 Μαβίλη (κακώς, αν ήξερα τι επρεπε να κάνω θα τα έκανα και τα 2 ποιηματα σε 1 μαθημα άντε 2). Το 0,5 ρομαντικούς της αθηναικής σχολής -αυτά τα χαζά με την καθαρεύουσα... έπεσε γέλιο το διασκέδασαν! Στο τελευταίο μάθημα πήγαμε βιβλιοθήκη όπου έκαναν παρουσιαση κάποια παιδιά εργασίας που χρωστούσαν από την α θεματική! Παλαμά θα τους κάνω στο επόμενο μάθημα. Θα τους δώσω 2 ποιήματα του ίσως κι ένα τρίτο του Γρυπάρη μαζί, όλα απ το βιβλίο της Α Λυκείου και μ αυτό τελειώνουμε με παρνασσισμό. Μετά λέω να τους κάνω Καβάφη, μετά Καρυωτάκη και... ως εκεί. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα για παρακάτω, θέλω να το δω μαζί και με την άλλη καθηγήτρια. Μάλλον θα κάνω νεορομαντισμό (γενιά του 20) Λαπαθιώτη που είπα πριν που έχει κ έντονα στοιχεία συμβολισμού (από βιβλίο β λυκείου) Σεφέρη όπου πια μπαίνουμε στη μοντέρνα ποίηση κ μετά βλέπουμε... Με τίποτα δε φτάνει ο χρόνος να κάνουμε Θεατρο, δεν το βλέπω.